Gå til innhold

Kaffemor og lillemann

kaffemor

Anbefalte innlegg

Hvilke tester bruker du ? :) Og håper er absolutt ikke ute før blødningen kommer  :danse:  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke tester bruker du ? :) Og håper er absolutt ikke ute før blødningen kommer  :danse:  :danse:

Bruker billige testet fra ebay :) Jeg tittet på testen nå, og det ser ut som om det er en veldig svak skyggestrek på den. Tror jeg tar en ny i morgen. Prøver å ikke få forhåpninger. Leste et sted at det kun er ca 16 % som får negativ test 12 dpo men som likevel er gravid..

IKM på mandag.. Jeg vil så gjerne at det skal ha klaffet.. Samboer reiser bort i slutten av juni som er antatt EL om det ikke klaffer nå. Så da går vi glipp av en PP.

:bond:

Jeg blir litt oppgitt av meg selv også. Prøver å minne meg selv på at jeg bare er i PP2.. Det er ikke "lov" å være så utålmodig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker billige testet fra ebay :) Jeg tittet på testen nå, og det ser ut som om det er en veldig svak skyggestrek på den. Tror jeg tar en ny i morgen. Prøver å ikke få forhåpninger. Leste et sted at det kun er ca 16 % som får negativ test 12 dpo men som likevel er gravid..

IKM på mandag.. Jeg vil så gjerne at det skal ha klaffet.. Samboer reiser bort i slutten av juni som er antatt EL om det ikke klaffer nå. Så da går vi glipp av en PP.

Jeg blir litt oppgitt av meg selv også. Prøver å minne meg selv på at jeg bare er i PP2.. Det er ikke "lov" å være så utålmodig enda.

Tror jeg ville byttet de ut med de fra billigtester.no ( sånn til neste gang, men nå satser vi på at du ikke trenger å kjøpe flere tester da  :danse: ) Vet om flere som ikke har fått positiv på de fra ebay før noen dager etter ikm. Jeg syns du skal kjøpe inn en på apoteket som du tar på tirsdag hvis tr ikke dukker opp. Sånn just in care  :hug:

Og jo det er lov å bli utålmodig!  :hug:  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.............

Jeg har lest det samme... Og så kan du også trøste deg med at det er sikrere å teste pos sent i forhold til kjemisk :)

Jeg testet svakt pos IKM, men er i aller høyeste grad gravid! Satser på at du får to streker om noen dager ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antydning til noe mørkere på papiret da jeg tørket meg nå i sted. Så kan virke som om spottingen før mensen har begynt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antydning til noe mørkere på papiret da jeg tørket meg nå i sted. Så kan virke som om spottingen før mensen har begynt :(

Hm.. Det behøver ikke bety noe som helst negativt! HÅpet er ikke ute før tanta viser seg  :hug:  :hug:  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro... Men jeg tror jeg er GRAVID:sjokk: Da jeg satt på do for å ta en test i sted så jeg at jeg blødde litt. Ble lei meg men tenkte at jeg tar en test uansett.. Jammen kom det ikke en strek opp! Ganske svak men jeg ser den helt tydelig!! Tok en til på samme urin. To streker der også!!!! men jeg spotter jo litt? Men begge tester viser tydelige streker!

To streker er to streker vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To streker er to streker! Gratulerer sååå mye!! Fantastiske nyheter!!! (Ville puttet inn en haug smil hvis jeg ikke hadde skrevet fra mobil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å få klart nok bilde fra mobilen synes jeg. Strekene ser jo enda svakere ut på bilde. Men de er såpass sterke at samboer så de lett uten å ha på briller eller linser. Går det an å legge ut bilde fra mobilen, eller må man inn på PC? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye :D Jeg spotta også i noen dager før positiv test, så ikke tenk så mye på at du spotter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer igjen! Ja det går å legge ut fra mobil ;-)

Okei :hoppe: Synes ikke bilde ble så tydelig, men skal uansett ta ny test igjen i morgen for å være helt på den sikre siden :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...