Gå til innhold

Jenter, klarer dere å komme av penetrering alene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Å ha godt syn eller å kunne lese bokstaver er ikke det samme som å forstå innholdet i det du leser.

Hvor har jeg beskyldt deg personlig for å være en sånn mann? Igjen, du tolker inn ting som ikke står skrevet. Er du veldig redd for beskyldninger, er det derfor du tolker inn stadige beskyldninger om dette?

Jeg skriver om at en del menn er slik, og dermed impliserer jeg også at du (og Timza, og andre som måtte lese) bør være bevisste på dette (spesielt dersom dere skulle møte partnere som ikke kan få orgasme av visse aktiviteter og stillinger eller i det hele tatt) og på at seksuell orgasme og nytelse ikke er like viktig/mulig for alle. Det betyr ikke at jeg mener at du er slik.

Anonymous poster hash: b173d...c08

Quote - "Altså er det en "kardinalsynd" å ikke være åpen for at sex, slik det oppleves for deg (som tydeligvis inneværer en garantert orgasme), ikke nødvendigvis kan sammenlignes med sex slik en kvinnelige partnere opplever det." -quote

Jeg kan ikke garantere hvordan andre oppfatter den setningen der...den er direkte hentet ut fra din post til meg. Les den og prøv å sett deg inn i hvordan den kan oppfattes er du snill. Jeg har forsøkt å vri og vende på dette for å se om jeg kan ha missoppfattet deg på noen måte. Jeg er bare et menneske og gjør stadig bommerter.....men for meg er den setningen så tydelig og klar så jeg ikke klarer å oppfatte den på annet vis enn det jeg gjør.

Du sier jo i klartekst der at "det en "kardinalsynd" å ikke være åpen for at sex, slik det oppleves for deg, som tydeligvis inneværer en garantert orgasme."

Ønsker svært gjerne innspill fra andre i tråden også om det er meg som lever på en annen planet og missforstår totalt her? Har jeg bommet så beklager jeg selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet at det sikkert er usedvanlige sexglade jenter som velger å frekventere et seksualitetsforum, men jeg spør likevel.

Klarer dere å få orgasme kun ved penetrering, eller trenger dere stimuli på klitten samtidig?

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

Kun vaginalt greier jeg ikke å få orgasme av, nei, slev om jeg livekel kan synes det er godt med en kjappis uten at jeg selv får orgasme. Til hverdags kreves dog stimulering flere steder på en gang.

Anonymous poster hash: a8e64...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quote - "Altså er det en "kardinalsynd" å ikke være åpen for at sex, slik det oppleves for deg (som tydeligvis inneværer en garantert orgasme), ikke nødvendigvis kan sammenlignes med sex slik en kvinnelige partnere opplever det." -quote

Jeg kan ikke garantere hvordan andre oppfatter den setningen der...den er direkte hentet ut fra din post til meg. Les den og prøv å sett deg inn i hvordan den kan oppfattes er du snill. Jeg har forsøkt å vri og vende på dette for å se om jeg kan ha missoppfattet deg på noen måte. Jeg er bare et menneske og gjør stadig bommerter.....men for meg er den setningen så tydelig og klar så jeg ikke klarer å oppfatte den på annet vis enn det jeg gjør.

Du sier jo i klartekst der at "det en "kardinalsynd" å ikke være åpen for at sex, slik det oppleves for deg, som tydeligvis inneværer en garantert orgasme."

Ønsker svært gjerne innspill fra andre i tråden også om det er meg som lever på en annen planet og missforstår totalt her? Har jeg bommet så beklager jeg selvsagt.

Du spurte om jeg mente at slik og sånn er en "kardinalsynd," jeg svarte hva jeg mener er en "kardinalsynd" og forklarte dermed at du hadde misforstått. Du hevdet, mulig i den andre tråden vi diskuterte i, at for deg (og menn generelt) er sex en garantert orgasme, jeg forsøker å forklare at for en del kvinner er sex, visse typer stimuli eller visse stillinger ikke orgasme i det hele tatt, og at det da likevel fokuseres på at den kvinnelige partneren komme kan være destruktivt, altså forsøker jeg å forklare at det er viktig å være åpen for at din opplevelse av sex ikke alltid vil ligne partnerens opplevelse av sex.

Om du har forstått dette, uten å mistolke noen store, personlige fornærmelser ut av det (for jeg snakker om en del kvinners opplevelse, din opplevelse som mann har ikke så mye med akkurat denne diskusjonen å gjøre) er vi antakelig ferdige.

Anonymous poster hash: b173d...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke kalle det overdrevent fokus på damenes nytelse bare fordi jeg vil at hun skal komme minst like mange ganger som meg. Men ja dere graver jo deres egen grav ved å fake.

TS

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

Det finnes helt klart menn som blir sure fordi dama ikke kommer av det, men det vil jeg tro hører til sjeldenhetene. Det blir vel ikke helt 100% korrekt å legge skylden alene på menn for at noen kvinner velger å fake? Og uansett er det jo fryktelig synd på de damene som faker da, for de vil jo grave sin egen grav om de fortsetter slik. Mannen vil tro de er fornøyde med jobben han gjør og de vil ikke få sjansen til å forbedre seg. Det gagner vel ingen av partene?

Interessant ordvalg som viser at menn ofte tenker ganske annerledes og mer drastisk om dette enn kvinner.

Anonymous poster hash: 2a63a...ab8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stinky

Du spurte om jeg mente at slik og sånn er en "kardinalsynd," jeg svarte hva jeg mener er en "kardinalsynd" og forklarte dermed at du hadde misforstått. Du hevdet, mulig i den andre tråden vi diskuterte i, at for deg (og menn generelt) er sex en garantert orgasme, jeg forsøker å forklare at for en del kvinner er sex, visse typer stimuli eller visse stillinger ikke orgasme i det hele tatt, og at det da likevel fokuseres på at den kvinnelige partneren komme kan være destruktivt, altså forsøker jeg å forklare at det er viktig å være åpen for at din opplevelse av sex ikke alltid vil ligne partnerens opplevelse av sex.

Om du har forstått dette, uten å mistolke noen store, personlige fornærmelser ut av det (for jeg snakker om en del kvinners opplevelse, din opplevelse som mann har ikke så mye med akkurat denne diskusjonen å gjøre) er vi antakelig ferdige.

Anonymous poster hash: b173d...c08

Tror det er du som må lære deg å lese.

HarryDotter skriver (ja, jeg har fulgt med på diskusjonen deres, og du er totalt urimelig) at FOR MENN er man garantert en orgasme uansett, og det for Timza og HarryDotter er viktigst med damenes nytelse.

De ønsker å fokusere på at damen skal nyte og kose seg, mens HarryDotter og Timza setter sin egen orgasme til sides: for DEN vil de få uansett.

Er du ute etter å slå ned på menn eller noe, siden du prøver å vri og vende på alt HarryDotter og Timza sier i alle diskusjoner?

Bitterfitte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er du som må lære deg å lese.

HarryDotter skriver (ja, jeg har fulgt med på diskusjonen deres, og du er totalt urimelig) at FOR MENN er man garantert en orgasme uansett, og det for Timza og HarryDotter er viktigst med damenes nytelse.

De ønsker å fokusere på at damen skal nyte og kose seg, mens HarryDotter og Timza setter sin egen orgasme til sides: for DEN vil de få uansett.

Er du ute etter å slå ned på menn eller noe, siden du prøver å vri og vende på alt HarryDotter og Timza sier i alle diskusjoner?

Bitterfitte.

Jeg er bitter fordi jeg, som en del andre, gjerne ser at mine vaginale samleier heller handler om hans orgasme enn min - så fornuftig og logisk du er.

Anonymous poster hash: b173d...c08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stinky

Interessant ordvalg som viser at menn ofte tenker ganske annerledes og mer drastisk om dette enn kvinner.

Anonymous poster hash: 2a63a...ab8

Dere gjør jo det. Ved å fake vil dere sitte igjen med at dere enten får et crappy sexliv resten av livet, eller at dere til slutt må fortelle partneren at dere faker, noe som vil føre til selvtillitsknekk/at det blir ansett som tillitsbrudd.

DERE GRAVER DERES EGEN GRAV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stinky

Jeg er bitter fordi jeg, som en del andre, gjerne ser at mine vaginale samleier heller handler om hans orgasme enn min - så fornuftig og logisk du er.

Anonymous poster hash: b173d...c08

Da kan du ikke sitte og skylde på at HarryDotter og Timza er med på å opprettholde et press for den kvinnelige orgasme, da de gjentatte ganger skriver at for de er det viktigste at damen nyter og koser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere gjør jo det. Ved å fake vil dere sitte igjen med at dere enten får et crappy sexliv resten av livet, eller at dere til slutt må fortelle partneren at dere faker, noe som vil føre til selvtillitsknekk/at det blir ansett som tillitsbrudd.

DERE GRAVER DERES EGEN GRAV!

At du synes orgasme ved vaginal penitrering er kjempeviktig betyr ikke at det er slik for absolutt alle andre, hvorfor er det så vanskelig å forstå? HVORFOR SÅ HYSTERISK?

Anonymous poster hash: b173d...c08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stinky

At du synes orgasme ved vaginal penitrering er kjempeviktig betyr ikke at det er slik for absolutt alle andre, hvorfor er det så vanskelig å forstå? HVORFOR SÅ HYSTERISK?

Anonymous poster hash: b173d...c08

Det mener jeg ikke. Men å være uærlig om at dere får orgasme, det er jævlig feigt og dårlig gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du ikke sitte og skylde på at HarryDotter og Timza er med på å opprettholde et press for den kvinnelige orgasme, da de gjentatte ganger skriver at for de er det viktigste at damen nyter og koser seg.

Jeg har heller aldri sagt at Timza eller HarryDotter er personlig ansvarlige for noe som helst. Herregud, verden dreier seg ikke rundt de to/dere tre.

Anonymous poster hash: b173d...c08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Det mener jeg ikke. Men å være uærlig om at dere får orgasme, det er jævlig feigt og dårlig gjort.

Ja, men det er så flott at man kan lære av egne feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mener jeg ikke. Men å være uærlig om at dere får orgasme, det er jævlig feigt og dårlig gjort.

Jeg har forklart hvorfor en del damer føler behov for å fake, det betyr ikke at jeg synes det er fornuftig eller noe jeg er for.

Anonymous poster hash: b173d...c08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stinky

Jeg har heller aldri sagt at Timza eller HarryDotter er personlig ansvarlige for noe som helst. Herregud, verden dreier seg ikke rundt de to/dere tre.

Anonymous poster hash: b173d...c08

Oss tre? :skratte: ja, vi sitter og har orgie as we speak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mener jeg ikke. Men å være uærlig om at dere får orgasme, det er jævlig feigt og dårlig gjort.

Nå som jeg har deg her, kan du forklare tankerekka bak det at det er så grusomt med faking? Jeg ville ikke blitt veldig lei meg dersom jeg fant ut at en mann jeg hadde sex med faket - jeg liker å tilfredstille, og det er jo synd at han føler han ikke kan være ærlig, men jeg legger ikke egoet mitt i en annens orgasme. Hvorfor er det et så veldig vondt svik?

Anonymous poster hash: b173d...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oss tre?

Du ser ut til å være litt defensiv på vegne av de to, og gang på gang må jeg altså gjøre klart at med mindre jeg faktisk nevner deg/dere spesifikt (som i "du ser ut til å være litt defensiv") handler ikke det jeg skriver om deg, HarryDotter, HarryDotter og Timza, eller dere tre sammenlagt.

Anonymous poster hash: b173d...c08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stinky

Nå som jeg har deg her, kan du forklare tankerekka bak det at det er så grusomt med faking? Jeg ville ikke blitt veldig lei meg dersom jeg fant ut at en mann jeg hadde sex med faket - jeg liker å tilfredstille, og det er jo synd at han føler han ikke kan være ærlig, men jeg legger ikke egoet mitt i en annens orgasme. Hvorfor er det et så veldig vondt svik?

Anonymous poster hash: b173d...c08

Tenk deg at du lagde en kake som partneren din påstår han ELSKER. Du laget kaken ukentlig gjennom flere år før han en dag forteller at "du, jeg liker egentlig ikke kaken din".

Ville ikke du følt deg litt snytt? Gått bak ryggen på? Løyet til?

All denne tiden kunne du brukt på å lage en kake som partneren din faktisk likte, istedenfor tvang han seg gjennom en kake som han innerst inne ikke likte.

Hadde det vært meg ville jeg nok følt meg at partneren egentlig ikke tente på meg, men latet som han fikk orgasme for å ikke såre meg.

Ego eller ikke; alle mennesker har behov for bekreftelse, spesielt i en så sårbar og intim setting som sex.

Hvis det ikke er viktig for deg å få orgasme, så si heller ifra. Og vis at du likevel liker sex gjennom å jevnlig ta initiativ og fortell at du elsker det og at du ikke vil ha orgasme.

Det å lyve for å "spare seg for bry" er bare barnslig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stinky

Du ser ut til å være litt defensiv på vegne av de to, og gang på gang må jeg altså gjøre klart at med mindre jeg faktisk nevner deg/dere spesifikt (som i "du ser ut til å være litt defensiv") handler ikke det jeg skriver om deg, HarryDotter, HarryDotter og Timza, eller dere tre sammenlagt.

Anonymous poster hash: b173d...c08

Defensiv på vegne av de to? Det er da bare de som er med av menn i disse trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke jeg klarte det, helt til jeg møtte han jeg har sex med for tiden. Problemet er at han er nesten umulig å få møtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kan komme av kun penetrering.

I noen stillinger så blir jo klitoris stimulert uten at man bruker hendene også.. ikke rett på kanskje, men at det blir gnidd/friksjon rundt der, så man kan komme av det og partner kan tro det var pga penetrering, det kan jo være det du har opplevd også.

Jeg er 28 år og har aldri faket.



Anonymous poster hash: e3e6a...5ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...