Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Winza skrev:

Ble sikkert lei av kg, er mange veteraner som har forlatt kg de siste årene. 

Ok - var bedre her før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fvonk skrev:

Ok - var bedre her før.

Må ha vært før jeg ble medlem i så fall, jeg ble medlem for 5 år siden og da var det fortsatt mye møkk og negativitet rundt om på forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fvonk said:

Ok - var bedre her før.

Synes i hvert fall flere skrev med brukernavn før. Da var det lettere å følge diskusjonene og vite hvilke innlegg man likte og ikke likte å lese. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Winza skrev:

Må ha vært før jeg ble medlem i så fall, jeg ble medlem for 5 år siden og da var det fortsatt mye møkk og negativitet rundt om på forumet

Akkurat det har det nok alltid vært i større eller mindre grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SVK skrev:

Synes i hvert fall flere skrev med brukernavn før. Da var det lettere å følge diskusjonene og vite hvilke innlegg man likte og ikke likte å lese. 

Har alltid vært mange som skrev som anonyme, er færre nå som flere plasser har blitt stengt for funksjonen. Jeg vil heller h denne funksjonen fremfor den gjeste funksjonen som jeg har lest om, da kunne alle som ikke var medlem enkelt skrive innlegg anonymt  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SVK skrev:

Synes i hvert fall flere skrev med brukernavn før. Da var det lettere å følge diskusjonene og vite hvilke innlegg man likte og ikke likte å lese. 

Mulig du er inne på noe, det er vanskelig å sette fingeren på nøyaktig hva som endrer seg - men KG er på et "all time low" nå, etter min mening. Er her allikevel, da. Enn så lenge for denne gang. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fvonk said:

Mulig du er inne på noe, det er vanskelig å sette fingeren på nøyaktig hva som endrer seg - men KG er på et "all time low" nå, etter min mening. Er her allikevel, da. Enn så lenge for denne gang. 😛 

Er her jeg også. :P

Synes det var bedre før. Når det er sagt så var det jo mye klaging da jeg starter på forumet også. Mye av det samme som klages på nå, men husker også at man klaget over "klikkerne". Det klagingen ser jeg ikke lenger. Så noe virker jo folk å være mer fornøyd med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker faktisk Citronella, og likte omtrent alltid svarene hennes. Var alltid svært nysjerrig på hvem hun var og hvordan hun så ut, husker til og med at noen ba henne om å poste bilde i den gamle bildetråden, det avviste hun blankt og sa hun ville forbli hemmelig. Det gjorde hun helt til slutten også. Ante ikke hun var død før jeg tilfeldigvis tittet innom tråden her nå. 

Så trist.. Og så trist å lese tråden hennes og den kraftige dødsangsten hun hadde..

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Emblja skrev:

Husker faktisk Citronella, og likte omtrent alltid svarene hennes. Var alltid svært nysjerrig på hvem hun var og hvordan hun så ut, husker til og med at noen ba henne om å poste bilde i den gamle bildetråden, det avviste hun blankt og sa hun ville forbli hemmelig. Det gjorde hun helt til slutten også. Ante ikke hun var død før jeg tilfeldigvis tittet innom tråden her nå. 

Så trist.. Og så trist å lese tråden hennes og den kraftige dødsangsten hun hadde..

 

Hun postet bilder av seg flere ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Winza skrev:

Kg er ikke det samme uten @An0nymBruker :( 

Enig! Enda å kort jeg har vært her, la jeg merke til hvor gledespredende brukeren er. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...