Gå til innhold

Har du en fetisj?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke om det kan kalles en fetisj da jeg har inntrykk av at dette er ganske vanlig blandt kvinner, men blir i alle fall veldig tent av skikkelig store, fine og kraftige mannehender. Solide underarmer er også ekstremt sexy, synes jeg. Kan faktisk bli skikkelig tent bare av synet til kjærestens hender og underarmer, noe som kan bli litt slitsomt i lengden haha!

I hear ya :fnise::rodmer:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klesplagget er en sånn tynn hettegenser/topp, tettsittende i et stoff som har litt glans i seg(antar en form for spandex nylon blend). Et helt alminnelig klesplagg rett og slett.

Anonymous poster hash: 83085...46f

Jeg hadde en sånn!

Av fetisjer blir det vel lett kvelning, analsex og å bli holdt fast.

AnonymBruker
Skrevet

Sterke, store mannehender, og armer. Hvor blodårene er synlige, og musklene markerte. Oh heaven!

Anonymous poster hash: 3ef15...ed8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Boblejakker, soveposer og glidelåser...

Anonymous poster hash: 8b334...9d4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en sånn!

Heldig du var da! Svært uheldig for meg, skoledagene kunne bli litt lange. :(

Anonymous poster hash: 83085...46f

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg vil kalle det en fetisj, men bruker mannen Jean Paul for men er jeg hjelpeløs!

Anonymous poster hash: 65699...cfb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner vanvittig på spanking!!

Hvis jeg ser en kjekk fyr gå med lærbelte feks. får jeg skitne tanker med en gang... :fnise:

Anonymous poster hash: bea9e...926
AnonymBruker
Skrevet

Boblejakker, soveposer og glidelåser...

Anonymous poster hash: 8b334...9d4

Liker soveposer jeg også

Anonymous poster hash: 96eba...e37

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på å gi ørefiker, lugge og spytte. Også å munnknulle og ydmyke henne.

Anonymous poster hash: 9162e...192

Skrevet

Nei, i såfall er den hittill uoppdaget.

Skrevet

Bondage, spanking. Tenner på å gå i strømper (rart?). Tenner på smerte. Eeeelsker menn med skjegg;)

AnonymBruker
Skrevet

Bondage, spanking. Tenner på å gå i strømper (rart?). Tenner på smerte. Eeeelsker menn med skjegg;)

Haha. Vi bør treffes.

Skrevet

Sterke, store mannehender, og armer. Hvor blodårene er synlige, og musklene markerte. Oh heaven!

Anonymous poster hash: 3ef15...ed8

Likte å lese dette :)

Skrevet

Haha. Vi bør treffes.

Kanskje vi allerede har truffet hverandre 😏😏

Hehe

• Liker 1
Skrevet (endret)

:danse: Jeg tenner på sølv i nærheten av menn. Sykt sært, men jeg kan bli tent av en fyr som holder Coca cola boks i hånden kun pga. sølvet på cola boksen. Klokker, kjeder, beltespenner, øreringer, piercinger, brusbokser, ringer etc. så lenge det er sølvfarget og i nærheten av en mann så tenner det meg. Menn som putter en metall gjenstand i munnen tenner meg også, altså typ nøkkelring, bruskork (fra brusboks) kjedet sitt o.l…. :fnise: Idk why, men alt i sølv farge ved/på en gutt tenner meg. :vetikke: Altså, jeg snakker ikke bare sånn "oi så hot", men jeg blir direkte kåt og fantaserer om fyren automatisk. Det kan være HVA som helst så lenge det er i sølv i nærheten av en fyr.

Hva med sølvguttene da?

Endret av gutt_86
  • Liker 2
Skrevet

Tja, har flere. Er jo i bdsm miljøet da, så er endel derfra

men ellers så tenner jeg på litt av hvert, gidder ikke ramse opp alt, men en av de er å tenke på gutter jeg kjenner/er betatt av onanere da, hehe, det er litt spennende

Skrevet

Ja.

Liker damer som bruker truseinnlegg.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vi allerede har truffet hverandre 😏😏

Hehe

Tror ikke det :(

Skrevet

damer i trange skinnskjørt og høye hæler,

Skrevet

Trange tynne topper som danner små folder nedover magen og ryggen, også de små foldene på baksiden av knærne i jeans, runde knær, sømmen på siden av bukselårene. Små detaljer som har stor betydning :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...