Gjest Grastusta Skrevet 18. juli 2015 #581 Del Skrevet 18. juli 2015 Fin strek. Min test 17 dpo var ikke så veldig mye sterkere, hvis jeg husker rett. Gratulerer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #582 Del Skrevet 18. juli 2015 Fin strek. Min test 17 dpo var ikke så veldig mye sterkere, hvis jeg husker rett. Gratulerer igjen! Okei, det var godt å høre! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 18. juli 2015 #583 Del Skrevet 18. juli 2015 Min strek var heller ikke mye sterkere i starten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #584 Del Skrevet 18. juli 2015 Min strek var heller ikke mye sterkere i starten! Så bra! Den ble også veldig mye tydeligere en god stund etterpå Da er vi hjemme fra hytta, og vaskemaskinen går i ett sett. I morgen drar vi nemlig videre til neste hytte i kveld skal vi på fest, så vi kjørte innom polet på veien hjem og kjøpte alkoholfri vin. Den smaker ikke så veldig godt akkurat, men den gjør nytten sin - nemlig å sikre at hemmeligheten vår fortsatt er en hemmelighet I dag har jeg vært ganske uggen. Helt nedpå med Farris, som jeg egentlig ikke er så glad i til vanlig, men synes det hjelper veldig bra mot kvalme. Om jeg fortsetter å være kvalm så får jeg se om jeg ikke kjøper en sånn "kullsyremaskin", så jeg kan lage min egen Krysser fingrene for at kvalmen holder seg unna da, men akkurat nå er jeg så glad over å være gravid, så den kvalmen bryr jeg meg ikke noe om Så får vi se om jeg sier det samme om noen uker Jeg fikk også veldig ømme pupper i dag Hurra for symptomer! Foreløpige symptomer er; -murringer og strekninger -uggen - trøtt -ømme pupper Det er jo veldig tidlig for symptomer da.. Men er vel vanskelig å innbille seg ømme pupper? Det hadde jeg ikke sist, så jeg tar det som et tegn på at denne gangen.. denne gangen går det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 18. juli 2015 #585 Del Skrevet 18. juli 2015 Her vil jeg også lese gratulerer så masse! Jeg har også termin i mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 18. juli 2015 #586 Del Skrevet 18. juli 2015 Jeg ser streken lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille4 Skrevet 18. juli 2015 #587 Del Skrevet 18. juli 2015 Har heller ingen problemer med å se streken uten briller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #588 Del Skrevet 18. juli 2015 Her vil jeg også lese gratulerer så masse! Jeg har også termin i mars Så koselig! Hvor langt er du på vei nå? Hvordan er formen? Jeg ser streken lett Har heller ingen problemer med å se streken uten briller Hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 18. juli 2015 #589 Del Skrevet 18. juli 2015 Så koselig! Hvor langt er du på vei nå? Hvordan er formen? Hurra!! Er 6+2. Formen er fin! Har et konstant trykk i magen og har mistet lysten på kaffe og Pepsi Max, ellers merker jeg ikke så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #590 Del Skrevet 19. juli 2015 Er 6+2. Formen er fin! Har et konstant trykk i magen og har mistet lysten på kaffe og Pepsi Max, ellers merker jeg ikke så mye. Så bra formen er fin! Krysser fingrene for at den holder seg fin resten av svangerskapet Jeg har også mistet lysten på kaffe Det hadde jeg ikke trodd - jeg elsker kaffe sånn egentlig! I dag tok jeg en clearblue digital. Den sa 1-2 uker. Så det betyr vel at jeg hadde EL en gang i løpet av helgen for to uker siden. Jeg tror egentlig at den var lørdagen, men er testen så sensitiv at den hadde sagt 2-3 uker da? for ut i fra at jeg fikk positiv på torsdag, tror jeg egentlig ikke at jeg hadde IKM søndagen, for fikk ikke positiv så tidlig sist. Det har vel ikke så mye å si, så jeg tror jeg går ut i fra lørdagen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 19. juli 2015 #591 Del Skrevet 19. juli 2015 Lørdagen kan det fint være. Gratulerer så mye igjen igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 19. juli 2015 #592 Del Skrevet 19. juli 2015 Så praktisk å miste lysten på kaffe når man er gravid, det er jo enklere å holde seg unna ting man ikke har så lyst på! Naturen er ikke så dum alltid. Hvordan føler du deg da, i forhold til alt dette? Er du veldig bekymret eller klarer du å roe ned og kose deg med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #593 Del Skrevet 19. juli 2015 Lørdagen kan det fint være. Gratulerer så mye igjen igjen!! Så bra Takk Så praktisk å miste lysten på kaffe når man er gravid, det er jo enklere å holde seg unna ting man ikke har så lyst på! Naturen er ikke så dum alltid. Hvordan føler du deg da, i forhold til alt dette? Er du veldig bekymret eller klarer du å roe ned og kose deg med det? Hehe ja, det er ganske praktisk Kroppen er ikke så verst alltid! Uff det varierer veldig egentlig. Akkurat nå er jeg veldig bekymret pga mye murringer/mensenkramper. Men det er jo helt normalt.. Vet jo egentlig det, men klarer ikke å la vær å bekymre meg Da reiser jeg på hyttetur igjen Tror ikke vi har Internett der i år, så det er mulig jeg blir litt mindre aktiv her og i deres dagbøker :/ men skal prøve å komme innom så ofte jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 19. juli 2015 #594 Del Skrevet 19. juli 2015 Så bra Takk Hehe ja, det er ganske praktisk Kroppen er ikke så verst alltid! Uff det varierer veldig egentlig. Akkurat nå er jeg veldig bekymret pga mye murringer/mensenkramper. Men det er jo helt normalt.. Vet jo egentlig det, men klarer ikke å la vær å bekymre meg Da reiser jeg på hyttetur igjen Tror ikke vi har Internett der i år, så det er mulig jeg blir litt mindre aktiv her og i deres dagbøker :/ men skal prøve å komme innom så ofte jeg kan Skjønner at det er vanskelig å la være å bekymre seg, men som du sier, det er jo helt normalt også. Men skjønner deg godt altså ... Man er jo bekymret, det er bare sånn det er. Kos deg masse på hyttetur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 19. juli 2015 #595 Del Skrevet 19. juli 2015 Det er helt naturlig å være bekymret. Jeg klarte ikke ta det innover meg da jeg ble gravid etter å ha mistet. Prøv å tenk positivt Jeg ringte jordmor da jeg hadde fått aummet meg, og hun sendte meg til tidlig UL siden jeg hadde mistet før. Jeg trengte ikke spørre engang! Håper din jordmor eller lege er like forståelsesfull. Tenker på deg Og håper du koser deg påhytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. juli 2015 #596 Del Skrevet 19. juli 2015 Kaffemor... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 19. juli 2015 #597 Del Skrevet 19. juli 2015 Så bra Takk Hehe ja, det er ganske praktisk Kroppen er ikke så verst alltid! Uff det varierer veldig egentlig. Akkurat nå er jeg veldig bekymret pga mye murringer/mensenkramper. Men det er jo helt normalt.. Vet jo egentlig det, men klarer ikke å la vær å bekymre meg Da reiser jeg på hyttetur igjen Tror ikke vi har Internett der i år, så det er mulig jeg blir litt mindre aktiv her og i deres dagbøker :/ men skal prøve å komme innom så ofte jeg kan Jeg har hatt mensenmurringer hele veien. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har følt at nåå kommer den. Livmoren som vokser antar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #598 Del Skrevet 21. juli 2015 Skjønner at det er vanskelig å la være å bekymre seg, men som du sier, det er jo helt normalt også. Men skjønner deg godt altså ... Man er jo bekymret, det er bare sånn det er. Kos deg masse på hyttetur!!! Ja, jeg tror nok at bekymringene bare såvidt har startet egentlig Tenk så bekymret man blir når ungen er ute da! Det blir en helt ny dimensjon av dyrebart og umistelig liksom! Men tenk så privilegert man er da, som har noe så verdifullt at man er bekymret over det Det er helt naturlig å være bekymret. Jeg klarte ikke ta det innover meg da jeg ble gravid etter å ha mistet. Prøv å tenk positivt Jeg ringte jordmor da jeg hadde fått aummet meg, og hun sendte meg til tidlig UL siden jeg hadde mistet før. Jeg trengte ikke spørre engang! Håper din jordmor eller lege er like forståelsesfull. Tenker på deg Og håper du koser deg påhytta! Her tenker jeg positivt, men det går veldig i bølger. Den ene dagen er jeg kjempe bekymret, den neste er jeg optimistisk. Jeg har legetime 5. august, tenkte å høre med legen da om muligheten for tidlig UL. Kommer uansett til å ville ha en i uke 12 - om jeg så må privat, men hadde vært fint å få bekreftet før den tid! Jeg har ny fastlege nå da, så blir første timen min hos henne. Håper virkelig hun er ålreit. Kaffemor... Åååh Sånn kopp MÅ jo jeg skaffe meg Må drikke te av den foreløpig da, har virkelig mistet all lyst på kaffe Håper alt er fint med deg Aldri Husker jeg rett når jeg husker at jeg snikleste i boka di og så at du hadde fått ny baby i familien? Gratulerer så masse i såfall Jeg har hatt mensenmurringer hele veien. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har følt at nåå kommer den. Livmoren som vokser antar jeg Ja sånn er det nesten hele tiden her også. Blitt litt mindre i dag faktisk, så nå bekymrer jeg meg over det også Håper formen din er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #599 Del Skrevet 21. juli 2015 Nå er jeg på hytta, og her er det ingen Internett Har vært her litt og lest fra mobilen, men jeg får ikke til å multisitere med den. Har nå derfor styra noe fryktelig for å få til å bruke 4G fra mobilen til ipaden. Funka jo strålende det, men fikk det bare til på samboerens mobil. Så snylter av hans Internett da Her er jeg fortsatt gravid og i strålende humør sånn generelt. Like lettet hver gang jeg går på do og ser at det ikke kommer blod på papiret.. En ting som bekymrer meg litt er at jeg ikke har ømme pupper lengre. Men jeg hadde bare ømme pupper i en dag eller to, så kanskje det ikke var relatert til graviditeten? De andre symptomene er fortsatt til stede da, men mindre murringer og strekninger nå. Sover mye da, og er ganske trøtt på dagene. Tiden går veldig fort og veldig sakte på samme tid nå. Er bare 4+3 nå, og det føles uendelig lang tid til jeg er 12 uker. Akkurat nå fokuserer jeg mest på å komme forbi tiden da jeg mistet sist. Begynte å blø første gang 5+3, og mistet 5+4. Så, på denne tiden neste uke er jeg nok virkelig et nervevrak. Denne spiren har å klamre seg fast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 21. juli 2015 #600 Del Skrevet 21. juli 2015 Krysser fingrene masse, massr, masse for deg denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå