Gå til innhold

Chemtrails / Geoengineering Investigation Demanded By Numerous Experts (ta dette på alvor)


slask

Anbefalte innlegg

Propaganda fra staten/world government/illuminati.

Anonymous poster hash: 21130...3ad

Det kan jo hende, men om man er god i naturfag, kan man jo faktisk teste disse tingene selv, og da er det jo ingen som påvirker resultatene dine :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo hende, men om man er god i naturfag, kan man jo faktisk teste disse tingene selv, og da er det jo ingen som påvirker resultatene dine :klo:

Det er bare lureri. Naturvitenskap er designet for å lure flokkmenneskene som ikke kan tenke selv. (Og med tenke selv mener jeg selvsagt å bruke dagen på å se på YouTube-videoer og lese overskriftene på non lamestream media.)

Anonymous poster hash: 21130...3ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare lureri. Naturvitenskap er designet for å lure flokkmenneskene som ikke kan tenke selv. (Og med tenke selv mener jeg selvsagt å bruke dagen på å se på YouTube-videoer og lese overskriftene på non lamestream media.)

Anonymous poster hash: 21130...3ad

Hmmm... Ja, jo, jeg er jo enig. En stor, stygg makt kan jo lett manipulere nyhetsbilde, men en youtube-video vil de jo aldri kunne få gjort noe med, så det er der sannheten ligger. Gjerne hos mennesker som uttaler seg om felt de ikke har noe utdannelse på også, fordi utdannelse er designet for å hjernevaske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Ja, jo, jeg er jo enig. En stor, stygg makt kan jo lett manipulere nyhetsbilde, men en youtube-video vil de jo aldri kunne få gjort noe med, så det er der sannheten ligger. Gjerne hos mennesker som uttaler seg om felt de ikke har noe utdannelse på også, fordi utdannelse er designet for å hjernevaske.

Google er våre venner!

Anonymous poster hash: 21130...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Google er våre venner!

Anonymous poster hash: 21130...3ad

 

Ja, på en måte er de det, men folk fleste har så å si null sperre for å utlevere hva det skal være.

Folk flest stoler blindt på at snille giganten Google bare er snill.

Mange med meg mener at vi har gitt dem alt for mye makt, ved å være veldig ukritiske til bruken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ja, herregud. Det er stor forskjell på google og YouTube i så måte. Alt som ligger på YouTube er sant, men google ... Skumle greier.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på en måte er de det, men folk fleste har så å si null sperre for å utlevere hva det skal være.

Folk flest stoler blindt på at snille giganten Google bare er snill.

Mange med meg mener at vi har gitt dem alt for mye makt, ved å være veldig ukritiske til bruken.

Allikevel stoler du blindt på YouTube?

Anonymous poster hash: 21130...3ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allikevel stoler du blindt på YouTube?

Anonymous poster hash: 21130...3ad

 

 

Ja, herregud. Det er stor forskjell på google og YouTube i så måte. Alt som ligger på YouTube er sant, men google ... Skumle greier.

:skratte:

 

 

 

Der har vi gode eksempler på å ikke forstå rekkevidden av ting.

Snakker ikke om ektheten av innholdet på sider eller videoer som Google linker til, eller Youtube formidler.

(det er jo ikke Google eller Youtube som står for)

Tenker mer på at disse (G og Y) vet utrolig mye om brukerne sine og hvilke muligheter det ligger i å få tilgang til dette.

 

Får de rette tilgang på alle logger så er det ikke grenser for hvordan det kan misbrukes.

 

Men vi mistenker vel ikke at Google lar andre får innsyn, gjør vi vel.....(blink, blink).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om man ikke kan stole på YouTube, hvorfor er det så populært i dine kretser? Og hvorfor blir ikke flere videoer fjernet?

Anonymous poster hash: 21130...3ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om man ikke kan stole på YouTube, hvorfor er det så populært i dine kretser? Og hvorfor blir ikke flere videoer fjernet?

Anonymous poster hash: 21130...3ad

 

 

Å stole på hva folk i en video sier har ingenting med Youtube å gjøre.

Om videoen flyttes til Vimeo, eller Liveleak gjør ingen forskjell.

 

Når jeg snakker om at folk stoler for enkelt på f.eks. Google (Youtube) så har det med at de har, ikke bare en fot, men en hel samling lemmer innenfor alle steder. Gmail, Google-konto, Youtube, Picasa, for å nevne et bittelite utvalg av alle tjenestene Google drifter og derfor kan samle store mengder info om mennesker.

 

Og cookies-bruken gjør at Google mm. vet omtrent alt du foretar deg dag ut og dag inn, hvis du ikke er bevisst å blokkerer cookies, sletter cache/cookies, eventuelt bruker flere forskjellige nettlesere som en del av din egen kontroll.

 

Men det siste her har altså ingen ting med videoinnholdet å gjøre - altså hva mennesker snakker om eller mener.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer jo ikke på spørsmålet.

Anonymous poster hash: 21130...3ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du svarer jo ikke på spørsmålet.

Anonymous poster hash: 21130...3ad

 

 

Folk som stiller spørsmål uten sitat, og dessuten ikke har nick, gidder jeg ikke alltid nøste tilbake i for å sjekke hvem som sier hva.

Så, hvem snakker du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Folk som stiller spørsmål uten sitat, og dessuten ikke har nick, gidder jeg ikke alltid nøste tilbake i for å sjekke hvem som sier hva.

Så, hvem snakker du til?

Du har nå ikke svart på mine spørsmål heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller mine....

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som stiller spørsmål uten sitat, og dessuten ikke har nick, gidder jeg ikke alltid nøste tilbake i for å sjekke hvem som sier hva.

Så, hvem snakker du til?

De snakker selvsagt til deg, og lurer på om du ikke kan svare på de samme spørsmålene som har blitt stilt en rekke ganger. Det er enkle spørsmål, helt grunnleggende for din argumentasjon, og denne forhalingstaktikken får deg bare til å se temmelig tåpelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De snakker selvsagt til deg, og lurer på om du ikke kan svare på de samme spørsmålene som har blitt stilt en rekke ganger. Det er enkle spørsmål, helt grunnleggende for din argumentasjon, og denne forhalingstaktikken får deg bare til å se temmelig tåpelig ut.

 

Ok, og hva var spørsmålet.

(hvilket spørsmål var det jeg liksom ikke svarte på)

Gidder ikke nøste i nickløse tullingers sitatløse rot.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ok, og hva var spørsmålet.

(hvilket spørsmål var det jeg liksom ikke svarte på)

Gidder ikke nøste i nickløse tullingers sitatløse rot.

Jeg har nick, og jeg har stilt deg konkrete spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...