Gå til innhold

Er dette OK? Daten lå med en annen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva har kompatiblitet med følelser å gjøre når man bruker intellektet for å avgjøre om man passer sammen, Netti? ;)

Så du mener at man vet hva man føler etter et sosialt treff? Og hvis ikke begge føler det samme etter det treffet så er det ikke noe å tenke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du mener at man vet hva man føler etter et sosialt treff? Og hvis ikke begge føler det samme etter det treffet så er det ikke noe å tenke på?

Slutt du nå med å mase om føleri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt du nå med å mase om føleri.

jeg bare spurte med tanke på det du skrev over. Men hvis du bruker hjernen før du bruker følelsene så er du smartere enn gjennomsnittet her inne. For ja jeg er enig. Alt for mye føleri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.. Du romantiserer hele daten på samme måte som TS og da er det jo ikke rart man føler seg dårlig behandlet.

Men scenario kan være et helt annet.. det trenger ikke å ha vært noe han så på som en date engang. Poenget mitt er at kvinner ofte legger mye mer i en første date enn gutter gjør, men at de ikke er drittsekker av den grunn.

Det handler ikke om at "kvinner ofte legger mye mer i en første date enn gutter gjør", det handler om at det er noen ting man bare ikke gjør! Man har ikke date med ei dame, og drar til sin ff rett etterpå, uansett hvordan daten gikk. Kaller det lavmål!

Anonymous poster hash: 760b7...b6d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om at "kvinner ofte legger mye mer i en første date enn gutter gjør", det handler om at det er noen ting man bare ikke gjør! Man har ikke date med ei dame, og drar til sin ff rett etterpå, uansett hvordan daten gikk. Kaller det lavmål!

Anonymous poster hash: 760b7...b6d

I dine øyne.. Selv om du har disse tankene så er det slik at andre tenker annerledes. Du kan kalle det hva du vil, men dine reaksjoner, tanker og følelser rundt dette er fortsatt dine.

Andre vil se på det med andre øyne enn du gjør. Hva som er rett er individuelt og bassert på hvordan man har det med seg selv, hva slags tanker man har om sex, hvordan forventinger man har av en første date osv.

Alle disse tingene spiller også inn på hvordan man reagerer på ting og dermed også hvordan man oppfattes av andre. Og det... det er faktisk ganske greit å tenke over.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dine øyne.. Selv om du har disse tankene så er det slik at andre tenker annerledes. Du kan kalle det hva du vil, men dine reaksjoner, tanker og følelser rundt dette er fortsatt dine.

Andre vil se på det med andre øyne enn du gjør. Hva som er rett er individuelt og bassert på hvordan man har det med seg selv, hva slags tanker man har om sex, hvordan forventinger man har av en første date osv.

Alle disse tingene spiller også inn på hvordan man reagerer på ting og dermed også hvordan man oppfattes av andre. Og det... det er faktisk ganske greit å tenke over.. :)

Herregud... Du MÅ liksom snike inn noe dritt i hvert bidige innlegg. Slik jeg leser dette innlegget mener du at JODA, det er helg greit å tenke selv men det er ikke så lurt ref. kan være greit å tenke over hvordan en oppfattes av andre.

Jeg DRITER!!! i hvordan andre oppfatter meg, hvis de ikke kan finne seg i mine grenser, så kan de faktisk ha det så godt...

Hvis du oppriktig mener at du forstår at folk har sine grenser, at du ikke kan endre på de, og at dette faktisk ikke betyr kroken på kjærestedøra for noen, så burde du helt ærlig holde opp snart, for det blir for dumt... Du klarer liksom ikke helhjertet å si at det er OK å dumpe en fyr på dette grunnlaget uten å snike inn noe hvisomatte, dersomatte og men !

Anonymous poster hash: 18dbb...870

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dine øyne.. Selv om du har disse tankene så er det slik at andre tenker annerledes. Du kan kalle det hva du vil, men dine reaksjoner, tanker og følelser rundt dette er fortsatt dine.

Andre vil se på det med andre øyne enn du gjør. Hva som er rett er individuelt og bassert på hvordan man har det med seg selv, hva slags tanker man har om sex, hvordan forventinger man har av en første date osv.

Alle disse tingene spiller også inn på hvordan man reagerer på ting og dermed også hvordan man oppfattes av andre. Og det... det er faktisk ganske greit å tenke over.. :)

Det synes jeg du skal gjøre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde droppa han. Skal vel ikke så mye til for han å ta fram pulevenninna når han er i et forhold også!



Anonymous poster hash: 1df52...090
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... Du MÅ liksom snike inn noe dritt i hvert bidige innlegg. Slik jeg leser dette innlegget mener du at JODA, det er helg greit å tenke selv men det er ikke så lurt ref. kan være greit å tenke over hvordan en oppfattes av andre.

Jeg DRITER!!! i hvordan andre oppfatter meg, hvis de ikke kan finne seg i mine grenser, så kan de faktisk ha det så godt...

Hvis du oppriktig mener at du forstår at folk har sine grenser, at du ikke kan endre på de, og at dette faktisk ikke betyr kroken på kjærestedøra for noen, så burde du helt ærlig holde opp snart, for det blir for dumt... Du klarer liksom ikke helhjertet å si at det er OK å dumpe en fyr på dette grunnlaget uten å snike inn noe hvisomatte, dersomatte og men !

Anonymous poster hash: 18dbb...870

Hvis det funker for deg og du har sunne og gode relasjoner i livet ditt så er det jo bare bra. Du treffer menn som er bra og som du får det fint med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det funker for deg og du har sunne og gode relasjoner i livet ditt så er det jo bare bra. Du treffer menn som er bra og som du får det fint med?

Etter at jeg takket nei til alle mennene som opererer med fuckfriends fant jeg drømmemannen, ja. Aldri hatt det så fint med en mann før.

Har du funnet noen du kunne tenke deg å dele livet med, blant alle mennene som synes det er greit å ha pulekompiser?

Anonymous poster hash: 18dbb...870

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg takket nei til alle mennene som opererer med fuckfriends fant jeg drømmemannen, ja. Aldri hatt det så fint med en mann før.

Har du funnet noen du kunne tenke deg å dele livet med, blant alle mennene som synes det er greit å ha pulekompiser?

Anonymous poster hash: 18dbb...870

Nu er det helt greit å ha en knallkamerat, det som ikke er greit er å gå rett til denne pulekompisen etter en fin kveld med en date som man tror det kan bli noe mer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det funker for deg og du har sunne og gode relasjoner i livet ditt så er det jo bare bra. Du treffer menn som er bra og som du får det fint med?

Du mener at man tydligvis ikke kan ha sunne og gode relasjoner hvis man ikke er åpen for å vurdere en mann som drar rett til sin ff etter en date...

Det er noen ting man bare holder seg unna Nettinettet. Det forundrer meg at du kan være rådgiver for andr, for det er faktisk DU som er den sneversynte her! Du tolererer ikke at folk har grenser.

Anonymous poster hash: 760b7...b6d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde droppa han. Skal vel ikke så mye til for han å ta fram pulevenninna når han er i et forhold også!

Anonymous poster hash: 1df52...090

Nettopp!

De skal alltid ha backup...Styr unna sier jeg bare!

Egoistiske , usikre menn som aldri klarer å væreuten damer i perioder, da de knytter hele sin verdi i form av bekreftelser hos det andre kjønn.

Anonymous poster hash: 760b7...b6d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener at man tydligvis ikke kan ha sunne og gode relasjoner hvis man ikke er åpen for å vurdere en mann som drar rett til sin ff etter en date...

Det er noen ting man bare holder seg unna Nettinettet. Det forundrer meg at du kan være rådgiver for andr, for det er faktisk DU som er den sneversynte her! Du tolererer ikke at folk har grenser.

Anonymous poster hash: 760b7...b6d

Du svarte ikke på spørsmålet mitt, og nei det er ikke på bakgrunn av grenser, det har mer med hvordan du uttrykker deg og leser/tolker det jeg skriver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarte ikke på spørsmålet mitt, og nei det er ikke på bakgrunn av grenser, det har mer med hvordan du uttrykker deg og leser/tolker det jeg skriver.

Jeg har møtt menn jeg har fått gode og sunne relasjoner til. Men det er og fordi jeg har egne grenser, i motsetning til endel som synes det er helt greit at daten drar rett til pulevenninna. Har venninner som mangler slike grenser, og de går alltid fra det ene destruktive forholdet til det andre, bl.a fordi de tillater ting jeg ikke hadde gjort.

Skjønner ikke helt hvorfor du spurte meg om det spørsmålet når du selv er singel ( og liksom har svarene på alt ).

Du sier alltid at man mistolker deg når du har sagt ting som ikke er holdbart.

Å dra til en ff venninne rett etter en date med ei dame, er et dårlig trekk i en mann ( el evt dame for den del, var jo ei her som skrev at hun hadde gjort det, pga mangel på bekreftelse fra daten...Hvordan går det en dag hun krangler med kjæresten? sånne har en tendens til å stikke fra egne følelser, rett til der de kan hente sine bekreftelser ).

Anonymous poster hash: 760b7...b6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du svarte ikke på spørsmålet mitt, og nei det er ikke på bakgrunn av grenser, det har mer med hvordan du uttrykker deg og leser/tolker det jeg skriver.

Snedig hvordan vi som mener noe annet enn deg mistolker deg, har noen issues og generelt lar følelser styre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snedig hvordan vi som mener noe annet enn deg mistolker deg, har noen issues og generelt lar følelser styre....

Det er da veldig mange her inne som mener noe annet enn meg, som jeg ikke synes mistolker meg, har issues eller generelt lar følelser styre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dine øyne.. Selv om du har disse tankene så er det slik at andre tenker annerledes. Du kan kalle det hva du vil, men dine reaksjoner, tanker og følelser rundt dette er fortsatt dine.

Andre vil se på det med andre øyne enn du gjør. Hva som er rett er individuelt og bassert på hvordan man har det med seg selv, hva slags tanker man har om sex, hvordan forventinger man har av en første date osv.

Alle disse tingene spiller også inn på hvordan man reagerer på ting og dermed også hvordan man oppfattes av andre. Og det... det er faktisk ganske greit å tenke over.. :)

Sier du virkelig det? Jeg visste ikke at andre kan tenke annerledes enn meg...

Unnskyld at jeg sier det, men du ser ut til å mangle noe i topplokket.

Anonymous poster hash: 760b7...b6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da veldig mange her inne som mener noe annet enn meg, som jeg ikke synes mistolker meg, har issues eller generelt lar følelser styre?

Veldig mange? Dream on...

Du respekterer ikke at noen har andre grenser enn deg. End of story.

Anonymous poster hash: 760b7...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...