Gå til innhold

Jenter; får dere noe utbytte av å ri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, jeg har hatt sex et par år nå, har prøvd alle vinkler. Jeg har aldri kjent noe "borti" g-punktet mitt noen gang.... Når jeg kommer under sex så merker jeg det i hovedsak fordi jeg har squirta, blir like overrasket hver gang. Han er hard, men jeg har generelt bare lite følelse inni vagina tror jeg. Trist, men sånn er det nesten. Ikke har han liten penis heller, og har vært noenlunde samma greia uansett sexpartner.

Om du klarer å tre deg helt nedpå han, så kan du jo også lene deg fremover for å stimulere klitoris for så å "gnikke" den frem og tilbake der fremfor å fokusere bevegelsene på opp og ned slik at du skal kjenne noe "inni"? Om han eventuelt er for lang så kan du jo kanskje teste denne metoden der beinet hans blir brukt for å gi deg stimuli der istedet. ^^

the-seated-scissors-sex-position2.jpg

Er jo mange som sier at de lettere får orgasme "inni" om de blir opphisset og får orgasme "utenfor" først. Har du testet det?

Syns bare det er rart at det handler om mangelen på tilfredsstillelse og friksjon og ikke det at det er uvanlig at man må jobbe samtidig som man skal fokusere på orgasmen.

Jeg kan ikke si jeg kjenner at noen jenter har blitt som "grotter" liksom, eller et "stort gap" når de har ridd meg. ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du klarer å tre deg helt nedpå han, så kan du jo også lene deg fremover for å stimulere klitoris for så å "gnikke" den frem og tilbake der fremfor å fokusere bevegelsene på opp og ned slik at du skal kjenne noe "inni"? Om han eventuelt er for lang så kan du jo kanskje teste denne metoden der beinet hans blir brukt for å gi deg stimuli der istedet. ^^

the-seated-scissors-sex-position2.jpg

Er jo mange som sier at de lettere får orgasme "inni" om de blir opphisset og får orgasme "utenfor" først. Har du testet det?

Syns bare det er rart at det handler om mangelen på tilfredsstillelse og friksjon og ikke det at det er uvanlig at man må jobbe samtidig som man skal fokusere på orgasmen.

Jeg kan ikke si jeg kjenner at noen jenter har blitt som "grotter" liksom, eller et "stort gap" når de har ridd meg. ^^

Det er en god blanding av lite følelse/friksjon og fokuset på alt annet enn nytelsen i seg selv. Jeg fokuserer for mye på hva jeg gjør når jeg rir, slik at det skal bli godt for han. Og for å vite når det er godt for han må jeg fokusere på kroppspråket hans i tillegg til hva jeg gjør. Når jeg da kjenner svært lite selv, og fokuset er flyttet over på mine handlinger og hans reaksjoner, er muligheten for vaginal orgasme borte. Og jeg kommer veldig lett vaginalt ellers. Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt gidder å ri han, er fordi han liker det og fordi han fortjener å slippe å jobbe hele tiden selv. Akkurat som at eneste grunnen til at jeg gidder å suge han er fordi jeg vet han liker det. Det gir meg ingenting, fordi han bare forholder seg helt passiv når jeg suger han.

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god blanding av lite følelse/friksjon og fokuset på alt annet enn nytelsen i seg selv. Jeg fokuserer for mye på hva jeg gjør når jeg rir, slik at det skal bli godt for han. Og for å vite når det er godt for han må jeg fokusere på kroppspråket hans i tillegg til hva jeg gjør. Når jeg da kjenner svært lite selv, og fokuset er flyttet over på mine handlinger og hans reaksjoner, er muligheten for vaginal orgasme borte. Og jeg kommer veldig lett vaginalt ellers. Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt gidder å ri han, er fordi han liker det og fordi han fortjener å slippe å jobbe hele tiden selv. Akkurat som at eneste grunnen til at jeg gidder å suge han er fordi jeg vet han liker det. Det gir meg ingenting, fordi han bare forholder seg helt passiv når jeg suger han. Anonymous poster hash: 04d77...4b7

Altså, han viser nytelse når jeg suger han. Men han tar ikke på meg eller gir meg noe tilbake.

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god blanding av lite følelse/friksjon og fokuset på alt annet enn nytelsen i seg selv. Jeg fokuserer for mye på hva jeg gjør når jeg rir, slik at det skal bli godt for han. Og for å vite når det er godt for han må jeg fokusere på kroppspråket hans i tillegg til hva jeg gjør. Når jeg da kjenner svært lite selv, og fokuset er flyttet over på mine handlinger og hans reaksjoner, er muligheten for vaginal orgasme borte. Og jeg kommer veldig lett vaginalt ellers. Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt gidder å ri han, er fordi han liker det og fordi han fortjener å slippe å jobbe hele tiden selv. Akkurat som at eneste grunnen til at jeg gidder å suge han er fordi jeg vet han liker det. Det gir meg ingenting, fordi han bare forholder seg helt passiv når jeg suger han.

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

Det er jo vell og bra det, men vet han om "problemet"? Det er jo greit at du gjør det i perioder der du vil gjøre det lille ekstra for hans del, men om dere hadde snakket sammen om dette så skal jeg banne på at han hadde satt pris på at dere sammen klarte å gjøre det slik at du fikk noe ut av det også.

Altså, ri litt for din egen del også. Eksperimenter litt for din egen del, og prøv å fokuser på at du skal få noe ut av det engang i blant. Hvor fantastisk ville det ikke vært om du kunne ri både for å se hans nytelse samt klare å komme selv med trening slik at dere kan komme sammen? Det er jo det som er det flotte med jenter som kan kunsten i å ri. Det å holde fyren på pinebenken, på randen av orgasmen mens hun samtidig bruker tiden for å komme opp til det samme nivået selv slik at hun kan gire om, stramme til og få begge over streken samtidig.

Kommuniser litt med typen så trur jeg han med glede hadde sett for seg at du eksperimenterte og fokuserte på deg selv når du rei engang i blant.

Det er jo tross alt den eneste stillingen hvor vi kan se og erfare hele jobben fra et annet perspektiv, og det å erfare at ei jente kommer mens hun rir og bruker min kuk til det på akkurat den måten hun vil og trenger er fantastisk.

Endret av Timza
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, han viser nytelse når jeg suger han. Men han tar ikke på meg eller gir meg noe tilbake.

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

Dine preferanser burde han faktisk vite om isåfall. Kanskje han trur du er fornøyd slik ting er, kanskje han selv er fornøyd med å tru at du er fornøyd. Så dette løser du jo bare ved å snakke om sex med han, og der burde jo tankene dine om at det å ri er kjipt også være med siden du føler at du må fokusere for mye på hans nytelse og ikke din egen hver bidige gang. Bytt litt på rett og slett. Gi han en ridejobb han sent vil glemme der du fokuserer kun på han, og gjør det litt for din egen del også andre ganger hvor du kun rir på den måten som gir deg mest nytelse og ikke han, og fokuser kun på deg selv, og forlangt at han fingrer deg samtidig, at han beføler puppene dine og hele kroppen din, at han drar deg til seg osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Fyren kan jo ikke være hard nok om du ikke kjenner noe? Len deg litt tilbake og han vil jo naturlignok støte deg mot gpunktet? Len deg over han og du ligger jo i omtrent samme positur der som når du blir tatt bakfra?

Altså, jeg har hatt sex et par år nå, har prøvd alle vinkler. Jeg har aldri kjent noe "borti" g-punktet mitt noen gang.... Når jeg kommer under sex så merker jeg det i hovedsak fordi jeg har squirta, blir like overrasket hver gang. Han er hard, men jeg har generelt bare lite følelse inni vagina tror jeg. Trist, men sånn er det nesten. Ikke har han liten penis heller, og har vært noenlunde samma greia uansett sexpartner.

Støtter Timza igjen i dette her.....Jeg må si jeg er lettere sjokkert igjen av å lese svarene i denne tråden. Men det underbygger jo bare det jeg har hatt misstanke til i lang tid om kvinners seksualitet, så det burde ikke komme som et sjokk. Men denne stillingen er jo liksom ment å være en stilling som damen har fritt spillerom og kan ta styring over hele greia som hun selv vil....og at man da ikke kjenner noenting uansett hva man gjør er jo litt rart da etter min mening. Som Timza sier her...om man lener seg hit og dit mens man puler slik, så vil jo en normal penis som er stiv kunne treffe alle veggene i skjeden og gjøre "samme nytten" som i alle andre stillinger? :overrasket: Blir det for mye "jobb" for damene i den stillingen tro? Blir det for mye konsentrasjon om rytme og det å ikke skulle bli for sliten i lårene, til at dere klarer å nyte det skikkelig? Jeg bare tenker høyt....

Vil legge til her Nuttery at det ikke er noe galt i det ;) For all del.....jeg er ikke sur fordi damene viser seg å ikke like den stillingen. Jeg er bare forundret over at en så stor andel kvinner syntes at akkurat den stillingen er bortkastet. :klo:

Jaja...nå vet jeg iallefall hva slags stilling jeg IKKE skal bruke dersom jeg får oppleve sex igjen iallefall :nigo: ....Jo eldre jeg blir og mer jeg får innblikk i kvinners tanker og liv, desto mindre klok blir jeg på dem :ler2::smilorange:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dine preferanser burde han faktisk vite om isåfall. Kanskje han trur du er fornøyd slik ting er, kanskje han selv er fornøyd med å tru at du er fornøyd. Så dette løser du jo bare ved å snakke om sex med han, og der burde jo tankene dine om at det å ri er kjipt også være med siden du føler at du må fokusere for mye på hans nytelse og ikke din egen hver bidige gang. Bytt litt på rett og slett. Gi han en ridejobb han sent vil glemme der du fokuserer kun på han, og gjør det litt for din egen del også andre ganger hvor du kun rir på den måten som gir deg mest nytelse og ikke han, og fokuser kun på deg selv, og forlangt at han fingrer deg samtidig, at han beføler puppene dine og hele kroppen din, at han drar deg til seg osv.

Han er fullstendig klar over at jeg ikke kommer når jeg rir, vi har veldig god kommunikasjon. Hvis jeg er kåt og han bare vil bli sugd forteller jeg han hvorfor jeg ikke vil suge han, nettopp fordi han ikke gir meg noe tilbake, eventuelt så suger jeg til han holder på å komme og så gir jeg meg og fortsetter å tease han. Da vet han at eneste måten han kan få utløsning på er 1) å knulle meg, 2) å runke. Han velger alltid nr 1.

Vi har prøvd forskjellige metoder når det kommer til å ri, og den eneste måten jeg får orgasme er når han ligger i badekaret, jeg med bein og armer på badekarkanten og hever meg opp og ned (litt som en omvendt pushup). Når jeg nærmer meg klimaks tar han over slik at jeg ikke skal ramle over han. Jeg mister kontrollen når jeg kommer og klarer derfor ikke å både holde meg oppe og bevege meg samtidig når jeg kommer.

Det er noe med den stillingen der som gjør at jeg kjenner ekstremt mye nedentlig. Han fyller liksom hele meg. Akkurat det klarer jeg ikke å oppnå ved å ri han i f.eks. senga uansett hvordan jeg vrir og vender på det.

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er fullstendig klar over at jeg ikke kommer når jeg rir, vi har veldig god kommunikasjon. Hvis jeg er kåt og han bare vil bli sugd forteller jeg han hvorfor jeg ikke vil suge han, nettopp fordi han ikke gir meg noe tilbake, eventuelt så suger jeg til han holder på å komme og så gir jeg meg og fortsetter å tease han. Da vet han at eneste måten han kan få utløsning på er 1) å knulle meg, 2) å runke. Han velger alltid nr 1.

Vi har prøvd forskjellige metoder når det kommer til å ri, og den eneste måten jeg får orgasme er når han ligger i badekaret, jeg med bein og armer på badekarkanten og hever meg opp og ned (litt som en omvendt pushup). Når jeg nærmer meg klimaks tar han over slik at jeg ikke skal ramle over han. Jeg mister kontrollen når jeg kommer og klarer derfor ikke å både holde meg oppe og bevege meg samtidig når jeg kommer.

Det er noe med den stillingen der som gjør at jeg kjenner ekstremt mye nedentlig. Han fyller liksom hele meg. Akkurat det klarer jeg ikke å oppnå ved å ri han i f.eks. senga uansett hvordan jeg vrir og vender på det.

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

Men hvorfor så mye fokus på han hver gang du rir? Vi menn kommer jo uansett når vi vil, så det er jo litt bortkastet. Om vi ikke gidder mer og vil komme, så løfter vi dere opp og knuller dere undenifra uansett. Så fokus på deg selv, og se om du kan trene deg opp til å komme når du rir om du kun gjør det? Glem at du skal gjøre det perfekt for han og sjekk om det utgjør noen forskjell om du prøver kun for din egen del bare for å gjøre en test liksom.

Syns man skal teste alt før man sier at det ikke går isåfall. Når resultatet av testingen kan være at du lærer deg å komme selv i den stillingen, så er det jo win-win å bare teste å glemme han og fokusere på deg selv. Gjør det til en konkurranse, og gi han 5 gratis blowjobs nestedag om du får det til, så skal du se at du får hjelp fra hans side også.. hehe.

Endret av Timza
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor så mye fokus på han hver gang du rir? Vi menn kommer jo uansett når vi vil, så det er jo litt bortkastet. Om vi ikke gidder mer og vil komme, så løfter vi dere opp og knuller dere undenifra uansett. Så fokus på deg selv, og se om du kan trene deg opp til å komme når du rir om du kun gjør det? Glem at du skal gjøre det perfekt for han og sjekk om det utgjør noen forskjell om du prøver kun for din egen del bare for å gjøre en test liksom.

Syns man skal teste alt før man sier at det ikke går isåfall. Når resultatet av testingen kan være at du lærer deg å komme selv i den stillingen, så er det jo win-win å bare teste å glemme han og fokusere på deg selv. Gjør det til en konkurranse, og gi han 5 gratis blowjobs nestedag om du får det til, så skal du se at du får hjelp fra hans side også.. hehe.

Fokus på han når jeg rir kommer av at hans nytelse er ganske essensiell for min tenning. Det er svært sjelden jeg klarer å være egoistisk i senga. Sexen blir liksom ikke komplett hvis han ikke nyter det han også.

Men når jeg tenker meg om, så har han vist meg flere ganger at min nytelse er ganske essensiell for hans tenning også..... Med unntak av de gangene han bare ønsker en blowjob. Hva er det som er så annerledes med en blowjob?

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fokus på han når jeg rir kommer av at hans nytelse er ganske essensiell for min tenning. Det er svært sjelden jeg klarer å være egoistisk i senga. Sexen blir liksom ikke komplett hvis han ikke nyter det han også.

Men når jeg tenker meg om, så har han vist meg flere ganger at min nytelse er ganske essensiell for hans tenning også..... Med unntak av de gangene han bare ønsker en blowjob. Hva er det som er så annerledes med en blowjob?

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

Argumentet handler jo ikke om at du skal være egoistisk hele tiden. Argumentet handler jo om at du skal tillate deg å prøve ut noe for å på sikt kunne nyte stillingen både for deg selv rundt muligheten for å få en orgasme, samt gi han ekstra nytelse i det at du gjør jobben. Nå snakker jeg jo litt for slik jeg mener at jeg ville følt det, men min nytelse handler jo også om jentas nytelse. Så det å bli ridd der hun kan komme, vil for meg være en bedre opplevelse enn at hun kun rir meg kun for min nytelse - så det går jo begge veier. Om veien for den nytelsen av å se hun komme på meg handler om at hun i en periode kun fokuserer på deg selv, så er det noe jeg hadde lett hoppet på og ønsket for å kunne se om resultatet kunne blitt et steg bedre på sikt.

Ta frem vibratoren og gi den til han og få klitorisen stimulert mens du rir han der du fokuserer på deg selv i bevegelsene du gjør. Kanskje det er "startkablene" du trenger for å få det igang.

Du sitter jo uansett på kuken hans og rir han. Det skal endel til for at din egoisme i den settingen faktisk blir egoisme når du faktisk gjør arbeidet og rir han. ^^

Om du nyter det å bli slikket, så skjønner du jo hvorfor det er annerledes å få en blowjob. ^^

Endret av Timza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater den stillingen. Uansett hvilken vei vi gjør det, eller om mannen "tar kontroll" og beveger seg selv. Kjenner lite. Litt bedre om vi gjør det på en stol slik at han sitter, men fortsatt ikke noe jeg kan komme av. Typen har heller aldri kommet i den stillingen.

Og her tar jeg ansvar for egen orgasme, så ikke kom her med noen "du er så egoistisk"-tale. Jeg kan gjerne ri for å tilfredsstille han, men mannen min tenner veldig på at jeg får orgasme, så han vil helst at jeg nyter det jeg også. ;)

Hvis man er lei av at jenter er så egoistiske og dårlige i senga (er gutter så mye bedre, liksom?) så er det på tide å slutte å pule rundt. God sex er enklest å oppnå med fast partner, for da kan man lære hva vedkommende liker. Alle gutter er ikke like, selv om dere liker å fremstille dere som enkle sjeler (og fortsatt skal ha oss til å tro at dere er guder i senga og at det bare er oss jenter som er kjedelige).

Sex er et lagspill. Man gjør hverandre gode.

Anonymous poster hash: e47b9...e23

Hvordan kan jenter være gode i senga når gutten gjør jobben? Eneste jenter gjør er jo å ligge der å prøve å se deilig ut stort sett, mens menn knuller de?

Anonymous poster hash: 7151d...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argumentet handler jo ikke om at du skal være egoistisk hele tiden. Argumentet handler jo om at du skal tillate deg å prøve ut noe for å på sikt kunne nyte stillingen både for deg selv rundt muligheten for å få en orgasme, samt gi han ekstra nytelse i det at du gjør jobben. Nå snakker jeg jo litt for slik jeg mener at jeg ville følt det, men min nytelse handler jo også om jentas nytelse. Så det å bli ridd der hun kan komme, vil for meg være en bedre opplevelse enn at hun kun rir meg kun for min nytelse, om du forstår - så det går jo begge veier, og om veien for den nytelsen av å se hun komme på meg handler om at hun i en periode kun fokuserer på deg selv, så er det noe jeg hadde lett hoppet på og ønsket for å kunne se om resultatet kunne blitt et steg bedre.

Du sitter jo uansett på kuken hans og rir han. Det skal endel til for at din egoisme i den settingen faktisk blir egoisme når du faktisk gjør arbeidet og rir han. ^^

Om du nyter det å bli slikket, så skjønner du jo hvorfor det er annerledes å få en blowjob. ^^

Joda, jeg forstår tankegangen når det kommer til å bli ridd. Vi har utforsket en del, men kanskje ikke nok. Har ikke følt at det har vært verdt det så veldig egentlig, siden jeg aldri har funnet en måte å ri på som gir meg klimaks. Med unntak av treningsøkten i badekaret.

Jeg liker å bli slikket, men han har bare slikket meg én gang, i fylla. Han hater å slikke. Så da skjønner du kanskje hvorfor jeg føler jeg får lite ut av å suge også? :)

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jenter være gode i senga når gutten gjør jobben? Eneste jenter gjør er jo å ligge der å prøve å se deilig ut stort sett, mens menn knuller de?Anonymous poster hash: 7151d...2d5

Som kvinne har jeg to muligheter når jeg har sex med typen min:

1. Være helt passiv og bare motta.

2. Delta, vise nytelse, klamre meg fast i han, ta initiativ til å bytte stillinger, utforske han, osv...

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Det er en god blanding av lite følelse/friksjon og fokuset på alt annet enn nytelsen i seg selv. Jeg fokuserer for mye på hva jeg gjør når jeg rir, slik at det skal bli godt for han. Og for å vite når det er godt for han må jeg fokusere på kroppspråket hans i tillegg til hva jeg gjør. Når jeg da kjenner svært lite selv, og fokuset er flyttet over på mine handlinger og hans reaksjoner, er muligheten for vaginal orgasme borte. Og jeg kommer veldig lett vaginalt ellers.

Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt gidder å ri han, er fordi han liker det og fordi han fortjener å slippe å jobbe hele tiden selv. Akkurat som at eneste grunnen til at jeg gidder å suge han er fordi jeg vet han liker det. Det gir meg ingenting, fordi han bare forholder seg helt passiv når jeg suger han.

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

Takk.

Og der setter du vel egentlig to tykke streker under mitt poeng når det gjelder kvinners seksualitet....

Prøv å ta den erfaringen du har der og snu det rundt....så vet du hvordan det er å være mann og det å skulle varte opp, gi henne 10 orgasmer og å prestere seksuellt 24/7 ;)

Jeg skriver ikke dette her for å ta deg altså...men vil bare dele litt om hvordan jeg som mann tenker om det å utføre diverse former for seksuell nytelse på en kvinne.

Jeg personlig får ingen direkte fysisk nytelse av å slikke en dame. Altså...jeg har ikke en så sensitiv tunge med nervetråder som gir meg orgasme og gåsehud på ryggen, fordi jeg sleiker en fitte eller pupp. MEN hjernen min tenner så jævlig på å gjøre det. Fordi jeg vet at hun nyter det. Hjernen er vår største erogene sone. Å ligge mellom bena hennes og titte opp på øynene hennes og se når jeg treffer noe godt der nede er helt fantastisk. Å plutselig kjenne det rykker i kroppen hennes når hun kjenner et følsomt punkt bli truffet. Det gir meg stor glede og det gjør meg latterlig kåt! Hun trenger ikke å ta på meg og runke meg mens jeg gjør det for henne. Hvorfor må man hele tiden bli fysisk stimulert for at sex skal være godt? :klo: Man er jo midt oppi en fantastisk setting hvor man koser seg med kroppen og personligheten til sin utvalgte....Er ikke det nytelse og pirrende i seg selv?

Passer mann og kvinne sammen seksuellt i det hele tatt?.....det koker visst ned til det. Vi vil noe helt forskjellig. To forskjellige planeter. Sexen burde vel strengt tatt bare brukes til å produsere barn? :nigo:

Jeg har offisiellt gitt opp....

Endret av HarryDotter
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å sitte oppå for å la han slappe helt av og "bare ligge der", mens jeg knuller han. Han får ofte ganske tydelig bedre orgasmer med meg på topp, og det er jo en gulrot i seg selv - få se på han når han kommer, kjenne hvordan han bukter seg under meg og vite at det er jeg som gjør dette. Mhm.

..Men sånn ellers så sliter jeg fryktelig med å komme i den stillingen; kun hvis jeg lener meg bakover så han kan ta på meg samtidig som jeg mer eller mindre holder meg helt i ro til jeg faktisk kommer. :ler: Ikke så spennende med andre ord, men han liker det tydeligvis for han gjør det hver gang jeg sitter der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler dette er den eneste stillingen jeg ikke får til. Fikser ikke teknikken!

Er jo den eneste stillingen der damer gjør jobben:P Det sier sitt om hvor dårlig damer er i senga. De er puledukker som skal ligge å stønne å se bra ut, hehe..

Anonymous poster hash: 7151d...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ELSKER å ri, det er den beste stillingen omtrent. Kan styre helt selv og få de orgasmene jeg vil ha. Rawrrrrrr. :D



Anonymous poster hash: 05e36...d36
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har hatt sex et par år nå, har prøvd alle vinkler. Jeg har aldri kjent noe "borti" g-punktet mitt noen gang.... Når jeg kommer under sex så merker jeg det i hovedsak fordi jeg har squirta, blir like overrasket hver gang. Han er hard, men jeg har generelt bare lite følelse inni vagina tror jeg. Trist, men sånn er det nesten. Ikke har han liten penis heller, og har vært noenlunde samma greia uansett sexpartner.

Det forteller jo bare at du er litt vid. Ikke noe galt i det, men bare å si det til partner så vil han skjønne at den stillingen ikke er noe for deg.:) Hvis det stemmer at det blir som et stort gap som du sa, så er det nok best å ligge med bena samlet da.:)

Anonymous poster hash: 7151d...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Og der setter du vel egentlig to tykke streker under mitt poeng når det gjelder kvinners seksualitet....

Prøv å ta den erfaringen du har der og snu det rundt....så vet du hvordan det er å være mann og det å skulle varte opp, gi henne 10 orgasmer og å prestere seksuellt 24/7 ;)

Jeg skriver ikke dette her for å ta deg altså...men vil bare dele litt om hvordan jeg som mann tenker om det å utføre diverse former for seksuell nytelse på en kvinne.

Jeg personlig får ingen direkte fysisk nytelse av å slikke en dame. Altså...jeg har ikke en så sensitiv tunge med nervetråder som gir meg orgasme og gåsehud på ryggen, fordi jeg sleiker en fitte eller pupp. MEN hjernen min tenner så jævlig på å gjøre det. Fordi jeg vet at hun nyter det. Hjernen er vår største erogene sone. Å ligge mellom bena hennes og titte opp på øynene hennes og se når jeg treffer noe godt der nede er helt fantastisk. Å plutselig kjenne det rykker i kroppen hennes når hun kjenner et følsomt punkt bli truffet. Det gir meg stor glede og det gjør meg latterlig kåt! Hun trenger ikke å ta på meg og runke meg mens jeg gjør det for henne. Hvorfor må man hele tiden bli fysisk stimulert for at sex skal være godt? :klo: Man er jo midt oppi en fantastisk setting hvor man koser seg med kroppen og personligheten til sin utvalgte....Er ikke det nytelse og pirrende i seg selv?

Passer mann og kvinne sammen seksuellt i det hele tatt?.....det koker visst ned til det. Vi vil noe helt forskjellig. To forskjellige planeter. Sexen burde vel strengt tatt bare brukes til å produsere barn? :nigo:

Jeg har offisiellt gitt opp....

Vi passer veldig godt sammen seksuelt, selvom det kanskje ikke virker sånn utifra der jeg skriver her. Jeg må gjøre noe riktig, for jeg er den eneste som har fått han til å komme når han har blitt ridd, og jeg er den eneste som har klart å suge han til han kommer. Og det er en liten seier i seg selv, det. Det gir meg jo en type nytelse. Men kan bli litt seksuelt frustrert når jeg føler det går litt lenge mellom hver gang vi har sex, og når han endelig er kåt og klar så skal jeg ri han eller suge han, uten at han gir meg noe tilbake på en måte. Det er heldigvis ikke så ofte dette skjer, men selvom jeg nyter å se han nyte, så blir det en liten skuffelse når jeg vet at det er en uke til neste gang, og en uke siden sist.

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg forstår tankegangen når det kommer til å bli ridd. Vi har utforsket en del, men kanskje ikke nok. Har ikke følt at det har vært verdt det så veldig egentlig, siden jeg aldri har funnet en måte å ri på som gir meg klimaks. Med unntak av treningsøkten i badekaret.

Jeg liker å bli slikket, men han har bare slikket meg én gang, i fylla. Han hater å slikke. Så da skjønner du kanskje hvorfor jeg føler jeg får lite ut av å suge også? :)

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

Du klarer jo å nå klimaks gjennom penetrasjon og kun det, så sånn sett er du jo heldigere enn mange kvinner allerede fra bunnen av. Og når du vet at du kan komme av det, så skal du kunne komme av å ri også. Problemet er nok at det er uvant. Du må jobbe hardt slik at du fokuserer mer på smerten i beina, armene og magen mer enn vanlig, samtidig som du må fokusere på hans nytelse fremfor din egen slik du er vandt til å gjøre. Løsningen vil altså være å ta vekk mulige problemstillinger og ta det steg for steg. Ta tilbake fokuset på deg selv slik du er vandt med. Ri han også på en måte som favoritiserer deg og din følelse der nede fremfor det du vet gir han mest, som mest sannsynligvis gjør deg mest sliten også.

Klarer du å komme med det, så kan du jo jobbe deg sakte men sikkert tilbake slik at du står i posisjon til å kunne komme selv, samtidig som du fokuserer på hans nytelse der du skifter fokus litt etter litt fra deg selv til han igjen, og du takler å bli mer sliten i armer og bein og samtidig klare å komme og vips du har en nytt "arsenal" å leke med for å gi dere begge to fantastiske opplevelser.

Hvorfor hater han å slikke? Jeg hatet å slikke selv når jeg var rundt 16-17 år. Grunnen var fordi jeg viste jeg sugde i det. ;)

Jeg lærte etterhvert å like det fordi jeg møtte ei jente som gav meg instrukser på det og var flink på å gi meg veiledning og skryt når jeg ble bedre. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...