Gjest SVK Skrevet 31. januar 2019 #1241 Del Skrevet 31. januar 2019 16 hours ago, Winza said: Kg er ikke det samme uten @An0nymBruker Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 31. januar 2019 #1242 Del Skrevet 31. januar 2019 Hvor er det egentlig blitt av @WubWub ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. januar 2019 #1243 Del Skrevet 31. januar 2019 10 minutter siden, Fvonk skrev: Hvor er det egentlig blitt av @WubWub ? Ble sikkert lei av kg, er mange veteraner som har forlatt kg de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 31. januar 2019 #1244 Del Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, Winza skrev: Ble sikkert lei av kg, er mange veteraner som har forlatt kg de siste årene. Ok - var bedre her før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. januar 2019 #1245 Del Skrevet 31. januar 2019 5 minutter siden, Fvonk skrev: Ok - var bedre her før. Må ha vært før jeg ble medlem i så fall, jeg ble medlem for 5 år siden og da var det fortsatt mye møkk og negativitet rundt om på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar 2019 #1246 Del Skrevet 31. januar 2019 7 minutter siden, Fvonk said: Ok - var bedre her før. Synes i hvert fall flere skrev med brukernavn før. Da var det lettere å følge diskusjonene og vite hvilke innlegg man likte og ikke likte å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 31. januar 2019 #1247 Del Skrevet 31. januar 2019 Akkurat nå, Winza skrev: Må ha vært før jeg ble medlem i så fall, jeg ble medlem for 5 år siden og da var det fortsatt mye møkk og negativitet rundt om på forumet Akkurat det har det nok alltid vært i større eller mindre grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. januar 2019 #1248 Del Skrevet 31. januar 2019 Akkurat nå, SVK skrev: Synes i hvert fall flere skrev med brukernavn før. Da var det lettere å følge diskusjonene og vite hvilke innlegg man likte og ikke likte å lese. Har alltid vært mange som skrev som anonyme, er færre nå som flere plasser har blitt stengt for funksjonen. Jeg vil heller h denne funksjonen fremfor den gjeste funksjonen som jeg har lest om, da kunne alle som ikke var medlem enkelt skrive innlegg anonymt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 31. januar 2019 #1249 Del Skrevet 31. januar 2019 Akkurat nå, SVK skrev: Synes i hvert fall flere skrev med brukernavn før. Da var det lettere å følge diskusjonene og vite hvilke innlegg man likte og ikke likte å lese. Mulig du er inne på noe, det er vanskelig å sette fingeren på nøyaktig hva som endrer seg - men KG er på et "all time low" nå, etter min mening. Er her allikevel, da. Enn så lenge for denne gang. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar 2019 #1250 Del Skrevet 31. januar 2019 2 minutter siden, Fvonk said: Mulig du er inne på noe, det er vanskelig å sette fingeren på nøyaktig hva som endrer seg - men KG er på et "all time low" nå, etter min mening. Er her allikevel, da. Enn så lenge for denne gang. 😛 Er her jeg også. Synes det var bedre før. Når det er sagt så var det jo mye klaging da jeg starter på forumet også. Mye av det samme som klages på nå, men husker også at man klaget over "klikkerne". Det klagingen ser jeg ikke lenger. Så noe virker jo folk å være mer fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuumi Skrevet 31. januar 2019 #1251 Del Skrevet 31. januar 2019 Husker faktisk Citronella, og likte omtrent alltid svarene hennes. Var alltid svært nysjerrig på hvem hun var og hvordan hun så ut, husker til og med at noen ba henne om å poste bilde i den gamle bildetråden, det avviste hun blankt og sa hun ville forbli hemmelig. Det gjorde hun helt til slutten også. Ante ikke hun var død før jeg tilfeldigvis tittet innom tråden her nå. Så trist.. Og så trist å lese tråden hennes og den kraftige dødsangsten hun hadde.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. januar 2019 #1252 Del Skrevet 31. januar 2019 Jeg savner Tigergutten & Frue! Hvor har de blitt av? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 31. januar 2019 #1253 Del Skrevet 31. januar 2019 1 time siden, Emblja skrev: Husker faktisk Citronella, og likte omtrent alltid svarene hennes. Var alltid svært nysjerrig på hvem hun var og hvordan hun så ut, husker til og med at noen ba henne om å poste bilde i den gamle bildetråden, det avviste hun blankt og sa hun ville forbli hemmelig. Det gjorde hun helt til slutten også. Ante ikke hun var død før jeg tilfeldigvis tittet innom tråden her nå. Så trist.. Og så trist å lese tråden hennes og den kraftige dødsangsten hun hadde.. Hun postet bilder av seg flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 31. januar 2019 #1254 Del Skrevet 31. januar 2019 19 timer siden, Winza skrev: Kg er ikke det samme uten @An0nymBruker Enig! Enda å kort jeg har vært her, la jeg merke til hvor gledespredende brukeren er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. februar 2019 #1255 Del Skrevet 1. februar 2019 Jeg må gjenta både meg sjøl og andre... @An0nymBruker er savnet. Alltid blid, positiv og hyggelig. Håper du har det bra, An0. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. februar 2019 #1256 Del Skrevet 1. februar 2019 @needy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. februar 2019 #1257 Del Skrevet 3. februar 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Mynona, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. februar 2019 #1258 Del Skrevet 3. februar 2019 @Cordelia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. februar 2019 #1259 Del Skrevet 3. februar 2019 Reza08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 19. februar 2019 #1260 Del Skrevet 19. februar 2019 @Rumle og @Dr. A. Kula Vet ikke om det kvalifiseres til denne tråden, men det merkes at deres bidrag er fraværende. Håper dog alt står bra til. Skrives senere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå