Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Winza skrev:

Winza, Jacklost og Big Jim Rennie er de 3 brukernavne som jeg har brukt i en lengre tid :) Big Jim Rennie var forøvrig bare midlertidig siden jeg så på en serie hvor ene karakteren het det 😛

Har du hatt brukernavnet Sid med bilde av Sid i Istid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Testosteron skrev:

Har du hatt brukernavnet Sid med bilde av Sid i Istid?

Åja såklart, mitt første brukernavn :P Sid Walker, hadde profilbilde av Sid Walker fra home and away 😛 Nå bruker jeg det navnet på YouTube kontoen min isteden hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2018 den 22.37, Svigermor skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor det er tillatt med slike "Nå skal jeg dø"-tråder her inne. Man kan jo ikke vite om historien er sann eller ikke. 

Sånn i motsetning til alt annet som skrives her inne, som garantert er sant? 🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Chablis skrev:

Sånn i motsetning til alt annet som skrives her inne, som garantert er sant? 🙄

Jeg synes det er fint at vi får muligheten til å ta farvel med brukeren på den måten, jeg likte citronella veldig god og hadde stor respekt for henne så det betydde mye for meg å få sagt hvor mye hun betydde for kg mens hun levde ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Jeg synes det er fint at vi får muligheten til å ta farvel med brukeren på den måten, jeg likte citronella veldig god og hadde stor respekt for henne så det betydde mye for meg å få sagt hvor mye hun betydde for kg mens hun levde ❤️

Jeg kjente ikke brukeren og var ikke her da men har lest tråden. Skjønner godt at hun betød mye for flere her inne, virket som en oppegående og flott kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chablis skrev:

Jeg kjente ikke brukeren og var ikke her da men har lest tråden. Skjønner godt at hun betød mye for flere her inne, virket som en oppegående og flott kvinne. 

Men jeg tror ikke jeg selv om jeg hadde blitt alvorlig syk hadde ville pratet om det åpent,  da ville jeg heller sørget for at en av de fra kg som jeg chatter med fortalte det til admin og de kunne startet en tråd da slik som har hendt før når en bruker døde. Men håper ikke det skjer i løpet av de neste 60 årene i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Chablis skrev:

Sånn i motsetning til alt annet som skrives her inne, som garantert er sant? 🙄

Ja, det kan du si. Husker Citronella som litt kontroversiell og spennende. Tilførte KG litt farge og gode diskusjoner. På godt og vondt.

Og jeg savner også en som jeg mener kalte seg Steinar40 eller noe sånt. En artig vriompeis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Winza skrev:

Jeg synes det er fint at vi får muligheten til å ta farvel med brukeren på den måten, jeg likte citronella veldig god og hadde stor respekt for henne så det betydde mye for meg å få sagt hvor mye hun betydde for kg mens hun levde ❤️

Jeg også savner henne. Jeg synes det er fint med slike tråder også. Det gir litt perspektiv på tingene og det kan hjelpe  andre som har det på samme måte. Det er ofte bra for ts, som kan få sette ord på føkelsene sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Just now, Winza said:

Husker du brukernavnet?

Husker at han byttet brukernavn regelmessig så jeg husket han bare som mannen som alltid avsluttet innleggene med smilefjes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SVK skrev:

Husker at han byttet brukernavn regelmessig så jeg husket han bare som mannen som alltid avsluttet innleggene med smilefjes.

Kan kalle han for smileyman :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, SVK skrev:

Ja, det var ikke dumt. Smileyman du er savnet! 

Er mange kg veteraner, brukere som har vært her i 10+ år som har slettet seg de siste årene, dumt 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Winza said:

Er mange kg veteraner, brukere som har vært her i 10+ år som har slettet seg de siste årene, dumt 😕 

Enig. I tillegg bruker så mange brukere AB-funksjonen at det er vanskelig å vite hvilke brukere som er på forumet. Synes det var koseligere før når man så brukernavnene man diskuterte med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, SVK skrev:

Enig. I tillegg bruker så mange brukere AB-funksjonen at det er vanskelig å vite hvilke brukere som er på forumet. Synes det var koseligere før når man så brukernavnene man diskuterte med. 

Tror mange er her fortsatt men operer under anonymbrukerfunksjonen for å slippe å få noe man sier brukt mot seg senere, vet at mange har vært plaget med dette på kg. Før så hadde man gjestefunksjonen hvor man kunne skrive innlegg anonymt uten å logge på, høres verre ut egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Winza said:

Tror mange er her fortsatt men operer under anonymbrukerfunksjonen for å slippe å få noe man sier brukt mot seg senere, vet at mange har vært plaget med dette på kg. Før så hadde man gjestefunksjonen hvor man kunne skrive innlegg anonymt uten å logge på, høres verre ut egentlig

Tror jeg også, men jeg foretrekker fortsatt både å diskutere under brukernavn og å diskutere med noen med brukernavn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SVK skrev:

Tror jeg også, men jeg foretrekker fortsatt både å diskutere under brukernavn og å diskutere med noen med brukernavn. 

Er heldigvis mange hyggelige anonymbruker også :) Før så brukte jeg å bli nervøs hver gang jeg så at en ab haddd sitert noe jeg skrev :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...