Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

1 time siden, Winza skrev:

Jeg synes du virker som en hyggelig person, kan ikke skjønne hvorfor du ble utestengt :klo: Bra du er tilbake da 😄 Og god påske :) 

Man får ingen forklaring, de ramser bare opp reglene. "Da vi ser du forsetter å bryte reglene blir du utestengt " ja ok 😕

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, smalls skrev:

Man får ingen forklaring, de ramser bare opp reglene. "Da vi ser du forsetter å bryte reglene blir du utestengt " ja ok 😕

Kjenner meg igjen i det, takhøyden på kg er veldig lav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Winza skrev:

Kjenner meg igjen i det, takhøyden på kg er veldig lav

Men får bare håpe jeg ikke blir utestengt igjen. Da er jeg ferdig med KG og blir medlem på et annet forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, smalls skrev:

Man får ingen forklaring, de ramser bare opp reglene. "Da vi ser du forsetter å bryte reglene blir du utestengt " ja ok 😕

Du mener rettssikkerheten er dårlig? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 6.4.2019 den 0.01, Arabella skrev:

Så hyggelig! Jeg ble utestengt i fire måneder fra november. Moderatorene har tydeligvis lagt meg for hat. De leser ikke konteksten rundt det jeg har negative kommentarer til, men fokuserer bare på mine innlegg. I løpet av denne tiden har jeg vært på sykehus og overlevd døden en gang til. I en slik situasjon hadde det vært godt å kunne støtte seg til noen i rekonvalesenstiden, selv om det bare er ukjente på et forum.

Det sies at alt var bedre før. Det stemmer for KG. Forumet var mye bedre før, med friske diskusjoner og høyt under taket. Nå har ungdommen overtatt, med hovedinteresser sex og kjønnsorganer.

Jeg liker at du er her :) :dagens-rose:

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, smalls said:

Ingen som har savnet meg?:P hehe neida...

Ble plutselig utestengt 😕kjipt, men ikke noe å gjøre enn å godta det. Var litt lei KG. Men ser på meg son en grei bruker, men modsa mener nok noe annet. Håper ikke jeg blir utestengt igjen da 🙄

Ser du har skrevet en del på Rampelys. Er nok den delen av forumet hvor det er lettest å få advarsler. Ikke alltid lett å vite når man når man bryter reglene om persondiskusjon når bloggene jo handler om personer. 

Endret av SVK
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, SVK skrev:

Ser du har skrevet en del på Rampelys. Er nok den delen av forumet hvor det er lettest å få advarsler. Ikke alltid lett å vite når man når man bryter reglene om persondiskusjon når bloggene jo handler om personer. 

Du har nok rett. Men jeg tror jeg ikke kommer til å være så aktiv der lengere. Jeg var nok litt krass til tider, men synes ikke jeg fortjente å bli utestengt. Men men.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hedersbrukeren skrev:

Du mener rettssikkerheten er dårlig? :)

Gidder ikke å mene så mye om det. Har vært utestengt og nå prøver jeg bare å legge det bak meg 🙂👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, smalls skrev:

Du har nok rett. Men jeg tror jeg ikke kommer til å være så aktiv der lengere. Jeg var nok litt krass til tider, men synes ikke jeg fortjente å bli utestengt. Men men.

Nå er rampelys stengt i hele påsken med til 22 april 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, I Grosny skrev:

 

Jeg liker at du er her :) :dagens-rose:

Tusen takk! I lige måde. 🙂 

 

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, visningsnamn skrev:

:hallo: God påske! :hug:🐥

Så kjekt å se deg! Har du det bra? :) Gooood påske til deg også 😊🌞 :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, visningsnamn skrev:

:hallo: God påske! :hug:🐥

Hei,der var du jo :) Riktig god påske! :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hold the door
1 time siden, Rumle skrev:

Så kjekt å se deg! Har du det bra? :) Gooood påske til deg også 😊🌞 :klemmer:

1 time siden, Nettvenn skrev:

Hei,der var du jo :) Riktig god påske! :hug:

Så hyggelig! :) Ja, og takk! Vi sees senere rundt omkring. :blomst::sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
På 16.4.2019 den 11.16, smalls skrev:

Man får ingen forklaring, de ramser bare opp reglene. "Da vi ser du forsetter å bryte reglene blir du utestengt " ja ok 😕

Jeg har vært her siden 2005, av og på, og til tider  kontroversiell. Aldri fått en advarsel eller utestengelse. Hva har vært forklaring på at dere har blitt utestengt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Savner FruKg litt. Jeg synes hun var underholdende og drøy. Tviler på hun dro på julebord med minikjole og nettingstrømper, men likte å skape reaksjoner.  Hun var en flott dame, men folk ble både sure og provosert av henne. Fikk mye dritt slengt etter. Selv om hun la opp til det selv, så er det dumt hun slettet seg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2019 den 0.12, Malika skrev:

Jeg har vært her siden 2005, av og på, og til tider  kontroversiell. Aldri fått en advarsel eller utestengelse. Hva har vært forklaring på at dere har blitt utestengt?

 

Konstante avsporinger og kverulering om ting som overhodet ikke har noe med tråden å gjøre, vil jeg tro er en grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...