Gå til innhold

Kaffemor og lillemann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hell i uhell at jeg skal til gynekolog på onsdag for å ta celleprøve. Tenkte å høre med henne lm hun kunne sjekke at kroppen har ordnet opp av seg selv og om ting ser greit ut. Håper bare at jeg har sluttet å blø helt innen onsdag. Regner med det, bare litt brun spotting i dag.

Gruer meg veldig til GU igjen på onsdag men.. Synes det var litt traumatisk med GU på torsdag. Har jo tatt det før, men ikke mens jeg blør, har vondt og er lei meg.. Og med mannlig lege :/ uff.. Det er en opplevelse jeg ikke vil ha igjen for å si det sånn. Var det rart at jeg ikke tok blodprøve forresten? Har inntrykk av at alle gjør det når man skal stadfeste SA. Jeg tok urinprøve og GU.. Ikke blodprøve :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lest først nå jeg, men gir deg en nettklem og håper det går litt bedre med deg.

Er bare å ta kontakt om du vil snakke, møtes en dag om så for å få litt luft. 

Skrevet

Lest først nå jeg, men gir deg en nettklem og håper det går litt bedre med deg.

Er bare å ta kontakt om du vil snakke, møtes en dag om så for å få litt luft.

Takk P <3 vil gjerne henge en dag snart :) Reiser du på noe ferie i år?

Skrevet

Samboer reiser i natt og blir borte i nesten en uke. Kjenner jeg gruer meg til det. Jeg er generelt dårlig på å være alene hjemme, og akkurat nå er det ekstra kjipt :/ Jeg leker litt med tanken på å dra hjem til mamma i noen dager, jeg er jo sykemeldt også, så skal ikke på jobb. Kan bli veldig ensomt alene i leiligheten, og må innrømme at det høres deilig ut å bli dullet litt ekstra med av mamma :sjenert:

Skrevet

Samboer reiser i natt og blir borte i nesten en uke. Kjenner jeg gruer meg til det. Jeg er generelt dårlig på å være alene hjemme, og akkurat nå er det ekstra kjipt :/ Jeg leker litt med tanken på å dra hjem til mamma i noen dager, jeg er jo sykemeldt også, så skal ikke på jobb. Kan bli veldig ensomt alene i leiligheten, og må innrømme at det høres deilig ut å bli dullet litt ekstra med av mamma :sjenert:

Hvorfor ikke? Du fortjener å bli passet litt ekstra på nå, dessuten trenger man påfyll av gode og fine og varme ting når man opplever vonde ting, og det får du ikke hvis du gruer deg til å være alene og mistrives mens du er det. 

Skrevet

Reis en tur hjem til mamma du <3

Skrevet

Takk P <3 vil gjerne henge en dag snart :) Reiser du på noe ferie i år?

Bare en liten en i Juli, for det meste bare jobbing og litt fri. 

Dra til mamma! Ikke noe særlig å være alene med tankene. 

Skrevet

Jeg har ikke lest her inne før i dag :( Så fryktelig trist kjære gode deg :hjerte: Selv om det ikke hjelper nå, så var det jo bra at du ble så fort gravid, så får vi håpe det går fort før neste spire sitter. Tenker på deg, og sender deg en stor og varm klem :klem: 

Reise hjem til mamma synes jeg høres veldig lurt ut, du trenger at noen tar vare på, og tenker på bare deg. La deg få lov å kjenne på sorgen, og gjør det du føler du orker og vil :hjerte:

Skrevet

Kom over denne teksten da jeg mistet og ønsker nå å dele den med deg <3 den er skrevet av en dame som har skrevet en bok om det å miste.

Det var to bankende hjerter. Et lite og et stort. Nå er det bare ett igjen, men det banker for oss begge to. Mitt hjerte vil alltid banke for deg, du min lille skatt. Din reise er det bare du som tar, vi som er igjen fortsetter vår reise gjennom livet. To separate reiser, adskilt, men likevel knyttet til hverandre. Du har vært en del av meg, du er ikke fysisk lenger, men vil ha et følelsesmessig bånd for alltid

Skrevet

Hell i uhell at jeg skal til gynekolog på onsdag for å ta celleprøve. Tenkte å høre med henne lm hun kunne sjekke at kroppen har ordnet opp av seg selv og om ting ser greit ut. Håper bare at jeg har sluttet å blø helt innen onsdag. Regner med det, bare litt brun spotting i dag.

Gruer meg veldig til GU igjen på onsdag men.. Synes det var litt traumatisk med GU på torsdag. Har jo tatt det før, men ikke mens jeg blør, har vondt og er lei meg.. Og med mannlig lege :/ uff.. Det er en opplevelse jeg ikke vil ha igjen for å si det sånn. Var det rart at jeg ikke tok blodprøve forresten? Har inntrykk av at alle gjør det når man skal stadfeste SA. Jeg tok urinprøve og GU.. Ikke blodprøve :vetikke:

Jeg tok heller ikke blodprøve da jeg hadde SA. Håper du har dratt til mammaen din og at du blir tatt vare på ♡

Skrevet

:klemmer: det er SÅ vondt å miste. de fysiske smertene kan ikke måle seg mot de vonde bølgene av smerter som skylder gjennom deg. jeg har mistet to ganger, og man føler at man aldri kan komme seg videre i livet. heldigvis, så gjør man det! og lillingen min er 4,5 mnd. :)

jeg skulle virkelig ønske at jeg fikk sykemelding da jeg mistet for andre gang, for det var helt grusomt å stå på jobb og smile til kundene når jeg blødde og hadde smerter..

jeg vil også sende deg en fantastisk stor og god klem. det er så vondt, og så jævlig. men du må aldri gi opp. :hjerte:

Skrevet

Kom over denne teksten da jeg mistet og ønsker nå å dele den med deg <3 den er skrevet av en dame som har skrevet en bok om det å miste.

Det var to bankende hjerter. Et lite og et stort. Nå er det bare ett igjen, men det banker for oss begge to. Mitt hjerte vil alltid banke for deg, du min lille skatt. Din reise er det bare du som tar, vi som er igjen fortsetter vår reise gjennom livet. To separate reiser, adskilt, men likevel knyttet til hverandre. Du har vært en del av meg, du er ikke fysisk lenger, men vil ha et følelsesmessig bånd for alltid

Så fin :hjerte: takk for at du delte <3

Skrevet

Jeg har ikke lest her inne før i dag :( Så fryktelig trist kjære gode deg :hjerte: Selv om det ikke hjelper nå, så var det jo bra at du ble så fort gravid, så får vi håpe det går fort før neste spire sitter. Tenker på deg, og sender deg en stor og varm klem :klem: 

Reise hjem til mamma synes jeg høres veldig lurt ut, du trenger at noen tar vare på, og tenker på bare deg. La deg få lov å kjenne på sorgen, og gjør det du føler du orker og vil :hjerte:

ja.. Det er en trøst i det å vite at jeg faktisk kan bli gravid.. Et skritt i riktig retning :)  

Jeg tok heller ikke blodprøve da jeg hadde SA. Håper du har dratt til mammaen din og at du blir tatt vare på ♡

Hmm okei, da er det kanskje ikke så vanlig da.. Jeg har dratt til mamma. Glad jeg gjorde det. Godt å ha en som passer på at jeg får i meg mat :) tror det hadde blitt lite av det om jeg hadde vært alene nå merker jeg.

:klemmer: det er SÅ vondt å miste. de fysiske smertene kan ikke måle seg mot de vonde bølgene av smerter som skylder gjennom deg. jeg har mistet to ganger, og man føler at man aldri kan komme seg videre i livet. heldigvis, så gjør man det! og lillingen min er 4,5 mnd. :)

jeg skulle virkelig ønske at jeg fikk sykemelding da jeg mistet for andre gang, for det var helt grusomt å stå på jobb og smile til kundene når jeg blødde og hadde smerter..

jeg vil også sende deg en fantastisk stor og god klem. det er så vondt, og så jævlig. men du må aldri gi opp. :hjerte:

Takk MissDior <3 ja, de fysiske er liksom det minste.. Verre med tankene :( jeg setter veldig pris på at jeg ble sykemeldt. Kjenner at det var det riktige for meg. Hadde sikkert bare sittet å grått på kontoret om jeg var på jobb. Godt å få tid til å komme seg litt..
Skrevet

Det ble ingen GU og celleprøve på meg i dag.. Trodde jeg hadde sluttet å blø, med der tok jeg feil gitt.. Da jeg ringte sa de at de ønsket å vente til jeg var ferdig med å blø, så jeg fikk time i august. Litt deilig, men samtidig veldig kjedelig. Har ventet veldig lenge på den timen, og vil gjerne bare ha det overstått.. Menmen, får se om jeg heller går privat i løpet av sommeren.

Skrevet

Hvordan føler du deg? :klem:

Har tenkt på deg! Håper du har hatt en fin onsdag.

Skrevet

Hvordan føler du deg? :klem:

Har tenkt på deg! Håper du har hatt en fin onsdag.

Formen er grei, men merker at det er ganske tungt at samboer er bortreist. Hadde virkelig trengt han hjemme nå. Sov hos mamma i går til i dag, men hun får både vaskehjelp og gjester i morgen, så dro hjem igjen i dag. Angrer litt på det nå, her jeg sitter alene i leiligheten :( jeg egner meg virkelig ikke til å være alene. Blir deppa av det til vanlig, og akkurat nå er det altfor tungt.

Æsj. Det blir mye klaging i denne dagboka nå.. Beklager det! Håper på litt mer positivitet etterhvert som vi kommer igang med prøvingen igjen, og ikke minst når samboer kommer hjem igjen! Gleder meg til søndag :hjerte:

Skrevet

Dagbok er til for å dele både gleder og sorger. Du har det tøft nå og du skal ikke juge om det. Skjønner absolutt at du skulle hatt samboer med deg nå. Han kommer snart hjem. Så får du bare grave deg inn under dyna i mens. Kan du ikke oppsøke noen venninner hvis du føler deg klar for det? Det kan være fint å komme seg litt ut. :)

Skrevet

Ja.. Søsteren min kommer på besøk i morgen formiddag. Det gleder jeg meg til. Tenkte kanskje å høre med noen om å spise middag her også, så jeg slipper å spise alene. Da er jeg litt redd for at det ikke blir noe middag nemlig :sjenert:

På fredag skal jeg på grillfest hos en venninne :) det blir bra! Jeg må bare forberede meg på endel babysnakk der, for alle som skal er i langvarige forhold og vi snakker ofte om barn når vi er sammen.. Tror det er flere der som prøver å få barn/skal straks i gang med prøvingen. Uansett fint å komme seg ut litt å gjøre ting :)

Skrevet

Jeg har fulgt med i boka di Kaffemor, og må innrømme at det er vanskelig å finne gode, trøstende ord.

Føler med deg, er alt jeg kan si, har vært der selv. Forstår du?  :klem:

Skrevet

Jeg har fulgt med i boka di Kaffemor, og må innrømme at det er vanskelig å finne gode, trøstende ord.

Føler med deg, er alt jeg kan si, har vært der selv. Forstår du?  :klem:

Ja :klem::hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...