kaffemor Skrevet 24. august 2015 Forfatter #781 Del Skrevet 24. august 2015 Ja, jeg har heldigvis ikke hatt så ille kvalme som du har hatt. Håper din er blitt bedre nå? Jeg har noen dager hvor den er helt krise, men da tar jeg tabletter Jeg satser på at kvalmen går over til andre trimester ja! Det hadde vært perfekt! Jeg har litt den følelsen om en kollega faktisk. Men det er mulig det er fordi jeg selv er gravid, så jeg tenker så mye på det Det er uansett gøy med intuisjon. Hvor mye av det som er tilfeldigheter, og ikke. Og hvordan mennesker er så ulikt utstyrt med den. Noen er kanskje flinkere til å lytte til den enn andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 24. august 2015 #782 Del Skrevet 24. august 2015 Sånn intuisjon har jeg Slår aldri feil. Er VELDIG mange jeg har gjetta at er gravide før de har sagt det. Men jeg spør aldri da Senest i sommer når vi var på ferie med et vennepar følte jeg at ho var gravid, men jeg sa ikke noe, og ho sa ikke noe. Før 3 uker etter vi kom hjem så sa ho at ho var gravid med nummer 2 I knew it Kan ikke forklares, jeg er bare en "preggers wisperer" Digg med symptomer da Selv så hater jeg de Så bare å nyte de før du går over til hat deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 24. august 2015 #783 Del Skrevet 24. august 2015 Ja, jeg har heldigvis ikke hatt så ille kvalme som du har hatt. Håper din er blitt bedre nå? Jeg har noen dager hvor den er helt krise, men da tar jeg tabletter Jeg satser på at kvalmen går over til andre trimester ja! Det hadde vært perfekt! Jeg har litt den følelsen om en kollega faktisk. Men det er mulig det er fordi jeg selv er gravid, så jeg tenker så mye på det Det er uansett gøy med intuisjon. Hvor mye av det som er tilfeldigheter, og ikke. Og hvordan mennesker er så ulikt utstyrt med den. Noen er kanskje flinkere til å lytte til den enn andre? Sist gang jeg spydde var 1 uke og 2 dager siden Så håper at det var siste gangen. Er i uke 19 nå, så det burde virkelig gi seg nå! Det er også utrolig hvor mye man blir oppmerksom på andre gravide når man selv er gravid,hehe. Enten man bare tror at noen er gravid eller kan tydelig se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 24. august 2015 Forfatter #784 Del Skrevet 24. august 2015 Sånn intuisjon har jeg Slår aldri feil. Er VELDIG mange jeg har gjetta at er gravide før de har sagt det. Men jeg spør aldri da Senest i sommer når vi var på ferie med et vennepar følte jeg at ho var gravid, men jeg sa ikke noe, og ho sa ikke noe. Før 3 uker etter vi kom hjem så sa ho at ho var gravid med nummer 2 I knew it Kan ikke forklares, jeg er bare en "preggers wisperer" Digg med symptomer da Selv så hater jeg de Så bare å nyte de før du går over til hat deler Preggers wisperer Litt av et talent Jeg kommer nok ikke til å være like glad i den bekkenet mitt når jeg runder 12 uker altså Men nå tar jeg det som et tegn på at mageboeren har det fint og utvikler seg Sist gang jeg spydde var 1 uke og 2 dager siden Så håper at det var siste gangen. Er i uke 19 nå, så det burde virkelig gi seg nå! Det er også utrolig hvor mye man blir oppmerksom på andre gravide når man selv er gravid,hehe. Enten man bare tror at noen er gravid eller kan tydelig se det. Så deilig å være uten oppkast nå da! Krysser fingrene for at det holder seg. Og ja, det burde virkelig gi seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 24. august 2015 Forfatter #785 Del Skrevet 24. august 2015 I går var jeg hos noen med badevekt. Jeg har ikke det hjemme, så jeg ante ikke hvordan vekta lå an etter uker med etegilde. Jeg hadde forbredt meg på opp minst 3 kilo fra pre-preggers, men altså. Jeg hadde ikke gått opp noe?? Jeg skjønner ingenting. Vi snakker etegilde på høyt nivå - og ikke bare sunne ting for å si det sånn Føles ut som om jeg har lagt på meg også, magen står jo rett ut omtrent konstant. Luft veier kanskje ikke så mye Men ja.. Skal ikke klage på det altså. Er ganske fornøyd med det. Fikk bare litt sjokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 25. august 2015 Forfatter #786 Del Skrevet 25. august 2015 I dag har det virkelig gått opp for meg at jeg faktisk er gravid og at dette mest sannsynlig ender opp i baby i mars/april Dette er så spennende! Skal jeg virkelig bli mamma? Skal det virkelig gå bra denne gangen? Er det endelig vår tur nå? Jeg har hatt en drøm om å være gravid i mange år nå, sett på babyutstyr og drømt meg bort. Kan ikke tro at tiden mest sannsynlig har kommet nå. Ååh, jeg blir helt tullete av å tenke på det. Siden jeg var ganske ung har jeg hatt en skrekk om at jeg aldri kunne få barn, og tenkt at om jeg ikke kan få det er livet over. Har i perioder vært livredd for det. Men nå sitter jeg her og er gravid Med bare to og en halv uke igjen til 12 fullgåtte uker Tiden må gå fort Jeg vil kjøpe utstyr Dette ble rotete og litt surrete. Sitter på mobil og er gira Tenk at jeg er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørka Skrevet 25. august 2015 #787 Del Skrevet 25. august 2015 I dag har det virkelig gått opp for meg at jeg faktisk er gravid og at dette mest sannsynlig ender opp i baby i mars/april Dette er så spennende! Skal jeg virkelig bli mamma? Skal det virkelig gå bra denne gangen? Er det endelig vår tur nå? Jeg har hatt en drøm om å være gravid i mange år nå, sett på babyutstyr og drømt meg bort. Kan ikke tro at tiden mest sannsynlig har kommet nå. Ååh, jeg blir helt tullete av å tenke på det. Siden jeg var ganske ung har jeg hatt en skrekk om at jeg aldri kunne få barn, og tenkt at om jeg ikke kan få det er livet over. Har i perioder vært livredd for det. Men nå sitter jeg her og er gravid Med bare to og en halv uke igjen til 12 fullgåtte uker Tiden må gå fort Jeg vil kjøpe utstyr Dette ble rotete og litt surrete. Sitter på mobil og er gira Tenk at jeg er gravid Kjenner meg så igjen i det å ha hatt baby-drømmen i mange år - og genuint vært livredd for at jeg aldri skulle få oppleve det. Unner deg virkelig den gleden du formidler altså, tenk - til våren så er det realitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 25. august 2015 #788 Del Skrevet 25. august 2015 Så koooselig! Ja det er stort altså! Og det krever sikkert litt tid for å forstå at det faktisk skjer Tenk at det er et lite menneske inne i magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 25. august 2015 #789 Del Skrevet 25. august 2015 Desse tankane er så herlege:) baby *klappe i henda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 26. august 2015 #790 Del Skrevet 26. august 2015 Å jeg kjenner den følelsen Gikk også rundt og var redd for at jeg kanskje ikke kunne få barn(selvom jeg ikke hadde prøvd før en gang). Er en herlig følelse når man faktisk er gravid, ogvdet virkelig går opp for deg Ikke lenge til du skal på tidlig UL heller, og da kommer det til å føles enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 26. august 2015 #791 Del Skrevet 26. august 2015 Jeg ble virkelig glad av å lese innlegget ditt. Det er nok en helt surrealistisk og gledelig følelse det å vite at det vokser et lite liv inni deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 26. august 2015 #792 Del Skrevet 26. august 2015 Åh, så koselig kaffemor! Blir så glad av slike innlegg. Det må være en helt fantastisk følelse å vite at du har en liten en i magen Håper tiden går fort nå fram til uke 12. Tenk den følelsen når du skal på UL og se det lille vidunderet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 27. august 2015 #793 Del Skrevet 27. august 2015 I går var jeg hos noen med badevekt. Jeg har ikke det hjemme, så jeg ante ikke hvordan vekta lå an etter uker med etegilde. Jeg hadde forbredt meg på opp minst 3 kilo fra pre-preggers, men altså. Jeg hadde ikke gått opp noe?? Jeg skjønner ingenting. Vi snakker etegilde på høyt nivå - og ikke bare sunne ting for å si det sånn Føles ut som om jeg har lagt på meg også, magen står jo rett ut omtrent konstant. Luft veier kanskje ikke så mye Men ja.. Skal ikke klage på det altså. Er ganske fornøyd med det. Fikk bare litt sjokk Jeg har samme erfaringen her - hadde til og med gått ned litt. Til tross for at jeg føler jeg spiser hele tiden og alle buksene er for stramme. Men det er vel som du sier, luft veier ikke så mye ... Og jeg spiser mindre porsjoner og mengder enn jeg gjorde før tror jeg, selv om jeg spiser mer konstant nå. Men det kommer vel en dag der kiloene renner på oss begge, Kaffemor! Så herlig innlegg du skrev over om det å være gravid og faktisk skulle bli mamma. Jeg tenker på det konstant, men føler ikke jeg helt har skjønt det enda likevel. Men etter all sannsynlighet sitter vi jo og ammer begge to om et drøyt halvår! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 27. august 2015 Forfatter #794 Del Skrevet 27. august 2015 Kjenner meg så igjen i det å ha hatt baby-drømmen i mange år - og genuint vært livredd for at jeg aldri skulle få oppleve det. Unner deg virkelig den gleden du formidler altså, tenk - til våren så er det realitet! Tusen takk fine Bjørka Jeg håper virkelig at det er deres tur nå! Så koooselig! Ja det er stort altså! Og det krever sikkert litt tid for å forstå at det faktisk skjer Tenk at det er et lite menneske inne i magen din Jaa, det tok noen uker før jeg innså at jeg faktisk, mest sannsynlig, skal bli mamma Det er jo så sykt stort!! Desse tankane er så herlege:) baby *klappe i henda* Baby, baby, baby Å jeg kjenner den følelsen Gikk også rundt og var redd for at jeg kanskje ikke kunne få barn(selvom jeg ikke hadde prøvd før en gang). Er en herlig følelse når man faktisk er gravid, ogvdet virkelig går opp for deg Ikke lenge til du skal på tidlig UL heller, og da kommer det til å føles enda bedre Ja, jeg gleder meg så utrolig mye til UL. Ååh, tiden kan virkelig ikke gå fort nok! Sprekker snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 27. august 2015 Forfatter #795 Del Skrevet 27. august 2015 Jeg ble virkelig glad av å lese innlegget ditt. Det er nok en helt surrealistisk og gledelig følelse det å vite at det vokser et lite liv inni deg Snart er det din tur også Åh, så koselig kaffemor! Blir så glad av slike innlegg. Det må være en helt fantastisk følelse å vite at du har en liten en i magen Håper tiden går fort nå fram til uke 12. Tenk den følelsen når du skal på UL og se det lille vidunderet Det er virkelig en fantastisk, og skummel følelse Jeg har samme erfaringen her - hadde til og med gått ned litt. Til tross for at jeg føler jeg spiser hele tiden og alle buksene er for stramme. Men det er vel som du sier, luft veier ikke så mye ... Og jeg spiser mindre porsjoner og mengder enn jeg gjorde før tror jeg, selv om jeg spiser mer konstant nå. Men det kommer vel en dag der kiloene renner på oss begge, Kaffemor! Så herlig innlegg du skrev over om det å være gravid og faktisk skulle bli mamma. Jeg tenker på det konstant, men føler ikke jeg helt har skjønt det enda likevel. Men etter all sannsynlighet sitter vi jo og ammer begge to om et drøyt halvår! Håper du får en fin dag! Vi skjønner det vel kanksje ikke helt før vi faktisk har babyen i armene? Vet ikke helt jeg.. men det går litt og litt mer opp for meg ettersom ukene går. Det blir sikkert enda mer virkelig når vi får se lille på UL. Nå er det ikke lenge igjen! Du har dagen før meg, om jeg husker rett? De kiloene kommer nok tidsnok ja Det er vel uungåelig. Spesielt så mye som jeg spiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 27. august 2015 #796 Del Skrevet 27. august 2015 Har ikke helt forstått det ennå, jeg, og "babyen" er 18 mnd, løper og babler Får fortsatt sånne glimt innimellom av "shit, han der er barnet mitt. Jeg grodde ham fram. Jeg skal være mammaen hans så lenge jeg lever." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 27. august 2015 Forfatter #797 Del Skrevet 27. august 2015 I går var jeg faktisk på trening, for første gang på mange, mange uker Det var så deilig å bevege seg litt igjen! Jeg må nok bare innse at løping ikke er noe for meg under en graviditet.. Det bare begynner å strekke i magen, og bekkenet krangler noe voldsomt. Så da ble det ellipsemaskinen på meg. Funker fint det også Ble en rolig treningsøkt på meg, ville ikke overdrive heller Så det ble ellipsemaskinen og lett styrke over hele kroppen. Kiropraktoren min anbefalte meg å ta knebøy for bekkenet, så ble mye av det Her skal det ikke stå på innsatsen for å forebygge det som forebygges kan I dag er jeg helt ekstremt støl Klarer såvidt å gå Det straffer seg å trene så sjeldent Nå er det sushi og TV-kos med verdens fineste samboer, før sengen roper I morgen er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 27. august 2015 Forfatter #798 Del Skrevet 27. august 2015 Har ikke helt forstått det ennå, jeg, og "babyen" er 18 mnd, løper og babler Får fortsatt sånne glimt innimellom av "shit, han der er barnet mitt. Jeg grodde ham fram. Jeg skal være mammaen hans så lenge jeg lever." Åååh, jeg GLEDER meg! Skjønner at det fortsatt er ganske uvirkelig. Det er jo helt utrolig at vi GROR mennesker inni oss.. som ender opp som FOLK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 27. august 2015 #799 Del Skrevet 27. august 2015 Jeg har i grunnen glemt at denna ungen min faktisk har lagt inni kroppen min og blitt presset ut gjennom et hull man skulle tro var ALT for lite Er helt uvirkelig. Man skjønner ikke at man er mamma før man tar med ungen hjem fra sykehuset og ikke helt skjønner hvordan pleierene bare kan la deg ta ungen og dra uten å sjekke om du er god nok til oppgaven Verdens viktigste jobb.. og det UTEN opplæring og en examen først Følte virkelig at jeg stjal babyen når vi tok han med hjem fra sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 28. august 2015 #800 Del Skrevet 28. august 2015 I dag har det virkelig gått opp for meg at jeg faktisk er gravid og at dette mest sannsynlig ender opp i baby i mars/april Dette er så spennende! Skal jeg virkelig bli mamma? Skal det virkelig gå bra denne gangen? Er det endelig vår tur nå? Jeg har hatt en drøm om å være gravid i mange år nå, sett på babyutstyr og drømt meg bort. Kan ikke tro at tiden mest sannsynlig har kommet nå. Ååh, jeg blir helt tullete av å tenke på det. Siden jeg var ganske ung har jeg hatt en skrekk om at jeg aldri kunne få barn, og tenkt at om jeg ikke kan få det er livet over. Har i perioder vært livredd for det. Men nå sitter jeg her og er gravid Med bare to og en halv uke igjen til 12 fullgåtte uker Tiden må gå fort Jeg vil kjøpe utstyr Dette ble rotete og litt surrete. Sitter på mobil og er gira Tenk at jeg er gravid Kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg begynte å se på utstyret sikkert i uke 6. Planen er i hvert fall å tillate seg å lage handleliste (hva, hvor, hvilken type) for å ha noe å gjøre de første ukene. Så blir det enklere å handle når den tiden kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå