Gå til innhold

SAIH ville støtte kampanje mot Bush


Gjest Valhalla

Anbefalte innlegg

Gjest Valhalla

Jeg irriterte meg over de 20kr da det var tvungen veldedighet som jeg setter liten pris på. Så ser man altså hvilke mennesker som styrer i disse organisasjonene. Korruptert av sosialister som disse er ville de altså støtte www.tellhim.no ,et latterlig prosjekt der man skal sette inn en helside i en amerikansk avis mot Bush på vegne av det norske folk.

Heldigvis kom konservative organisasjoner på banen og reagerte sterkt mot misbruket. http://www.adressa.no/student/article.jhtm...ticleID=504516#

Det førte til at sosialistene måtte trekke bidraget

http://www.saih.no/Detailed/1989.html

Det er ikke god nok unnskydning,jeg skal ha igjen mine penger og ikke støtte dem igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valhalla

Og de bryter netopp disse prinsipper når sosialistledelsen velger å støtte et prosjekt som springer ut ifra SV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Selv om SV har foreslått det betyr det ikke at SAIH er sosialistisk.

Om jeg foreslår at venninna mi skal gjøre noe så er hun ikke meg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valhalla: Det er ikke tvungen veldedighet. Det er opplyst om hvordan man kan få tilbake pengene. Så da foreslår jeg at du gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Tro meg det skal jeg gjøre nå. Det er indirekte tvungen fordi ingen gidder å fylle ut en slipp og sende den inn for 20kr. Får møte opp personlig og si min mening også.

Hvis man ser på siden deres og litteraturen deres ser man che guevara bilder overalt også. Det er klart de må late som de er politisk uavhengig for ikke å få en sverm med mennesker som ikke vil støtte slikt. Deres handlinger forteller noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla
Selv om SV har foreslått det betyr det ikke at SAIH er sosialistisk.

Om jeg foreslår at venninna mi skal gjøre noe så er hun ikke meg. :wink:

Tellhim.no har sitt utspring i SV.....

Sjekk siden www.tellhim.no der de har et bilde oppe til høyre med Bush som tilsynelatende gjør hitler hilsen.

Kampanjen later som den snakker på vegne av det norske folk og SAIH later som den representerer studentene ved å støtte slikt politisk sludder. De er frekke nok til å ikke innrømme feil.

Uakseptabelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om noe mere teit enn de "antiBush" folka.

Og at de skal snakke på Norges vegne er jo latterlig !

Er det ikke en lov om sånt a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tellhim er et bra tiltak, men jeg er helt enig med Vallhalla at en uavhengig organsisasjon ikke skal støtte denne kampanjen.

Jeg synes det er helt feil og prinisippielt galt.

SAIH skal gi hjelp til studenter i verden, og tellhim tiltaket er ikke et slikt tiltak, etter mitt syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla
Veit ikke om noe mere teit enn de "antiBush" folka.

Og at de skal snakke på Norges vegne er jo latterlig !

Er det ikke en lov om sånt a?

Det eneste det oppnår er å drite ut nordmenn. Hvordan ville vi reagert dersom en amerikansk organisasjon satte inn en helside i VG om hvor udugelig den norske regjering var og den latet som den snakket på vegne av det amerikanske folk? Jeg ville blitt forbannet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Pro Bush folka? du mener rundt 50% av den amerikanske befolkning?

Alledeles ikke.

Det er ikke 100% av USAs befolkning som er stemmeberettigede, ei heller alle stemmeberettigede som er registrert som stemmer. Heretter følger at ikke alle registrerte stemmere bruker stemmeretten sin, hvorav selvfølgelig ca 50% stemmer på Bush. Ikke alle som stemmer på Bush er veldig ProBush, i den forstand at de virkelig digger Bush.

Jeg snakker mao om et særdeles lavere tall enn 50 %.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvungen veldedighet

Det er absolutt ingen tvang. Hvis du ikke vil betale de 20 kronene til SAIH, lar du det rett og slett være. Det står nederst på giroen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Kverulerende Poirot,det er faktisk ikke så uvanlig å være Pro-Bush i Usa,særlig med flip-flop "Cambodia" Kerry som motkandidat.

Bush vil vinne valget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverulerende Poirot,det er faktisk ikke så uvanlig å være Pro-Bush i Usa,særlig med flip-flop "Cambodia" Kerry som motkandidat.

Bush vil vinne valget

Kverulenrende????

Du påstår at 50 % av USA er proBush, hvilket jeg tilbakeviser på det sterkeste.

Meget mulgi Bush vil vinne valget, men det betyr fremdeles ikke at over 50 % er proBush, da det er mange som ikke får lov til å stemme, og mange som ikke stemmer selv om de får lov. Disse tilhører ofte ressurssvake grupper i samfunnet, om tradisjonelt støtter demokratene, ikke republikanerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...