Gå til innhold

Jenter, klarer dere å komme av penetrering alene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Din påstand testes da grundig av at flere kvinner i denne tråden måtte bli over tretti og/eller føde barn før de var i stand til å få vaginale orgasmer.

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

Min første vaginale orgasme fikk jeg da jeg var 17 år!I fast forhold i veldig ung alder.

Mange lever som single og har ikke fast partner,før de er ganske voksne.Mange får ikke fast sexpartner og stabile forhold før de er i 30 årene....og da er det ikke rart at de har tapt masse år med erfaring og experimentering i sengen,og derfor blir unormalt usikre,sjenerte,anspente osv i sengen.Jo senere du begynner å ha sex,jo vanskeligere blir det å ha sex.Man blir mer engstelig når man er eldre.

Jo lengre du går rundt jomfru,jo mer gruer du deg til å ha sex første gang.....Bare spør "gammel-jomfruer" på over 30 år,finnes gamle jomfruer som ikke tør å ha sex i det hele tatt,både menn og kvinner..Finnes også jomfru menn som gruer seg til sex første gang,og virkelig er nervøse...Har lest om mange tilfeller på KG.

De som startet med sex veldig seint i livet-de sliter nok mer med sexlivet.Enn de som startet tidlig og var heldig å kunne experimentere med fast partner i trygge rammer.

Alder er indikasjon på " erfaring" også vanligvis.Men noen,har ikke denne erfaringen.Selv om man skulle tro det.

Det er ikke like lett for alle-å få kjærester og stabile varige forhold.

Mange har kunn ONS opplevelser-og dette lærer de ingenting av....

Anonymous poster hash: 243a2...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er blant de ca 80% av kvinnene som aldri kommer ved kun penetrering.

Jeg har aldri faket orgasme, ettersom jeg mener det er lite konstruktivt å la fyren tro at noe er godt som ikke er det. Da vil han jo gjerne gjøre det samme neste gang, i villfarelse om at dette er the big shit for meg.

Jeg har derimot vært fristet innimellom når ting har tatt laaaang tid... Penetrering gjør egentlig lite for meg, og jeg foretrekker at det ikke pågår så lenge. Det blir ofte sårt og vondt etter en stund, og bare klitorisstimulering er mye bedre.

Anonymous poster hash: 0bc62...044

Tror mange kvinner sliter med vaginal orgasme pga sin egen innstilling til penetreringssex.Det kan være dine egne psykiske sperrer,som gjør at du ikke nyter penetreringssex...ligger du å tenker-bli nå ferdig..lei ..ikke kåt...ikke opphisset..vil heller gjøre noe annet ..og bare bli ferdig......er det klart at du ikke er verken psykisk opphisset eller psykisk i stand...til å nyte penetreringen eller få orgasme i DEN TILSTANDEN..Selvfølgelig får du IKKE orgasme med den instillingen...

Du MÅ være PSYKISK OG FYSISK opphisset og like det du gjør-for å faktisk nyte samleiet

.De gode følelsene og nervesystemet gir deg ikke belønning-for å gjøre noe du ikke vil....eller ikke liker...

Jeg får vanligvis veldig lett vaginale orgasmer når jeg er opphisset og kåt nok.

Men merker jeg at kroppen egentlig ikke vil,at jeg ikke er tent nok-så avbryter jeg samleiet eller nekter å ha sex akurat da.Selv om jeg er i stand til å få vaginale orgasmer,er det ikke alltid kroppen føler behov for en orgasme eller sex .Man må jo lytte til kroppen.Mange kvinner er vant til å " måtte" stille opp på samleier,pga mas fra partner...Mange kvinner er ikke tøffe nok til å si nei...når de egentlig ikke vil selv....dermed kan de fort lære seg selv-at penetrering er turnoff og lite fristende.

Men dette gjelder nok særlig typisk " nikkedukke kvinner" som er litt extra underdanige og føyelige ovenformenn....disse blir nok fortere overkjørt og brukt,når de gjelder egen kropp.De lytter IKKE til egne ønsker å behov-i like stor grad som psykisk sterkere kvinner gjør,kvinner med bein i nesa.Har for mye egoisme til å ikke nyte sex og de lar seg aldri bli brukt.Kanskje har de en medfødt sterkere sexdrive også..De kan si NEI når de vil...

Fatter ikke hvorfor menn syns nikkedukker er sexy..typisk svake kvinner ..det er jo det mest usexye kvinnemenneske som finnes....Disse lever for å bli brukt...

De lever ikke for å nyte selv : ) Som jeg gjør : )

Valget er enkelt : Spis og nyt eller bli spist ????

Jeg har valgt å spise og nyte.Forde jeg kan det og har like mye rett til det-som enhver mann.

Men mange kvinner er for SVAKE MENTALT til å våge det.

Anonymous poster hash: 243a2...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine 3 x samboere -fikk alltid vaginale orgasmer med dem.Håper de har funnet seg nye partnere som også kan det : ) : ) Ellers blir de nok skuffet : )De er jo vant til MEG.

Så synes synd på dem,om de nye damene deres ikke liker penetrerings-sex...

I såfall drømmer de nok fortsatt om sin gamle x : ) ha ha

Anonymous poster hash: 243a2...2fa

Intet kan måle seg med en gullmus :P

Anonymous poster hash: 2a63a...ab8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det sikkert er usedvanlige sexglade jenter som velger å frekventere et seksualitetsforum, men jeg spør likevel.

Klarer dere å få orgasme kun ved penetrering, eller trenger dere stimuli på klitten samtidig? Jeg har opplevd at alle damene jeg har datet og vært i korte forhold med har vært med har fått orgasme kun ved penetrering. Men min siste kjæreste gjør ikke det, og hun har opplyst meg om at det faktisk er svært få kvinner som fysiologisk sett er i stand til å klare det. Hun er lege og derfor har jeg egentlig ingen problemer med å tro på henne. Men da blir jeg både usikker og litt pissed, har damer for vane å fake orgasmer?

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

Introen din sier ganske mye om deg, så at du har hatt en lang rekke fakere er ikke så underlig. Dere er som regel mer opptatt av vaginal orgasme enn oss, så om kosen har vert bra på forhånd, men dere nekter å gi dere på penetrering før en kommer, ja - da faker man. Sex kan være deilig, selvom man ikke styrer med å komme i ett sett.

Anonymous poster hash: ce798...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Introen din sier ganske mye om deg, så at du har hatt en lang rekke fakere er ikke så underlig. Dere er som regel mer opptatt av vaginal orgasme enn oss, så om kosen har vert bra på forhånd, men dere nekter å gi dere på penetrering før en kommer, ja - da faker man. Sex kan være deilig, selvom man ikke styrer med å komme i ett sett.

Anonymous poster hash: ce798...035

Du er dust...

Holder en fyr på alltfor lenge,og man vet at man ikke kommer i dag....he he

Så sier man enkelt og greit at man er lei og har mistet lysten.Enkleste måten å få han til å stoppe.

Så nei-man faker ikke,for å få en slutt på det.Det er ikke sikkert han holder lenge på for din del.....

Kanskje sliter han selv med å komme...og derfor bruker så himmla lang tid....og da nytter det IKKE å fake.

For menn tror at de bare kan fortsette samleiet-hvis dama har hatt orgasme-og han enda har lenge igjen til mål...

Det er feil.De fleste kvinner syns det er GYSELIG å fortsette samleiet rett etter orgasme.Man kan bli øm og overfølsom i G-punktsområdet,og det føles ekkelt å bli penetrert-like etter en orgasme.De fleste damer vil da snu seg vekk og slappe av.

Faker du...så fortsetter han bare.De færreste menn forstår at også kvinner ønsker å slappe av etter orgasme.De tror det er bare å peise på vidre.

Det er det ekkleste som finnes....

Menn kan bli "sur" når man ikke klarer mer...men tåler ikke partneren å høre det-er han ikke verd å ha uansett.Man må vise hensyn begge veier.

Anonymous poster hash: 243a2...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Introen din sier ganske mye om deg, så at du har hatt en lang rekke fakere er ikke så underlig. Dere er som regel mer opptatt av vaginal orgasme enn oss, så om kosen har vert bra på forhånd, men dere nekter å gi dere på penetrering før en kommer, ja - da faker man. Sex kan være deilig, selvom man ikke styrer med å komme i ett sett.

Anonymous poster hash: ce798...035

Har aldri lagt min stolthet i å få ei jente til å komme under penetrering. Selv holder jeg sjelden lenger enn i max 7-8 minutter med mindre jeg reposisjonerer dama x antall ganger. Men de har "kommet" likevel, eller tydeligvis faket da. Og det syns jeg er kjipt. Bedre om dere bare sier "jeg må ha stimuli på klitten for å komme" i stedet for å juge oppi trynet mitt

TS

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym...

Har ei lest alle svarene :P

Ja, kommer ved kun penetrering lett som en plett. Ikke vet jeg hvorfor, alltid vært sånn. Forspilt trenger jeg heller ikke.

Det er jo omdiskutert hvor vidt g-punktet i det hele tatt eksisterer..? Men jeg finner det mer styrete og tar lenger tid å skulle stimulere klitoris. Vaginal orgasme tar med to minutter ish.

Anonymous poster hash: 866a9...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer kun ved penetrering, har aldri hatt klitorisorgasme før. Men krever en utholdende mann for tar litt tid å komme. Får orgasme omtrent hver gang vi har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For menn tror at de bare kan fortsette samleiet-hvis dama har hatt orgasme-og han enda har lenge igjen til mål...

Det er feil.De fleste kvinner syns det er GYSELIG å fortsette samleiet rett etter orgasme.Man kan bli øm og overfølsom i G-punktsområdet,og det føles ekkelt å bli penetrert-like etter en orgasme.De fleste damer vil da snu seg vekk og slappe av.

Anonymous poster hash: 243a2...2fa

Dette stemmer nok ikke for alle damer du. Jeg kan godt fortsette samleie etter vaginal-orgasme jeg! Men jeg kan ikke fortsette med vibratoren etter klitoris-orgasme, det er altforfor følsomt. Så her må du ikke blanda korta! :-)

Ja, kommer ved kun penetrering lett som en plett. Ikke vet jeg hvorfor, alltid vært sånn.

Anonymous poster hash: 866a9...0fb

Samme her. Vi er heldige, tydeligvis. Selv om jeg har flere venninner som også kommer fort.. Tror nok det har vært et veldig behov fra de som ikke kommer så lett (eller aldri) å normalisere manglende orgasme..Det skal liksom ikke være normlt for damer å komme like fort som gutta eller få orgasme hver gang....

Anonymous poster hash: 93c38...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den er stor nok; ja. Men det er noe større enn gjennomsnitts-penisen, og jeg vil eller ikke ha en fast mann med så stor penis tror jeg, det er så mye styr og quickies er bare å glemme:P I like quickies... :sjenert:



Anonymous poster hash: 8e727...dee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer nok ikke for alle damer du. Jeg kan godt fortsette samleie etter vaginal-orgasme jeg! Men jeg kan ikke fortsette med vibratoren etter klitoris-orgasme, det er altforfor følsomt. Så her må du ikke blanda korta! :-)

Samme her. Vi er heldige, tydeligvis. Selv om jeg har flere venninner som også kommer fort.. Tror nok det har vært et veldig behov fra de som ikke kommer så lett (eller aldri) å normalisere manglende orgasme..Det skal liksom ikke være normlt for damer å komme like fort som gutta eller få orgasme hver gang....

Anonymous poster hash: 93c38...716

Jeg er multiorgasmisk-så klitorisorgasmer kan jeg få i serier,uten pauser.Men det gjelder kun klitorisorgasmer.Vaginale orgasmer er mye kraftigere-så de kan jeg ikke få som multiorgasmer.Og godt er det-ellers hadde jeg nok seriøst dødd under orgasmene.Så kraftig kan mine vaginale orgasmer være.Så derfor må jeg ha pause og hvile.Og det er fysisk ubehagelig å fortsette samleie da.

Hvis du klarer å fortsette med samleie etter dine vaginale orgasmer,så tror jeg du må ha mye svakere orgasmer enn jeg har.

Folk er ulike,det er jeg enig i.

Men folk som forsker på orgasmer,kan nok trygt slå fast at vi kinner har flere typer orgasmer.

Klitorisorgasme og vaginal orgasme er absolutt ikke det samme.Og de føles ikke likens heller.

Anonymous poster hash: 243a2...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er multiorgasmisk-så klitorisorgasmer kan jeg få i serier,uten pauser.Men det gjelder kun klitorisorgasmer.Vaginale orgasmer er mye kraftigere-så de kan jeg ikke få som multiorgasmer.Og godt er det-ellers hadde jeg nok seriøst dødd under orgasmene.Så kraftig kan mine vaginale orgasmer være.Så derfor må jeg ha pause og hvile.Og det er fysisk ubehagelig å fortsette samleie da.

Hvis du klarer å fortsette med samleie etter dine vaginale orgasmer,så tror jeg du må ha mye svakere orgasmer enn jeg har.

Folk er ulike,det er jeg enig i.

Men folk som forsker på orgasmer,kan nok trygt slå fast at vi kinner har flere typer orgasmer.

Klitorisorgasme og vaginal orgasme er absolutt ikke det samme.Og de føles ikke likens heller.

Anonymous poster hash: 243a2...2fa

Opplever det stikk motsatt! Om jeg forstod deg rett, litt for sent på kvelden 😂

Mannen mener jeg kommer for fort og for lett, vaginalt. Klitorisstimulering kan jeg glemme flere ganger på rad, mens det skal lite til for å komme vaginalt en gsng nummer to, tre og fire.

Anonymous poster hash: 866a9...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke med kun penetrering, må stimulere klitoris. Og jeg har nok beklageligvis faket en del orgasmer, rett og slett fordi jeg ikke vil partneren skal føle han gjør en dårlig jobb. Jeg syns sex er fantastisk deilig, selvom jeg ikke alltid kommer. En orgasme er jo klart en bonus, men er veldig glad i sex, og når jeg får orgasme vil jeg egentlig bare slappe av og sove. Når man ikke får orgasme kan man jo holde på i evigheter, og det liker jeg! Syns det er deilig uten orgasme også :)



Anonymous poster hash: 9eb19...6e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fyren setter preferansene for hva du skal gjøre i senga. Hvordan gjør det deg fornøyd at du må fake? Er det ikke bedre med en skikkelig orgasme?

Og han tror han er fornøyd. Helt til han finner ut at du har faket hele tiden, og han ikke er så god i senga som han trodde.

Skjønner meg ikke på kvinnfolk som deg.

Jeg er helt fornøyd fordi jeg ikke trenger orgasme for å være tilfredsstilt av sex. Hvis jeg da kan gjøre fyren lykkelig ved å stønne litt ekstra og late som jeg kom sammen med ham, er jeg helt villig til å gjøre det. Jeg har fått den sexen jeg ønsker (med utløsning for ham og stor nytelse for meg), han har fått den sexen han ønsket (med tilsynelatende orgasme for oss begge). Altså: Alle er fornøyde.

Hun her beskriver det bra:

Jeg er ikke samme AB, men for min del er det fordi;

- Selv om jeg ikke kommer betyr det ikke at det ikke er godt likevel.

- Selv om jeg ikke kommer betyr ikke det at han er dårlig i senga.

- Jeg synes ikke noe om ''orgasmejaget''. Det er deilig, ja, men såpass tidkrevende og forstyrrende at jeg stort sett foretrekker penetrering uten å måtte fokusere på å ta på meg selv samtidig - det er ikke bare å være bortpå et par ganger og så kommer jeg liksom, det må såpass mye til at jeg ikke klarer å nyte nærheten og intimiteten på samme måte.

Når menn da i tillegg tror at nesten alle damer kommer i hytt og pine er det rimelig lett å fake - for ja, da er han fornøyd, men det er faktisk jeg også.

Anonymous poster hash: 84586...9b3

Det er mange menn som han her:

Majoriteten kommer ikke kun ved penetrering, desverre. Synes det er kjedelig når damer ikke kan komme av penetrering, særlig når de nesten ikke liker det en gang. For min del ødelegger det sexen når dama ikke synes penetrering er tilfredsstillende, så jeg har dumpet flere damer som jeg har merket har faket orgasme eller ikke likt det noe særlig. Da gidder jeg ikke.

Anonymous poster hash: 8a525...0b0

Så jeg lar ham tror at jeg kom, fordi det visstnok kun er slik han kan forstå at jeg faktisk har nytt sexen til fulle.

Anonymous poster hash: b3e90...1ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det med dere damer? Hvorfor faker dere? Hva får dere ut av det? patte på egoet til menn? PLEASE? Man burde jo respektere andre nok til å ikke fake, da kan man like gjerne la være å ha sex. Synes faking er respektløst overfor seg selv og partner.

Uansett, sist fikk jeg orgasme.. da gikk det veeeeldig rolig for seg og det var intenst.

Endret av Fuggel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt fornøyd fordi jeg ikke trenger orgasme for å være tilfredsstilt av sex. Hvis jeg da kan gjøre fyren lykkelig ved å stønne litt ekstra og late som jeg kom sammen med ham, er jeg helt villig til å gjøre det. Jeg har fått den sexen jeg ønsker (med utløsning for ham og stor nytelse for meg), han har fått den sexen han ønsket (med tilsynelatende orgasme for oss begge). Altså: Alle er fornøyde.

Hun her beskriver det bra:

Det er mange menn som han her:

Så jeg lar ham tror at jeg kom, fordi det visstnok kun er slik han kan forstå at jeg faktisk har nytt sexen til fulle.

Anonymous poster hash: b3e90...1ca

Jeg får heller ikke vaginal orgasme, jeg liker også vaginal sex til tross for det, men jeg faker aldri. Men jeg forklarer dette for mannen, og jeg har aldri opplevd noen som ikke aksepterer dette.

Dette mener jeg burde være et minimum av respekt for den man har sex med - jeg hadde selv blitt skuffa og lei meg hvis jeg hadde oppdaget at partneren min hadde faket orgasme.

Hurra for ærligheten, sier jeg. Å juge er aldri sunt for et forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg får heller ikke vaginal orgasme, jeg liker også vaginal sex til tross for det, men jeg faker aldri. Men jeg forklarer dette for mannen, og jeg har aldri opplevd noen som ikke aksepterer dette.

Dette mener jeg burde være et minimum av respekt for den man har sex med - jeg hadde selv blitt skuffa og lei meg hvis jeg hadde oppdaget at partneren min hadde faket orgasme.

Hurra for ærligheten, sier jeg. Å juge er aldri sunt for et forhold.

Støtter dette. Det er ikke alle menn som tar det personlig og blir skuffet/får egoet knust selv om ikke dama får orgasme av penetrering. Det er nå slikt rent anatomisk at veldig mange kvinner ikke klarer å få det.

Hvorfor kan ikke heller fokuset ligge på å bare slappe av og nyte det den andre gir? Sex bør ikke være så forbannet komplisert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter dette. Det er ikke alle menn som tar det personlig og blir skuffet/får egoet knust selv om ikke dama får orgasme av penetrering. Det er nå slikt rent anatomisk at veldig mange kvinner ikke klarer å få det.

Hvorfor kan ikke heller fokuset ligge på å bare slappe av og nyte det den andre gir? Sex bør ikke være så forbannet komplisert?

Det er i hvertfall mye enklere å få orgasme med din innstilling,da kan man jo slappe av å nyte....Hadde alle hatt den innstillingen,så hadde kvinner sluppet å bli stresset i senga,og "redd" for å skuffe partneren,ved å ikke få orgasme.

Stress-blokkerer for å kunne få orgasme for kvinner.

Redd for å ikke gi han,den superhelt/mannefølelsen han fortjener å få : )Når man ikke klarer det,så er det jo kjipt for dama også.Man er jo redd for at han tror-at man kanskje alltid har problemer med orgasme...men det stemmer ikke.Men med ny partner,er det normalt at det kan ta noen runder-før det går seg til.Handler nok mye om trygghet og tillitt .Man skal jo helst få orgasme for sin egen del-ikke for å stimulere egoet til mannen.

Syns alle burde være opptatt av å nyte...og slutte å telle orgasmer.Som en toppkarakter på sexen : )

Har hatt himmels deilig sex med en fyr som var veldig utholdende og deilig for masse år siden...klarte nesten å nå målet,bare sekunder ifra kanskje.Men fløt på en deilig TOPP under hele samleiet...så det var sykt deilig.Selv om jeg ikke rakk å komme.(Første gang vi hadde sex,ONS)

Siden har jeg drømt om han,og aldri glemt han.Vil alltid huske den deilige natta vår.Tror aldri jeg har vært så kåt på en mann-som han.Og hele greia vår rådeilig fra begynnelse til slutt...selv uten den store O....

Bare vet at vi hadde fått det til-om det ble flere runder.Men dessverre..ble bare en natt sammen..

Men glemmer aldri hvor deilig det var : )

Anonymous poster hash: 243a2...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...