Gå til innhold

Ap med nytt forslag, hva synes du`?


maskineple

Anbefalte innlegg

Ja se nå endelig til og få hentet inn flere potensielle terrorister. Det blir flaggdag den dagen det smeller her i Norge.

Det er flykninger og ikke terrorister som hentes inn. Hvis du ikke har fått det med deg så har det allerede smelt her i Norge og det var da høyreekstremister som deler dine synspunkt når det kommer til menneskeverd og slikt som var skyld i det.

Endret av MajorasMaske
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er flykninger og ikke terrorister som hentes inn. Hvis du ikke har fått det med deg så har det allerede smelt her i Norge og det var da høyreekstremister som deler dine synspunkt når det kommer til menneskeverd og slikt som var skyld i det.

Mine synspunkter? Får du ikke med deg hva jeg sier? Jeg vil alltid kjempe i mot barbariske ideologier og rasisme. Men når jeg leser slike innlegg fra deg. Så ser jeg at du ønsker terror og mer blod. Vi lærte ingen ting av 22. juli. Annet en at slike som deg kan bruke det som argument til og få inn flere gale potensielle terrorister.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse var også " flyktninger " en gang...

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Dagbladet-150-norske-IS-krigere-7887242.html

Nå kutter de hodet av folk i Syria.

Så poenget her er at, det er alt for alt for mange forskjellige her allerede, hvordan mener du vi skal intergrere disse nye i samfunnet når vi allerede sliter med dem vi har?

Og det å dra inn ABB her er feil, bare feil. Har ingen ting med saken å gjøre.

Dette forstår dessverre ikke de mest naive Nordmenn. Jeg er redd de må erfare hva vi sier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse var også " flyktninger " en gang...

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Dagbladet-150-norske-IS-krigere-7887242.html

Nå kutter de hodet av folk i Syria.

Så poenget her er at, det er alt for alt for mange forskjellige her allerede, hvordan mener du vi skal intergrere disse nye i samfunnet når vi allerede sliter med dem vi har?

Og det å dra inn ABB her er feil, bare feil. Har ingen ting med saken å gjøre.

Det at sympatisører fra den islamske staten utgir seg for å være flykninger er ikke noe vi kan straffe legitime flykninger for. Om alle de som reiser til syria fra Norge aldri hadde kommet hit i utgangspunktet hadde de bare blitt vervet i IS tidligere.

I tråd der det diskuteres krigen mot terror er absolutt ABB verdt å nevne. Det kommer antageligvis aldri til å være en liknende aksjon i norge som kan måle seg med skaden ABB utførte.

At naive folk tror terroren kommer fra utlandet er nok bare forsvarsmekanisme for folk som ikke fatter å innse at terroren som har rammet Norge hardest har vært utført av nordmenn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tråd der det diskuteres krigen mot terror er absolutt ABB verdt å nevne. Det kommer antageligvis aldri til å være en liknende aksjon i norge som kan måle seg med skaden ABB utførte.

Her viser du hvor naiv bare et Norsk menneske kan være. Det ABB gjorde var grusomt. Men vil nok bare være barnemat i forhold til det som vil komme. Men lev nå i din naive verden og tro. Du vet ikke hva du snakker om og det er trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her viser du hvor naiv bare et Norsk menneske kan være. Det ABB gjorde var grusomt. Men vil nok bare være barnemat i forhold til det som vil komme. Men lev nå i din naive verden og tro. Du vet ikke hva du snakker om og det er trist.

Det er trist at du må ty til å spre frykt kun for å forsvare ditt rasistiske menneskesyn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist at du må ty til å spre frykt kun for å forsvare ditt rasistiske menneskesyn.

Nevn et sted der jeg snakker om rase? Jeg er antirasist til min hals. Kjære menneske. Diskuter sak og ikke finn på ting. En beskyldning om slikt og jeg rapporterer deg. Noe jeg aldri vanligvis gjør. Men nå er det nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevn et sted der jeg snakker om rase? Jeg er antirasist til min hals. Kjære menneske. Diskuter sak og ikke finn på ting. En beskyldning om slikt og jeg rapporterer deg. Noe jeg aldri vanligvis gjør. Men nå er det nok.

Rasisme har blitt et utdypet begrep siden det opprinnelig kom. Det innebærer å diskriminere for både rase, religion og kultur. Det å forsvare bruk av A våpen eller gass som rammer mange uskyldige mennesker bare for å få has på IS som du gjorde i den andre tråden. Tyder jo på at de uskyldige menneskene som bor der nede ikke er verdt noe for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasisme har blitt et utdypet begrep siden det opprinnelig kom. Det innebærer å diskriminere for både rase, religion og kultur. Det å forsvare bruk av A våpen eller gass som rammer mange uskyldige mennesker bare for å få has på IS som du gjorde i den andre tråden. Tyder jo på at de uskyldige menneskene som bor der nede ikke er verdt noe for deg.

Det at målet hellligjør middelet er ikke uvanlig. Venstresiden elsker jo frigjøringskampen til Palestina selv om det brukes både terror og raketter som rammer de sivile jødene i Israel. Altså er disse rasister og har et dårlig menneskesyn siden de ikke tar hensyn til jødene i Israel?

Anonymous poster hash: 81c78...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at målet hellligjør middelet er ikke uvanlig. Venstresiden elsker jo frigjøringskampen til Palestina selv om det brukes både terror og raketter som rammer de sivile jødene i Israel. Altså er disse rasister og har et dårlig menneskesyn siden de ikke tar hensyn til jødene i Israel?

Ja, venstresiden henger ikke på greip, men det er vel ingen som fortsatt tar dem seriøst? De oser jo av dobbelmoral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasisme har blitt et utdypet begrep siden det opprinnelig kom. Det innebærer å diskriminere for både rase, religion og kultur. Det å forsvare bruk av A våpen eller gass som rammer mange uskyldige mennesker bare for å få has på IS som du gjorde i den andre tråden. Tyder jo på at de uskyldige menneskene som bor der nede ikke er verdt noe for deg.

Det er tøvete. Det vil si det samme som at siden Norge har grensekontroll, så er man rasistisk med alle som ikke har norsk statsborgerskap.

Rasisme har ingenting med kultur å gjøre, det har med rase å gjøre. Ut ifra definisjonen din, er det rasistisk å snakke ned om kanibalisme, voldskultur, mannsjåvinisme osv. Det er jo tross alt kultur, eller ukultur om man vil.

Endret av Example
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasisme har ingenting med kultur å gjøre, det har med rase å gjøre. Ut ifra definisjonen din, er det rasistisk å snakke ned om kanibalisme, voldskultur, mannsjåvinisme osv. Det er jo tross alt kultur, eller ukultur om man vil.

Det populistiske begrep på rasisme i dag tar også med kultur og religion/ideologi. Selv om alle ser at det er tøv. Rasisme handler kun om teorien om rase, der en rase er mer overlegen en annen. Om vi tar med kultur. Så er vi alle rasister. Jeg skulle likt å høre hva vår venn mener om nazikultur, HA kultur og andre ekstreme kulturer. For skal man være konsekvent og tar avstand til nazikultur, ja da er man rasist. Men igjen er nok disse folka selektive og plukker ut hva som er rasisme og ikke. Personlig forholder jeg meg kun til raseteorien og ikke populisme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er en liten sak som muligens dem som har HA fobi burde lese. Men det rokker nok for mye ved deres fordommer, så det beste er å sitte passivt og stole på fordommer og myter. Slik andre høyreekstreme tullinger liker å gjøre

http://www.tv2.no/a/3938537

Her er en annen interessant liten sak som muligens vil interessere HA-apologeter:

http://www.tv2.no/a/3915912

Den omtaler det faktum at 70% av HA's medlemmer i Norge er straffedømt. Det er et forholdsvis høyt tall, vil du ikke også være enig i det?

Fotoboken er sikkert fin, og jeg tviler ikke på at de medlemmene som fotografen møtte, viste seg fra sin beste side. Og da er jo alle bare folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse var også " flyktninger " en gang...

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Dagbladet-150-norske-IS-krigere-7887242.html

Nå kutter de hodet av folk i Syria.

Så poenget her er at, det er alt for alt for mange forskjellige her allerede, hvordan mener du vi skal intergrere disse nye i samfunnet når vi allerede sliter med dem vi har?

Og det å dra inn ABB her er feil, bare feil. Har ingen ting med saken å gjøre.

Nei, disse var ikke flyktninger. De fleste av dem er født og oppvokst i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at målet hellligjør middelet er ikke uvanlig. Venstresiden elsker jo frigjøringskampen til Palestina selv om det brukes både terror og raketter som rammer de sivile jødene i Israel. Altså er disse rasister og har et dårlig menneskesyn siden de ikke tar hensyn til jødene i Israel?

Anonymous poster hash: 81c78...fa3

Det hører nå faktisk til sjeldenhetene at noen israeler rammes av den palestinske terroren. Tapstallene ligger stort sett på den andre sida. Palestinere som dør på grunn av statsterroren fra Israel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er en annen interessant liten sak som muligens vil interessere HA-apologeter:

http://www.tv2.no/a/3915912

Den omtaler det faktum at 70% av HA's medlemmer i Norge er straffedømt. Det er et forholdsvis høyt tall, vil du ikke også være enig i det?

Fotoboken er sikkert fin, og jeg tviler ikke på at de medlemmene som fotografen møtte, viste seg fra sin beste side. Og da er jo alle bare folk.

Savnet deg i dag :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange AP folk er fornuftige mennesker og sterkt i mot islam, tenker på velgerne. Men så har du disiplene i AP, disse ser du i denne tråden og på forumet ellers. Disse folka ser og forstår ikke faren ved islam. Fordi de har lært på kurs med AUF og Støre at muslimer er berikelsen i nye vi. Støre er livsfarlig fordi det er så mange som følger han. Han forfører de unge med sitt språk om nye vi og berikelsen. Dette biter mange unge AP folk på og de ser ikke lengre klart. Derfor vil selvsagt ikke AP ha noen kontroll på hvem som slipper inn.

Jeg blir nesten skremt av hvor klart og tydelig du treffer spikeren på hodet. Men samtidig blir jeg varm i hjerteroten av å observere at det faktisk finnes mennesker som deg i lys av den politiske korrekte dominansen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nesten skremt av hvor klart og tydelig du treffer spikeren på hodet. Men samtidig blir jeg varm i hjerteroten av å observere at det faktisk finnes mennesker som deg i lys av den politiske korrekte dominansen.

Vi er langt fler en hva folk i dette samfunn tror. Folk flest vil ikke ha islam i deres nærmiljøer. Men få våger å ytre dette offentlig i samfunnet, pga. innskrenket ytringsfrihet som sosialistene har fått frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nesten skremt av hvor klart og tydelig du treffer spikeren på hodet. Men samtidig blir jeg varm i hjerteroten av å observere at det faktisk finnes mennesker som deg i lys av den politiske korrekte dominansen.

Det som er mest skremmende her er vel heller hvor totalt på jordet Gothminister er med sin omtale av den rødgrønne innvandringspolitikken. Særlig med det totalt åndssvake utsagnet "Ap vil ikke ha kontroll på hvem som slipper inn."

Tatt i betraktning at hver gang innvandringspolitikken har vært strammet inn, så har det vært AP eller en Rød-Grønn regjering som stod for det, så er det mildt sagt historieløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...