Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Sist jeg hadde bruker her var det en Trampe og en Runforit som var veldig aktive, blant annet.. Og Mann42. Og Raven-ett-eller-annet. Og.. Tekola? Og Coolaid.

Hadde ikke noe nært forhold til disse, men nå som jeg er tilbake og de ikke er å se lenger, er det faktisk litt rart.

Edit: og missdior!

Endret av janeikanskje
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, nicecar said:

Cuntzilla og wubwub er brukere jeg ikke har sett på en stund, lurer på hvor de har tatt veien🤔

Cuntzilla skrev på forumet senest i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, janeikanskje skrev:

Sist jeg hadde bruker her var det en Trampe og en Runforit som var veldig aktive, blant annet.. Og Mann42. Og Raven-ett-eller-annet. Og.. Tekola? Og Coolaid.

Hadde ikke noe nært forhold til disse, men nå som jeg er tilbake og de ikke er å se lenger, er det faktisk litt rart.

Edit: og missdior!

Du tenker kanskje på Raven WritingDesk? 

Hun slettet seg desverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
15 timer siden, Seroxata skrev:

Hoho,registrerte meg just for å mimre over gamle dager på forumet her, første jeg søkte opp var towelie siden hun og meg var bestevenner IRL, og hang her inne konstant for å kverulere 😂

kan si at hun har det kjempebra i dag! Godt gift og har fått seg en liten baby for ikke lenge siden 😊hvem ville trodd det for «noen» år siden

Husker dere begge to! Det var fantastiske tider den gang. Skarpe og fine kvinnfolk var dere begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
20 timer siden, janeikanskje skrev:

Sist jeg hadde bruker her var det en Trampe og en Runforit som var veldig aktive, blant annet.. Og Mann42. Og Raven-ett-eller-annet. Og.. Tekola? Og Coolaid.

Hadde ikke noe nært forhold til disse, men nå som jeg er tilbake og de ikke er å se lenger, er det faktisk litt rart.

Edit: og missdior!

Runforit slettet seg for 2-3 år siden, mann42 har ikke vært aktiv på 3 år 

Savner SunflowerPenguin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Winza said:

Nosoul og Hummels

Tror han er her med et annet brukernavn. Han har selv sagt han liker å bytte brukernavn og har hatt flere profiler samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
26 minutter siden, SVK skrev:

Tror han er her med et annet brukernavn. Han har selv sagt han liker å bytte brukernavn og har hatt flere profiler samtidig. 

Ikke sett noen av de andre brukerne på lenge i hvert fall, såpass lenge siden at jeg har glemt hva de andre nylige brukernavnene var. Håper han er her fortsatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Winza skrev:

Kjekt å se deg igjen 😄 

Takk. Det er kjekt å bli sett. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...