Gå til innhold

Kaffemor og lillemann

Fremhevede innlegg

Skrevet

:skratte: Åh, jeg hadde også sånne "MÅ HA"-kick innimellom på en spesiell mat-ting, og så kunne jeg ikke spise det igjen på leeenge når jeg endelig hadde fått det! :ler:

Så koselig med masse babyklær! De er så biiiittesmå de aller minste størrelsene :rodmer:

Urk. Alle burde få enkeltkupeer om morgenen altså! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja. Det er først når man blir gravid at man skjønner hvor mange ekle lukter det faktisk er på kollektivtransporten og at dessverre er mange mennesker som lukter vondt... Verste er å få noen som stinker gammel fyll nære seg :/

Skrevet

Ååh, jeg føler så med deg! Det er så mange som lukter ekkelt, og det skal sååå lite til! Snusånde ...  :kvalm:

Skrevet

Hehe, husker jeg havnet ved siden av en slik person i verste kvalmeperioden. Helt grusomt :P

Uff ja!! Svettelukt og matlukt, samt dårlig ånde :haar: Krise! Legger de ikke merke til det selv? :klo:

:skratte: Åh, jeg hadde også sånne "MÅ HA"-kick innimellom på en spesiell mat-ting, og så kunne jeg ikke spise det igjen på leeenge når jeg endelig hadde fått det! :ler:

Så koselig med masse babyklær! De er så biiiittesmå de aller minste størrelsene :rodmer:

Urk. Alle burde få enkeltkupeer om morgenen altså! :ler:

:hoho: Jeg tror det eneste som kunne stilne burgertrangen var å faktisk spise burger. Nå har det roet seg veldig ned :ler:

Egen kupe ja!! Det hadde vært noe :hjerte:

Åja. Det er først når man blir gravid at man skjønner hvor mange ekle lukter det faktisk er på kollektivtransporten og at dessverre er mange mennesker som lukter vondt... Verste er å få noen som stinker gammel fyll nære seg :/

Ugh ja :haar:

Ååh, jeg føler så med deg! Det er så mange som lukter ekkelt, og det skal sååå lite til! Snusånde ...  :kvalm:

Generelt dårlig ånde er helt krise. Alltid. Pusser ikke folk tennene sine? :bond:

Skrevet

Jeg er våken! Og klokken er 21:30. Sensasjon :hoho: Klarer så vidt å holde øynene åpne da, så må nok hive meg i seng veldig snart.

Jeg venter i spenning på den økte energien folk sier de får i andre trimester :ler:

Fin dag i dag! Merker at det er roligere på jobb nå som det er "høstferie". Mange av de med barn i skolealder tar seg noen dager fri. Noe som betyr mindre mail og telefoner. Deilig :nigo:

Ellers er jeg en skikkelig sippeguri fortiden. Gråter av absolutt alt. Det er helt vilt :ler: Bare noen spør hvordan det går med meg begynner jeg å gråte. Ikke fordi jeg er lei meg, men fordi jeg synes det er koselig at de spør :hoho: Mye følelser i sving med andre ord :ler:

Skrevet

Haha, bare vent til ungen er ute. Da blir det ca 1000 ganger verre :lur: Hormonellamams deluxe edition :hjerte:

Skrevet

Så deilig med litt roligere dager! Det er bare å nyte de få pusterommene man har altså ...

Skrevet

Haha! Det kan jeg se for meg Favole :ler:

Helt klart frosken, nyter til det fulle :jepp: Og er ikke fullt så effektiv :sjenert: I dag har jeg fått gjort lite på jobb. Bare fjas hele dagen. Jaja. Godt det snart er helg :opplyser:

Skrevet

Sippeguri ja.. Det er så slitsomt. Kjenner meg veldig igjen i det.

Stod og laget middag i dag og bare gråt :plystre: Kun fordi jeg var så utrolig sulten, men hadde ikke lyst på mat fordi ingenting frister. Mest lyst til å trylle bort sultfølelsen :sjenert:

Det blir værre ja.. Og så blir det litt bedre igjen. I hvertfall her. Jeg griner ikke av hva som helst når jeg ikke er gravid og ungen ble stor. Og noen ting tar jeg veldig avstand fra. Som type nettsaker som inneholder ordet barnedød.

Helgen er her snart :danse: Store planer?

Skrevet

Holder med den å holde seg unna nettsaker om barnedød :haar:

Store planer for helgen! Neida.. Joda..

Skal på hyttetur. Vi blir altfor mange, så spent på hvordan formen blir. Men det blir nok hyggelig :nigo: Gleder meg utrolig mye til å komme opp på fjellet. Jeg ELSKER fjellet på denne tiden av året :rodmer: Nydelige farger og herlig luft. Håper bekkenet tillater noen ordentlige turer :)

Merker at det har vært en roligere uke på jobb, for i dag har jeg endelig litt mer energi :hoppe: Orket å sette på en klesvask, og har ikke grått i dag :hoho: Stor fremgang! Kanskje jeg klarer å holde meg våken til 22 i dag! Håper det :) Jeg vil så gjerne se på tusvik og tønne talkshow. Men har sovet de andre gangene det har vært. Irri!!

Har du noen koselige planer for helgen da Kakaoen? :hoppe:

Skrevet

Høres ut som en deilig helg. Godt å komme seg bort litt :)

Vi skal i dyreparken med bestekompisen til mini og foreldrene hans på lørdagen. Ellers null planer :)

Skrevet (endret)

Åh dyreparken! Har ikke vært der siden jeg var liten. Vil tilbake. Får bli når mageboer er ute og litt større ;) Du er heldig som bor i nærheten! Det er heldigvis ikke såå langt fra der vi har hytte, så kan ta det i forbindelse med hyttelivet om sommeren sikkert..

*planlegge flere år frem i tid* :sjenert::ler:

Endret av kaffemor
Skrevet

Har dere hytte på sørlandet?? Hvor da? Ble nysgjerrig jeg nå :fnise:

Vi er heldige som bor så nærme ja. Årskortet får virkelig kjørt seg :P En veldig god invistering synes jeg. Og når vi bor så nærme så trenger man ikke jage gjennom parken for å rekke å se alt. Kan ta det med ro og la ungene styre tempoet og hvor vi skal gå :)

Skrevet

Jaa :jepp: Familiehytte :)

Nå har vi ankommet "kaoshytta". 6 unger og 10 voksne :daane: Er overraskende rolig stemning her hittil, ungene ser på film oppe, så det er ganske stille her da :) Jeg elsker fjellet :hjerte: Gleder meg allerede til tur i morgen!

Helg :hjerte:

Ha en herlig helg alle sammen!

Skrevet

Kos deg på hytta :) her blir det også hytteliv, meg sambo + to hunder :d

Skrevet

Så koselig med babymage  :rodmer:  Jeg virkelig elsker min, har til og med våget meg til å legge ut magebilde  :sjenert: Jeg har noen kg for mye, så det er først nærmere uke 20 den ble tydelig, så jeg har ikke tatt bilder før nå. Men du som er tynn bør forevige så tidlig som mulig :nigo: 

Kjenner igjen McDonalds trangen :fnise: Er vanligvis noe jeg spiser ca 1 gang i året, og da angrer jeg med en gang. Men nå har jeg hatt veldig lyst på det. Men har klart å holde meg til 4 ganger hittil  :plystre:

Kos deg masse på hyttetur! :)

Skrevet

Så koselig med babymage :rodmer: Jeg virkelig elsker min, har til og med våget meg til å legge ut magebilde :sjenert: Jeg har noen kg for mye, så det er først nærmere uke 20 den ble tydelig, så jeg har ikke tatt bilder før nå. Men du som er tynn bør forevige så tidlig som mulig :nigo:

Kjenner igjen McDonalds trangen :fnise: Er vanligvis noe jeg spiser ca 1 gang i året, og da angrer jeg med en gang. Men nå har jeg hatt veldig lyst på det. Men har klart å holde meg til 4 ganger hittil :plystre:

Kos deg masse på hyttetur! :)

Hehe, tok lang tid for meg før magen kom :P Siste par ukene som jeg har fått en fin mage som ikke bare ser ut som at jeg har lagt på meg litt bare :P Er i uke 25 nå.

Men er sikkelig kos med en fin mage :)

Kaffemor, håper du koser deg på hyttetur :)

Skrevet

Så bra at du har mulighet til å trekke deg litt unna ved å gå på nett, slitsomt med koster. . Men sikkert herlig også, godt å komme seg ut og bort noen ganger!

Skrevet

Håper du har hatt en fin hytteturhelg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...