Stocking lover Skrevet 19. juli 2015 #101 Skrevet 19. juli 2015 Av fetisher er det vel bare BDSM og ting relatert til det, egentlig. Det er mye jeg tenner voldsomt på da, som spanking og å gå truseløs med hofteholder og strømper Og rå styrke! Kjenner jeg blir helt ør når kjæresten virkelig tar i og holder meg nede og sånn. Hyggelig å se at du også er blant dem som setter pris på hofteholder og strømper. At du også liker å gå truseløs er et ekstra pluss. Jeg blir mest tent når strømpene går helt opp og ikke slutter midt på låret.
Trøndermann Skrevet 9. august 2015 #102 Skrevet 9. august 2015 Wild hardcore knulling Du er ikke alene om det
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #103 Skrevet 11. august 2015 Jeg tenner enormt på tattoveringer på menn. Jo flere, jo bedre. Under sex føler jeg at synet av alle tattoveringene hjelper meg med å komme faktisk. Jeg syntes også det er noe helt sykt sexy med menn som røyker, det er litt pinlig, men kan ikke noe for det.. Anonymous poster hash: c8513...726
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå