A4-livet Skrevet 12. juli 2015 #81 Del Skrevet 12. juli 2015 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #82 Del Skrevet 12. juli 2015 Det er utrolig morsomt, Kakaoen!! Vi ble enige i vinterferien (slutten av februar), så tok ca fem måneder. Sist tok det ca tre hva med dere? Tuusen takk, A4-livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 12. juli 2015 #83 Del Skrevet 12. juli 2015 Var inne på HM å skulle handle litt klær istad, da så jeg at de hadde endel billige mammaklær der Bare så du vet det http://www.hm.com/no/products/sale/ladies/maternity_wear Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 12. juli 2015 #84 Del Skrevet 12. juli 2015 Med mini bruke vi nesten 2 år.. Nå satt den på første forsøk. Som var mer la oss pule fordi vi er kåte istedenfor å pule for å lage baby er delvis i sjokk enda Spennende dette da til tross for sommer kan tiden godt gå litt fortere frem mot uke 12 altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 12. juli 2015 #85 Del Skrevet 12. juli 2015 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #86 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Gratulerer Tusen takk! Var inne på HM å skulle handle litt klær istad, da så jeg at de hadde endel billige mammaklær der Bare så du vet det http://www.hm.com/no/products/sale/ladies/maternity_wear Oi, så flott at du sier fra! Tror jeg tar en tur i dag, for du mente i fysisk butikk, også? Tar jeg rett når jeg tror at det bare er den ene H&M her i byen, og at det var der du så det? Med mini bruke vi nesten 2 år.. Nå satt den på første forsøk. Som var mer la oss pule fordi vi er kåte istedenfor å pule for å lage baby er delvis i sjokk enda Spennende dette da til tross for sommer kan tiden godt gå litt fortere frem mot uke 12 altså Så herlig at det gikk fort denne gangen! Vil tro det er slitsomt å jobbe for det i to år.. Jeg er kronisk utålmodig, var totalt opphengt i tanken de første tre månedene. Så "ga jeg opp" etter det denne siste gangen, siden det ikke gikk like fort som sist jeg håper også uke 12 går som en lek, særlig siden jeg har mulighet til å slappe av i ferien fram til ca 8+2 Endret 13. juli 2015 av FrøkenStrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 13. juli 2015 #87 Del Skrevet 13. juli 2015 Aner ikke hvilke tilbud de har i butikken her dessverre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #88 Del Skrevet 13. juli 2015 Vært en tur i byen nå, og utvalget der var heller dårlig. Så må nok heller bli nettshopping ja fant meg ei bukse da, sånn løs som er så in nå.. fantastisk hjemme, og av og til føler jeg for å ha det på meg ute også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #89 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Dobbelpost Endret 13. juli 2015 av FrøkenStrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 13. juli 2015 #90 Del Skrevet 13. juli 2015 Gratulerer så mye med baby i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #91 Del Skrevet 13. juli 2015 Gratulerer så mye med baby i magen Tusen hjertelig takk, og velkommen hit! Tror ikke jeg husker navnet.. ? Du er også gravid med nummer to, ser jeg, gratulerer! Spennende tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 14. juli 2015 #92 Del Skrevet 14. juli 2015 Gratulerer! Gjorde dere noe annerledes denne pp slik at det klaffet? Følte du på kroppen at denne ganger bar noe annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #93 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Hm. . Spennende spørsmål, Enamorada! Forskjellene var disse.. -sexen var bedre. Vært travelt siden vi ble prøvere, har hatt som mål å holde på jevnt hele måneden, men tiden har ikke strukket til. Derfor har det blitt litt skippertak rundt EL. Denne gangen var det bra, og jeg har en teori om at tilfredsstillelse for dama hjelper svømmerne på veien -jeg har hatt ferie fra et par dager rundt EL. Har vært syk hele tiden også da, noe som innebærer at jeg har vært veldig sliten, men likevel kontrast til den veldig stressende jobbhverdagen i det siste. - ikke tenkt mye på det, og det var litt sånn "bra hvis det skjer, men hvis det ikke skjer skal.jeg drikke champagne på 30årsfeiringa mi og slippe skuespill med alkoholfritt". I tillegg har jeg på en måte tenkt at det skulle skje nå, siden det var siste ikm før jeg blir 30. Jeg hadde så lyst til å vite at gutten min skulle få søsken, det var litt avgjørende for om jeg kunne bli 30 med målene mine oppnådd eller ikke! De siste månedene har jeg tenkt mye på dette.. følt meg mislykket og gammel, tenkt at overgangsalderen kanskje var kommet. Så dette skjedde på best mulig tidspunkt, også med tanke på muligheten til å slappe litt av før kvalmen kommer for fullt Og til det siste du spør om, jeg følte ikke at noe var annerledes fysisk. Jeg har foreløpig null symptomer, men jeg følte at mensen var på vei tidlig i uka. En ubeskrivelivelig følelse "der nede". Men i det jeg tenkte at jeg kom til å begynne å blø snart,var det akkurat som om jeg ikke trodde det, fikk en slags tanke om at jeg var gravid! Turte ikke helt å håpe, men jeg sluttet å ta allergimedisinen jeg prøver ut (skal ikke brukes av gravide), drømte at jeg var gravid og planla testing. Da jeg tok testen var det nok tidlig, og det kom ikke opp noe først, men var rolig og visste at det ville komme. Akkurat den samme følelsen av å vite det hadde jeg sist også! Litt rart Endret 14. juli 2015 av FrøkenStrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 14. juli 2015 #94 Del Skrevet 14. juli 2015 Overgangsalderen det er da 15 år til den skal dukke opp?? Vi er da ikke gamle. Jeg er ihvertfall 25 i hodet og må vise leg på polet Skal du på tidlig ul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #95 Del Skrevet 14. juli 2015 Haha, ja bør jo være håp i noen år til, men har kjent på at det blir rart å ikke være i tjueårene lenger.. Tror jeg vil på tidlig UL, men usikker på når.. vært godt å bekrefte hjerteslag, og også sett bevegelse, da må det i alle fall bli etter 9 uker.. men så er det jo mer å se etter 12, pluss sikrere! Kan bli mange runder, hehe.. Kanskje er det lurt å satse på ca uke 9, for da har jeg begynt på jobb igjen, og det er fare for spørsmål.. hva er dine tanker om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 14. juli 2015 #96 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg ville tidlig. Type uke 9. Men er overraskende bare to plasser her i byen som tilbyr tidlig ul privat. Ellers må vi ha henvisning. Og begge plassene er stengt frem til midten av august. Ho ene har kun utvendig ul. Og med tjukkaskroppen min kan man ikke se noe med den så tidlig, så da valgte jeg den med innvendig ul og kunne få tidligst 17 august. Da er jeg 12 uker.. Leeeenge til Legen har sendt henvisning til sykehuset da. Med melding om at her er jeg. Har litt medisinske issues, så ho ville at sykehuset skulle avgjøre om jeg skal inn på tidlig ul eller ei så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 14. juli 2015 #97 Del Skrevet 14. juli 2015 Tusen hjertelig takk, og velkommen hit! Tror ikke jeg husker navnet.. ? Du er også gravid med nummer to, ser jeg, gratulerer! Spennende tider Nei jeg er nok en som leser mest og kommenterer mindre, hehe, må prøve og skjerpe meg. Dagboka mi glemmer jeg helt vekk! Tusen takk, tror det blir gøy med nummer to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #98 Del Skrevet 14. juli 2015 Så koselig med en kommentar, da! Så kan jeg finne veien inn i boka di, også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 14. juli 2015 #99 Del Skrevet 14. juli 2015 Gratulerer! Gjorde dere noe annerledes denne pp slik at det klaffet? Følte du på kroppen at denne ganger bar noe annerledes? Støtter dette med sex med nytelse!! Da vi unnfanget mini hadde vi oss kun en gang den mnd, dagen før EL. Vi hadde så rutinesex at jeg ba mannen gjøre seg ferdig sånn at jeg kunne sove videre den gangen der så tok jeg frem vibratoren etter han var ferdig med sist og ga meg selv en belønning. Etter å ha prøvd i to år så ble jeg gravid. Første gang med orgasme etter mannen.. Samme skjedde denne gangen her også sånn ca. Mye mer nytelse enn plikt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #100 Del Skrevet 14. juli 2015 Ikke sant, Kakaoen! Tror muskelsammenstrekningene gjør jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå