Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Gjest Tekola

Ååh :klemmer:

 

Jeg har dessverre ingen gode råd. Du kan jo forsøke å ringe begge legekontorene i morgen og høre? Legevakten kan vel dessverre ikke hjelpe deg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, kaffemor. *klemmepå* Ring legekontoret i morgen, du trenger ikke nødvendigvis ha en fastlege for å få hjelp. Så utrolig dritt at du er alene også :( Stor, stor klem, jeg krysser fingrene alt jeg klarer og sender masse gode tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de over meg. Ring legesenteret og krev time. Uansett hva de sier. Håper alt står bra til, og at kroppen bare er en drittsekk :(

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ring legen, eventuelt gå privat! Nå må du huske at det er normalt å blø og noen blør igjennom hele svangerskapet! Tenker på deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt våknet jeg av sterke smerter. Litt som sterke mensenkramper, men var såpass at jeg ikke klarte å ligge stille. Samboer ringte legevakten men de sa at jeg bare skulle ta paracet og ringe legen om morgningen. Legen han snakket med sa det hørtes veldig ut som en SA :( Blødde i natt, og blør nå også.

Det har blitt lite søvn og mye tårer i natt. Drar nok uansett på jobb, orker ikke være hjemme å tenke på dette. Det gjør mye vondere enn jeg trodde det skulle gjøre.. Kroppen er en ting, men værre mentalt. Orker ikke tanken på å begynne å prøve igjen med det første heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhnei, så utrolig leit å høre. :( Livet er innmari brutalt innimellom :( Stor klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så leit :( Tenker på deg og sender deg en stooor og god klem  :hug:

Har du ringt legen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for klemmer og kommentarer dere <3 Jeg setter veldig pris på det.

Etter en ringerunde uten like er jeg nå på vei til legevakten. Fastlegen ville ikke ta meg inn til time (!) og legevakten mente at fastlegen skulle ta det. Jeg jobber også i en annen kommune enn jeg bor (pendler) og legevakten ved jobben ville i hvertfall ikke ta meg i mot. De var driftsure da jeg ringte. Jeg var på jobben siden fastlegen min er ved jobben og ikke nærme hjemme. Til slutt så tar de meg i mot på legevakten i Oslo. For et styr. Og for en dårlig fastlege jeg har. De på legevakten var opprørte på mine vegne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har litt mindre tålmodighet til å være kasteball også, når man har vondt, blør og er veldig lei seg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva?!  :sjokkert:  For en dårlig fastlege! Skikkelig stygt  :( Man skal føle seg ivaretatt hos legen, ikke bli kastet rundt på den måten....

 

Nå håper jeg de er snille med deg på legevakten :klem: 

Sender deg gode tanker :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk <3 det var heldigvis ikke lang kø her. Sykepleieren som tok meg i mot anbefalte meg å sende en klage på fastlegen, så tenker jeg gjør det. Er visst bare en foran meg i køen her da, så slipper nok å vente så lenge. Vil bare hjem til sengen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk <3 det var heldigvis ikke lang kø her. Sykepleieren som tok meg i mot anbefalte meg å sende en klage på fastlegen, så tenker jeg gjør det. Er visst bare en foran meg i køen her da, så slipper nok å vente så lenge. Vil bare hjem til sengen min.

Men i alle dager! FOR en fastlege!!! Ja send inn klage, for de SKAL ta deg imot!! Lykke til inne hos legen ( regner med du er inne nå) Og jeg står med åpne internett armer og tar deg i mot når du kommer ut igjen  :hug:

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...