Gå til innhold

Kaffemor og lillemann

kaffemor

Anbefalte innlegg

Det er litt typisk.. Jeg pleier aldri å slite med mensensmerter, men nå som jeg i utgangspunktet er litt lei meg for at TR kommer, så har jeg sterke kramper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff.. Det er ikke forsi du er så oppmerksom, da? Lag deg en kopp te, eller noe annet som får deg til å slappe av og varme deg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Det er ikke forsi du er så oppmerksom, da? Lag deg en kopp te, eller noe annet som får deg til å slappe av og varme deg.. :)

Neei for det er såpass vondt at jeg ligger og vrir meg og nesten begynner å gråte :/ Tok meg en paracet nå, satser på at det hjelper :) En kopp te var en god ide :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne følge deg og skravle litt :laugh:

Tror nok min kjære blir gal hvis jeg bare kan snakke med han. Han er nok lykkelig for at disse forumene finnes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det plutselig noen dager siden jeg oppdaterte her. Har vært en uke på feire :hoppe:

Jeg må innrømme at det faktisk var helt ok at det ikke klaffet i første PP. Det medførte at jeg har kost meg med både vin, øl og drinker på ferie. :vin::skaal: Godt å kunne kose seg uten å måtte tenke på hva man kan og ikke kan spise også :jepp:

Jeg og samboer var på tur til New York. Forelsket oss helt i byen begge to. Vi har kost oss masse og brukt aaltfor mye penger. Akkurat slik det skal være på ferie med andre ord :tronderbart: Nå blir det havregrøt til middag frem til neste lønning :ler: *blakk* Men det var SÅ verdt det. Har med meg både gode minner og fine ting med meg i bagasjen hjem :)

Nå er det under en uke til EL. Jeg tror EL kommer på mandag, altså 25.05. Flaks at det er fridag, da har vi massevis av tid til å legge inn aksjer :nigo:

Håper alle har hatt en fin 17 mai! Det var litt rart å ikke være i Norge denne dagen, men New York var helt ok det også ;) Vi feiret med meksikansk mat og veldig gode drinker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gjerne følge deg og skravle litt :laugh:

Tror nok min kjære blir gal hvis jeg bare kan snakke med han. Han er nok lykkelig for at disse forumene finnes...

Så koselig at du vil følge! Skravlings er veldig velkomment her ;) Har dere prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det plutselig noen dager siden jeg oppdaterte her. Har vært en uke på feire :hoppe:

Jeg må innrømme at det faktisk var helt ok at det ikke klaffet i første PP. Det medførte at jeg har kost meg med både vin, øl og drinker på ferie. :vin::skaal: Godt å kunne kose seg uten å måtte tenke på hva man kan og ikke kan spise også :jepp:

Jeg og samboer var på tur til New York. Forelsket oss helt i byen begge to. Vi har kost oss masse og brukt aaltfor mye penger. Akkurat slik det skal være på ferie med andre ord :tronderbart: Nå blir det havregrøt til middag frem til neste lønning :ler: *blakk* Men det var SÅ verdt det. Har med meg både gode minner og fine ting med meg i bagasjen hjem :)

Nå er det under en uke til EL. Jeg tror EL kommer på mandag, altså 25.05. Flaks at det er fridag, da har vi massevis av tid til å legge inn aksjer :nigo:

Håper alle har hatt en fin 17 mai! Det var litt rart å ikke være i Norge denne dagen, men New York var helt ok det også ;) Vi feiret med meksikansk mat og veldig gode drinker!

Å så heldig som var i New York! Har så lyst til å dra dit selv.

Men da var det jo egentlig ganske greit å ikke være gravid da :) Deilig å kunne spise å drikke akkurat hva man vil på ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja byen anbefales absolutt! Men det er ganske dyrt der. Norske priser på restaurantene også, siden kronen er så svak. Utrolig god mat da. Amerikanere er gode på mat. Jeg hører om så mange som flytter til USA og eser ut, men i New York var det mye bra, sunne alternativer. Masse økologisk også. Tommel opp!

Kombinasjonen av et helt utrolig shoppingutvalg og masse god mat gjør at man bør ha med mye "lommepenger" ;)

Ja, det er noe med det. Det er jo litt å sette seg inn i - disse matgreiene. Jeg har ikke satt meg inn i det ordentlig enda, tar det når jeg må :) Jeg elsker mat, så godt å ikke ha noen restriksjoner når jeg er på ferie.

Men, jeg håper veldig at det klaffer i denne PP'en. :gravid: Jeg har lyst på februarbebbis! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh heldige dere!! Jeg elsker NY❤️ Første gang jeg var der, var jeg fast bestemt på at jeg ikke kom til å like byen, og at alt var oppskrytt. Lite visste jeg..😉

Lykke til på mandag😜 jeg skal forhåpentligvis teste da😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hurra for New York! Så gøy :laugh:
Jeg har aldri vært "over dammen", men har en mann som er svært ivrig på å få meg med på en storbyferie. "Vi kan til og med gå på upper east side" sa han som et slags trekkplaster. (Dette var under perioden jeg fulgte med på Gossip Girl :fnise: ) Altså, det er jo ikke lysten det står på. Heller pengene :bond:

Jeg håper på februarbebbis på begge jeg! Så kan vi dresse opp mini i babybunad og vise ungen like stolt frem som andre mødre på 17. mai 2016 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hurra for New York! Så gøy :laugh:

Jeg har aldri vært "over dammen", men har en mann som er svært ivrig på å få meg med på en storbyferie. "Vi kan til og med gå på upper east side" sa han som et slags trekkplaster. (Dette var under perioden jeg fulgte med på Gossip Girl :fnise: ) Altså, det er jo ikke lysten det står på. Heller pengene :bond:

Jeg håper på februarbebbis på begge jeg! Så kan vi dresse opp mini i babybunad og vise ungen like stolt frem som andre mødre på 17. mai 2016 :)

Dere får begynne å spare😜 jeg syntes det var svindyrt, og da var dollaren rundt 5,5😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får begynne å spare jeg syntes det var svindyrt, og da var dollaren rundt 5,5

:sjokkert:

En eller annen gang... Ligger ikke øverst på lista for min del. Mye annet jeg heller vil bruke de pengene på først ;)

Beklager Kaffemor. Kapret visst tråden din helt her... :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at du vil følge! Skravlings er veldig velkomment her ;) Har dere prøvd lenge?

Nei er i pp1 nå :) Har igrunn vært klar i noen år allerede, det er først nå det ser ut som det praktisk kan gå opp. Det ikke er perfekt tilrettelagt nå heller men det tror jeg aldri at det blir hvis en skal gå å vente på det ;)

Ser at du også er ganske fersk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

En eller annen gang... Ligger ikke øverst på lista for min del. Mye annet jeg heller vil bruke de pengene på først ;)

Beklager Kaffemor. Kapret visst tråden din helt her... :pasha:

Hehe, det er bare koselig med kapring av tråd :)

Nei er i pp1 nå :) Har igrunn vært klar i noen år allerede, det er først nå det ser ut som det praktisk kan gå opp. Det ikke er perfekt tilrettelagt nå heller men det tror jeg aldri at det blir hvis en skal gå å vente på det ;)

Ser at du også er ganske fersk?

Ja, er bare i PP2 ;) Skulle helst vært gravid i går, jeg er suuuper utålmodig :ler: Har hatt lyst i evigheter jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på bebisbesøk. Jeg fikk en ny niese for et par dager siden <3 Hun er så utrolig nydelig! :rodmer: Det hjalp ikke akkurat på verpesjuken av å ha en to dager gammel sovende bebis liggende på magen min :rodmer: Jeg vil også ha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh baby!

De sier jo at kroppen produserer de riktige stoffene når man holder en baby. Kanskje det er det som skal til for at det klaffer neste gang? :)

Haha i dag kom jeg på det samme faktisk og vurderte å kontakte en bekjent for å tilfeldigvis holde babyen litt.... begynner å bli desperat allerede :fnise:

Men jeg lot deg være med tanken Inntil videre. Går jeg dog inn i en pp5 skal jeg søren meg sette i gang med diverse tiltak. Foreløpig tillater jeg meg kun å begynne å teste etter EL nå i pp4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Uff jeg har flere på jobben som er i permisjon, og jeg smelter jo helt hver gang de er innom med barna!

Også to dager, da! Har bare sett en så liten baby en gang!

Irriterer meg at mine/våre søsken er ferdig med å produsere. :ler: heldig du er som har baby i familien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh baby!

De sier jo at kroppen produserer de riktige stoffene når man holder en baby. Kanskje det er det som skal til for at det klaffer neste gang? :)

Haha i dag kom jeg på det samme faktisk og vurderte å kontakte en bekjent for å tilfeldigvis holde babyen litt.... begynner å bli desperat allerede :fnise:

Men jeg lot deg være med tanken Inntil videre. Går jeg dog inn i en pp5 skal jeg søren meg sette i gang med diverse tiltak. Foreløpig tillater jeg meg kun å begynne å teste etter EL nå i pp4 :)

Jaa håper det :nigo: Godt vi la inn aksjer i går da ;)

Skjønner at du begynner å teste etter EL. Gjør nok det jeg også om det ikke klaffer denne mnd. Greit å vite at man faktisk har EL også..

Uff jeg har flere på jobben som er i permisjon, og jeg smelter jo helt hver gang de er innom med barna!

Også to dager, da! Har bare sett en så liten baby en gang!

Irriterer meg at mine/våre søsken er ferdig med å produsere. :ler: heldig du er som har baby i familien! :)

Jeg klarer ikke å skjule min begeistring for så små babyer, så tror det var ganske tydelig for de rundt meg i går at jeg ville ha en jeg også :ler:

Føler meg veldig heldig :) Hadde ikke trodd at det ble en til der i gården, så det var en gledelig overraskelse da vi fikk vite det for 7-8 måneder siden. Hvis det klaffer for oss snart blir det jo ikke så stor alderforskjell mellom dem :rodmer: Det medfører at jeg allerede har begynt å dagdrømme om fetter/kusiner som er bestiser :fnise:

februarbebis er veldig bra :hoppe:

Februarbebiser er helt strålende :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...