Gå til innhold

SAIH ville støtte kampanje mot Bush


Gjest Valhalla

Anbefalte innlegg

Gjest Valhalla

Eliten i Hollywood og Michael Whore har begrenset propaganda verdi,folk i Usa ser igjennom slikt og stemmer Bush. Jeg gleder meg til å se sutringen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valhalla

Takk for ny link. De beviser der sitt politiske ståsted og det er helt klart at jeg aldri vil støtte dem igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ny link. De beviser der sitt politiske ståsted og det er helt klart at jeg aldri vil støtte dem igjen nå.

For en gangs skyld skal jeg være enig med deg. Det er en kampanje jeg ikke støtter i det hele tatt, og SAIH burde holde seg for gode til det de også.

(Det jeg derimot reagerer på er din manglende evne til å ikke rakke ned på de du ikke liker. Det får deg til å framstå som umoden og useriøs.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pro Bush folka? du mener rundt 50% av den amerikanske befolkning?

under 20%, hvis du ser på hvor mange som faktisk stemte på ham. god i matte, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eliten i Hollywood og Michael Whore har begrenset propaganda verdi' date='folk i Usa ser igjennom slikt og stemmer Bush. Jeg gleder meg til å se sutringen : )[/quote']

så forresten fahrenheit 9/11 heromdagen.. Jeg må si at hatet mot bush steg et par hakk etter den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant' date='den er lagd for å få folk som ikke sjekker fakta sinte. Det er Michael Moore's buiseness ide[/quote']

Fortell meg hva som er feil med faktaene som er lagt frem i den filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og noen er litt mindre uten feil enn andre.

det kommer jo også an på situasjonen hva som kreves. det er mulig bush' kvalifikasjoner hadde vært adekvate for en ryddehjelp på macca, men jeg for min del mener statsledere bør kunne forme setninger i muntlig tale og helst også kunne lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla

Jaja Ivanka,Bush er en smart mann med sterke meninger med grunnlag i kristen moral og verdier.

Det du kommer med der er bare tull og hører til nød til på Skråblikk og generaliseringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du være så vennlig å komme med overbevisende belegg for at gubben er en smart mann? du ville i så fall overraske drøyt seks milliarder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det hadde for det første ikke sagt noe om hans intelligens om det stemte.

for det andre må du da ha fått med deg at junior er den presidenten i amerikas historie (i det minste i meningsmålingenes epoke) som har oppnådd den høyeste andelen av egen befolkning som aktivt misliker mannen og mener han gjør en dårlig jobb.

bush hadde stor støtte i statene og verden over i etterkant av 9.11, men du kan da ikke ha ligget i koma siden den tid? eller kanskje det er nettopp det du har.

noe sier meg at du er en smule selektiv i hva du velger å ta inn av informasjon/svada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg legger ikke akkurat vekt på dine oppfatninger om noe som helst, så det tar jeg ikke ille opp.

men jeg noterer at du ikke er i stand til å argumentere saklig for ditt syn.

pussig nok er jeg ikke overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Flott Ivanka,du så kanskje ikke at jeg prøvde å gjøre deg oppmerksom på din måte å argumentere på som er ikke eksisterende ifølge deg selv.

Jeg brukte samme setning som deg,men det så du kanskje ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...