Gå til innhold

Jenter; får dere noe utbytte av å ri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du klarer jo å nå klimaks gjennom penetrasjon og kun det, så sånn sett er du jo heldigere enn mange kvinner allerede fra bunnen av. Og når du vet at du kan komme av det, så skal du kunne komme av å ri også. Problemet er nok at det er uvant. Du må jobbe hardt slik at du fokuserer mer på smerten i beina, armene og magen mer enn vanlig, samtidig som du må fokusere på hans nytelse fremfor din egen slik du er vandt til å gjøre. Løsningen vil altså være å ta vekk mulige problemstillinger og ta det steg for steg. Ta tilbake fokuset på deg selv slik du er vandt med. Ri han også på en måte som favoritiserer deg og din følelse der nede fremfor det du vet gir han mest, som mest sannsynligvis gjør deg mest sliten også.

Klarer du å komme med det, så kan du jo jobbe deg sakte men sikkert tilbake slik at du står i posisjon til å kunne komme selv, samtidig som du fokuserer på hans nytelse der du skifter fokus litt etter litt fra deg selv til han igjen, og du takler å bli mer sliten i armer og bein og samtidig klare å komme og vips du har en nytt "arsenal" å leke med for å gi dere begge to fantastiske opplevelser.

Hvorfor hater han å slikke? Jeg hatet å slikke selv når jeg var rundt 16-17 år. Grunnen var fordi jeg viste jeg sugde i det. ;)

Jeg lærte etterhvert å like det fordi jeg møtte ei jente som gav meg instrukser på det og var flink på å gi meg veiledning og skryt når jeg ble bedre. Enkelt og greit.

Han hater å slikke fordi han er livredd for blod. Jeg har forsøkt å finne en måte å gjøre han komfortabel med å slikke, men det er ikke så lett når han bare såvidt er villig til å gi det et forsøk når han er stupfull. Ganske frustrerende for min del, for det er noe helt ekstremt intimt med gjensidig oralsex. Og jeg skulle mer enn gjerne delt en så intim opplevelse med han. Jeg ønsker ikke å presse han til noe han ikke vil heller, så dette er ikke noe maser om heller akkurat.

Tilbake til det å ri: jeg er ganske godt trent i bena, og merker det ikke så godt i bena når jeg rir faktisk, så det er ikke der problemet mitt ligger. Det er rett og slett å finne en måte å ri på hvor jeg faktisk kjenner nok friksjon til nå klimaks. Og jeg vet at jeg ikke er vid, og han er ikke liten heller, så problemet ligger jo ikke der (ikke at jeg tror det har så mye å si med mindre man er langt utenfor normalen egentlig). Har heller ikke problemer med å bli avbrutt av at han detter ut. Det er bare det at jeg ikke finner en stilling som gir nok friksjon. Kan være det at jeg blir veldig våt, og at når jeg er på toppen blir det enda våtere fordi jeg sitter og det er naturlig at noe renner renner nedover.

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kun gutta her som mener det er noe rart med jentene om man ikke kjenner noe Ibsen stillingen, mens en stor andel jenter sier de får minst ut av denne stillingen, vi som innehar vaginaen vet vel dette best selv? :P har ridd siden jeg ble seksuelt aktiv og vet at det er dødt der nede i denne stillingen, men kommer som et uvær i andre stillinger (bakfra), man er forskjellig anatomisk :) og jeg er overhode ikke vid, AB!

Anonymous poster hash: a5de2...082

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Vi passer veldig godt sammen seksuelt, selvom det kanskje ikke virker sånn utifra der jeg skriver her. Jeg må gjøre noe riktig, for jeg er den eneste som har fått han til å komme når han har blitt ridd, og jeg er den eneste som har klart å suge han til han kommer. Og det er en liten seier i seg selv, det. Det gir meg jo en type nytelse. Men kan bli litt seksuelt frustrert når jeg føler det går litt lenge mellom hver gang vi har sex, og når han endelig er kåt og klar så skal jeg ri han eller suge han, uten at han gir meg noe tilbake på en måte. Det er heldigvis ikke så ofte dette skjer, men selvom jeg nyter å se han nyte, så blir det en liten skuffelse når jeg vet at det er en uke til neste gang, og en uke siden sist.

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

Oida.....Beklager...men det hørtes ikke bra ut :( . Hadde jeg hatt ett slikt sexliv, ville jeg gravd meg ned og forduftet. Jeg skjønner jo nå hvorfor du føler du ikke får så mye ut av det. Sex skal være 50/50....sex skal da ikke være en serie med seksuelle "tjenester" man yter for hverandre.....

Sorry....er litt satt ut bare. Har ikke så mye mer å tilføye debatten :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker for meg som at mange menn mener at alle kvinner kan like å ri og det er på en måte veldig "enkel" tankegang. mye handler om seksuelle preferanser og eget tenningmønster. noen liker å dominere som f.eks å ri og andre ting, andre liker å bli dominert som i f.eks doggy og mange versjoner av denne, noe baserer sex på kroppskontakt og intimitet som f.eks oppnås i høyest grad i misjonær stilling.

ikke vanskelig å finne hvor forskjellige vi er på det området, så å si at det bare handler om "det" og "det" blir for enkelt

Hvis man tror at det motsatte kjønn fungerer på samme måte som en selv kan det lett bli problematisk: Når han sender avgårde penisbilder av seg selv i hytt og kav er det gjerne i forsøk på å gjøre henne kåt. Han blir jo selv kåt av å se en av hennes kroppsdeler, og tror gjerne hun reagerer på samme måte av å se en penis. Det er bare et problem – kvinner fungerer ikke slik. I hvert fall ikke i så stor grad som det han kanskje skulle ønske.

Kvinner har også ytre baserte tenningsknapper, der de også kan bli tent av seksuelle handlinger og seksuell stimuli. Så ja, de kan så absolutt bli kåt av å se en penis eller av å bli tatt på. Deres indre tenningsknapper har derimot mye mer å si: Om hun føler seg trygg med ham, om hun er sulten, om hun kjenner begjær i kroppen og så videre vil man kunne påvirke i veldig stor grad om hun blir kåt eller ikke. Hennes følelser og indre fysiske tilstander påvirker kvinners seksualitet og tenning i langt større grad enn det gjør for menn flest. Dette forklarer også hvorfor flere kvinner enn menn opplever redusert sexlyst i parforhold: Hennes sexlyst blir lettere påvirket av omstendighetene enn det hans er.
Menns seksuelle opphisselse kan dermed sammenlignes med en bryter: Når han ser noe han liker så skrus systemet på. Kvinners seksuelle opphisselse kan sammenlignes med en dimmer: Hun trenger flere seksuelle tenningsknagger i tett rekkefølge for at seksuell opphisselse skal bli resultatet. Det innebærer at man må ha god kunnskap om hva disse tenningsknappene er for å få en kvinne i humør.


Anonymous poster hash: a56b2...92b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun gutta her som mener det er noe rart med jentene om man ikke kjenner noe Ibsen stillingen, mens en stor andel jenter sier de får minst ut av denne stillingen, vi som innehar vaginaen vet vel dette best selv? :P har ridd siden jeg ble seksuelt aktiv og vet at det er dødt der nede i denne stillingen, men kommer som et uvær i andre stillinger (bakfra), man er forskjellig anatomisk :) og jeg er overhode ikke vid, AB!

Anonymous poster hash: a5de2...082

enig! jeg har ridd "monster kuk" som gjorde bare vondt og var ubehagelig, medium kuk =ingenting og bitteliten =ingenting. det er bare ikke en stilling jeg liker eller får noe ut av- jeg tenner altså ikke på den heller!

Anonymous poster hash: a56b2...92b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida.....Beklager...men det hørtes ikke bra ut :( . Hadde jeg hatt ett slikt sexliv, ville jeg gravd meg ned og forduftet. Jeg skjønner jo nå hvorfor du føler du ikke får så mye ut av det. Sex skal være 50/50....sex skal da ikke være en serie med seksuelle "tjenester" man yter for hverandre.....

Sorry....er litt satt ut bare. Har ikke så mye mer å tilføye debatten :fnise:

Som sagt, så er det ikke ofte dette skjer. Og jeg har pratet med han om hva jeg føler rundt det, og det har løst mye det altså. Så jevnt over har vi veldig god gjensidig sex. Men de få gangene jeg må gå to uker uten nytelse, føles det litt som et tap. Heldigvis løser kommunikasjon veldig mye, og heldigvis er ingen av oss redd for å prate med hverandre. Jeg er helt klart villig til å "ofre meg" litt innimellom for hans del. Hvis jeg vet at han er sliten så kan jeg gjerne kle meg ekstra sexy og suge han uten å forvente noe som helst tilbake, eller ri han for den saks skyld. Rett og slett fordi jeg vet han er sliten. Så lenge det er på mitt initiativ er ikke "tapet" så stort heller. Og siden jeg har pratet med han om akkurat dette, så spør han meg svært sjelden om jeg kan gjøre dette. Han spurte ofte før jeg tok det opp med han.

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....

Jeg har også en tendens til å bli VELDIG våt, og da er det ikke så gøy å være "on top" hele tiden, da det er som å sitte å ruge i ett basseng, og slafselydene tar oppmerksomheten vekk fra nytelsen..

....

Anonymous poster hash: e887b...2be

"Slafselyder" er utrolig sexy da. Menn liker sånne slurpe- og fiselyder og de tenner på at jenta blir veldig våt. Skjønner for så vidt at du synes det er flaut, men det skal du ikke være.

Anonymous poster hash: 13e3e...273

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hater å slikke fordi han er livredd for blod. Jeg har forsøkt å finne en måte å gjøre han komfortabel med å slikke, men det er ikke så lett når han bare såvidt er villig til å gi det et forsøk når han er stupfull. Ganske frustrerende for min del, for det er noe helt ekstremt intimt med gjensidig oralsex. Og jeg skulle mer enn gjerne delt en så intim opplevelse med han. Jeg ønsker ikke å presse han til noe han ikke vil heller, så dette er ikke noe maser om heller akkurat.

Tilbake til det å ri: jeg er ganske godt trent i bena, og merker det ikke så godt i bena når jeg rir faktisk, så det er ikke der problemet mitt ligger. Det er rett og slett å finne en måte å ri på hvor jeg faktisk kjenner nok friksjon til nå klimaks. Og jeg vet at jeg ikke er vid, og han er ikke liten heller, så problemet ligger jo ikke der (ikke at jeg tror det har så mye å si med mindre man er langt utenfor normalen egentlig). Har heller ikke problemer med å bli avbrutt av at han detter ut. Det er bare det at jeg ikke finner en stilling som gir nok friksjon. Kan være det at jeg blir veldig våt, og at når jeg er på toppen blir det enda våtere fordi jeg sitter og det er naturlig at noe renner renner nedover.

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

Hehe, om han er livredd for blod så har jeg dessverre ikke noe jeg kan trøste deg med. Du får rett og slett være mer tydelig på når det er lite sannsynlig og ikke, samt hoppe i dusjen først?

Jeg forstår ikke helt logikken i at dere blir våtere av å sitte oppreist? Pikken er jo tross alt inni dere når man er i andre stillinger også slik at den uansett er like våt?

Det kan ikke handle om hjerneaktivitet altså? Kutter man seg i armen så gjør det vondt, men den smerten blir borte om man får et større kutt eller skade et annet sted. Da kjenner man jo kun den "store" smerten.

Hvis det å ri gjør det vanskelig å kjenne etter ettersom man må arbeide mer, kjenne på at kroppen sin er mer i fokus der alt disser og rister, at man i denne stillingen liksom skal tilfredsstille og ikke få og bli dominert osv kan gjøre at man opplever den samme effekten? Man kjenner ikke kuken like godt fordi så mye annet er i veien og "bråker"?

Syns bare det er interessant å prøve å finne en forklaring på det, om mange har det slik, enn at "det bare er sånn".

Er jo faktisk litt interessant. ^^

Endret av Timza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mest ut av sexen når jeg rir, er kun da jeg kommer. Kjæresten kommer også alltid når jeg rir han. Han er den eneste jeg har ridd, så jeg aner ikke om det er det at jeg er flink til å ri som gjør at han kommer. Sånn med tanke på det noen skrev over her om at noen menn ikke kommer når de blir ridd. Jeg trodde det å ri var noe alle jenter likte, men ser jo at jeg tar grundig feil :P Det er absolutt en av favorittstillingene her :)



Anonymous poster hash: 9f9df...f73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mest ut av sexen når jeg rir, er kun da jeg kommer. Kjæresten kommer også alltid når jeg rir han. Han er den eneste jeg har ridd, så jeg aner ikke om det er det at jeg er flink til å ri som gjør at han kommer. Sånn med tanke på det noen skrev over her om at noen menn ikke kommer når de blir ridd. Jeg trodde det å ri var noe alle jenter likte, men ser jo at jeg tar grundig feil :P Det er absolutt en av favorittstillingene her :)

Anonymous poster hash: 9f9df...f73

På en skala for "følbarhet".

Hvor mye kjenner du kuken når du rir han mot når han tar deg i andre stillinger? Samt kan du prøve å forklare hvorfor du får mest ut av sexen når du selv rir? Handler det om følbarhet, eller mer det at du selv har styringen, at du tenner på å knulle han, etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, om han er livredd for blod så har jeg dessverre ikke noe jeg kan trøste deg med. Du får rett og slett være mer tydelig på når det er lite sannsynlig og ikke, samt hoppe i dusjen først?

Jeg forstår ikke helt logikken i at dere blir våtere av å sitte oppreist? Pikken er jo tross alt inni dere når man er i andre stillinger også slik at den uansett er like våt?

Det kan ikke handle om hjerneaktivitet altså? Kutter man seg i armen så gjør det vondt, men den smerten blir borte om man får et større kutt eller skade et annet sted. Da kjenner man jo kun den "store" smerten.

Hvis det å ri gjør det vanskelig å kjenne etter ettersom man må arbeide mer, kjenne på at kroppen sin er mer i fokus der alt disser og rister, at man i denne stillingen liksom skal tilfredsstille og ikke få og bli dominert osv kan gjøre at man opplever den samme effekten? Man kjenner ikke kuken like godt fordi så mye annet er i veien og "bråker"?

Syns bare det er interessant å prøve å finne en forklaring på det, om mange har det slik, enn at "det bare er sånn".

Er jo faktisk litt interessant. ^^

Det kan være mange årsaker, og mye kan være psykisk. Jeg skal hvertfall teste dette litt mer bevisst på prtneren min når vi har sex neste gang, og så kan jeg se om jeg finner noen svar.

Synes du kommer med mange interessante synspunkter og tolkninger. Allitd morsomt med noen som tør å tenke litt utenfor boksen og som er nysgjerrig :)

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mange årsaker, og mye kan være psykisk. Jeg skal hvertfall teste dette litt mer bevisst på prtneren min når vi har sex neste gang, og så kan jeg se om jeg finner noen svar.

Synes du kommer med mange interessante synspunkter og tolkninger. Allitd morsomt med noen som tør å tenke litt utenfor boksen og som er nysgjerrig :)

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

Lykke til med vitenskapen du skal utføre. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp::bond: ...Leste om en fyr som "knakk" penis under samleie....Han fikk indre blødninger først og pikken hovnet opp og ble sort/lilla...før blodet fosset ut av en sprekk i huden :bond::overrasket::sjokkbla::sjokk:

Vær forsiktig når dere rir damer :Knegg:

Uhyre interessant at dere syntes dette damer.....I ridestilling er det jo nettopp DERE kvinner som kan ta full styring og full kontroll på enklest mulig vis....og DETTE får dere ingenting utav?

Her har dere altså muligheten til selv å velge tempo fritt...dere kan tre dere nedpå sidelengs og fra alle andre vinkler dere kan se for dere....dere kan gjøre sirkelbevegelser mens dere glir ned på pikken, slik at den treffer på alle sidene av vagina. I teorien..hva skiller treffprosenten for pikken i den stillingen kontra alle andre samleie stillinger? :klo:

Jeg er ikke kvinne så kan selvsagt ikke hvite hvordan det føles for dere, men det å ri virker jo å være en svært vanlig og populær stilling...ikke bare for mannen, men for kvinner også ettersom de kan ta lettere kontroll over tempo og treffpunkter. Har jeg blitt ljugd til fordi damen sa hun likte å ri?

Nå tenner jeg faktisk på å ikke ha kontrollen og ikke bestemme, så for meg er nok det en del av forklaringen ;)

Du har nok ikke blitt løyet til, det er bare enkelt og greit individuelt hva folk foretrekker :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tenner jeg faktisk på å ikke ha kontrollen og ikke bestemme, så for meg er nok det en del av forklaringen ;)

Du har nok ikke blitt løyet til, det er bare enkelt og greit individuelt hva folk foretrekker :)

samme her :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål til dere menn her.

Vet det selvfølgelig at det er individuelt, men hvordan liker dere at jenter/kvinner "rir" dere? Kom gjerne med tips :)



Anonymous poster hash: f5bc3...b68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål til dere menn her.

Vet det selvfølgelig at det er individuelt, men hvordan liker dere at jenter/kvinner "rir" dere? Kom gjerne med tips :)

Anonymous poster hash: f5bc3...b68

Innlevelse. At du nyter det. Jeg tenner mer på "åhh, jeg kommer snart!" enn "kommer du snart?" fra henne.

Sånn hvis du tenkte på metoder for å få meg til å komme, så handler det om stimulanse rundt kukhodet, og det kan du jo oppnå på forskjellige måter, enten ved opp og ned eller frem og tilbake bevegelser. Det viktigste da er jo at du lar kukhodet nesten gå ut av deg og inn igjen i repetisjon slik at jeg kjenner deg på det mest trangeste med mest friksjon på området hvor jeg har flest nervetråder i kuken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hatet det før. Eksen likte det ikke, så hadde nesten ikke gjort det på mange år. Så traff jeg mannen i mitt liv og han elsker det. Følte jeg måtte prøve litt innimellom men det var sykt kleint og jeg var mer opptatt av det enn å kjenne etter, så jeg følte også at jeg ikke kjente noe særlig. MEN SÅ!!! plutselig etterhvert når jeg ble tryggere på han og kunne slutte å tenke på hvordan jeg ser ut og om jeg gjør det riktig så kom jeg :) Nå er jeg ganske glad i å ri, kommer lett, men må alltid stiumulere klitoris samtidig. Dessuten ble jeg veldig glad i forrige uke når han dro opp rullegardinen for å få lys inn så han kunne se meg. Tenk at han tenner på å se meg :O Jeg er så teit at jeg har tenkt at han tenner på meg "til tross for" kroppen min. JENTER altså. sukk

Reversed cowgirl er også sykt deilig, men litt vanskelig å holde ballansen i :P "problemet" er at han kommer etter 6 sek i den stillingen, så jeg rekker aldri å komme sånn.



Anonymous poster hash: c0a8d...f8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt ok.

Jeg får ikke til å komme vaginalt, kun ved klitoris stimuli. Jeg får heller ikke til å komme av klitoris stimuli med mindre jeg slapper helt av i alle andre muskler enn de jeg bruker for å komme. Jeg synes derfor det virker helt utenkelig å skulle kunne klare å komme sittende oppå.

Jeg liker forsåvidt ridningen i seg selv fordi jeg vet han liker det. Spesielt fram og tilbake bevegelser med hoftene, framfor opp og ned. Da får jeg brukt mine over gjennomsnittlig fleksible hofter og korsrygg, virker som det faller i smak hos mottaker om jeg ruller ekstra med hoftene :)

Jeg synes det er stor forskjell på størrelse på penis i forhold til hvor morsom denne stillingen er. Med min forrige partner som var en cm lenger ( ca ) var det rett og slett bare vondt, og det gikk kun å ha sex i denne stillingen noen dager i mnd pga syklus og sensitivitet oppi der. Så da var det mer frustrerende enn gøy egentlig.

Jeg foretrekker nok andre stillinger bedre, men jeg liker å bidra med det jeg kan , og akkuratt dette er jeg ikke så værst på :P

En tommel fra han på klitoris gjør underverker da, kanskje kommer jeg en dag når jeg har blitt mer vant til å stramme andre muskler samtidig også, hvem vet :)

Anonymous poster hash: 3e1c4...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøv, dette er sannheten for de fleste. Bra hvis du er annerledes. Men det stilles få krav til hvordan kvinner skal tilfredsstille en mann. Menn skal være den dominante å gjøre jobben er normen. Finnes såklart unntak, men for de fleste er det sånn.

Anonymous poster hash: 7151d...2d5

Du har helt rett, damer tror det er nok om de suger litt kukk og ellers bare spriker mens mennene må gjøre resten. Damer er generelt ræva på sex. Det finnes heldigvis unntak.

Anonymous poster hash: e7bbe...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men også den eneste stillingen du må jobbe i? ;)

Tja nei det vil jeg ikke si at det er.

Er jo den eneste stillingen der damer gjør jobben:P Det sier sitt om hvor dårlig damer er i senga. De er puledukker som skal ligge å stønne å se bra ut, hehe..

Anonymous poster hash: 7151d...2d5

Det må du jo gjerne mene. Men etter hva jeg tenker er det mye mer som avgjør om man er "dårlig" eller ikke i senga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...