Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva ble det egentlig av mann42? Eller er han fortsatt her under et annet brukernavn? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza said:

Så kjekt at du er her fortsatt :hoppendeglad:

Takk i like måte :)skjer ikke så ofte da. Er innom og leser litt iblant, men det har vært lite skriving på en stund.

#Vinterdvale

1 minutt siden, SVK said:

:klem:

Åååå 😊 Klem til deg også!

Blir helt rørt jeg, og vil gjerne si at dere to og @HalldirV2 er blant yndlingene mine her inne.

Glad for at dere er her! 😘

Og så vil jeg si :hallo: til @Catalina Culès

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
2 minutter siden, Ichiko skrev:

Takk i like måte :)skjer ikke så ofte da. Er innom og leser litt iblant, men det har vært lite skriving på en stund.

#Vinterdvale

Blir helt rørt jeg, og vil gjerne si at dere to og @HalldirV2 er blant yndlingene mine her inne.

:hallo: :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Kattugla skrev:

Hva ble det egentlig av mann42? Eller er han fortsatt her under et annet brukernavn? 

@Mann 42 har ikke vært her på 3 år 😕 Veldig dumt fordi jeg synes at han var en veldig god debattant! Han holdt seg alltid saklig og fremsto som en klok og hyggelig mann :) 

1 minutt siden, Ichiko skrev:

#Vinterdvale

Nå begynte jeg å tenke på denne mummitrollet episoden 😄 

Og i like måte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
1 minutt siden, Ichiko skrev:

@Winza Nei, meg som kikker innom KG om vinteren er slik:

image.png.80192a528c193c4613739e30476ef30b.png

Hadde dødd av skrekk hvis hufsa hadde stått utenfor vinduet mitt 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ichiko skrev:

#Vinterdvale

Hmpf, jeg ville aldri skrevet noe så sentimental som at jeg *host*... savner postene til en bruker her inne. Det er et komplott, kontoen min må være hacket :plystre::biggrin:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

På 10.3.2019 den 22.13, SVK skrev:

@WubWub er ett år siden du sist var aktiv nå. Kommer du tilbake

Han er på en annen KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5.3.2019 den 19.48, Kattugla skrev:

Tvilsomt. De innleggene var ganske gjennkjennbare.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2018 den 21.52, Salka skrev:

Towelie/Ferskvannsblekksprut var fantastisk! Jeg digga den dama! Lurer på om hun fortsatt er her. 

Jeg visste forresten ikke at mann42 var 53 nå. Har aldri sjekket når han registrerte seg, så trodde han var sånn 45 eller noe. Savner han også, veldig god debattant og aldri frekk eller ufin. 

Synd så mange av veteranene er borte, men mange er nok her i ny drakt. Jeg er nesten som veteran å regne selv siden jeg begynte å henge her rundt 2002/2003, men jeg hadde et laaaangt opphold før jeg lagde denne brukeren. 

Hoho,registrerte meg just for å mimre over gamle dager på forumet her, første jeg søkte opp var towelie siden hun og meg var bestevenner IRL, og hang her inne konstant for å kverulere 😂

kan si at hun har det kjempebra i dag! Godt gift og har fått seg en liten baby for ikke lenge siden 😊hvem ville trodd det for «noen» år siden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...