Bloodless Skrevet 12. juni 2016 #281 Del Skrevet 12. juni 2016 2 timer siden, ikkedu skrev: Motsatt vei har slitt med spiseforstyrrelser men har lagt på meg 20 kg, mangler bare 2 kg nå bilde til venstre er 7kg over laveste vekt, har sletta alle andre.. Du er nydelig. Kreves nok heftig mye viljestyrke og disiplin den veien også, utrolig bra jobba! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sugarcrush Skrevet 12. juni 2016 #282 Del Skrevet 12. juni 2016 Jeg er så imponert @ikkedu! Helt fantastisk jobbet, og du der kjempebra ut 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 13. juni 2016 #283 Del Skrevet 13. juni 2016 15 timer siden, Runforit skrev: Så flinke dere er! Oi, så ikke det her før nå. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 13. juni 2016 #284 Del Skrevet 13. juni 2016 14 timer siden, ikkedu skrev: Motsatt vei har slitt med spiseforstyrrelser men har lagt på meg 20 kg, mangler bare 2 kg nå bilde til venstre er 7kg over laveste vekt, har sletta alle andre.. Sterk gjort og utrolig bra kjempet Du ser utrolig flott ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #285 Del Skrevet 13. juni 2016 Den 8. mai 2015 at 14.26, Penelopee skrev: Nytt progresjonsbilde Det første bildet er tatt da jeg var 5 kg lettere enn da jeg var på mitt største. Det andre bildet ble tatt i dag, 10 kg lettere enn det første bildet, som ble tatt i midten av februar. Du fikk skikkelig tynne lår, når jeg gikk ned i vekt.. gikk jeg ikke så enormt mye på lårene Anonymkode: 27fcb...502 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 13. juni 2016 #286 Del Skrevet 13. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du fikk skikkelig tynne lår, når jeg gikk ned i vekt.. gikk jeg ikke så enormt mye på lårene Anonymkode: 27fcb...502 Det er godt du sier ifra. Tror det var mange som lurte på hvor mye du gikk ned rundt lårene, fremmede, anonyme person ingen veit hvem er. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkedu Skrevet 13. juni 2016 #287 Del Skrevet 13. juni 2016 Tusen takk allesammen for fine og løftene kommentarer! Betyr mye for meg håper dere alle får en fin dag og sommer videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #288 Del Skrevet 13. juni 2016 @Penelopee ble helt imponert over kroppen din! Hvordan er den nå? Anonymkode: 904f8...e9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 30. juni 2016 #289 Del Skrevet 30. juni 2016 Den 12.6.2016 at 13.30, Cyrus skrev: Takk!! Gla'iræ ❤ Jeg gikk også fra overvektig til akkurat innafor på BMI-skalaen 😄 Alle som trener litt styrke bikker jo overvektig ganske fort. Jeg med mine 1.70 cm og 74-75 kg er jo fint der på BMI og jeg har fortsatt mageruter så BMI er bare tøys. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 1. juli 2016 #290 Del Skrevet 1. juli 2016 Den 12.6.2016 at 17.00, ikkedu skrev: Motsatt vei har slitt med spiseforstyrrelser men har lagt på meg 20 kg, mangler bare 2 kg nå bilde til venstre er 7kg over laveste vekt, har sletta alle andre.. WOW var det første som kom i hodet når jeg så dette. herregud så flink du og alle andre her har vært! sykt bra jobba og takk for å motivere oss som leser tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Treningsgal Skrevet 6. august 2016 #291 Del Skrevet 6. august 2016 Ser at denne tråden ikke har vært aktiv på en liten stund, men ville bare legge ut mitt før og etterbilde også. Det er ca et år i mellom bildene. (Ja måtte sensurere litt da trusa er gjennomsiktig..) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 7. august 2016 #292 Del Skrevet 7. august 2016 7 timer siden, Treningsgal skrev: Ser at denne tråden ikke har vært aktiv på en liten stund, men ville bare legge ut mitt før og etterbilde også. Det er ca et år i mellom bildene. (Ja måtte sensurere litt da trusa er gjennomsiktig..) Oi wow for en forandring! Så vanvittig flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catliner Skrevet 7. august 2016 #293 Del Skrevet 7. august 2016 5 minutter siden, Nikee skrev: Oi wow for en forandring! Så vanvittig flink du er! 7 timer siden, Treningsgal skrev: Ser at denne tråden ikke har vært aktiv på en liten stund, men ville bare legge ut mitt før og etterbilde også. Det er ca et år i mellom bildene. (Ja måtte sensurere litt da trusa er gjennomsiktig..) Bra jobba! Du ser veldig bra ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Treningsgal Skrevet 7. august 2016 #294 Del Skrevet 7. august 2016 1 time siden, Nikee skrev: Oi wow for en forandring! Så vanvittig flink du er! 1 time siden, Catliner skrev: Bra jobba! Du ser veldig bra ut! Tusen hjertlig takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 7. august 2016 #295 Del Skrevet 7. august 2016 10 timer siden, Treningsgal skrev: Ser at denne tråden ikke har vært aktiv på en liten stund, men ville bare legge ut mitt før og etterbilde også. Det er ca et år i mellom bildene. (Ja måtte sensurere litt da trusa er gjennomsiktig..) Knallbra jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 7. august 2016 #296 Del Skrevet 7. august 2016 Den 18. februar 2016 at 15.38, Gjest agnesb skrev: Fikk jeg til dette da wæææ flaut å se det første bildet.....guuuuud Her er min forandring. Fikk andre barnet i oktober. Har en lang vei igjen, men godt igang. Og ja poseringene utgjør selvfølgelig litt.......:P Utrolig imponerende bilder!! Og at du er 82 kg på det nederste bildet til høyre er jo bare kult og imponerende! Du ligner på kona mi sånn hu har blitt etter å ha trent styrke. Er du temmelig sterk og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krigerunge Skrevet 7. august 2016 #297 Del Skrevet 7. august 2016 Den 12. juni 2016 at 14.38, Honeyblossom skrev: Har postet tidligere, men det er en stund siden nå. Samme "før" bilde, men et litt oppdatert "nå" bilde Tatt igår. Sykt! Fy flate! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 7. august 2016 #298 Del Skrevet 7. august 2016 12 timer siden, Treningsgal skrev: Ser at denne tråden ikke har vært aktiv på en liten stund, men ville bare legge ut mitt før og etterbilde også. Det er ca et år i mellom bildene. (Ja måtte sensurere litt da trusa er gjennomsiktig..) Utrolig imponerende!!😊💪🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Treningsgal Skrevet 7. august 2016 #299 Del Skrevet 7. august 2016 2 timer siden, Runforit skrev: Knallbra jobbet 32 minutter siden, Trening skrev: Utrolig imponerende!!😊💪🏻 Snill dere, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #300 Del Skrevet 7. august 2016 14 timer siden, Treningsgal skrev: Ser at denne tråden ikke har vært aktiv på en liten stund, men ville bare legge ut mitt før og etterbilde også. Det er ca et år i mellom bildene. (Ja måtte sensurere litt da trusa er gjennomsiktig..) Wow, bra jobbet. Imponerende! Anonymkode: 956fe...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå