Gå til innhold

Hvordan er det mulig at en 45-årig dame ser så deilig ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sorry men mye sminke er stygt. Litt sminke er pent og mest mulig naturlig.

Ja, er man ung og pen er det ofte penest å være uten sminke, og litt sminke er det beste for de fleste voksne.

Men nå er damen vi snakker om her kjent for å bruke mye sminke, da snakker jeg ikke om å male på seg et fargerikt tykt lag :) Hun har selvfølgelig egne dyktige sminkører og stylister som hjelper henne med å se bra ut. Hun lever tross alt av at utseende skal være flott, ingenting galt med det..

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2924170/Is-Jennifer-Lopez-unrecognizable-without-bronzer-lip-gloss-exhausting-Boy-Door-promo-tour.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Godjente

Ja, er man ung og pen er det ofte penest å være uten sminke, og litt sminke er det beste for de fleste voksne.

Men nå er damen vi snakker om her kjent for å bruke mye sminke, da snakker jeg ikke om å male på seg et fargerikt tykt lag :) Hun har selvfølgelig egne dyktige sminkører og stylister som hjelper henne med å se bra ut. Hun lever tross alt av at utseende skal være flott, ingenting galt med det..

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2924170/Is-Jennifer-Lopez-unrecognizable-without-bronzer-lip-gloss-exhausting-Boy-Door-promo-tour.html

Oj, så utrolig forskjellig hun er, var jo mest vanlig uten sminke. Men med så forsvinner til og med posene under øynene. Hvordan klarer hun det? Ser jo helt klart at det er endel juks om man kan si det sånn, men hun er jo pen uten sminke også. Pent ansikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Gode gener er alltid hovedårsaken når noen er naturlig pene og eldres sakte. Livsstil kommer på andreplass, trening, søvn, kosthold.

Det her.

Jeg for min del trener ikke særlig mye, men jeg spiser sunt med noen få utskeielser, røyker/ snuser/ drikker ikke, bruker høy solfaktor om sommeren, ellers 15 spf. Maksimal sminke på meg er CC- krem, eyeliner og mascara. Har dager der jeg ikke bruker noe på huden i det hele tatt. Har ingen synlige rynker eller linjer, kanskje noen linjer hvis jeg smiler. Får se hvordan jeg ser ut når jeg er 45 år. :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men....Lopez ser da veldig veldig bra ut uten sminke også. Å ha et vakkert ansikt avhenger ikke av hvor fint hun sminker seg og hvor mange lag med "maling" hun sparkler på seg, men det handler om benstruktur.

Om man er så kørka at man syntes Lopez er fæl uten sminke, så vil det si at ALLE kvinner er stygge uten sminke!? Og det skjønner vel de fleste blir en idiotisk påstand?? Et flott ansikt handler om symmetri. At nesen sitter der den skal...osv osv.

Lopez har et pent ansikt og kropp...med eller uten sminke. Men at hun blir enda flottere med sminke er vi jo alle enige om. Det er vel så godt som fakta. Og hva vet vi om hva hun har gjort med tanke på operasjoner og botox + dill og dall? Vet vi noe av det med sikkerhet, siden så mange bruker det mot henne?

Helt enig med deg. Jeg tror problemet er at alle er så vant til å se henne proft sminket, stylet, og gjerne bildemanipulert, at man ikke tenker over at hun er en normal flott kvinne når hun ikke bruker sminke.

Hun lever av at utseende hennes skal være veldig bra, og er i en business og lever i et land der konkurransen er ekstrem og kravene høye. Synes virkelig det må være greit å bruke både botox og fikse på pupper, og det blir tullete å snakke om hva man selv gjør og ikke gjør...

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/01/23/24FD685E00000578-2924170-image-m-20_1422054729361.jpg

Innlegget er blitt redigert for brudd på opphavsrettighetene

Nikee, mod.

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er man ung og pen er det ofte penest å være uten sminke, og litt sminke er det beste for de fleste voksne.

Men nå er damen vi snakker om her kjent for å bruke mye sminke, da snakker jeg ikke om å male på seg et fargerikt tykt lag :) Hun har selvfølgelig egne dyktige sminkører og stylister som hjelper henne med å se bra ut. Hun lever tross alt av at utseende skal være flott, ingenting galt med det..

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2924170/Is-Jennifer-Lopez-unrecognizable-without-bronzer-lip-gloss-exhausting-Boy-Door-promo-tour.html

Jennifer Lopez er sexy uten sminke også hun. Sånn som hun har sminken er pent. Ser mest mulig naturlig ut. Men det er mange som overdriver sånn at det ikke ser naturlig ut. Det er stygt.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jennifer Lopez er sexy uten sminke også hun. Sånn som hun har sminken er pent. Ser mest mulig naturlig ut. Men det er mange som overdriver sånn at det ikke ser naturlig ut. Det er stygt.

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i. Jeg har noen venninner som helt har slutta å bry seg om hvordan de ser ut. De går usminket og i slappe joggebukser og t-skjorte på butikken. Akkurat det har jeg ikke forstått, virker som om de har sluttet å bry seg om hvordan de ser ut offentlig og for mannen sin.

Så, som menn altså. På tide at vi jenter innser at det er sånn vi ser ut uten sminke og fine klær som er hvordan vi egentlig ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nesten hun var flottere uten sminke. Litt mer vakker, litt mindre sexbomb. Mer voksen kvinne.

Tenkte akkurat det samme! Jeg synes hun er vakrere uten sminke, men så liker jeg ofte hvit hud. Man ser hvor vakker hud hun har uten sminke. Det at de skriver at de ikke kjenner henne igjen, er jo bare tull, ser jo at det er henne, akkurat like seg selv, men uten sminke. Ja, som sagt flottere!

Anonymous poster hash: 75367...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ville ikke tatt J-LO i doggy likssom? Kjenne at assen bouncer frem å tilbake mens man klasker kuken helt i bunnen likssom. Ei sånn rumpe vokser ikke på trær heller.:P

Anonymous poster hash: 82475...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende at Jennifer Lopez er ett år eldre enn f.eks. Anne Lindmo :fnise:

Anonymous poster hash: e3ad9...e36

Anne Lindmo holder seg bra og ikke minst er hun ikke operert og et sunnere forbilde enn Jennifer Lopez.

Anonymous poster hash: f6737...75a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er man ung og pen er det ofte penest å være uten sminke, og litt sminke er det beste for de fleste voksne.

Men nå er damen vi snakker om her kjent for å bruke mye sminke, da snakker jeg ikke om å male på seg et fargerikt tykt lag :) Hun har selvfølgelig egne dyktige sminkører og stylister som hjelper henne med å se bra ut. Hun lever tross alt av at utseende skal være flott, ingenting galt med det..

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2924170/Is-Jennifer-Lopez-unrecognizable-without-bronzer-lip-gloss-exhausting-Boy-Door-promo-tour.html

Synes hun er vakrere uten sminke. Huden hennes lyser av glød! Har aldri skjønt sånne sammenligninger.

Halle Berry og Salma Hayek er i samme kategori. Noen har bare ekstremt gode gener, og de kler meget godt å være uten sminke. Naturlige skjønnheter.

Anonymous poster hash: 75367...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Lindmo holder seg bra og ikke minst er hun ikke operert og et sunnere forbilde enn Jennifer Lopez.

Anonymous poster hash: f6737...75a

Enig i at hun holder seg bra, men synes Jennifer Lopez er et bra forbilde da hun alltid har holdt seg unna dop, for mye alkohol røyk osv. Hun spiser sundt, men godt, og kan godt skeie ut av og til og, dette har hun sagt i flere intervjuer. Hun ser sunn ut! Ingen spiseforstyrrelser eller fanatisk på trening og kosthold.

Og så bruker hun egne talenter, som musikken, dans, sang og skuesspiller. Hun er ikke bare kjent for utseende, men har alltid hatt egne prosjekter.

Anonymous poster hash: 75367...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av oss vet om J Lo har operert. Å ta inn tidligere bilder blir for dumt, da alle kan forandre seg litt i løpet av livet. Er så lei av folk som alltid må nevne operasjoner og dra inn tidligere bilder, sier hun har operert ditt og datt...Har selv lest flere intervjuer, og hun sier at hun ønsker ikke å tukle med sitt naturlige utseende. Hun er veldig nøye med å få nok søvn, sa et sted at hunn legger seg tidlig, type kl 21 hver kveld, og står opp tidlig for å trene. Hun er veldig disiplinert. M.a.o : hun gjør noe hver dag, som gjør henne godt, som igjen vil vises på utseende. Samt spiser godt. Søvn er veldig viktig, mange sover for lite.



Anonymous poster hash: 75367...520
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når ble sminke 100 % naturlig?

Du. ikke forsøk å sammenlign kirurgiske inngrep og filles med leppestift og rouge. Lopez er vakker! Men selvfølgelig bruker hun "unaturlige metoder for å opprettholde sitt utseendet. Heller ikke videre oppegående å rope "misunnerlig" om man påpeker ting som menn ofte er totalt blinde for.

Anonymous poster hash: 0f125...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ville ikke tatt J-LO i doggy likssom? Kjenne at assen bouncer frem å tilbake mens man klasker kuken helt i bunnen likssom. Ei sånn rumpe vokser ikke på trær heller.:P

Anonymous poster hash: 82475...7a2

Antar du selv er 2.10, topp-atlet? Ikke det nei. Vi viste det.

Anonymous poster hash: 0f125...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte akkurat det samme! Jeg synes hun er vakrere uten sminke, men så liker jeg ofte hvit hud. Man ser hvor vakker hud hun har uten sminke. Det at de skriver at de ikke kjenner henne igjen, er jo bare tull, ser jo at det er henne, akkurat like seg selv, men uten sminke. Ja, som sagt flottere!

Anonymous poster hash: 75367...520

Enig! Hun er vakrest uten sminke. Mange kvinner idag overdriver og forsøker desperat å dekke til hvordan de egentlig ser ut med masse sminke. Mange menn foretrekker en jente som er mer avslappet og kan bevege seg bort til butikken i joggebuksen.. der hun blir forsøkt sjekket opp som alltid-;). En virkelig vakker kvinne trenger knapt et strøk av leppestift. Jeg har alltid likt Lopez fordi hun er talentfull og tøff !

Anonymous poster hash: 0f125...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...