Gå til innhold

Chemtrails / Geoengineering Investigation Demanded By Numerous Experts (ta dette på alvor)


slask

Anbefalte innlegg

Ja, du kan slenge ut mange dårlige kommentarer om en som du slipper å stå ansikt til ansikt med, for da hadde du stått der som en flau fjott, men du hadde selvfølgelig ikke stilt opp.

Normalt avstår jeg fra å kommentere enkeltbrukere. Generelt synes jeg M42 ofte uttaler seg med skråsikkerhet om ting han åpenbart ikke har greie på, og i tillegg stort sett virker mer opptatt av å vinne en debatt enn av å bidra til den. Men hadde han møtt Chandler i en diskusjon, er jeg ikke et sekund i tvil om at jeg ville ha satt alle penga mine på M42.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Normalt avstår jeg fra å kommentere enkeltbrukere. Generelt synes jeg M42 ofte uttaler seg med skråsikkerhet om ting han åpenbart ikke har greie på, og i tillegg stort sett virker mer opptatt av å vinne en debatt enn av å bidra til den. Men hadde han møtt Chandler i en diskusjon, er jeg ikke et sekund i tvil om at jeg ville ha satt alle penga mine på M42.

Jeg må si jeg har litt blandede følelser her. "Generelt må jeg si at Mann42 er dust, men ikke så dust som Chandler." Ikke still deg i mitt hjørne en gang til, for da kommer du kanskje til skade.

Åh, emotikon, så du ikke blir lei deg

:lol:

Endret av Mann 42
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En opplæringsvideo til folket.

If you do not yet understand that chemtrail are real, you need to watch this clip. Chemtrails are not conspiracy and people need to understand the facts because we all breath air - and as you read this thousands of tons of aerosol are being sprayed into the atmosphere worldwide!

Proof that Chemtrails Are Real

https://www.youtube.com/watch?v=Qe_9gSO6TZA&feature=share

De som står bak å pumpe disse kjemikalene ut i lufta... Hvor oppholder de seg? Har de hver sin personlige oksygentank? Egne vannrenserier? Egne, økologiske matplantasjer, som ikke er i kontakt med annen luft enn den reine som befinner seg i oksygentanken?

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som står bak å pumpe disse kjemikalene ut i lufta... Hvor oppholder de seg? Har de hver sin personlige oksygentank? Egne vannrenserier? Egne, økologiske matplantasjer, som ikke er i kontakt med annen luft enn den reine som befinner seg i oksygentanken?

Må jo være noe slikt. I det minste kan vi være rimelig sikre på at de ikke oppholder seg i byer eller steder med flytrafikk. Svalbard, kanskje?

Jeg har det! De sitter i den digre bunkeren som er laga for å "lagre frø". Der finner du mestrene for den nye verdensordningen. Lurer på om den amerikanske presidenten og resten av verdens politiske ledere er klar over hva disse drittsekkene driver med der oppe? Jeg mener DE sitter jo midt i suppa, de fleste av dem. De bor jo i hovedstader, hver eneste en. Hvor himmelen er tjukk av chemtrails. Tungmetaller, aluminium, radiaktivitet og ebola, og Gud vet hva regner ned over dem hver eneste dag, mens de og CIa og FBI og Homeland Security og NSA aner fred og ingen fare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være noe slikt. I det minste kan vi være rimelig sikre på at de ikke oppholder seg i byer eller steder med flytrafikk. Svalbard, kanskje?

Jeg har det! De sitter i den digre bunkeren som er laga for å "lagre frø". Der finner du mestrene for den nye verdensordningen. Lurer på om den amerikanske presidenten og resten av verdens politiske ledere er klar over hva disse drittsekkene driver med der oppe? Jeg mener DE sitter jo midt i suppa, de fleste av dem. De bor jo i hovedstader, hver eneste en. Hvor himmelen er tjukk av chemtrails. Tungmetaller, aluminium, radiaktivitet og ebola, og Gud vet hva regner ned over dem hver eneste dag, mens de og CIa og FBI og Homeland Security og NSA aner fred og ingen fare.

Tull og tøys!

De sitter trygt på den hemmelige månebasen......

Anonymous poster hash: e3a4c...129

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Må jo være noe slikt. I det minste kan vi være rimelig sikre på at de ikke oppholder seg i byer eller steder med flytrafikk. Svalbard, kanskje?

Jeg har det! De sitter i den digre bunkeren som er laga for å "lagre frø". Der finner du mestrene for den nye verdensordningen. Lurer på om den amerikanske presidenten og resten av verdens politiske ledere er klar over hva disse drittsekkene driver med der oppe? Jeg mener DE sitter jo midt i suppa, de fleste av dem. De bor jo i hovedstader, hver eneste en. Hvor himmelen er tjukk av chemtrails. Tungmetaller, aluminium, radiaktivitet og ebola, og Gud vet hva regner ned over dem hver eneste dag, mens de og CIa og FBI og Homeland Security og NSA aner fred og ingen fare.

Er de ikke vaksinert da ... Øy ... Vent litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være noe slikt. I det minste kan vi være rimelig sikre på at de ikke oppholder seg i byer eller steder med flytrafikk. Svalbard, kanskje?

Jeg har det! De sitter i den digre bunkeren som er laga for å "lagre frø". Der finner du mestrene for den nye verdensordningen. Lurer på om den amerikanske presidenten og resten av verdens politiske ledere er klar over hva disse drittsekkene driver med der oppe? Jeg mener DE sitter jo midt i suppa, de fleste av dem. De bor jo i hovedstader, hver eneste en. Hvor himmelen er tjukk av chemtrails. Tungmetaller, aluminium, radiaktivitet og ebola, og Gud vet hva regner ned over dem hver eneste dag, mens de og CIa og FBI og Homeland Security og NSA aner fred og ingen fare.

 

Ah, så det er derfor de lagrer frø! Det er jo sikkert disse reptilfolkene som står bak dette, og de lever jo selvFØLEGLIG av frø!

Eller kanskje, som jeg linka til på forrige side, at de har en sånn sprayflaske med eddik i?

 

Tull og tøys!

De sitter trygt på den hemmelige månebasen......

Anonymous poster hash: e3a4c...129

 

Eller, om det er disse reptilfolkene, bor de jo inni jorda, siden den egentlig er hul. Hvis du googler, finner du ut at nesten ingen kart har bilder av nordpolen, og fly har ikke lov til å kjøre over der... Det er fordi det er et hull i planeten der oppe, som de bruker til å reise inn og ut, som en penis.

 

Er de ikke vaksinert da ... Øy ... Vent litt.

 

Jeg ser hva du sikter til, men det du glemmer er at det er vaksiner mot sykdom som ikke fungerer. Vaksine mot kjemikalier funker som faan det! Jeg er vaksinert mot plumbo, så jeg kan faktisk drikke det, uten å ta skade.

 

 

o-JESUS-DOG-BUTT-570.jpg

Endret av Yme
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotografiske beviser lyver ikke!

Ikke kjendissitater heller. Det skal du aldri glemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette

 

Storms Nordvesta, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salte, fant disse på nettet, til og med i flere farger:

 

7415998550_6c7cd41c4f_b.jpg

 

 

 

470007_2890528000792_558716967_o-685x457

 

 

 

Jeg skjønner at dette er foto's fra flyoppvisning, men jeg har likevel et par spørsmål til ekspertisen:

 

Er de røde chemtrails farligere enn de grønne, og - i tilfelle - hvorfor?

 

Har man noengang undersøkt sykdom/dødelighet etter et sånt flyshow?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. juni 2015
Min egen observasjon rett ved Oslo.

Var ute og hjalp en kompis med noe hagemøbel-montering.
La merke til ei stripe som måtte være laget av fly, da himmelen var omtrent knall blå.

Det var flere striper, men jeg kikket stadig på den første jeg oppdaget. Den må ha vært mange km borte, tykk og tydelig stripe som var begynt å deformeres. Stripa lå i retning fra meg - til meg, så jeg fikk nærmest siktet langs den.

 

Sammenlignes med når man sjekker om lekt eller panelbord er rett. Man holder bordet så man kan sikte langs det, for da syns skjevheter og vridninger best. (sikter du på en planke, ser du fra enden av den. Legges den på golvet ser du hvor lang den er, men ser ikke skjevhetene).


Det må ha vært et voldsomt vinddrag i luftlaget der siden stripa flyttet seg utrolig fort.
Jeg fulgte med den nesten hele tiden og i løpet av 15-20 minutter var deler av den rett over oss og jeg ble overrasket over størrelsen. Stripa ble til et flere kvadratkilometer stort teppe mens jeg så på.
Jeg måtte bevege hode frem og tilbake for å se kantene (altså bredden på stripa, ikke lengden, for den var mye større naturligvis).

Hvordan kan iskrystaller fra påstått contrail bli til et teppe stort som utallige fotballbaner og fortsatt være synlig?


Begynn å følge med på himmelen selv folkens. Det trengs.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4. juni 2015

Min egen observasjon rett ved Oslo.

Var ute og hjalp en kompis med noe hagemøbel-montering.

La merke til ei stripe som måtte være laget av fly, da himmelen var omtrent knall blå.

Det var flere striper, men jeg kikket stadig på den første jeg oppdaget. Den må ha vært mange km borte, tykk og tydelig stripe som var begynt å deformeres. Stripa lå i retning fra meg - til meg, så jeg fikk nærmest siktet langs den.

 

Sammenlignes med når man sjekker om lekt eller panelbord er rett. Man holder bordet så man kan sikte langs det, for da syns skjevheter og vridninger best. (sikter du på en planke, ser du fra enden av den. Legges den på golvet ser du hvor lang den er, men ser ikke skjevhetene).

Det må ha vært et voldsomt vinddrag i luftlaget der siden stripa flyttet seg utrolig fort.

Jeg fulgte med den nesten hele tiden og i løpet av 15-20 minutter var deler av den rett over oss og jeg ble overrasket over størrelsen. Stripa ble til et flere kvadratkilometer stort teppe mens jeg så på.

Jeg måtte bevege hode frem og tilbake for å se kantene (altså bredden på stripa, ikke lengden, for den var mye større naturligvis).

Hvordan kan iskrystaller fra påstått contrail bli til et teppe stort som utallige fotballbaner og fortsatt være synlig?

Begynn å følge med på himmelen selv folkens. Det trengs.

Du er vel klar over at det kan blåse i høyere luftlag?

Tror du iskrystallene i en contrail er limt fast til hverandre?

Har ikke du forøvrig hevdet at dette er normal oppførsel for contrails? Indikasjonen på chemtrails er jo i følge deg at de blir hengende i luften i svært lang tid. Nå er det visst også en indikasjon at den løser seg fort opp.....

Når man skal lyve bør man huske hva man har sagt......

Anonymous poster hash: e3a4c...129

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel klar over at det kan blåse i høyere luftlag?

Tror du iskrystallene i en contrail er limt fast til hverandre?

Har ikke du forøvrig hevdet at dette er normal oppførsel for contrails? Indikasjonen på chemtrails er jo i følge deg at de blir hengende i luften i svært lang tid. Nå er det visst også en indikasjon at den løser seg fort opp.....

Når man skal lyve bør man huske hva man har sagt......

Anonymous poster hash: e3a4c...129

 

 

Jeg stiller ikke spørsmål ved at det blåser eller kommer vanndamp fra fly.

Jeg stiller i dette tilfellet spørsmål ved hvor ekstremt det er mulig å "utvanne" (spe ut) en tynn stråle med vanndamp som fryser til iskrystaller) slik at det blir en kvadratkilometer stor sky som fortsatt er synlig.

 

Hvis du prøver å se for deg det jeg beskriver i "min observasjon" så bruk hodet selv også.

 

 

Du kan ikke sammenligne med vanlige skyer for disse kommer naturligvis fra fordamping av veldig store landoverflater/havoverflater og utgjør enkelt store mengder vann.

Contrails har ikke uuttømmelig mulighet for ekspansjon.

 

Og du får utdype det lyvepjattet ditt bedre enn "når du skal lyve....".

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke sammenligne med vanlige skyer for disse kommer naturligvis fra fordamping av veldig store landoverflater/havoverflater og utgjør enkelt store mengder vann.

Contrails har ikke uuttømmelig mulighet for ekspansjon

Men en stripe kjemikalier har tydeligvis det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4. juni 2015

Min egen observasjon rett ved Oslo.

Var ute og hjalp en kompis med noe hagemøbel-montering.

La merke til ei stripe som måtte være laget av fly, da himmelen var omtrent knall blå.

Det var flere striper, men jeg kikket stadig på den første jeg oppdaget. Den må ha vært mange km borte, tykk og tydelig stripe som var begynt å deformeres. Stripa lå i retning fra meg - til meg, så jeg fikk nærmest siktet langs den.

 

Sammenlignes med når man sjekker om lekt eller panelbord er rett. Man holder bordet så man kan sikte langs det, for da syns skjevheter og vridninger best. (sikter du på en planke, ser du fra enden av den. Legges den på golvet ser du hvor lang den er, men ser ikke skjevhetene).

Det må ha vært et voldsomt vinddrag i luftlaget der siden stripa flyttet seg utrolig fort.

Jeg fulgte med den nesten hele tiden og i løpet av 15-20 minutter var deler av den rett over oss og jeg ble overrasket over størrelsen. Stripa ble til et flere kvadratkilometer stort teppe mens jeg så på.

Jeg måtte bevege hode frem og tilbake for å se kantene (altså bredden på stripa, ikke lengden, for den var mye større naturligvis).

Hvordan kan iskrystaller fra påstått contrail bli til et teppe stort som utallige fotballbaner og fortsatt være synlig?

Begynn å følge med på himmelen selv folkens. Det trengs.

 

Det er ganske naturlig for skyer å både flytte på seg og endre form. Og et kondensspor er ikke vesensforskjellig fra en hvilken som helst annen sky. Det består stort sett av det samme som skyer, nemlig kondensert vanndamp og iskrystaller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller ikke spørsmål ved at det blåser eller kommer vanndamp fra fly.

Jeg stiller i dette tilfellet spørsmål ved hvor ekstremt det er mulig å "utvanne" (spe ut) en tynn stråle med vanndamp som fryser til iskrystaller) slik at det blir en kvadratkilometer stor sky som fortsatt er synlig.

 

Hvis du prøver å se for deg det jeg beskriver i "min observasjon" så bruk hodet selv også.

 

 

Du kan ikke sammenligne med vanlige skyer for disse kommer naturligvis fra fordamping av veldig store landoverflater/havoverflater og utgjør enkelt store mengder vann.

Contrails har ikke uuttømmelig mulighet for ekspansjon.

 

Og du får utdype det lyvepjattet ditt bedre enn "når du skal lyve....".

Ville du vært brydd med å ta naturfag for ungdomsskolen om igjen.....?

Dette er rett og slett for dumt.....

Anonymous poster hash: e3a4c...129

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du vært brydd med å ta naturfag for ungdomsskolen om igjen.....?

Dette er rett og slett for dumt.....

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Propaganda fra staten/world government/illuminati.

Anonymous poster hash: 21130...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...