Gå til innhold

Jenter; får dere noe utbytte av å ri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg likte når kevin hart sa han vil ikke ei dame skal kunne peke på ham å si "i fucked the shit out of you last night"

på 2.30 :fnise:

Haha, kjente meg igjen rundt det å bli ridd til man spretter opp og ned. Det føles unaturlig ut. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke å ri fordi det ikke gir meg noe. Kjenner ingenting, er ikke deilig og jeg blir ikke opphisset av det. Jeg gjør det innimellom fordi min kjære liker det og jeg kan ta på meg selv samtidig. Jeg kommer ikke av penetrering, så da foretrekker jeg i det minste stillinger som gjør at jeg kjenner noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir meg ingenting, får bare krampe i lårene. Kan ikke huske at jeg har klart å få ham til å komme i den stillingen, heller. Hender vi bruker den som forspill, men ingen av oss er store tilhengere.

Anonymous poster hash: fd658...42c

Høres ut som du trenger å få trent lårmusklene dine. Dama mi kan ri meg 30 min uten problemer. Da må du lese deg opp på emnet å gjøre en innsats. Spør hvordan han vil du skal gjøre det..

Anonymous poster hash: 7151d...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når et stort flertall av oss ikke kjenner en dritt av å ri er det ikke så motiverende å gjøre det bra heller. Jeg kompenserer med gode bj's, funker her i heimen ;)

Anonymous poster hash: a5de2...082

Da er det på tide å stramme opp der nede.. Er ikke sånn at det å måtte stimulere jenta på klitoris eller slikke jenta til orgasme hver gang alltid er like artig heller. Man gjør det for å gi jenta nytelse. Jenter er nok mere egoistisk der. Siden menn kommer mye lettere enn kvinner, så tror de at han er storfornøyd så lenge han får orgasme. Aner ikke hvor stor forskjell det er på ei som virkelig gir av seg selv, og ei som forventer at mannen skal oppvarte de.

Anonymous poster hash: 7151d...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på tide å stramme opp der nede.. Er ikke sånn at det å måtte stimulere jenta på klitoris eller slikke jenta til orgasme hver gang alltid er like artig heller. Man gjør det for å gi jenta nytelse. Jenter er nok mere egoistisk der. Siden menn kommer mye lettere enn kvinner, så tror de at han er storfornøyd så lenge han får orgasme. Aner ikke hvor stor forskjell det er på ei som virkelig gir av seg selv, og ei som forventer at mannen skal oppvarte de.

Anonymous poster hash: 7151d...2d5

kan ikke snakke for andre men jeg forventer aldri at mannen skal få meg til å komme mens vi har sex, det kan jeg gjøre selv. oralsex derimot tar og gir vi til hverandre, og min mann blir tent av å slikke. og alt gjelder i muskulaturen i kjeden da det er svært lite nerver der for at vi skal kunne føde. de mest følsomme plassene i vaginaen er åpningen g-punktet(for noen) og i enden av kjeden. sånn generelt sett så er dette de viktigste punktene som blir stimulert

Anonymous poster hash: a56b2...92b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke snakke for andre men jeg forventer aldri at mannen skal få meg til å komme mens vi har sex, det kan jeg gjøre selv. oralsex derimot tar og gir vi til hverandre, og min mann blir tent av å slikke. og alt gjelder i muskulaturen i kjeden da det er svært lite nerver der for at vi skal kunne føde. de mest følsomme plassene i vaginaen er åpningen g-punktet(for noen) og i enden av kjeden. sånn generelt sett så er dette de viktigste punktene som blir stimulert

Anonymous poster hash: a56b2...92b

mente alt gjelder ikke muskulaturen

Anonymous poster hash: a56b2...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan ikke snakke for andre men jeg forventer aldri at mannen skal få meg til å komme mens vi har sex, det kan jeg gjøre selv. oralsex derimot tar og gir vi til hverandre, og min mann blir tent av å slikke. og alt gjelder i muskulaturen i kjeden da det er svært lite nerver der for at vi skal kunne føde. de mest følsomme plassene i vaginaen er åpningen g-punktet(for noen) og i enden av kjeden. sånn generelt sett så er dette de viktigste punktene som blir stimulert

Anonymous poster hash: a56b2...92b

Om jeg hadde visst om jentene var som deg så hadde det vært usedvanlig lite "press" på å levere varene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde visst om jentene var som deg så hadde det vært usedvanlig lite "press" på å levere varene.

jeg er vel kanskje en av de få som ikke forventer at det er mannens jobb å få meg til å komme :fnise: men det betyr ikke at han ikke gjør det av og til allikevel, selv om det ikke skjer så ofte :)

Anonymous poster hash: a56b2...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Vel, jeg synes det er veldig godt å "ruge" frem og tilbake, men han kjenner ingenting med mindre jeg heiser meg opp og ned. Har ofte endt opp med at jeg bommer på vei ned når det går fort i svingene, og det er jo smertefult for han. Er livredd for å brekke den :fnise:

:hakeslepp::bond: ...Leste om en fyr som "knakk" penis under samleie....Han fikk indre blødninger først og pikken hovnet opp og ble sort/lilla...før blodet fosset ut av en sprekk i huden :bond::overrasket::sjokkbla::sjokk:

Vær forsiktig når dere rir damer :Knegg:

Personlig får jeg lite utbytte av det rent fysisk nytelsesmessig. Men han jeg driver på med nå liker det veldig godt - og gir uttrykk for det, så jeg blir skikkelig tent av å gjøre det. For meg er posisjoner der jeg er under å foretrekke, men jeg er gjerne på toppen ofte fordet om ;)

Jeg får heller ikke noe ut av å ri! Er deilig som du sier når jeg trer meg ned, eller altså er jo deilig underveis også, men ikke noe som får meg til å være i nærheten av komme eller noe, og det er minst 10 ganger deiligere i de fleste andre stillinger. Syntes dog det kan bli litt bedre å ri han om han sitter oppreist i en sofa for eksempel. Å ri baklengs merker jeg enda mindre av, men penisen hans er litt buet oppover, så da glir den bare rett ut og inn uten at den treffer veggene på en måte, eller altså...

Anonymous poster hash: 05485...e3d

Det gir meg ingenting. Klarer ikke få nok tempo i den stillingen, kjenner svært lite. Som å bare sitte der å ruge. Jeg hadde bare gitt faen.

gir meg ingenting, derfor slipper jeg å gjøre det :P... heldigvis

Anonymous poster hash: a56b2...92b

Uhyre interessant at dere syntes dette damer.....I ridestilling er det jo nettopp DERE kvinner som kan ta full styring og full kontroll på enklest mulig vis....og DETTE får dere ingenting utav?

Her har dere altså muligheten til selv å velge tempo fritt...dere kan tre dere nedpå sidelengs og fra alle andre vinkler dere kan se for dere....dere kan gjøre sirkelbevegelser mens dere glir ned på pikken, slik at den treffer på alle sidene av vagina. I teorien..hva skiller treffprosenten for pikken i den stillingen kontra alle andre samleie stillinger? :klo:

Jeg er ikke kvinne så kan selvsagt ikke hvite hvordan det føles for dere, men det å ri virker jo å være en svært vanlig og populær stilling...ikke bare for mannen, men for kvinner også ettersom de kan ta lettere kontroll over tempo og treffpunkter. Har jeg blitt ljugd til fordi damen sa hun likte å ri?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp::bond: ...Leste om en fyr som "knakk" penis under samleie....Han fikk indre blødninger først og pikken hovnet opp og ble sort/lilla...før blodet fosset ut av en sprekk i huden :bond::overrasket::sjokkbla::sjokk:

Vær forsiktig når dere rir damer :Knegg:

Uhyre interessant at dere syntes dette damer.....I ridestilling er det jo nettopp DERE kvinner som kan ta full styring og full kontroll på enklest mulig vis....og DETTE får dere ingenting utav?

Her har dere altså muligheten til selv å velge tempo fritt...dere kan tre dere nedpå sidelengs og fra alle andre vinkler dere kan se for dere....dere kan gjøre sirkelbevegelser mens dere glir ned på pikken, slik at den treffer på alle sidene av vagina. I teorien..hva skiller treffprosenten for pikken i den stillingen kontra alle andre samleie stillinger? :klo:

Jeg er ikke kvinne så kan selvsagt ikke hvite hvordan det føles for dere, men det å ri virker jo å være en svært vanlig og populær stilling...ikke bare for mannen, men for kvinner også ettersom de kan ta lettere kontroll over tempo og treffpunkter. Har jeg blitt ljugd til fordi damen sa hun likte å ri?

Jeg kan ri i alle vinkler både foran og bak, sakte, fort, opp og ned, frem og tilbake i all evighet men kjenner INGENTING i underlivet, bare vondt/for trangt når jeg trer nedpå og mister derfor all tenning, kunne jo lige så godt ridd en luftpikk ;) men sitter jeg på huk og han tar meg bakfra kommer jeg på 10 sekunder, ikke overdrevet engang :P vet ikke hvorfor det er sånn men skulle ønske jeg visste dette før.

Anonymous poster hash: a5de2...082

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler dette er den eneste stillingen jeg ikke får til. Fikser ikke teknikken!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater den stillingen. Uansett hvilken vei vi gjør det, eller om mannen "tar kontroll" og beveger seg selv. Kjenner lite. Litt bedre om vi gjør det på en stol slik at han sitter, men fortsatt ikke noe jeg kan komme av. Typen har heller aldri kommet i den stillingen.

Og her tar jeg ansvar for egen orgasme, så ikke kom her med noen "du er så egoistisk"-tale. Jeg kan gjerne ri for å tilfredsstille han, men mannen min tenner veldig på at jeg får orgasme, så han vil helst at jeg nyter det jeg også. ;)

Hvis man er lei av at jenter er så egoistiske og dårlige i senga (er gutter så mye bedre, liksom?) så er det på tide å slutte å pule rundt. God sex er enklest å oppnå med fast partner, for da kan man lære hva vedkommende liker. Alle gutter er ikke like, selv om dere liker å fremstille dere som enkle sjeler (og fortsatt skal ha oss til å tro at dere er guder i senga og at det bare er oss jenter som er kjedelige).

Sex er et lagspill. Man gjør hverandre gode.

Anonymous poster hash: e47b9...e23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Elsker å ri fordi samboeren min elsker det :)

Da styrer jeg tempoet,og digger å se han be om mer når jeg rir ham sakte. Trenger aldri ri han fort og hardt. Har faktisk nesten aldri hard og kjapp sex bortsett fra når vi har en kjappis på 2 minutter

Blir veldig våt og han har en medium størrelse, men aldri opplevd at den detter ut slik som andre her nevner.

Og man kan jo varierer så mye når man rir, alt fra å ligge på han til å sitte på huk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler dette er den eneste stillingen jeg ikke får til. Fikser ikke teknikken!

Men også den eneste stillingen du må jobbe i? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en stilling jeg greie å komme i, til det får jeg ikke nok stimuli, og jeg synes det er vanskelig å holde rett takt og konsentrere seg hvis det skulle nærme seg.. Så jeg kjenner det jo absolutt, og jeg synes jo det er godt.. Og det å se at mannen nyter det er også veldig pluss :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp::bond: ...Leste om en fyr som "knakk" penis under samleie....Han fikk indre blødninger først og pikken hovnet opp og ble sort/lilla...før blodet fosset ut av en sprekk i huden :bond::overrasket::sjokkbla::sjokk:

Vær forsiktig når dere rir damer :Knegg:

Uhyre interessant at dere syntes dette damer.....I ridestilling er det jo nettopp DERE kvinner som kan ta full styring og full kontroll på enklest mulig vis....og DETTE får dere ingenting utav?

Her har dere altså muligheten til selv å velge tempo fritt...dere kan tre dere nedpå sidelengs og fra alle andre vinkler dere kan se for dere....dere kan gjøre sirkelbevegelser mens dere glir ned på pikken, slik at den treffer på alle sidene av vagina. I teorien..hva skiller treffprosenten for pikken i den stillingen kontra alle andre samleie stillinger? :klo:

Jeg er ikke kvinne så kan selvsagt ikke hvite hvordan det føles for dere, men det å ri virker jo å være en svært vanlig og populær stilling...ikke bare for mannen, men for kvinner også ettersom de kan ta lettere kontroll over tempo og treffpunkter. Har jeg blitt ljugd til fordi damen sa hun likte å ri?

Tror det er i hovedsak det at rommet blir "trangere" når jeg ligger, kan krysse beina osv. Når jeg sitter oppå så er jo hullet strengt talt bare et stort gap :P uansett hvor mange knipeøvelser jeg har gjort så hjelper ikke det noe særlig på akkurat dette, men merker STOR forskjell i alle andre stillinger.

Rir så klart for hans nytelse, men for min del gir det meg svært lite, og har ikke gjort det noen gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det er i hovedsak det at rommet blir "trangere" når jeg ligger, kan krysse beina osv. Når jeg sitter oppå så er jo hullet strengt talt bare et stort gap :P uansett hvor mange knipeøvelser jeg har gjort så hjelper ikke det noe særlig på akkurat dette, men merker STOR forskjell i alle andre stillinger.

Rir så klart for hans nytelse, men for min del gir det meg svært lite, og har ikke gjort det noen gang.

Signerer denne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo:

Liker det jeg.

Når jeg er på toppen, "rugger" og kan lene meg litt tilbake... g-punkt orgasme med en gang.

:lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er i hovedsak det at rommet blir "trangere" når jeg ligger, kan krysse beina osv. Når jeg sitter oppå så er jo hullet strengt talt bare et stort gap :P uansett hvor mange knipeøvelser jeg har gjort så hjelper ikke det noe særlig på akkurat dette, men merker STOR forskjell i alle andre stillinger.

Rir så klart for hans nytelse, men for min del gir det meg svært lite, og har ikke gjort det noen gang.

Fyren kan jo ikke være hard nok om du ikke kjenner noe? Len deg litt tilbake og han vil jo naturlignok støte deg mot gpunktet? Len deg over han og du ligger jo i omtrent samme positur der som når du blir tatt bakfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren kan jo ikke være hard nok om du ikke kjenner noe? Len deg litt tilbake og han vil jo naturlignok støte deg mot gpunktet? Len deg over han og du ligger jo i omtrent samme positur der som når du blir tatt bakfra?

Altså, jeg har hatt sex et par år nå, har prøvd alle vinkler. Jeg har aldri kjent noe "borti" g-punktet mitt noen gang.... Når jeg kommer under sex så merker jeg det i hovedsak fordi jeg har squirta, blir like overrasket hver gang. Han er hard, men jeg har generelt bare lite følelse inni vagina tror jeg. Trist, men sånn er det nesten. Ikke har han liten penis heller, og har vært noenlunde samma greia uansett sexpartner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...