Gå til innhold

Er dette OK? Daten lå med en annen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, forpliktelse etter første date er ikke noe jeg forlanger. Men saken er den at vi hadde en hyggelig førstedate, vi gikk på pubquiz, det varte et par timer. Og så kjørte jeg ham hjem etterpå, klokka var halv elleve, (han hadde tatt bussen dit vi var). Og ikke spør hvordan jeg vet det, men han gikk da sporentreks i garasjen og kjørte og hentet pulevenninna si som kom til ham på overnattingsbesøk.

Hvordan ville dere reagert?

Anonymous poster hash: decc3...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antagelig ble han sprengkåt av å være med deg den kvelden, men har kanskje såpass respekt for deg at han velger ikke å pule deg denne kvelden. Så henter han sin pulevenninne.

Men for meg hadde det der vært så totalt turn-off at jeg hadde droppa hele fyren.



Anonymous poster hash: 08809...8ed
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja... Eg hadde ikkje elska det, men etter ein date kjenner ein han ikkje så godt heller. Om du vil sjå han att, og byrjer å nerme dykk ei form for forplikting kan du heller ta det opp. Men det høyres ikkje ut som om du fekk infoen din på rederleg vis? Kanskje det blir ein dealbreaker for han =)



Anonymous poster hash: 37423...257
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn off,....

Anonymous poster hash: 57ff1...99c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde droppa ham. Hadde tenkt at han ikke var klar for noe fast og hadde ikke gidda å kaste bort tia på ham.



Anonymous poster hash: e43bc...949
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke giddet. Et krav for meg er at man ligger med en person av gangen. Dater man, kan man holde seg borte fra andre samtidig.



Anonymous poster hash: 0cfbb...24d
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vært på EN date, ikke gifta dere. Jeg hadde ikke brydd meg.

Det hadde vært greit å ikke vite, men synes det blir så spesielt. Han hadde nesa nede i mobilen noen ganger, regnet med han avtalte litt der, for daten vår trakk ut litt lenger enn planlagt. Og jeg kjørte ham ikke helt hjem, men til garasjen der han har bilen som er 3-400 meter fra der han bor. 'Jeg går herfra', sa han, men det han skulle var jo noe annet.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel det hadde lagt grunnlaget for hva jeg ville med han videre... jeg hadde ikke gidda han der mer..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du vite dette???

Fortalte han det selv??

Anonymous poster hash: abe48...57c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet. Dropp den fyren. Hva slags looser er dette? Normale integrerte folk gjør vel ikke slik?

Anonymous poster hash: 98b1e...a89

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du vite dette???

Fortalte han det selv??

Anonymous poster hash: abe48...57c

Det kommer jeg ikke til å skrive, ikke er det viktig for tråden heller.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pub quis, drakk han alkohol og kjørte etterpå da eller?

Enda større dumpinggrunn.

Anonymous poster hash: 98b1e...a89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært greit å ikke vite, men synes det blir så spesielt. Han hadde nesa nede i mobilen noen ganger, regnet med han avtalte litt der, for daten vår trakk ut litt lenger enn planlagt. Og jeg kjørte ham ikke helt hjem, men til garasjen der han har bilen som er 3-400 meter fra der han bor. 'Jeg går herfra', sa han, men det han skulle var jo noe annet.Anonymous poster hash: decc3...5f7

Ja. Jeg skjønner at folk reagerer på det, men jeg hadde ikke tenk så mye over det selv. Hvis dere hadde hatt sex, og han pulte noen andre, da hadde jeg syntes det var dårlig av han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Høres rart ut. Det er jo ikke utroskap, men som flere nevner, så er det turn-off.

Har jeg vært på date med noen jeg har likt godt, har jeg sendt en enkel, liten godnatt-sms når jeg legger meg. Virker ikke som denne fyren gjorde det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei det hadde jeg ikke akseptert. Hadde jeg kommet så langt at vi hadde begynt å gå ut sammen, hadde jeg mistet fullstendig respekt for fyren og hadde ikke gidda å bruke energi på å droppe ham engang.

Herregud, har ikke dere summetonen siden du vil bruke tid på ham?



Anonymous poster hash: f50cc...631
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pub quis, drakk han alkohol og kjørte etterpå da eller?

Enda større dumpinggrunn.

Anonymous poster hash: 98b1e...a89

Ingen av oss drakk alkohol, ble enige om det siden jeg ikke kunne fordi jeg kjørte.

Han er ikke typen til å kjøre i fylla. Og jeg skulle ikke tro han var typen til å gå rett fra en date til en pulevenninne, ble satt ut av det.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorance is a bliss.

Jeg hadde absolutt foretrukket å ikke vite om det ihvertfall, for jeg hadde ikke synes det var OK!

Anonymous poster hash: af478...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...