Gå til innhold

Nybegynnere for andre gang!


FrøkenStrøken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig helg! Har et stort tårn med jobb jeg må gjøre, men slipper i alle fall å dra på jobben har en tacopai i ovnen, og store planer om å få rydda litt etter uka! Prøver å være flinke og ta unna etter hvert, men sto container utenfor denne uka, så har dratt fram og kastet en del.. Blant annet hele balkonggulvet, så blitt støvete inne :P

Ellers er planene for helga MASSE KOS! Har jo tross alt forhåpninger om at EL ikke er langt unna, kanskje på søndag..? I følge appen min, i alle fall

Ønsker alle som er innom riktig god helg.. Ukas helgeoppfordring fra meg - kjøp friske blomster, lag en kopp god kaffe og gjør noe som gir en god følelse! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..nå begynner jeg å stusse..

El-testene er fremdeles negative! Har jo kjøpt av den typen som skal kunne vise de fire mest fruktbare dagene, den burde altså kunne være positiv i to dager før den blir "mest fruktbar"! Skal være blinkende smilefjes først, så smilefjes som ikke blinker når selve dagen er der..

Kan jo være jeg har lengre syklus denne gangen, men da bruker jeg jo opp pakken før jeg rekker å få smilefjes :( men stemmer sikkert, for har ikke merket el-slim, og det bruker jeg! Håper bare ikke det er kluss og ingen EL i sikte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det mye EL-skriving her, men er jo den tiden, og i dag fikk jeg smiletegn! Det er forventet dag for EL, også, så bare å kjøre på ikke blitt noen ting siden torsdag, så jeg luftet bekymringen for mannen, og han hadde løsningen klar.. Guttungen fikk seg et par brødskiver og en episode av favorittbarne-tvn, så fikk vi sikra oss et lodd.. Følte meg litt tullete, men gikk heldigvis fort, og guttungen kosa seg på stua :P

Begynner å bli varmt i været nå, godt! Bjørka spretter som bare det, og 17.mai-stemninga kommer med det samme. Jeg lurer på om jeg kan være allergisk? Aldri vært allergisk mot noe, men det er fordi jeg aldri har testa.. Lå lese litt om det, for å finne ut om jeg bare har en vanlig forkjølelse.. Men er jo tett merkelig ofte, egentlig alltid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. Dagens!! 😂 Får håpe det gjorde underverker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho :) Håper dere traff!

Jeg er veldig tett selv i disse tider grunnet pollen. Har kronisk tette ører på vår/forsommer minst 2 mnd som regel... Slitsomt! Anbefaler deg å ta en prikktest hos legen. Ikke vondt, men klør som kleggstikk på armen om det slår ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7-8 dpo, og spent på hvor lenge jeg holder meg fra å teste.. Har nesten ingen billigtester igjen, og tenker på å la være å bestille flere i forkant av ikm! Så MÅ jeg vente..

17.mai vel overstått, det var en nydelig dag.. Men mye som skjedde, med folk på frokost og kaker, med barnetog i mellom. Lufta gikk litt ut av meg nå etter jobb, kjenner at det ikke skal bli så alt for mye action på meg i kveld! Når jeg er veldig sliten tenker jeg på forrige graviditet, og spør meg selv - orker jeg egentlig en runde til? For da var jeg jo femti ganger mer sliten enn nå, og konstant uvel i tillegg. Men det er jammen meg verd det.. ! Håper det klaffer denne gangen, og at jeg holder ut til sommerferien (om ca en mnd) før symptomene kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Håper to lodd den dagen med smilemunn holder, ble jo så klart bare tull dagene etter.. Jeg satt og tvang øynene til å holde seg oppe mens jeg venta på at han skulle komme hjem, men han ville jo ikke legge seg med en gang - og jeg sovna.. :(

Endret av FrøkenStrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom i går, litt tidligere enn jeg hadde trodd.. Ingenting positivt å si om den saken, bortsett fra at jeg ikke testet en eneste gang! Jaja, får håpe på juni.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med mensen :( En positiv ting med at den kom litt tidligere enn ventet er at EL nok kommer litt før i neste PP :) Så når det først ikke klaffet, var det kanskje like greit at den kom for tidlig :)

God helg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk, håper fingerkryssing hjelper! Allerede ny pp, og EL ca nå, men rekker ikke å gruble særlig over det.. Har gjort vårt, men denne prøveperioden er tankene helt andre steder, siden jeg er litt dobbeltarbeidet! Føler jeg ikke kan bli gravid når jeg ikke prøver i tankene, men det er kanskje ikke sånn det fungerer.. ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på her jeg, har akkurat begynt å prøve på nr 2 selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, håper fingerkryssing hjelper! Allerede ny pp, og EL ca nå, men rekker ikke å gruble særlig over det.. Har gjort vårt, men denne prøveperioden er tankene helt andre steder, siden jeg er litt dobbeltarbeidet! Føler jeg ikke kan bli gravid når jeg ikke prøver i tankene, men det er kanskje ikke sånn det fungerer.. ? :P

jeg opplever ofte at det et omvendt ;) spesielt hos de som har prøvd lenge. Den måneden de ikke tenker så mye på det, DA blir de gravide :ler: håper det stemmer for deg også ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her klaffet det også da jeg slappet av og ikke tenkte på det :jepp:

La naturen gå sin gang og kos deg i nuet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen, A4-livet, så hyggelig at du titter innom! :velkommen:

Dere har rett, mange får det til når de ikke fokuserer.. Aner ikke om vi har truffet EL eller noe, så blir jo. Spennende! Vi satte oss et mål om å være veldig "aktive" denne uka, men det dabbet visst av.. Æsj, ikke lett når det kreve så mue energi på jobb!

Straks ferie nå, og jeg gleeeeder meg! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt-titt :) 

 

Hadde vært fint om dere traff denne gangen når du ikke har hatt tid til å tenke på det ;) Tror det er noe i det altså  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og der begynte jeg å blø, enda en kort syklus..

Føles håpløst å bli gravid igjen, er som om jeg vet at det ikke går :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ussj :( Neste prøveperiode SKAL det klaffe for oss begge! <3

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...