AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #241 Del Skrevet 19. mars 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Så utrolig flink du har vært!! Kan du skrive hvor mye og hva du trener også? Anonymkode: 3e2a6...b51 Nå etter jul har jeg vært flink og trene,så det blir ca. 5-6 ganger i uka. To styrkeøkter og resten løping. Men helt ærlig tror jeg det er kostholdet som skal ta den største fortjenesten for de forsvunne cellulittene og bananvalken Anonymkode: 6a96b...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 19. mars 2016 #242 Del Skrevet 19. mars 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Her kommer et før-/etter-bilde hvor det har gått motsatt vei. Hadde og har det fint i begge kroppene! Anonymkode: 02823...1ab Helt klart finest på nederste bilde. Ser så mandig ut på det første. Er nok pga musklene jeg synes det. Men er min mening da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #243 Del Skrevet 19. mars 2016 1 time siden, Ragnar89 skrev: Helt klart finest på nederste bilde. Ser så mandig ut på det første. Er nok pga musklene jeg synes det. Men er min mening da. Det er mange som er enig med deg i dette. Fint for meg, som nå - som sagt, har litt mer spekk utenpå Anonymkode: 02823...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 19. mars 2016 #244 Del Skrevet 19. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mange som er enig med deg i dette. Fint for meg, som nå - som sagt, har litt mer spekk utenpå Anonymkode: 02823...1ab Det passer deg bra Flott kropp nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullkornspasta Skrevet 10. juni 2016 #245 Del Skrevet 10. juni 2016 For å blåse litt liv her igjen Har nesten ingen bilder av meg selv før vektnedgangen, men dette får vel duge, foreløpig. Skal få skikkelig før- og etterbilder når jeg begynner med styrketrening. Gleder meg! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Edain Skrevet 10. juni 2016 #246 Del Skrevet 10. juni 2016 2 minutter siden, fullkornspasta skrev: For å blåse litt liv her igjen Har nesten ingen bilder av meg selv før vektnedgangen, men dette får vel duge, foreløpig. Skal få skikkelig før- og etterbilder når jeg begynner med styrketrening. Gleder meg! Superbra jobbet! Du ser flott ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullkornspasta Skrevet 10. juni 2016 #247 Del Skrevet 10. juni 2016 2 minutter siden, Edain skrev: Superbra jobbet! Du ser flott ut Tusen takk! Ikke ferdig enda, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty ♡ Skrevet 10. juni 2016 #248 Del Skrevet 10. juni 2016 Den 10.6.2016 at 21.12, fullkornspasta skrev: For å blåse litt liv her igjen Har nesten ingen bilder av meg selv før vektnedgangen, men dette får vel duge, foreløpig. Skal få skikkelig før- og etterbilder når jeg begynner med styrketrening. Gleder meg! Wow du har vært flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 10. juni 2016 #249 Del Skrevet 10. juni 2016 3 timer siden, fullkornspasta skrev: For å blåse litt liv her igjen Har nesten ingen bilder av meg selv før vektnedgangen, men dette får vel duge, foreløpig. Skal få skikkelig før- og etterbilder når jeg begynner med styrketrening. Gleder meg! Flott jobba! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 11. juni 2016 #250 Del Skrevet 11. juni 2016 11 timer siden, fullkornspasta skrev: For å blåse litt liv her igjen Har nesten ingen bilder av meg selv før vektnedgangen, men dette får vel duge, foreløpig. Skal få skikkelig før- og etterbilder når jeg begynner med styrketrening. Gleder meg! Knallbra jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. juni 2016 #251 Del Skrevet 11. juni 2016 Den 18.03.2016 at 1.37, AnonymBruker skrev: Her kommer et før-/etter-bilde hvor det har gått motsatt vei. Hadde og har det fint i begge kroppene! Anonymkode: 02823...1ab Syns begge bildene ser veldig bra ut! Sterk, flott kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 12. juni 2016 #252 Del Skrevet 12. juni 2016 3. Mars 3. Juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #253 Del Skrevet 12. juni 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: 3. Mars 3. Juni Finest før. Anonymkode: 75af8...bf1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 12. juni 2016 #254 Del Skrevet 12. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finest før. Anonymkode: 75af8...bf1 Takk 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knaggrekke Skrevet 12. juni 2016 #255 Del Skrevet 12. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Finest før. Anonymkode: 75af8...bf1 Du har selvsagt lov til å ha din mening, men jeg kjenner jeg synes det er utrolig unødvendig å si dette. Her har vi dn person som helt åpenbart har spist og trent målrettet og oppnådd resultater og ønsker å dele dette i en tråd der alle viser før- og etterbilder. Og så velger du å tråkke på den innsatsen ved å si at han han var finere før - underforstått; han er ikke like fin lenger. Jeg skjønner bare ikke poenget. Han har heller ikke spurt om han er fin. Cyrus, jeg synes du har gjort en fantastisk jobb, jeg! Føler alle roser de som har gått fra overvektig til normalvektig (noe vi selvsagt skal!), men Cyrus og Runforit, særlig, er det innimellom noen som på død og liv skal hakke på. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Edain Skrevet 12. juni 2016 #256 Del Skrevet 12. juni 2016 11 minutter siden, Cyrus skrev: 3. Mars 3. Juni Heisann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 12. juni 2016 #257 Del Skrevet 12. juni 2016 4 minutter siden, Knaggrekke skrev: Du har selvsagt lov til å ha din mening, men jeg kjenner jeg synes det er utrolig unødvendig å si dette. Her har vi dn person som helt åpenbart har spist og trent målrettet og oppnådd resultater og ønsker å dele dette i en tråd der alle viser før- og etterbilder. Og så velger du å tråkke på den innsatsen ved å si at han han var finere før - underforstått; han er ikke like fin lenger. Jeg skjønner bare ikke poenget. Han har heller ikke spurt om han er fin. Cyrus, jeg synes du har gjort en fantastisk jobb, jeg! Føler alle roser de som har gått fra overvektig til normalvektig (noe vi selvsagt skal!), men Cyrus og Runforit, særlig, er det innimellom noen som på død og liv skal hakke på. Takk!! Gla'iræ ❤ Jeg gikk også fra overvektig til akkurat innafor på BMI-skalaen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 12. juni 2016 #258 Del Skrevet 12. juni 2016 3 minutter siden, Edain skrev: Heisann Ja jeg er glad i blomster jeg 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knaggrekke Skrevet 12. juni 2016 #259 Del Skrevet 12. juni 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Takk!! Gla'iræ ❤ Jeg gikk også fra overvektig til akkurat innafor på BMI-skalaen 😄 Fabelaktig innsats. jeg blir imponert over hva folk får til! Og jeg synes du ser bra ut på begge bildene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Edain Skrevet 12. juni 2016 #260 Del Skrevet 12. juni 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Ja jeg er glad i blomster jeg 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå