Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Sosial prat er virkelig ikke det samme uten Gregor Clegane og @An0nymBruker :( Håper virkelig at minst en av dem kommer tilbake i nærmeste framtid, de er begge savnet veldig :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Winza skrev:

Sosial prat er virkelig ikke det samme uten Gregor Clegane og @An0nymBruker :( Håper virkelig at minst en av dem kommer tilbake i nærmeste framtid, de er begge savnet veldig :( 

Enig med deg. Alt vi kan gjøre er å respektere deres fravær og håpe på at de har det bra :Nikke:

Og kanskje håpe på at de leser tråden, for å i det minste få vite at de er savnet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Jeg savnet @Arabella litt.  Hun er tilbake. Det er bra.   😀

Så hyggelig! Jeg ble utestengt i fire måneder fra november. Moderatorene har tydeligvis lagt meg for hat. De leser ikke konteksten rundt det jeg har negative kommentarer til, men fokuserer bare på mine innlegg. I løpet av denne tiden har jeg vært på sykehus og overlevd døden en gang til. I en slik situasjon hadde det vært godt å kunne støtte seg til noen i rekonvalesenstiden, selv om det bare er ukjente på et forum.

Det sies at alt var bedre før. Det stemmer for KG. Forumet var mye bedre før, med friske diskusjoner og høyt under taket. Nå har ungdommen overtatt, med hovedinteresser sex og kjønnsorganer.

Endret av Arabella
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arabella skrev:

Så hyggelig! Jeg ble utestengt i fire måneder fra november. Moderatorene har tydeligvis lagt meg for hat. De leser ikke konteksten rundt det jeg har negative kommentarer til, men fokuserer bare på mine innlegg. I løpet av denne tiden har jeg vært på sykehus og overlevd døden en gang til. I en slik situasjon hadde det vært godt å kunne støtte seg til noen i rekonvalesenstiden, selv om det bare er ukjente på et forum.

Det sies at alt var bedre før. Det stemmer for KG. Forumet var mye bedre før, med friske diskusjoner og høyt under taket. Nå har ungdommen overtatt, med hovedinteresser sex og kjønnsorganer.

Man får nok bare følge strømmen og de nye trendene hehe 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
10 timer siden, Arabella skrev:

Så trist :( Jeg er veldig glad for at det gikk bra med deg, jeg hadde blitt veldig lei meg om du døde 😢 Har hatt sansen for deg helt siden jeg først ble medlem, vi trenger brukere som deg på kg 😄 

Og er enig i at kg har blitt værre med årene, jeg trivdes mye bedre på kg for 4-5 år siden da jeg var ny

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Arabella skrev:

Jeg har aldri sett at du har skrevet noe som fortjener utestenging.

Det sagt..leit å lese hva du har vært igjennom. Håper ting er bedre nå.   :hug:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2019 den 21.30, Rumle skrev:

Jeg savner Tigergutten & Frue! Hvor har de blitt av? :sukk:

Jeg har sett tigergutten under annet brukernavn :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut
På 6.4.2019 den 0.01, Arabella skrev:

I løpet av denne tiden har jeg vært på sykehus og overlevd døden en gang til. 

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2019 den 0.01, Arabella skrev:

Så bra at du er tilbake igjen og godt at du er frisk :nordvesta:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen som har savnet meg?:P hehe neida...

Ble plutselig utestengt 😕kjipt, men ikke noe å gjøre enn å godta det. Var litt lei KG. Men ser på meg son en grei bruker, men modsa mener nok noe annet. Håper ikke jeg blir utestengt igjen da 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, smalls skrev:

Ingen som har savnet meg?:P hehe neida...

Ble plutselig utestengt 😕kjipt, men ikke noe å gjøre enn å godta det. Var litt lei KG. Men ser på meg son en grei bruker, men modsa mener nok noe annet. Håper ikke jeg blir utestengt igjen da 🙄

Jeg synes du virker som en hyggelig person, kan ikke skjønne hvorfor du ble utestengt :klo: Bra du er tilbake da 😄 Og god påske :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til dere alle for hyggelige hilsener og gode ord! De varmer. 🙂 Jeg leser her at også andre er blitt utestengt av årsaker de ikke forstår.

Endret av Arabella
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Arabella skrev:

Tusen takk til dere alle for hyggelige hilsener og gode ord! De varmer. 🙂 Jeg leser her at også andre er blitt utestengt av årsaker de ikke forstår.

:hug:

Been there..og spør man er det kun svada og uforståeligheter man får til svar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...