Gå til innhold

SAIH ville støtte kampanje mot Bush


Gjest Valhalla

Anbefalte innlegg

Gjest Valhalla

Nettopp. Han er kanskje ingen Einstein,men han er heller ingen ivanka. Han er ingen diktator og har et ansvar ovenfor sitt parti og meget inteligente mennesker rundt seg. Personlig synes jeg ikke Bondesvik er noen lysfontene av inteligens heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomKrus
Nettopp. Han er kanskje ingen Einstein,men han er heller ingen ivanka. Han er ingen diktator og har et ansvar ovenfor sitt parti og meget inteligente mennesker rundt seg. Personlig synes jeg ikke Bondesvik er noen lysfontene av inteligens heller.

Nei, det er for så vidt sant, men han virker nå mer reflektert, men så kjenner jeg mer til ham enn Bush.

Uansett, opp mot en dyktig selvstendig politiker vil Bush slite. Han fikk faktisk færre stemmer enn personen med null personlighet, og en som nærmest kan regnes som en miljøradikaler, sist gang, og det sier faktisk noe om hva folk mener om ham over der.

Eneste han kan klare å vinne valg på er 911 og krig. 911 er nå mye historie, og han har mistet oppslutning etter det.

Men dette var et sidesprang: Saih har ikke noe med å støtte en slik kampanje, og de har vel nå trukket tilbake den(iallfall tatt selvkritikk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Men dette var et sidesprang: Saih har ikke noe med å støtte en slik kampanje, og de har vel nå trukket tilbake den(iallfall tatt selvkritikk).

Nei,motsatt. De har trukket støtten,men ikke tatt selvkritikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er definitivt ingen ivanka, da ivanka har en iq gjentatte ganger målt over 140. nå er ivanka ingen einstein, men i motsetning til sistnevnte ble ikke ivanka antatt å være tilbakestående på skolen.

forøvrig er ivanka ekstremt opptatt av anerkjennelse fra reaksjonære høyreekstremister og andre bavianer.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Næmmen så søtt,har du fått målt iq'en din på internet?

Nå skal det sies at folk med høy iq ofte er ganske uvitende om samfunnet ellers utenom sitt spesielle felt så utelukker selvsagt ikke at det er tilfelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen så søtt,har du fått målt iq'en din på internet?

Nå skal det sies at folk med høy iq ofte er ganske uvitende om samfunnet ellers utenom sitt spesielle felt så utelukker selvsagt ikke at det er tilfelle

ja, iqtester på internett er etterrettelige, må vite.

nei.

når det gjelder kunnskapene mine vet du fint lite om dem lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Noen meninger hadde vært gøy,men du har allerede bevist at du enten ikke tør å komme med noe eller rett og slett ikke har noe å si. Da kan du like godt holde deg unna tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt, å argumentere saklig med idioter som ved maksimal utnyttelse av eget potensiale makter å linke til propagandasites er i mine øyne fullstendig bortkastet.

siden jeg studerer nordamerikakunnskap har jeg plenty med oppegående diskusjonspartnere å velge mellom.

det betyr også at jeg med noenlunde jevne mellomrom får bekreftet at mine kunnskaper om og forståelse av usa befinner seg på et meget anstendig nivå. jeg har med andre ord lite behov for din anerkjennelse av mine kunnskaper og oppfatninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Igjen hevder du å inneha overlegne kunnskaper på området,men å anvende dem,det tør du ikke. Trist,hvis det er sant det du sier kunne det blitt en interesant diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har forklart hvorfor det ikke er noen mening i å diskutere sak med deg. det ville ikke blitt noen interessant diskusjon for meg, og selv om du nok kunne lært ett og annet driver jeg ikke med veldedighet overfor dem med trekk mellom øra. det er (IGJEN) bortkastet, og det er kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla

Ivanka er altså ikke verdt å bruke tid på. Hevder sine kunnskaper som en hver idiot kunne,men viser ingen.

Du har ikke tilført denne debatten noe av verdi,vennligst ikke skriv mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Valhalla

Nei konservativ nasjonaldemokratat liker jeg godt.

Hvis du sikter til avataren min så synes jeg den er kul og det er derfor jeg har den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...