FrøkenStrøken Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #201 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Jeg har prøvd å overtale min til å få kjøpe klokke til han i mange år, men får ikke lov Skal ikke ha noe dill på seg, for da fikler han med det, tar det av seg og legger det fra seg. Han takler ikke å ta ansvaret for en flott gave fra meg, for han hadde ikke kunnet fortalt at han har mistet det. Sånn er han med det meste, får ikke gi noe som kan mistes kjøpte ipod i fjor, den bruker han nesten ikke, av samme grunn.. Endret 14. desember 2015 av FrøkenStrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 14. desember 2015 #202 Del Skrevet 14. desember 2015 Hei! Jeg bør egentlig holde meg unna gravid-bøkene, blir så babysyk av de - men jeg vil gjerne følge med her! Har faktisk lest gjennom hele, og jeg tror vi jobber med det samme. Skjønner veldig godt følelsen du har angående det å ikke alltid gi alt på jobben, spesielt når set selvfølgelig blir vanskelig å erstatte deg på en god måte.. Jeg syns det er bra du har tatt tak i det! Selv ble jeg sykmeldt fullt 4 uker før permisjon, da var jeg fullstendig utslitt. Ble bare surr med vikarer osv, noe jeg frykta, så derfor prøvde jeg alt jeg kunne å holde ut slik at jeg slapp tilbake på jobb. Orka ikke tanken på å ha ansvar for å rydde opp. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #203 Del Skrevet 25. desember 2015 Den 14. desember 2015 at 12.36, Porcelain skrev: Hei! Jeg bør egentlig holde meg unna gravid-bøkene, blir så babysyk av de - men jeg vil gjerne følge med her! Har faktisk lest gjennom hele, og jeg tror vi jobber med det samme. Skjønner veldig godt følelsen du har angående det å ikke alltid gi alt på jobben, spesielt når set selvfølgelig blir vanskelig å erstatte deg på en god måte.. Jeg syns det er bra du har tatt tak i det! Selv ble jeg sykmeldt fullt 4 uker før permisjon, da var jeg fullstendig utslitt. Ble bare surr med vikarer osv, noe jeg frykta, så derfor prøvde jeg alt jeg kunne å holde ut slik at jeg slapp tilbake på jobb. Orka ikke tanken på å ha ansvar for å rydde opp. :o Hei, Porcelain, så koselig at du vil følge med her inne! Har faktisk ikke fått med meg at du har skrevet før nå, selv om jeg har vært inne på mine innlegg og sjekket, må ha trykket meg inn og merket som lest uten at jeg var klar over det! Drømmer du om baby/en til, eller er det ikke helt planen enda, siden du egentlig bør holde deg unna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #204 Del Skrevet 25. desember 2015 Hei alle sammen, riktig god jul! Her er julestemningen utrolig god i år, trass i et utrolig ruskete vær og en del graviditetskomplikasjoner som har dukket opp.. For dessverre er ting blitt litt komplisert den siste uka! Det startet med at jeg skulle ta glukosebelastning, kom ti minutter for tidlig, og skulle bare gå på do først. Da oppdaget jeg at jeg blødde ganske mye! Meldte fra til sekretæren, og hun fikk ordnet så jeg kom inn til legen med det samme. Han henviste meg direkte til sykehuset, så ble ikke noen glukosebelastning. Fikk komme inn på svangerskapspoliklinikken ganske fort, og leverte fra meg urinprøve. Vi lo litt da hun konstaterte blodutslag på 4+, kanskje ikke så rart, mente hun, for blodklumpene fløt rundt i glasset Ble sendt videre til ultralyd, det gikk også veldig fort, heldigvis! Jordmora som utførte undersøkelsen tok seg god tid til å se på babyen, var jo koselig med et gjensyn Men så sa hun at hun ville hente en kollega for å høre om "hun ser det samme som meg". Ikke så veldig beroligende, men jeg tok det likevel fint! Begge to var enige om at det så ut som jeg hadde en biplacenta, altså to morkaker.. Men for å konstatere det ble jeg sendt til overlegen, og hun sa at jeg ikke hadde to, men at morkaka var forliggende. Det kunne se ut som to, men det var fordi den var litt tynnere på et lite område, men den dekker altså hele magen, mormunnen og oppover på baksiden.. Noe som betyr keisersnitt var så innstilt på å føde denne gangen, men da blir det KS nr 2, og jeg får aldri mulighet til å føde på vanlig måte! Fikk ellers beskjed om å ta det sånn passe med ro (men leve mye som vanlig), og komme inn direkte hvis det skulle begynne å blø igjen. Glukosebelastningen ble tatt neste dag, og svarene så fine ut med det samme, men et par dager etter fikk jeg brev om at verdiene var for høye etter sukkerdrikken. Den var på 7.8, altså første desimal som betegnes som svangerskapsdiabetes. Jaja, jula er jo den beste tiden å venne seg på å leve med lite sukker/karbohydrater! Ikke fått noen veiledning, så må bare gjøre som jeg tror.. I går (julaften) spiste jeg uten å tenke fra middagen sto på bordet, noe som vil si at jeg drakk brus til maten, fruktsalat og formasj til dessert og smågodt etter pakkene var pakket opp. Prøver å holde meg unna igjen i dag, så når vi hadde julefrokost startet jeg med to skiver 100% grovbrød og avsluttet med ei lita skive julebrød.. Må vel kunne gjøre det.. ? Den forliggende morkaka var ikke noe jeg tenkte kjempemye på i starten, men blir mer og mer.. Jeg blør stort sett hver dag nå, ikke så mye, og ikke mange dråpene som har vært helt ferske. Har derfor ikke vært på sykehuset, men ringte for å høre hvordan jeg skal forholde meg til det (og eventuelt hva jeg gjør i worst case). Det var ok at jeg så det an når det var lite og gammelt, men ved antydning til smerte eller skikkelig blødning skulle jeg dra inn. Føler jeg går og sjekker hele tiden, og at hver anstrengelse får det til å blø litt! Er ikke så lett å bestemme seg for hva vi gjør resten av jula nå! Blir vi værende her vi er på ferie, med et lite lokalsykehus, eller drar vi tilbake til byen? Det er 3-4 timer å kjøre uten pause, eller det går an å bli hentet med helikopter hvis det blir virkelig ille. Men helikopteret er jo avhengig av ok vær, og det må være ledig. Æsj, ønsker meg et ukomplisert svangerskap igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 27. desember 2015 Forfatter #205 Del Skrevet 27. desember 2015 Da er helligdagene over, og vi har funnet ut at vi vil reise hjem. Var halvveis plana i går, men hadde ikke energi til å pakke, så ble ei natt ekstra. Var veldig rolig i går, gikk bare mellom sofaen og badet, og blødde ikke hele dagen. I dag har jeg dusjet, det var nok til at det startet igjen! Blir veldig frustrert hvis det skal fortsette sånn, men blir i alle fall godt å komme seg nærmere sykehus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 27. desember 2015 Forfatter #206 Del Skrevet 27. desember 2015 ..er kommet til 28+4 nå, forresten, så tiden flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 27. desember 2015 Forfatter #207 Del Skrevet 27. desember 2015 Begynte å blø ganske mye i det vi var klare til å sette oss i bilen og kjøre. Typisk! Ringte St.Olav, de mente jeg burde dra på den lokale KK før bilturen for sikkerhets skyld. Gjorde det, og da jeg kom fram rant det, og store koagler i do. Det var stille og rolig på KK, så fikk komme rett inn, og alt sto fint til med baby! Ble veldig aktiv på EKG da jeg drakk et glass vann, og hjerterytmen var perfekt Ble også tatt UL, og han så at det var en blødning som hadde stoppet, altså bare restene som var på vei ut. Betryggende, og vi fikk klarsignal til å kjøre hjem igjen! Han var riktignok overbevist om at placenta ikke dekket totalis, men marginalis, altså at den hadde flyttet på seg! Kjenner jeg er litt skeptisk, siden det bare er en uke siden overlegen sa at det var helt usannsynlig at den kunne bevege på seg.. Og at dette var på et lite lokalsykehus.. Jeg må prøve å ikke være verken for positiv eller for negativ, for er kjemperedd for å bli skuffet! Men kaaaanskje jeg kan ha en liten mulighet til å få føde naturlig likevel Så nå er vi endelig kommet hjem, treåringen kom seg i seng under en time etter vanlig leggetid. Men stakkars, så sliten han var! Kjempelei seg store deler av bilturen, og innrømmet lett at han var sliten. Da det var 20 minutter igjen satte vi på Frost, og klappet sammen til spor nummer 1 femten ganger. Da var det greit igjen, og vi kom oss hjem og i seng! Bilturer med barn er så ufattelig slitsomt her, og jeg fatter ikke at noen ser gleden i biltur for turens skyld! Vi drar aldri noe sted annet enn når vi har et klart mål, og jeg kjenner at det tapper meg helt for energi når det blir som i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 27. desember 2015 #208 Del Skrevet 27. desember 2015 Uff, utrolig kjipt med disse komplikasjonene. Høres litt skremmende ut med disse blødningene, og veldig kjipt å ikke få fødet "normalt". Samtidig er jo det viktigste at alt er fint med deg og baby Håper du har hatt en fin jul til tross for dette! Skal du på noen ny kontroll med UL etterhvert for å sjekke om den har flyttet seg? Eller hvordan er oppfølgingen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 28. desember 2015 Forfatter #209 Del Skrevet 28. desember 2015 Venter på brev om ny time i uke 32. Da blir det UL, men ikke for å sjekke om den har flyttet seg, for det kunne den ikke! Skulle bare være rutine i forbindelse med at det blir satt opp KS. Men blir jo litt forundret når "landsbylegen" sier at den allerede har flyttet seg, så får vente og se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #210 Del Skrevet 4. januar 2016 29+5, godt nyttår til de som forviller seg inn her! På tide med en liten oppdatering. Nå satte jeg meg akkurat ned i sofaen, har vært og levert gutten i barnehagen igjen. Vi har hatt det så fint i ferien, men nå var han spent og glad for å få dra tilbake til de andre barna! Selv skal jeg være hjemme i to uker, for ble sykmeldt like før helga. Går ikke an å være på jobb og måtte sjekke blødninger i hytt og pine, det har jo gått ganske greit nå den siste uka, men da har jeg også tatt det fullstendig med ro. Etter en dusj - sofatjeneste i en time. Legge sammen klær - sette seg ned og hvile. Ikke heeelt sånn som hverdagen vanligvis er så da skal jeg innom jobb en tur med sykmelding senere i dag, og så må jeg bare si at oppdatering kommer når jeg har vært på ny undersøkelse på St.Olav! I går fikk jeg mannen til å bytte esker for meg. Ned i kjelleren med julepynten, opp med esker med barneklær! GIkk gjennom eska med str 50-62, der var det mange kjære minner! Spurte mannen - husker du denne?? ..og det gjorde han som regel ikke eller, han kjente jo igjen de vi brukte mye over lengre tid, med jeg har full kontroll på hvert plagg. Hvordan fikk vi tak i det, hva var praktisk, hvor var det en liten flekk, sier følelsen at vi skal beholde eller kaste.. Ble litt overrasket over hvor vanskelig det var å legge ut tynnslitte, nuppete strømpebukser, hadde bestemt meg for å kun beholde det som så skikkelig bra ut. "Men denne kjøpte mamma til oss jula 2012, og den var så stor i starten, men nå ser den bitteliten ut - og så koselig at storebror har brukt den".. Ehh, ja, men hadde noen andre hatt den ville jeg tenkt de var litt dårlig stelt som ikke kastet den direkte Var ganske mange plagg som var deilige å legge bort også, da. Merker at det er lettere å kvitte seg med det som vi fikk i gave av folk som ikke er de viktigste for meg! Og klæren som fremdeles hadde lappen på ble lagt direkte til sides, for jeg har IKKE skiftet mening om dem! Det "merkelige" at at alle klær med HM-logo var ubrukte, skjønner ikke det.. ??! Huff, jeg har visst et anstrengt forhold til Hennes og Mauritz.. Har kjøpt meg noen gravidplagg, men ellers klarer jeg ikke plassen eller klærne.. Så, hva gjør jeg med disse plaggene med lapp på, og de andre, nesten ubrukte klærne som jeg ikke orker å vaske opp.. ? Gir bort eller selger? Jaja, eska med størrelse 68 + får ligge litt til, så får jeg heller lage meg en fullstendig oversikt over trenger/trenger ikke av de minste størrelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 4. januar 2016 #211 Del Skrevet 4. januar 2016 Godt nyttår Jeg synes du definitivt kan selge de klærne som har lappen på, og det som ellers har lik tilstand som nytt. Allikevel tror jeg ikke du kan forvente deg all verdens. Det er vanskelig å selge... Jeg sitter med 2 store søppelsekker med klær jeg både har lagt ut på finn og på diverse kjøp-salg-sider på Facebook uten napp. Men du kan jo være litt mer heldig med baby-og mammatøy da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #212 Del Skrevet 4. januar 2016 Tror nok jeg prøver å legge det ut! Har solgt litt via facebook før, og kommet over mange raringer.. Folk som omtrent krever at du kommer på døra med varene, og i verste fall vil de ikke betale noe for det heller, selv om man har avtalt pris på forhånd. Så blir det sånn vil jeg heller gi bort til noen som virkelig trenger det, kanskje et flyktningmottak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 6. januar 2016 Forfatter #213 Del Skrevet 6. januar 2016 30+0 - og i dag føler jeg meg litt inspirert! Har jo pakka ut jula, men så som så med rengjøring og rydding her.. Prøver litt, men er så hardt å bøye seg, så jobber med å få mannen til å ta det som samler seg under knehøyde! Men i dag var jeg en tur innom jobb med noe, og på vei hjem dro jeg innom en blomsterbutikk. Kjøpte noen grønnplanter, en hortensia og nye krukker, så nå skal det bli stemning her! Da må jeg jo først ryddet unna, for ganske trist å sette nye planter oppi en haug med babyklær på stua og oppvask på kjøkkenet.. Kjøpte et par dekkebrikker fra Artwood også, de er for dyre til å kjøpe fullt sett (siden vi dekker bordet pent noen få ganger i året), men skal bruke dem som duker på kjøkkenet i første omgang. Hvis jeg liker dem så godt som jeg tror, kan jeg supplere etter hvert, sånn at vi har til alle som kommer hit på 17.mail feks! Eller.. Det blir kanskje litt mye, får sikte på seks i første omgang På handlerunden min fikk jeg meg forresten en skikkelig opptur! Føler meg ganske stor, og vet at verre skal det bli, så er jo stadig redd for å bli spurt om termin er like rundt hjørnet.. Men dama på den ene butikken var veldig koselig, og vi snakket om alt fra interiør til barn. Hun kommenterte at jeg ventet en til, og sa det var koselig, og så spurte hun selvfølgelig når termin er. Jeg sa den var uti mars, og hun ble nesten overrasket! "Da er du ordentlig fin gravid, ikke noen stor ku som velter rundt - til tross for at det faktisk ikke er så lenge igjen!" Hun gjorde virkelig dagen min Da er jeg spent på hvor lenge jeg blir sittende i sofaen før jeg faktisk reiser meg og begynner på det jeg skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 7. januar 2016 Forfatter #214 Del Skrevet 7. januar 2016 Ble en litt dramatisk ettermiddag i går, men nå er forhåpentligvis den første muligheten for keisersnitt avverget! Satt ved middagsbordet og spiste, måtte hoste, og da bokstavelig talt flommet blodet ut! Ble litt satt ut, men skjønte at vi måtte være raske og komme oss på sykehuset. Ble møtt og sendt rett inn til undersøkelse, og heldigvis fant de perfekt babylyd! De kunne ikke finne at morkaka hadde løsnet, men det var likevel ingen tvil om hvor blødingene kom fra. Dongeribuksa jeg hadde på ved ankomst var rødsvart ned til knærne, og trusa var bare å kaste Var veldig stressende i starten, siden vi ikke visste noe som helst, men fikk heldigvis snart en følelse av at det ikke hastet på sekundet. De satte lungemodningssprøyte for sikkerhets skyld, og jeg fikk tildelt et rom på føden. Har fått jevnlig CTG siden jeg kom inn rundt halv seks i går, og ingenting som tyder på at babyen forstår at han forårsaker litt styr på utsiden! Blødningene har avtatt, det som kommer er rester, noe som jo er naturlig. Har fått spise og drikke, og alle er fornøyde Hadde nettopp en lege innom på besøk nå, han fortalte at så lenge det ikke skjer noe mer akutt nå så skal jeg få lungemodningssprøyte nummer to i kveld, og ligge til observasjon til i morgen. Da blir det undersøkelse med ultralyd før jeg får reise hjem! Man vet jo aldri hva som skjer om fem minutter, men jeg har en følelse av at blødningene og smertene holder seg unna.. Legen sa også at de ikke kommer til å prøve å stoppe en fødsel om den starter nå, det er litt skummelt å tenke på.. Pga blødningen vil de ikke gi noen medisiner for å utsette, så en eventuell vannavgang, rier eller blødning med smerter vil føre til at jeg blir mamma med det samme! Litt usikker på hvor lenge dette gjelder, om de kan stoppe en fødsel som starter om to uker, feks.. Men nå skal jeg i alle fall prøve å slappe av, og grue meg litt til å reise hjem.. Var jo nervøs for at akkurat dette skulle skje, og har forberedt scenarioet så godt jeg kunne! Glad for det, for jeg følte meg klar for å gjøre det riktige (bortsett fra å få med meg helsekortet da vi løp til bilen ), men var likevel utrolig skjelven! Ble et par runder rundt meg selv, for å si det sånn.. Skjønner ikke hvordan jeg skal unngå å bli nervevrak når jeg kommer hjem, for nå vet jeg hvordan det faktisk er, og kommer til å skremme opp meg selv! Må bare si at jeg har verdens beste samboer.. Merka jo at han også ble stressa, men han var gull å ha! Tok ansvar for å få med seg guttungen, skaffet barnevakt på sparket og kjørte til byen. Dro hjem igjen når ting så litt roligere ut for å hente det jeg trenger. Hva jeg skulle gjort uten en sånn mann, hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 7. januar 2016 Forfatter #215 Del Skrevet 7. januar 2016 Nå har jeg flytta fra fødestue til observasjonspost, fått siste lungemodningssprøyte og vært på omvisning på nyfødtintensiven. Det var en veldig blandet opplevelse! Godt å forberede seg på det en ikke kan forberede seg på, samtidig som det kommer så fryktelig nært.. Ingen tegn til fødsel akkurat nå, men om et døgn kan det hende han ligger der nede, liksom! Helt forferdelig å tenke på, og har en kjempestor klump i halsen.. Jeg klarer ikke å henge med og tro at det er mulig, selv om all logikk sier at det kan skje. Hadde bare lyst til å hyle da jeg var der, men passet seg liksom ikke.. Hun som viste meg rundt var kjempehyggelig, da. Tror du må være en spesiell type hvis du skal jobbe med de aller minste over lenger tid! Rolig, omsorgsfull og varm.. Og jeg trodde henne virkelig da hun sa at de skulle ta godt vare på babyen hvis det blir sånn at han kommer dit! Merkelig å tenke på at førstemann faktisk lå der på avdelinga helt i starten. Så igjen rommet han var på og alt, men det var en helt annen greie! Han var jo født til termin og ca 4 kg, så en kjempekontrast til de andre babyene, det var bare noen komplikasjoner etter KS. Så det var noe helt annet jeg så for meg nå, der jeg fikk se mottaksrommet, observasjonsstuene, fellesstuene og familierommene. Et lite kjøkken hadde de også, tenk om jeg skal spise måltidene mine der inne de neste månedene! Fikk med meg brosjyrer om kengurustudiet, da! Det var viktig at jeg leste gjennom og skrev under nå dersom jeg ønsker å være med, for det er liksom for sent å sette seg inn i og svare på slik når man har gått i fødsel.. Det går ut på at man har 50/50 sjanse til å få babyen på brystet direkte etter den har kommet ut, eller at den får vanlig behandling - altså rett i kuvøse. Det ser ut som om det må bli far som får babyen hos seg, siden mor ikke kan når det er keisersnitt. Er vel fordi de må være på nyfødtintensiven mens de ligger på brystet, og jeg kommer meg ikke dit på lenge! Husker hvor trist det var å bli gjort klar etter KS og ligge på obsen og vente på å få treffe den lille.. Men er jo bedre om far får være hos han enn at ingen kan! Så tror jeg vil skrive under på at vi deltar, dersom far vil! Unner han å få være den som møter guttene våre først, for jeg har jo tross alt bært dem fram.. Men skulle så gjerne kommet langt nok til at jeg selv kan få babyen på brystet denne gangen, tok lang tid å komme over det sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 7. januar 2016 #216 Del Skrevet 7. januar 2016 Ååå får skikkelig klump i halsen og tårer i øyene av å lese det siste innlegget Heldigvis er du jo på et av de beste sykehusene i landet når det kommer til fortidligfødte Og det er jo sånn sett bra blødningen kom nå og ikke i jula da dere var flere timer unna sykehuset. Jeg har trua på at det går bra uansett hvor du blir værende og hvor lenge lille er i magen. Er det sånn at det går greit at dere selv kjører til sykehuset, eller bør du ringe ambulanse om det skjer igjen? Litt vel dramatisk dersom du må i ambulansen i forhold til 3 åringen da Vet ikke om han skjønner alvoret. Min vet ikke at sykehus er alvorlig. I han sine øyne er det jo der mamma går for å sjekke babyen og der mamma skal være når babyen kommer. Og godt er jo det Krysser fingerene for enda en god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 7. januar 2016 #217 Del Skrevet 7. januar 2016 Uff Høres ut som noen tøffe dager. Men hvorfor vil de ikke stoppe fødselen dersom han kommer nå? Håper du klarer å slappe av hjemme, og at du ikke er for nervøs og redd. Men skjønner at dette er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 7. januar 2016 Forfatter #218 Del Skrevet 7. januar 2016 53 minutter siden, Kakaoen skrev: Ååå får skikkelig klump i halsen og tårer i øyene av å lese det siste innlegget Heldigvis er du jo på et av de beste sykehusene i landet når det kommer til fortidligfødte Og det er jo sånn sett bra blødningen kom nå og ikke i jula da dere var flere timer unna sykehuset. Jeg har trua på at det går bra uansett hvor du blir værende og hvor lenge lille er i magen. Er det sånn at det går greit at dere selv kjører til sykehuset, eller bør du ringe ambulanse om det skjer igjen? Litt vel dramatisk dersom du må i ambulansen i forhold til 3 åringen da Vet ikke om han skjønner alvoret. Min vet ikke at sykehus er alvorlig. I han sine øyne er det jo der mamma går for å sjekke babyen og der mamma skal være når babyen kommer. Og godt er jo det Krysser fingerene for enda en god natt Ja, treåringen syntes jeg hadde det veldig fint, han likte den justerbare senga mi, og var misunnelig på det stooooore plasteret (kanylen). Så småttisene synes nok sykehus er hekt ok Vi kan kjøre, men det er heller ikke feil å ringe ambulanse! I går var egen bil raskest, men en annen gang kan situasjonen være annerledes. Om jeg er alene, feks! Kommer til å unngå så godt jeg kan å være alene med han fremover, men umulig å komme helt unna! 50 minutter siden, kaffemor skrev: Uff Høres ut som noen tøffe dager. Men hvorfor vil de ikke stoppe fødselen dersom han kommer nå? Håper du klarer å slappe av hjemme, og at du ikke er for nervøs og redd. Men skjønner at dette er tøft Takk det var noe med at når de stopper fødselen bedøver de livmora, noe som gjør at jeg ikke kjenner smerte. Da vil de heller ikke finne ut om morkaka begynner å løsne, og da dør både jeg og babyen! Sånn enkelt forklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 7. januar 2016 #219 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg måtte ta en tur innom her etter innlegget ditt i skravletråden, og jeg vil bare gi deg en stor klem og massevis av lykkeønskninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 8. januar 2016 Forfatter #220 Del Skrevet 8. januar 2016 9 timer siden, lille_frosk skrev: Jeg måtte ta en tur innom her etter innlegget ditt i skravletråden, og jeg vil bare gi deg en stor klem og massevis av lykkeønskninger Takk, lille_frosk! Beste tiden på døgnet, dette, nylig våknet, og da er tankene mye roligere og positive enn på kvelden.. Så nå føles det som at han holder seg på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå