Gå til innhold

Hvordan er det mulig at en 45-årig dame ser så deilig ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det sånn man ser ut som sinnssyk? Damen skulle vel heller oppholde seg på mentalsykehus og ikke gå ute i offentligheten og innbille folk at hun er normal :fnise: .

Og her vises misunnelsen ser jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser flott ut, ingen tvil om det, men det er heller ingen tvil om at dette ikke er 100% naturlig heller.

Er det noen av dere damer her på KG som ser 100 % naturlig ut? Det barberes og sminkes og klippes. Så jeg tror dette med 100 % naturlig, ikke holder som noe argument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere damer her på KG som ser 100 % naturlig ut? Det barberes og sminkes og klippes. Så jeg tror dette med 100 % naturlig, ikke holder som noe argument.

Mener ikke ting som sminke og fjerning av hår, men injeksjoner/plastisk kirurgi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her vises misunnelsen ser jeg

Er nok bruken av ordet "sinnssyk" hun reagerer på. Ordet blir jo misbrukt til de grader for tiden.

Anonymous poster hash: b247d...f97

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lopez har et fantastisk utgangspunkt, hun er vakker fra naturens side og bruker helt sikkert i tillegg mye tid og krefter på utseendet. Hun har også nok penger og know how til å fremstå så nydelig som hun gjør. Regn med at hun bruker de beste kirurger og kosmetiske behandlere for å fremstå enda vakrere og freshere enn fra naturens side alene. Men hun hadde vært smellvakker uansett. En av verdens peneste kvinner, uten tvil!

Jeg tenker forresten at dere som kritiserer eller snakker nedlatende om kvinner og menn som "lar seg forfalle" mangler empati. Noen mennesker sliter mer enn andre, og hva vet dere om hvilke utfordringer disse menneskene har hatt i livet som kanskje har gjort at det har blitt vanskelig å pleie kropp og ansikt?



Anonymous poster hash: 8d44e...4ae
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen av dere damer her på KG som ser 100 % naturlig ut? Det barberes og sminkes og klippes. Så jeg tror dette med 100 % naturlig, ikke holder som noe argument.

Helt utenkelig å gå ut uten sminke, det er jo som å være naken. Går faktisk heller naken og sminket, enn usminket. Vi prøver vel alle å fremheve det som vi synes er pent med oss selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utenkelig å gå ut uten sminke, det er jo som å være naken. Går faktisk heller naken og sminket, enn usminket. Vi prøver vel alle å fremheve det som vi synes er pent med oss selv?

Jeg og, heller naken enn uten sminke. Går ikke uten på butikken engang!

Anonymous poster hash: cf67e...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn man ser ut som sinnssyk? Damen skulle vel heller oppholde seg på mentalsykehus og ikke gå ute i offentligheten og innbille folk at hun er normal :fnise: .

Haha! Jeg er innlagt på "mentalsykehus" nå, og ingen her ligner på Jennifer Lopez :-P ikke er det sinnsyke folk her heller da :-P

Anonymous poster hash: 1f789...9a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke ting som sminke og fjerning av hår, men injeksjoner/plastisk kirurgi.

Når ble sminke 100 % naturlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utenkelig å gå ut uten sminke, det er jo som å være naken. Går faktisk heller naken og sminket, enn usminket. Vi prøver vel alle å fremheve det som vi synes er pent med oss selv?

Ja man burde jo forsøke å se bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23433444/twitter-elsket-jennifer-lopez-sexy-luksusantrekk-paa-mtv-fest

45 år er hun, men hun ser jo helt sinnsyk ut. Holder seg sinnsykt bra. Ser ikke ut som hun har noe plast i kroppen heller. Ikke noe stivt smil (botox) eller ballongpupper. Nesten naturstridig dette?

Anonymous poster hash: 827d8...ecf

Først vil jeg si at hun har på seg sminke i ansiktet, så det er utrolig hvor mye bedre man ser ut da.

Ellers er jeg enig i at hun er en fantastisk flott dame , og jeg hadde aldri trodd at hun var 45!

Det er mange damer på 40-50 år som ser fantastiske ut, men det ligger mye jobb bak også.

Hun holder seg så bra fordi hun også gjør en innsats.

Hun tar vare på seg selv gjennom trening, kosthold og søvn, og å jobbe med seg selv psykisk.

Om hun hadde tatt av seg sminken så hadde hun likevel sett flott ut, det er jeg sikker på. For hun er jo naturlig vakker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lopez har et fantastisk utgangspunkt, hun er vakker fra naturens side og bruker helt sikkert i tillegg mye tid og krefter på utseendet. Hun har også nok penger og know how til å fremstå så nydelig som hun gjør. Regn med at hun bruker de beste kirurger og kosmetiske behandlere for å fremstå enda vakrere og freshere enn fra naturens side alene. Men hun hadde vært smellvakker uansett. En av verdens peneste kvinner, uten tvil!

Jeg tenker forresten at dere som kritiserer eller snakker nedlatende om kvinner og menn som "lar seg forfalle" mangler empati. Noen mennesker sliter mer enn andre, og hva vet dere om hvilke utfordringer disse menneskene har hatt i livet som kanskje har gjort at det har blitt vanskelig å pleie kropp og ansikt?

Anonymous poster hash: 8d44e...4ae

Det er noe som heter at skjønnhet kommer innenfra, og du er hva du spiser. Og jeg leste et intervju om J-Lo der hun fortalte at hun trener regelmessig og spiser sunt og godt.

Det går nok mye i vann, te uten sukker, grønsaker, frukt, bær, nøtter, frø, fisk, lite kjøtt.

Det går nok veldig lite i hvetemel, sukker, ris, pasta, potet, melkeprodukt ...

Tviler på at hun røyker og drikker alkohol, ikke noe særlig iallfall.

Om folk hadde spist slik ville folk flest strålt av sunnhet og vakkerhet, og de hadde ikke forfalt så fort som de gjør.

Kosthold er en veldig viktig del av livet vårt, men for folk flest kommer det i siste rekke fordi folk flest ikke forstår ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/7c/ff/55/7cff5532182724105aca7b5ad8f6eaf8.jpghttps://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/7c/ff/55/7cff5532182724105aca7b5ad8f6eaf8.jpg

Innlegget er blitt redigert for brudd på opphavsrettighetene

Nikee, mod.

Anonymous poster hash: e3ad9...e36

Endret av Nikee
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger forskjønner, vet du :).

Et ord: Photoshop.

Seriøst, tror dere virkelig at hun ser akkurat sånn ut i virkeligheten? Ja, hun har et bra utseende til vanlig, men photoshop er selvsagt en del av de fleste bildene.

Anonymous poster hash: 177eb...725

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller ikke noe i veien for å ta silikon og plastiske operasjoner for å føle seg vel og få et bedre utseende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...