Gå til innhold

Ap med nytt forslag, hva synes du`?


maskineple

Anbefalte innlegg

For all del, føl deg fri til å kaste ut en hvilken som helst påstand du måtte ønske. Jeg kan godt legge frem linker til det man vet om de kriminelle aktivitetene til klubben HA i Norge og internasjonalt, og dokumentasjon for domfellelser for grov kriminalitet. Det virker litt bortkastet å bruke tid til å gjøre det, men for all del.

Hvis DU (som jeg antar ikke er kriminell, så raus skal jeg være) skulle oppdage at klubben du er medlem av, er styrt av en gjeng dømte mordere og at halve ledersjiktet sitter eller har sittet i fengsel for narkokriminalitet og flere av de andre medlemmene var mistenkt eller under etterforskning, ville du da fortsatt ønske å være et medlem av den klubben? Ville du melde deg inn?

Hvis du som muslim skulle oppdage at religionen du er medlem av, ble styrt av en pedofil mann og stod for ting i dag som er straffbart, ville du da fortsatt ønske å være medlem av denne religionen? Ville du konvertere dit?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sant nok. Men hvis det eneste du vet om en person, er at han er muslim, hvor stor sannsynlighet er det for at han også er kriminell, basert på det man vet om domfellelsesraten?

Forsvinnende liten.

Tja, ca. 20 % når det gjelder enkelte grupper.

Skal sies at jeg ikke liker å dømme individer før jeg kjenner dem som person, men i enkelte tilfeller kan det være lurt å tenke seg om to ganger.

Har selv mange innvandrervenner, og de er greie folk, men jeg er fortsatt de som faller utenfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, føl deg fri til å kaste ut en hvilken som helst påstand du måtte ønske. Jeg kan godt legge frem linker til det man vet om de kriminelle aktivitetene til klubben HA i Norge og internasjonalt, og dokumentasjon for domfellelser for grov kriminalitet. Det virker litt bortkastet å bruke tid til å gjøre det,

Det er du som føler for og kaste ut påstander, som du her har gjort. Ja jeg kan legge ut dokumentasjon på islamsk kriminalitet, brutalitet osv. Men kan vi si at hele islam er slik? Kan vi si at hele HA er slik? Selvsagt ikke. Kun Mann 42 som tydeligvis kan dette. Det er han og høyreekstreme i Vigrid og andre tullinger som gjør. Så du er i godt selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok. Men hvis det eneste du vet om en person, er at han er muslim, hvor stor sannsynlighet er det for at han også er kriminell, basert på det man vet om domfellelsesraten?

Forsvinnende liten.

Og det eneste du vet om en man er at han er med i HA, hvor stor er sannsynligheten for at han er kriminell? Svært liten selvfølgelig. Om man ser på hvor mange som blir dømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du som muslim skulle oppdage at religionen du er medlem av, ble styrt av en pedofil mann og stod for ting i dag som er straffbart, ville du da fortsatt ønske å være medlem av denne religionen? Ville du konvertere dit?

Hvilken pedofil mann er det som leder islam?

Den samme kritikken som du retter mot islam på bakgrunn av profetens handlinger, kan du forsåvidt rette mot en hver religion i verden i dag. Antakeligvis. Du kan i det minste hudflette både jødene og de kristne med henvisning til Moses's herjinger, som er utførlig beskrevet i Det Gamle Testamente.

For at din sammenligning skulle være valid, så måtte det islamske trossamfunnet være en pedofil kult som fortsatt førte krig mot anderledes troende. Men vi ser forholdsvis lite av denslags blant muslimer i Norge. Og det virker ikke rimelig for meg å dømme alle muslimer på bakgrunn av Profetens Ummah og en håndfull Syriafarende terrorister.

Og bare for ordens skyld, jeg ville ikke konvertert til NOEN religion.

Jeg er prinsipiell motstander av guder, og særlig guder av den judeokristne sorten. Jeg ville ikke konvertert til hverken islam, kristendommen eller jødedommen, om så gud selv stod på torget og utførte mirakler hver eneste søndag.

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ca. 20 % når det gjelder enkelte grupper.

Skal sies at jeg ikke liker å dømme individer før jeg kjenner dem som person, men i enkelte tilfeller kan det være lurt å tenke seg om to ganger.

Har selv mange innvandrervenner, og de er greie folk, men jeg er fortsatt de som faller utenfor.

Det er omtrent 3 ganger så mye som for nordmenn, iflg artikkelen din. Så hvor redd er du for at en tilfeldig nordmann skal være kriminell? Basert på den opplysningen alene, så er sjansen 1/20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det eneste du vet om en man er at han er med i HA, hvor stor er sannsynligheten for at han er kriminell? Svært liten selvfølgelig. Om man ser på hvor mange som blir dømt.

Den er faktisk ganske høy. Det er derfor politiet betrakter HA som en kriminell organisasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som føler for og kaste ut påstander, som du her har gjort. Ja jeg kan legge ut dokumentasjon på islamsk kriminalitet, brutalitet osv. Men kan vi si at hele islam er slik? Kan vi si at hele HA er slik? Selvsagt ikke. Kun Mann 42 som tydeligvis kan dette. Det er han og høyreekstreme i Vigrid og andre tullinger som gjør. Så du er i godt selskap.

Å, dette er herlig. Forsøker du å slå meg i hartkorn med nassetullingene i Vigrid?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken pedofil mann er det som leder islam?

Den samme kritikken som du retter mot islam på bakgrunn av profetens handlinger, kan du forsåvidt rette mot en hver religion i verden i dag. Antakeligvis. Du kan i det minste hudflette både jødene og de kristne med henvisning til Moses's herjinger, som er utførlig beskrevet i Det Gamle Testamente.

For at din sammenligning skulle være valid, så måtte det islamske trossamfunnet være en pedofil kult som fortsatt førte krig mot anderledes troende. Men vi ser forholdsvis lite av denslags blant muslimer i Norge. Og det virker ikke rimelig for meg å dømme alle muslimer på bakgrunn av Profetens Ummah og en håndfull Syriafarende terrorister.

Jeg er skeptisk til både kristendommen og jødedommen også, bare så det er sagt. Det er bare ikke like dagsaktuelt. I tillegg synes jeg kristendommen her i Norge i alle fall har fornyet seg såpass at de ikke fortjener den samme kritikken som islam.

Det er du som sår tvil til HA, og ethvert menneskene som melder seg inn burde tenke over hva lederskapet gjør. Da tenker jeg, om man tilber en religion, hvor den viktigste skikkelsen var pedofil, så sier det ganske mye. Spesielt med tanke på det Mohammed gjorde ikke er direkte uvanlig i enkelte muslimske land enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi jeg er lei av at muslim unger alltid skal skrike halal kjøtt og peke på bikkja mi hver gang jeg går i butikken :glare:

Sikker på at de kalte hunden halal og ikke haram?

Hunder er haram i islam. Hunder regnes som urene, noe som er forbudt.

Anonymous poster hash: 68fbc...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er omtrent 3 ganger så mye som for nordmenn, iflg artikkelen din. Så hvor redd er du for at en tilfeldig nordmann skal være kriminell? Basert på den opplysningen alene, så er sjansen 1/20.

Kommer da helt an på typen og setting det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skeptisk til både kristendommen og jødedommen også, bare så det er sagt. Det er bare ikke like dagsaktuelt. I tillegg synes jeg kristendommen her i Norge i alle fall har fornyet seg såpass at de ikke fortjener den samme kritikken som islam.

Det er du som sår tvil til HA, og ethvert menneskene som melder seg inn burde tenke over hva lederskapet gjør. Da tenker jeg, om man tilber en religion, hvor den viktigste skikkelsen var pedofil, så sier det ganske mye. Spesielt med tanke på det Mohammed gjorde ikke er direkte uvanlig i enkelte muslimske land enda.

Det blir en anelse irrelevant for dagens muslimer, tenker nå jeg. Og særlig for dagens muslimer i Norge.

Historisk sett er ikke akkurat barnebruder noe uvanlig i noen kultur, inkludert vår egen. Gå 1400 år tilbake i norsk historie, og du vil finne plenty med kulturelle praksiser som du ikke selv ville bekjenne deg til, og ingen ville forlange at du kaster passet ditt av den grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer da helt an på typen og setting det.

Akkurat. Det kommer helt an på typen og setting. Men det skyldes jo at vi vet mer om andre nordmenn og lettere leser hva slags type de er og hvilken setting det dreier seg om, enn vi gjør med innvandrere. DE ser i langt større grad like ut for oss, og vi er ikke like godt i stand til å skille mellom forskjellige typer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir en anelse irrelevant for dagens muslimer, tenker nå jeg. Og særlig for dagens muslimer i Norge.

Historisk sett er ikke akkurat barnebruder noe uvanlig i noen kultur, inkludert vår egen. Gå 1400 år tilbake i norsk historie, og du vil finne plenty med kulturelle praksiser som du ikke selv ville bekjenne deg til, og ingen ville forlange at du kaster passet ditt av den grunn.

Du sier det egentlig greit selv. "Gå 1400 år tilbake i tid". Det er jo nettopp det som er problemet med en del av verdensreligionene, og da spesielt islam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er faktisk ganske høy. Det er derfor politiet betrakter HA som en kriminell organisasjon.

Like høy som at muslimer er potensielle kriminelle terrorister. Eller kan du dokumentere din påstand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat. Det kommer helt an på typen og setting. Men det skyldes jo at vi vet mer om andre nordmenn og lettere leser hva slags type de er og hvilken setting det dreier seg om, enn vi gjør med innvandrere. DE ser i langt større grad like ut for oss, og vi er ikke like godt i stand til å skille mellom forskjellige typer.

Du kan jo snakke for deg selv, egentlig. Oppførsel og væremåte har mye å si, og har lite å si med hvilken rase man er.

Det er lov å være skeptisk. Det er lov å være skeptisk for for eksempel damer overfor menn også en sen natt, for å si det sånn. Sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, dette er herlig. Forsøker du å slå meg i hartkorn med nassetullingene i Vigrid?

Du oppfører deg på nivået til Vigrid og andre tullinger på den siden. Påstander, stigmatisering, fordommer, fremmedfrykt osv. Og ingen ting kan du dokumentere. Patetisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det egentlig greit selv. "Gå 1400 år tilbake i tid". Det er jo nettopp det som er problemet med en del av verdensreligionene, og da spesielt islam.

Leste du innleggetl, egentlig? Det var veldig kort. Poenget var veldig enkelt. Du kan ikke klistre alt Muhammed gjorde, i panna på en moderne muslim, like lite som du kan gjøre moderne kristne medskyldige i forbrytelsene til den genocidale etnosentriske terroristen og morderen Moses.

Som beordret at flere landsbyer skulle utslettes. Noen ganger fullstendig, andre ganger beordret han sine menn til å ta alle kvinner som enda var jomfruer. Ingen premie for å gjette hvorfor, men et halvt poeng dersom du kan stave "sexslave" og et halvt poeng til dersom du fikk assosiasjoner til det IS driver med i Irak for tida.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Spesielt med tanke på det Mohammed gjorde ikke er direkte uvanlig i enkelte muslimske land enda.

Muslimer dyrker en pedofil mann og Mann 42 støtter dette synet. Det sier litt om hans menneskesyn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like høy som at muslimer er potensielle kriminelle terrorister. Eller kan du dokumentere din påstand?

http://en.wikipedia.org/wiki/Hells_Angels_MC_criminal_allegations_and_incidents

Denne artikkelen gir en grei oversikt over HA's kriminelle aktiviteter internasjonalt. Den lister bare opp domfellelser, men som du vil se, når man raider et HA-lubbhus og gjennomsøker det, så dukker det opp stash som man ikke finner noe sted annet enn hos medlemmer av en kriminell organisasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...