AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #301 Del Skrevet 7. august 2016 14 timer siden, Treningsgal skrev: Ser at denne tråden ikke har vært aktiv på en liten stund, men ville bare legge ut mitt før og etterbilde også. Det er ca et år i mellom bildene. (Ja måtte sensurere litt da trusa er gjennomsiktig..) Wow! 👏🏻 kan jeg spørre om høyde og vekt før og etter? Anonymkode: 517a5...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Treningsgal Skrevet 7. august 2016 #302 Del Skrevet 7. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow! 👏🏻 kan jeg spørre om høyde og vekt før og etter? Anonymkode: 517a5...135 Takk jeg er 158 høy og veide ca 62 på før bildet og ca 56 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 7. august 2016 #303 Del Skrevet 7. august 2016 4 timer siden, Krigerunge skrev: Sykt! Fy flate! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Treningsgal Skrevet 7. august 2016 #304 Del Skrevet 7. august 2016 Den 12. juni 2016 at 14.38, Honeyblossom skrev: Har postet tidligere, men det er en stund siden nå. Samme "før" bilde, men et litt oppdatert "nå" bilde Tatt igår. WOW, dette er så sinnsykt bra jobbet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 7. august 2016 #305 Del Skrevet 7. august 2016 1 minutt siden, Treningsgal skrev: WOW, dette er så sinnsykt bra jobbet Takk i like måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Treningsgal Skrevet 7. august 2016 #306 Del Skrevet 7. august 2016 Et øyeblikk siden, Honeyblossom skrev: Takk i like måte Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krigerunge Skrevet 7. august 2016 #307 Del Skrevet 7. august 2016 18 minutter siden, Honeyblossom skrev: Tusen takk Du ser virkelig bra ut! Fantastisk godt jobba. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 7. august 2016 #308 Del Skrevet 7. august 2016 Den 12. juni 2016 at 14.38, Honeyblossom skrev: Har postet tidligere, men det er en stund siden nå. Samme "før" bilde, men et litt oppdatert "nå" bilde Tatt igår. Sykt bra. Kan jeg spørre om treningsopplegget ditt. Jeg ser ut som deg på før bildet, og ønsker en (mye) strammere kropp.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 7. august 2016 #309 Del Skrevet 7. august 2016 4 minutter siden, Kvalitet skrev: Sykt bra. Kan jeg spørre om treningsopplegget ditt. Jeg ser ut som deg på før bildet, og ønsker en (mye) strammere kropp.... Hadde egentlig ikke noe bestemt treningsopplegg. Jeg begynte sakte å kutte ned på porsjonene mine, og spise sunnere samtidig som jeg begynte å trene cardio. I starten var det bare cardio et par dager i uka og etterhvert som formen ble bedre økte jeg antall treningsdager og begynte med korte styrkeøkter enten før eller etter en cardioøkt. Etter 7-8 mnd når jeg følte at jeg var fornøyd med vekten min begynte jeg med litt tyngre styrke for å stramme opp enda mer og kombinerer nå både styrke og cardio. Trener 5-7 ganger i uka alt ettersom Før bildet er tatt i Desember 2014 forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #310 Del Skrevet 9. august 2016 Så flinke dere er👍🏻😍 Her er mitt og jeg vet ikke... Jeg ser ingen forskjell og vil høre deres meninger. Jeg trener hver dag og holder meg i kaloriunderakudd men ser virkelig ingen forskjell og det gjør at eg mister motivasjon.. Ser dere noe forskjell? Bare å være 110% ærlige her. http://i66.tinypic.com/657900.jpg Anonymkode: 0fed9...bd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. august 2016 #311 Del Skrevet 9. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så flinke dere er👍🏻😍 Her er mitt og jeg vet ikke... Jeg ser ingen forskjell og vil høre deres meninger. Jeg trener hver dag og holder meg i kaloriunderakudd men ser virkelig ingen forskjell og det gjør at eg mister motivasjon.. Ser dere noe forskjell? Bare å være 110% ærlige her. http://i66.tinypic.com/657900.jpg Anonymkode: 0fed9...bd8 Du har mistet en del lår/hofter/rumpe. Også har du blitt brun 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. august 2016 #312 Del Skrevet 9. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så flinke dere er👍🏻😍 Her er mitt og jeg vet ikke... Jeg ser ingen forskjell og vil høre deres meninger. Jeg trener hver dag og holder meg i kaloriunderakudd men ser virkelig ingen forskjell og det gjør at eg mister motivasjon.. Ser dere noe forskjell? Bare å være 110% ærlige her. http://i66.tinypic.com/657900.jpg Anonymkode: 0fed9...bd8 Hvis du mener du behøver å gå ned i vekt vil jeg anbefale deg å snakke med en lege om det. Du er slank og bra nok som du er. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #313 Del Skrevet 10. august 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Så flinke dere er👍🏻😍 Her er mitt og jeg vet ikke... Jeg ser ingen forskjell og vil høre deres meninger. Jeg trener hver dag og holder meg i kaloriunderakudd men ser virkelig ingen forskjell og det gjør at eg mister motivasjon.. Ser dere noe forskjell? Bare å være 110% ærlige her. http://i66.tinypic.com/657900.jpg Anonymkode: 0fed9...bd8 Litt vanskelig å si når ikke begge bildene er helfigurs og du har mer klær på det andre bildet, men magen din ser litt mer definert ut hverfall Anonymkode: 7caac...6d9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. august 2016 #314 Del Skrevet 10. august 2016 Nå er vel begge de bildene der noe jeg har som etter mål, så ja, da blir det vanskelig å se. Du har noe mindre lår hvertfall, men å gå mer ned i vekt tror jeg ikke ejg ville fokusert på, heller å få muskler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #315 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg gikk opp i vekt jeg, upsi. Haha. Men nå skal det endres 😅 Gikk ned fra 80 til 60 (60 kg på førbildet) og nå veier jeg 65. Glad i mat, jeg. Men skal ned igjen til 60! Wish me luck! Anonymkode: 837c8...399 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippi Skrevet 11. august 2016 #316 Del Skrevet 11. august 2016 Den 9.8.2016 at 19.27, AnonymBruker skrev: Så flinke dere er👍🏻😍 Her er mitt og jeg vet ikke... Jeg ser ingen forskjell og vil høre deres meninger. Jeg trener hver dag og holder meg i kaloriunderakudd men ser virkelig ingen forskjell og det gjør at eg mister motivasjon.. Ser dere noe forskjell? Bare å være 110% ærlige her. http://i66.tinypic.com/657900.jpg Anonymkode: 0fed9...bd8 Du var fin både før og etter!! Så til spørsmålet ;), man ser klart forskjell, du ser slankere ut på bilde 2. Flink du! Men nå trenger du ikke ligge i underskudd lenger vel, nå er du veldig slank! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #317 Del Skrevet 14. september 2016 Ikke meiningen å bumpe gammel tråd. Men bedre enn å lage en ny en? Ble veldig motivert og lurer på hvordan det har gått med samtlige? Noen som har hatt fremgang, beholdt risultatet vedlike eller har noen nye innslag? Anonymkode: 5848f...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #318 Del Skrevet 14. september 2016 Den 11 August 2016 at 17.17, AnonymBruker skrev: Jeg gikk opp i vekt jeg, upsi. Haha. Men nå skal det endres 😅 Gikk ned fra 80 til 60 (60 kg på førbildet) og nå veier jeg 65. Glad i mat, jeg. Men skal ned igjen til 60! Wish me luck! Anonymkode: 837c8...399 Hei! Håper du forsatt leser i tråden hvor høy er du, og hvor lang tid brukte du på 20kg? Jeg har samme mål, ned fra 80.. Anonymkode: 517a5...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 15. september 2016 #319 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Endelig kan jeg legge ut et bilde her jeg også. Førbildet er fra 82kg og etter er 66.5kg. Jobber fortsatt med kroppen, men er veldig fornøyd så langt Endret 15. september 2016 av The Silence 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 15. september 2016 #320 Del Skrevet 15. september 2016 Den 6/12/2016 at 14.38, Honeyblossom skrev: Har postet tidligere, men det er en stund siden nå. Samme "før" bilde, men et litt oppdatert "nå" bilde Tatt igår. WOW! Inspirerende! Du har vært dritflink, bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå