Gå til innhold

Jenter, klarer dere å komme av penetrering alene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært med to jenter(forhold) som begge får orgasme med penetrering. Den ene jenta kommer rimelig lett, mens den andre jenta måtte være ganske kåt før hun klarte det.

Og nei, ingen faker her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er blant de ca 80% av kvinnene som aldri kommer ved kun penetrering.

Jeg har aldri faket orgasme, ettersom jeg mener det er lite konstruktivt å la fyren tro at noe er godt som ikke er det. Da vil han jo gjerne gjøre det samme neste gang, i villfarelse om at dette er the big shit for meg.

Jeg har derimot vært fristet innimellom når ting har tatt laaaang tid... Penetrering gjør egentlig lite for meg, og jeg foretrekker at det ikke pågår så lenge. Det blir ofte sårt og vondt etter en stund, og bare klitorisstimulering er mye bedre.

Anonymous poster hash: 0bc62...044

Har det helt likt som dette. Jeg har også vært sammen med en fyr som hevded at han hadde ligget med 100 damer, og ingen hadde problemer med orgasme ved kun penetrering, så det måtte være meg det var noe galt med.

Jeg får veldig sjelden orgasme under sex i det hele tatt, hvis jeg bruker vibrator og sånn kan det gå om jeg også slapper helt av, dette betyr ikke at jeg ikke liker sexen. Jeg nyter det masse om jeg liker fyren. Likevel føles det som om menn ikke aksepterer dette, og heller ser på det som en utfordring. De skal være det første som får meg til å komme ved penetrering, og hvis det ikke går, blir de skuffa.

Jeg har aldri faket da. Det gidder jeg ikke, selv om det hender jeg vil når det tar for lang tid. Penetrering som varer alt for lenge blir bare vondt og kjedelig, dessverre, gutter! Skulle gjerne nytt det!

Anonymous poster hash: 12f74...87f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ved penetrering, men ikke alltid og jeg må konsentrere meg om å slappe ordentlig av først. Føler det er litt slemt å si, men av erfaring kommer det også an på størrelsen og hvor god partneren er i senga. Har heller aldri fått orgasme når partner kun stimulerer klitoris, selv om jeg klarer det fint selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller, aller fleste damer kommer ikke av penetrering alene. Og de aller fleste faker, dessverre. Jeg også.

Det er litt morsomt at menn tror at damer får så lett orgasme, når det er så kjent at damer faker!

Jeg faker jeg også! Men jeg prøver å slutte med det. Jeg kan aldri komme av penetrering alene.

Anonymous poster hash: c13f1...367

Snakk kun for deg selv.Ikke for andre kvinner.

Jeg er godt voksen singel og barnefri kvinne.Har aldri faket orgasme i hele mitt liv.

Har alltid hatt et godt sexualliv og alltid vært i stabile langvarig forhold,og har hatt flere samboere.Har fått vaginale orgasmer med alle mine samboere.Og i tillegg orgasmer under gjensidig onani.

De som tyr til faking...ødelegger troverdigheten til alle kvinner.Har oppevd menn som tror at jeg faker,når jeg ikke gjør det...og det pga at andre kvinner faker.Selv har jeg aldri faket.

Ja ja,de får tro hva de vil.Godt er det for meg uansett-hva de tror : )

Ja mange faker-men jeg tror de som har sex i langvarige og stabile forhold,skjelden eller aldri fake...rett og slett orde man kjenner hverandre så godt,at det er lett å få orgasmer-og faking er dermed unødvendig : )

Anonymous poster hash: 243a2...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjæresten veldig kåt og jeg kjører hardt på, kommer hun lett med bare penetrering :)

Merker dessuten når hun kommer, hun klarer ikke styre seg selv da! Hun faker aldri. Jeg har faket et par ganger når snoppen har blitt litt myk, men det er bare for å ikke skuffe henne eller at det skal bli et tema. Hvis hun oppdager det, nevner hun det jo og da er det større sjanse for at det skjer igjen (siden jeg har det i bakhodet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk kun for deg selv.Ikke for andre kvinner.

Jeg er godt voksen singel og barnefri kvinne.Har aldri faket orgasme i hele mitt liv.

Har alltid hatt et godt sexualliv og alltid vært i stabile langvarig forhold,og har hatt flere samboere.Har fått vaginale orgasmer med alle mine samboere.Og i tillegg orgasmer under gjensidig onani.

De som tyr til faking...ødelegger troverdigheten til alle kvinner.Har oppevd menn som tror at jeg faker,når jeg ikke gjør det...og det pga at andre kvinner faker.Selv har jeg aldri faket.

Ja ja,de får tro hva de vil.Godt er det for meg uansett-hva de tror : )

Ja mange faker-men jeg tror de som har sex i langvarige og stabile forhold,skjelden eller aldri fake...rett og slett orde man kjenner hverandre så godt,at det er lett å få orgasmer-og faking er dermed unødvendig : )

Anonymous poster hash: 243a2...2fa

når ca 80% av kvinne ikke kan få vaginal orgasme så er jo din påstand feil. men hvis det gjelder klitoris orgasme så ja, det kan de fleste få.

Anonymous poster hash: 05fa6...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det sikkert er usedvanlige sexglade jenter som velger å frekventere et seksualitetsforum, men jeg spør likevel.

Klarer dere å få orgasme kun ved penetrering, eller trenger dere stimuli på klitten samtidig? Jeg har opplevd at alle damene jeg har datet og vært i korte forhold med har vært med har fått orgasme kun ved penetrering. Men min siste kjæreste gjør ikke det, og hun har opplyst meg om at det faktisk er svært få kvinner som fysiologisk sett er i stand til å klare det. Hun er lege og derfor har jeg egentlig ingen problemer med å tro på henne. Men da blir jeg både usikker og litt pissed, har damer for vane å fake orgasmer?

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

hHehe, du har nok møtt på en del fakere :fnise:

Anonymous poster hash: 8a944...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når ca 80% av kvinne ikke kan få vaginal orgasme så er jo din påstand feil. men hvis det gjelder klitoris orgasme så ja, det kan de fleste få.

Anonymous poster hash: 05fa6...ef0

Kanskje min påstand er feil.Og jeg er iblant de 20% heldige kvinnene,som er fysisk og psykisk...i stand til å få vaginale orgasmer da.

Som sagt...det kreves en del trening & konsentrasjon å få det til første gangen...Det er jo en ny teknikk å komme på-for de fleste kvinner,som har vært mest vant til å komme med klitoris stimulering.

Når man først har lært seg det.Så er det ikke så vanskelig.Absolutt alt kan læres her i livet...

Så lenge kroppen er fysisk og psykisk frisk..så kan nok alle kvinner lære seg å komme kun av penetrering.

Anonymous poster hash: 243a2...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Har heller aldri fått orgasme når partner kun stimulerer klitoris, selv om jeg klarer det fint selv.

Dette forteller meg jo bare det jeg alltid har trodd. At mange kvinners orgasme eller mangel på orgasme sammen med partner skyldes psyken og ikke at de ikke fysisk klarer å oppnå orgasme med en mann....hverken klitoris eller vaginalorgasme.

Det er viktig at hun får slappe helt av og føle seg helt trygg på situasjonen.

Men når dere stort sett alltid oppnår orgasmer fint og enkelt på egenhånd....hvorfor er det da såpass vanskelig å be gutten gjøre det samme for deg, som du gjør med deg selv?

Tenk dere...om en naiv dame skulle runke meg og hun begynte å trekke i pungen min istedet for å konse om penisen og kukhodet?!? Hva om jeg lå der og ikke gav beskjed om å flytte fokus oppover? Hvem er det som til syvende og sist går glipp av mye nytelse? Det er en flott greie å være åpen spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forteller meg jo bare det jeg alltid har trodd. At mange kvinners orgasme eller mangel på orgasme sammen med partner skyldes psyken og ikke at de ikke fysisk klarer å oppnå orgasme med en mann....hverken klitoris eller vaginalorgasme.

Det er viktig at hun får slappe helt av og føle seg helt trygg på situasjonen.

Men når dere stort sett alltid oppnår orgasmer fint og enkelt på egenhånd....hvorfor er det da såpass vanskelig å be gutten gjøre det samme for deg, som du gjør med deg selv?

Tenk dere...om en naiv dame skulle runke meg og hun begynte å trekke i pungen min istedet for å konse om penisen og kukhodet?!? Hva om jeg lå der og ikke gav beskjed om å flytte fokus oppover? Hvem er det som til syvende og sist går glipp av mye nytelse? Det er en flott greie å være åpen spør du meg :)

For min del stemmer det øverste avsnittet ditt, jeg har nok en merkelig mental sperre. Vet ikke om det gjelder flere. Orgasme kun ved stimuli av klitoris har på en måte vært noe privat for meg siden lenge før jeg debuterte seksuelt, og jeg klarer rett og slett ikke å gi slipp på kontrollen på samme måte når jeg er sammen med en mann, selv om han gjør akkurat det jeg liker. Er klar over at det høres merkelig ut, men det er den eneste måten jeg kan forklare det på...

Endret av Apocalypse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del stemmer det øverste avsnittet ditt, jeg har nok en merkelig mental sperre. Vet ikke om det gjelder flere. Orgasme kun ved stimuli av klitoris har på en måte vært noe privat for meg siden lenge før jeg debuterte seksuelt, og jeg klarer rett og slett ikke å gi slipp på kontrollen på samme måte når jeg er sammen med en mann, selv om han gjør akkurat det jeg liker. Er klar over at det høres merkelig ut, men det er den eneste måten jeg kan forklare det på...

De psykiske sperrene kvinner har -skyldes 1000vis av år,med kvinneundertrykkelse og streng kontroll over kvinnelig sexualitet.Kvinner har ikke hat "lov" å vise sexuelle følelser åpent -uten å bli dømt som "hore " eller noe annet stygt.Det har aldri vært like "lovlig" for kvinner å være sexuelle vesner,som for menn.Menn har alltid hatt friere tøyler når det gjelder sexualiteten sin.

Menn har ALDRI hatt så strenge moralske regler og "usynlige regler" som kvinner-når det gjelder sexualiteten.Kvinner skulle fra gammelt av opptre så dydig som mulig...de ble oppdratt til det.En kvinne som viste frem sine sexuelle følelser,kunne bli oppfattet som " psykisk SYK " i riktig gamle dager.Og Kristendommen har et meget anstrengt forhold til sex.(sex er for formeringens skyld,IKKE nytelsen)Har man sex for nytelsens skyld,uten ønske om å bli befruktet,kan man fort bli beskyldt for både hor og sodomi....Norge er et kristent land,og vår sexualmoral bærer fortsatt mye "skam og skyldfølelse" når det gjelder sex.TAKKET være fanatiske kristne i dette landet.Holdninger henger igjen...selv i moderne tid.

Vi er enda ikke helt frigjordt for "synd og skam" hodninger-til sex og hor...he he

Er det noe rart mange kvinner bruker masse år-før de klarer å slappe helt av i senga????

Dessuten har menn en forferdelig dobbelmoral.Det er de som dømmer kvinner med ukvemsord som løs,horete,og det som verre er..om ei kvinne NYTER SEX SOM EN MANN : )

JA -VI ER I STAND TIL DET-HVIS VI VIL : ) OG FÅR LOV : )

Anonymous poster hash: 243a2...2fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg var sammen med ei dame en kort priode for mange år siden, så gikk det opp for meg at flere andre jeg tidligere hadde sjøsatt snekka i, var fakere.

Hun hadde nemlig et beist av et massasjeapparat jeg aldri hadde sett før(MX fighter, magic wand etc.)

Og med den fikk hun orgasme - skikkelig orgasme, og ikke bare en, og som regel sprutorgasme(ikke alle får det da, men ennå ikke møtt ei som ikke liker dette apparatet).

En fin oppdagelse for meg, og har nå alltid en liggende nå når jeg er singel, har vel gitt bort 3-4 stykker også når forholdet/flørten tok slutt.



Anonymous poster hash: 1f79c...67a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers ganske festlig å lese mennene i tråden her som sier at både nåværende og tidligere partnere kommer ved penetrering......

Har de ikke lest tråden?



Anonymous poster hash: 1f79c...67a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers ganske festlig å lese mennene i tråden her som sier at både nåværende og tidligere partnere kommer ved penetrering......

Har de ikke lest tråden?

Anonymous poster hash: 1f79c...67a

Jeg tror nok mange flere i dag,enn før...har et godt sexliv...med orgasmer hos begge.Det er blitt normen og normalen i dag..

Og mange unge kvinner venter med å få barn-til de er over 35 år gamle i dag.Noen venter med fødtsler til de er i slutten av 30 årene,nesten 40 år!!! Er nok lettere å få vaginale orgasmer,når vaginaen er "uskadet" av barnefødtler.Slappe muskler i underlivet,kan som kjent gi redusert følsomhet....

Så det er nok IKKE usansynlig-at mange har lært seg å komme med kun penetrering.

Så det kan absolutt stemme at begge damene han hadde kom vaginalt.

Mine 3 x samboere -fikk alltid vaginale orgasmer med dem.Håper de har funnet seg nye partnere som også kan det : ) : ) Ellers blir de nok skuffet : )De er jo vant til MEG.

Så synes synd på dem,om de nye damene deres ikke liker penetrerings-sex...

I såfall drømmer de nok fortsatt om sin gamle x : ) ha ha

Anonymous poster hash: 243a2...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg var sammen med ei dame en kort priode for mange år siden, så gikk det opp for meg at flere andre jeg tidligere hadde sjøsatt snekka i, var fakere.

Hun hadde nemlig et beist av et massasjeapparat jeg aldri hadde sett før(MX fighter, magic wand etc.)

Og med den fikk hun orgasme - skikkelig orgasme, og ikke bare en, og som regel sprutorgasme(ikke alle får det da, men ennå ikke møtt ei som ikke liker dette apparatet).

En fin oppdagelse for meg, og har nå alltid en liggende nå når jeg er singel, har vel gitt bort 3-4 stykker også når forholdet/flørten tok slutt.

Anonymous poster hash: 1f79c...67a

Dildo/massageapparat kan være ok når man er langtids-singel og kåt...men det erstatter aldri ekte PIKK..

Man blir jo ikke like tennt på en plast-penis,.Den er jo kunstig og unaturlig.Og den har jo ikke følelser...

Den avgir heller ingen maskuline "god-lukter" som en mann gjør,som man er tiltrukket av.Så nei-syns ikke det er lettere å få vaginal orgasme med en plast dildo.

Syns faktisk det er enklere å få vaginal orgasme av en ekte pikk (dersom mannen klarer å penetrere lenge nok,og er utholdende nok).Så er det lettere å nyte en ekte pikk.En en dildo..

Har prøvd begge deler.Så ekte saker er best : )

Anonymous poster hash: 243a2...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror nok mange flere i dag,enn før...har et godt sexliv...med orgasmer hos begge.Det er blitt normen og normalen i dag..

Og mange unge kvinner venter med å få barn-til de er over 35 år gamle i dag.Noen venter med fødtsler til de er i slutten av 30 årene,nesten 40 år!!! Er nok lettere å få vaginale orgasmer,når vaginaen er "uskadet" av barnefødtler.Slappe muskler i underlivet,kan som kjent gi redusert følsomhet....

Så det er nok IKKE usansynlig-at mange har lært seg å komme med kun penetrering.

Så det kan absolutt stemme at begge damene han hadde kom vaginalt.

Mine 3 x samboere -fikk alltid vaginale orgasmer med dem.Håper de har funnet seg nye partnere som også kan det : ) : ) Ellers blir de nok skuffet : )De er jo vant til MEG.

Så synes synd på dem,om de nye damene deres ikke liker penetrerings-sex...

I såfall drømmer de nok fortsatt om sin gamle x : ) ha ha

Anonymous poster hash: 243a2...2fa

Din påstand testes da grundig av at flere kvinner i denne tråden måtte bli over tretti og/eller føde barn før de var i stand til å få vaginale orgasmer.

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var sammen med exen så faket jeg. Vi hadde lite foreplay og når han starter penetreringen kom han veldig fort. Derfor prøvde han å holde igjen så jeg også fikk komme. 4-5 jukk også en lang pause... skikkelig digg assa.. og ikke visste han hvor klitoris var! Jeg klarer ikke å komme med penetrering alene og han klarte faktisk aldri å gi meg en orgasme. Visste han hvordan jeg likte å bli fingra/slikka, men det ble bare et enormt press siden han lå å forventa at orgasmen kom snart. Det er ikke mye turn on av at det ligger en gutt mellom beina mine og spør om jeg er ferdig snart! Nå har jeg en kjæreste som gir meg deilige klitorisorgasmer :)

Må legge til at jeg er en veldig stor fan av penetrering det bare får meg ikke over kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje min påstand er feil.Og jeg er iblant de 20% heldige kvinnene,som er fysisk og psykisk...i stand til å få vaginale orgasmer da.

Som sagt...det kreves en del trening & konsentrasjon å få det til første gangen...Det er jo en ny teknikk å komme på-for de fleste kvinner,som har vært mest vant til å komme med klitoris stimulering.

Når man først har lært seg det.Så er det ikke så vanskelig.Absolutt alt kan læres her i livet...

Så lenge kroppen er fysisk og psykisk frisk..så kan nok alle kvinner lære seg å komme kun av penetrering.

Anonymous poster hash: 243a2...2fa

Å si at 80-85 % av alle kvinner har sex på "feil" måte er en dristig påstand. Jeg har hatt et deilig sexliv i over 15 år, 10 av dem med ektemannen min. Har rikelig med orgasmer men da er det snakk om klitorisorgasmer. Vi nå påstå at jeg klarer å slappe av og nyte når jeg har sex med min egen mann ;) Er nok mer enig med de aller, aller fleste kvinnene som svarer i den tråden at de faktisk ikke er i stand til det. De få som imidlertid får "vaginal" orgasme er kanskje heller sammensatt anatomisk slik at klitoris (som innvendig er nesten like stor som en mannlig penis) ligger plassert langsgående og svært nær skjedeveggen?

Jeg tror nok mange flere i dag,enn før...har et godt sexliv...med orgasmer hos begge.Det er blitt normen og normalen i dag..

Og mange unge kvinner venter med å få barn-til de er over 35 år gamle i dag.Noen venter med fødtsler til de er i slutten av 30 årene,nesten 40 år!!! Er nok lettere å få vaginale orgasmer,når vaginaen er "uskadet" av barnefødtler.Slappe muskler i underlivet,kan som kjent gi redusert følsomhet....

Så det er nok IKKE usansynlig-at mange har lært seg å komme med kun penetrering.

Så det kan absolutt stemme at begge damene han hadde kom vaginalt.

Mine 3 x samboere -fikk alltid vaginale orgasmer med dem.Håper de har funnet seg nye partnere som også kan det : ) : ) Ellers blir de nok skuffet : )De er jo vant til MEG.

Så synes synd på dem,om de nye damene deres ikke liker penetrerings-sex...

I såfall drømmer de nok fortsatt om sin gamle x : ) ha ha

Anonymous poster hash: 243a2...2fa

Man kan fint elske og nyte penetreringssex selv om man ikke får orgasme av det. Du nyter vel sex i seg selv du også, og ikke kun de 10 sekundene hvor du klimakser?

Endret av Ultiva
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...