Gå til innhold

Før - etter bilder

Alja

Anbefalte innlegg

Nå bildet viser kroppen slik den er nå :) 180 og 85 kilo. Vil gjerne ned til 70 kilo. Hovedsaklig fordi det er lettere å løpe med mindre kilo. Bruker 38 i overdeler 40 i bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

^ vet ikke hvor stor vektnedgang du har hatt, goldenchanel, men alt er mulig. Har selv gått ned fra 108,5 kg til 70 kg på 6 mnd. Fra 48% i fettprosent til litt over 20% på de samme 6 mnd. Stå på, gc! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Oki, tenkte å prøve meg nå ehem..  :sjenert: 

Dette er iløpet av 3 uker, med kun fokus på kosthold. Jeg har kanskje trent 2 ganger iløpet av disse ukene, men så har jeg en aktiv jobb der jeg går/løper/står hele dagen. Holdt meg unna alt som heter godteri i arbeidstiden(jobber på shell/7-eleven), holdt meg unna pølser, hamburgere, drittmat rett og slett :P Dratt hjem og lagd sunn mat fra bunnen av. Kost meg med frukt hvis jeg kjente sukkersuget kom. 

Nå vet jeg ikke hva jeg veide før, og nå. Eier ingen vekt eller målebånd, men jeg kjenner selv at jeg har blitt smalere, og sunnere. og ikke så "tung" og oppblåst. :)

35d8ftk.jpg

Jeg har prøvd mange ganger å legge om kostholdet, men det har aldri fungert. Men denne gangen tok jeg meg selv i nakken og tvang meg selv. Jeg glad jeg gjorde det, er superstolt av meg selv, og jeg skal ikke gi opp med å spise sunnere, trene mer, og holde meg unna snop :)

:duskedame:

Endret av ohdeergod
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Jeg har veldig lyst til å poste bilde, men samtidig er jeg så flau over hvordan jeg så ut før at jeg ikke tør. :flau:

Også er jeg redd for at noen jeg kjenner leser her inne og skal kjenne meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Jeg har veldig lyst til å poste bilde, men samtidig er jeg så flau over hvordan jeg så ut før at jeg ikke tør. :flau:

Også er jeg redd for at noen jeg kjenner leser her inne og skal kjenne meg igjen.

Synes ikke du skal være flau! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Synes ikke du skal være flau! :)

Er vel bare å hoppe i det, er det ikke? :P

Er stolt og flau over meg selv for å poste dette. Merkelig følelse!

Januar 2015 vs. Mai 2015.

Untitled_1_copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow! Du har jo vært kjempeflink på så kort tid!

Endret av Olaf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

*snip*

Wow! Du ser kjempebra ut! :jepp: Absolutt ingenting å være flau over, ikke før bildet heller synes jeg da! Det er mye endring på så få måneder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Wow! Du har jo vært kjempeflink på så kort tid!

Wow! Du ser kjempebra ut! :jepp: Absolutt ingenting å være flau over, ikke før bildet heller synes jeg da! Det er mye endring på så få måneder :)

Takk :flau:

Har aldri vist noen før bildene av meg selv. Selvtilliten var ganske langt nede da jeg tok før bildene for å si det sånn, men det er utrolig hva trening og kostholdendringer kan gjøre med en person. Har fortsatt et lite stykke igjen før jeg er 100% fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for identifiserende innlegg. Det er ikke tillatt å "spore opp" folk og trekke inn identifiserende opplysninger fra andre nettsider.

Rainbow81, mod

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

Dette er iløpet av 3 uker, med kun fokus på kosthold. Jeg har kanskje trent 2 ganger iløpet av disse ukene, men så har jeg en aktiv jobb der jeg går/løper/står hele dagen. Holdt meg unna alt som heter godteri i arbeidstiden(jobber på shell/7-eleven), holdt meg unna pølser, hamburgere, drittmat rett og slett :P Dratt hjem og lagd sunn mat fra bunnen av. Kost meg med frukt hvis jeg kjente sukkersuget kom. 

Nå vet jeg ikke hva jeg veide før, og nå. Eier ingen vekt eller målebånd, men jeg kjenner selv at jeg har blitt smalere, og sunnere. og ikke så "tung" og oppblåst. :)

35d8ftk.jpg

Jeg har prøvd mange ganger å legge om kostholdet, men det har aldri fungert. Men denne gangen tok jeg meg selv i nakken og tvang meg selv. Jeg glad jeg gjorde det, er superstolt av meg selv, og jeg skal ikke gi opp med å spise sunnere, trene mer, og holde meg unna snop :)

Du ser flott ut!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow! Jeg er virkelig imponert av dere. Godt jobba! :jepp:

So thank you. Much grateful. Wow. 

:fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Imponerende resultat! 👏

Du har ingen grunn til å være flau, men derimot stolt for at du er der du er i dag! 😊

Kjempe bra jobbet, både til deg og TS 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Honeyblossom

Wow! Jeg er virkelig imponert av dere. Godt jobba! :jepp:

Imponerende resultat!

Du har ingen grunn til å være flau, men derimot stolt for at du er der du er i dag!

Kjempe bra jobbet, både til deg og TS

Tusen takk :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Bra jobba jenter! Flinke dere har vært/er:-)

Edit: Glemte å si at dere ser smashing ut! 

Endret av Miss Selfridge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Takk :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...