Gjest Tekola Skrevet 17. juni 2015 #321 Del Skrevet 17. juni 2015 Ååh Jeg har dessverre ingen gode råd. Du kan jo forsøke å ringe begge legekontorene i morgen og høre? Legevakten kan vel dessverre ikke hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 17. juni 2015 #322 Del Skrevet 17. juni 2015 Åh, kaffemor. *klemmepå* Ring legekontoret i morgen, du trenger ikke nødvendigvis ha en fastlege for å få hjelp. Så utrolig dritt at du er alene også Stor, stor klem, jeg krysser fingrene alt jeg klarer og sender masse gode tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 17. juni 2015 #323 Del Skrevet 17. juni 2015 Jeg er enig med de over meg. Ring legesenteret og krev time. Uansett hva de sier. Håper alt står bra til, og at kroppen bare er en drittsekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 17. juni 2015 #324 Del Skrevet 17. juni 2015 Håper det går bra med dere <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. juni 2015 #325 Del Skrevet 17. juni 2015 Ja ring legen, eventuelt gå privat! Nå må du huske at det er normalt å blø og noen blør igjennom hele svangerskapet! Tenker på deg <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #326 Del Skrevet 18. juni 2015 I natt våknet jeg av sterke smerter. Litt som sterke mensenkramper, men var såpass at jeg ikke klarte å ligge stille. Samboer ringte legevakten men de sa at jeg bare skulle ta paracet og ringe legen om morgningen. Legen han snakket med sa det hørtes veldig ut som en SA Blødde i natt, og blør nå også. Det har blitt lite søvn og mye tårer i natt. Drar nok uansett på jobb, orker ikke være hjemme å tenke på dette. Det gjør mye vondere enn jeg trodde det skulle gjøre.. Kroppen er en ting, men værre mentalt. Orker ikke tanken på å begynne å prøve igjen med det første heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 18. juni 2015 #327 Del Skrevet 18. juni 2015 Håper alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 18. juni 2015 #328 Del Skrevet 18. juni 2015 Ånei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 18. juni 2015 #329 Del Skrevet 18. juni 2015 Kjære deg <3 vet ikke hva jeg skal si.. Sender deg masse klemmer ihvertfall <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 18. juni 2015 #330 Del Skrevet 18. juni 2015 Åhnei, så utrolig leit å høre. Livet er innmari brutalt innimellom Stor klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 18. juni 2015 #331 Del Skrevet 18. juni 2015 Uff så leit. Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 18. juni 2015 #332 Del Skrevet 18. juni 2015 Uff så leit Tenker på deg og sender deg en stooor og god klem Har du ringt legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 18. juni 2015 #333 Del Skrevet 18. juni 2015 Stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 18. juni 2015 #334 Del Skrevet 18. juni 2015 Ånei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #335 Del Skrevet 18. juni 2015 Tusen takk for klemmer og kommentarer dere <3 Jeg setter veldig pris på det. Etter en ringerunde uten like er jeg nå på vei til legevakten. Fastlegen ville ikke ta meg inn til time (!) og legevakten mente at fastlegen skulle ta det. Jeg jobber også i en annen kommune enn jeg bor (pendler) og legevakten ved jobben ville i hvertfall ikke ta meg i mot. De var driftsure da jeg ringte. Jeg var på jobben siden fastlegen min er ved jobben og ikke nærme hjemme. Til slutt så tar de meg i mot på legevakten i Oslo. For et styr. Og for en dårlig fastlege jeg har. De på legevakten var opprørte på mine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #336 Del Skrevet 18. juni 2015 Man har litt mindre tålmodighet til å være kasteball også, når man har vondt, blør og er veldig lei seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 18. juni 2015 #337 Del Skrevet 18. juni 2015 Hva?! For en dårlig fastlege! Skikkelig stygt Man skal føle seg ivaretatt hos legen, ikke bli kastet rundt på den måten.... Nå håper jeg de er snille med deg på legevakten Sender deg gode tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #338 Del Skrevet 18. juni 2015 Tusen takk <3 det var heldigvis ikke lang kø her. Sykepleieren som tok meg i mot anbefalte meg å sende en klage på fastlegen, så tenker jeg gjør det. Er visst bare en foran meg i køen her da, så slipper nok å vente så lenge. Vil bare hjem til sengen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 18. juni 2015 #339 Del Skrevet 18. juni 2015 (endret) Tusen takk <3 det var heldigvis ikke lang kø her. Sykepleieren som tok meg i mot anbefalte meg å sende en klage på fastlegen, så tenker jeg gjør det. Er visst bare en foran meg i køen her da, så slipper nok å vente så lenge. Vil bare hjem til sengen min. Men i alle dager! FOR en fastlege!!! Ja send inn klage, for de SKAL ta deg imot!! Lykke til inne hos legen ( regner med du er inne nå) Og jeg står med åpne internett armer og tar deg i mot når du kommer ut igjen Endret 18. juni 2015 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 18. juni 2015 #340 Del Skrevet 18. juni 2015 Det synes jeg absolutt du skal klage på! Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå