AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #61 Skrevet 14. juli 2015 Ikke som jeg har oppdaget enda. Anonymous poster hash: 94332...d3a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #63 Skrevet 14. juli 2015 Tenner på å bruke pumpe-dildo på dama, mens jeg slikker henne. Pumper den opp til det maksimale, og det ender opp med at hun spruter meg rett i ansiktet gang på gang😆Anonymous poster hash: a2fbc...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #64 Skrevet 14. juli 2015 Vet ikke om det kan kalles en fetisj, men jeg tenner hvertfall på hentai. Anonymous poster hash: aa133...85c
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #65 Skrevet 14. juli 2015 Jeg tenner på sølv i nærheten av menn. Sykt sært, men jeg kan bli tent av en fyr som holder Coca cola boks i hånden kun pga. sølvet på cola boksen. Klokker, kjeder, beltespenner, øreringer, piercinger, brusbokser, ringer etc. så lenge det er sølvfarget og i nærheten av en mann så tenner det meg. Menn som putter en metall gjenstand i munnen tenner meg også, altså typ nøkkelring, bruskork (fra brusboks) kjedet sitt o.l…. Idk why, men alt i sølv farge ved/på en gutt tenner meg. Altså, jeg snakker ikke bare sånn "oi så hot", men jeg blir direkte kåt og fantaserer om fyren automatisk. Det kan være HVA som helst så lenge det er i sølv i nærheten av en fyr. Har du en fetisj? Jeg derimot ble direkte kvalm da jeg leste dette, særlig da du nevnte smykker som kjeder og ringer, finnes ikke noe mer turn-off enn smykker, særlig på menn! Alt av metaller mot hud er ekkelt, og folk som suger på for eksempel halskjedet sitt er noe av det kvalmeste... Haha, har visst bare anti-fetisjer jeg Anonymous poster hash: bb76e...448 1
mijaa Skrevet 14. juli 2015 #66 Skrevet 14. juli 2015 Av fetisher er det vel bare BDSM og ting relatert til det, egentlig. Det er mye jeg tenner voldsomt på da, som spanking og å gå truseløs med hofteholder og strømper Og rå styrke! Kjenner jeg blir helt ør når kjæresten virkelig tar i og holder meg nede og sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #67 Skrevet 14. juli 2015 Jeans! På både menn og kvinner. Helst inntilsittende. Er selv kvinne Anonymous poster hash: 8faf7...8ad
Nanami Skrevet 14. juli 2015 #68 Skrevet 14. juli 2015 Skjønner ikke hva det er med damer og underarmer?😁 Det er jo en av de minste musklene i kroppen. Og det er genetisk om man har tykke håndledd eller synlige blodårer. Se heller på triceps, den er mye større muskel enn biceps.Anonymous poster hash: a2fbc...0e3 Det er ikke nødvendigvis det at den er stor som gjør den digg. Jeg liker underarmer. Det er noe med formen, størrelsen, tryggheten. Den er så mye større enn min, litt hårete, blodårer. Veldig mandig rett og slett. En muskuløs triceps på kvinne og mann er så og si lik, det er ikke underarmer. 1
Fliko Skrevet 14. juli 2015 #69 Skrevet 14. juli 2015 (endret) Tenner på brukte stringtruser Anonymous poster hash: 0b31f...f58 Vel, da er den nyeste sesongen av Orange is the New Black noe for deg Har ingen fetisj, men kan tenne på håret, 3-dagers skjegget (eller spesielt den franske stilen som Aramis i The Musketeers serien), hendene, øynene, skjeven, etc.... Endret 14. juli 2015 av Fliko 1
Fliko Skrevet 14. juli 2015 #70 Skrevet 14. juli 2015 Tenner på helt enorme store, tykke kukker! Det gjør min venninne også, og ikke at det har noe å si, men hun er ikke slank av seg akkurat (hun er tykk og svært attraktiv i ansiktet). Men hun kan få hvilken som helst "greske gud" av en mann i senga, og da gjerne med det hun liker aller best - helt enorme, store, tykke kukker! Av alle partnere hun har hatt (som er mange) har hun hatt én gjennomsnittelig en, og til hennes ekstreme overraskelse var dette en av de beste hun har hatt 2
Christiania_Oslo Skrevet 15. juli 2015 #71 Skrevet 15. juli 2015 Menn i uniform(typ politi og brannmenn) Brede manneskuldre og deilige muskuløse armer Skjegg(IKKE hipsterskjegg) Ralph Lauren polo blue parfyme på menn, blir KÅT når jeg lukter den, no kidding,direkte helt kåt Menn som har stil(ikke sånn hipster opplegg,men klassisk og barsk) Veiarbeider menn som jobber i bar overkropp/tank top...desverre er dette noe man aldri ser i Norge,og heller ikke noe man vil se da de fleste er ganske gode og runde og ikke akkurat sexy, men har sett dette i andre land
Christiania_Oslo Skrevet 15. juli 2015 #72 Skrevet 15. juli 2015 (endret) Dobbelpost Endret 15. juli 2015 av Christiania_Oslo
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #73 Skrevet 15. juli 2015 Vel, da er den nyeste sesongen av Orange is the New Black noe for deg Jasså? Fortell.. :D Anonymous poster hash: 0b31f...f58
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #74 Skrevet 15. juli 2015 Vet ikke om man kan kalle det en fetish, men tenner på å bli tatt med makt. Ser for meg at jeg og en mann ser på tv eller spiser middag da han plutselig kaster seg over meg og har sex med meg. Liker tanken på at han skal få sex så ofte han vil uten mitt samtykke. Vil være en tøs som han kan gjøre hva han vil med. Anonymous poster hash: 09d9c...7da
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #75 Skrevet 15. juli 2015 Dama mi har fetish for teddybjørner😲Anonymous poster hash: a2fbc...0e3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #76 Skrevet 15. juli 2015 Tenner på å bli bundet og at mannen bruker forskjellige leketøy på meg 0:-)Anonymous poster hash: 2b975...6da
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #77 Skrevet 15. juli 2015 Tenner på å bli bundet og at mannen bruker forskjellige leketøy på meg 0:-)Anonymous poster hash: 2b975...6da Det høres deilig ut. Dette fantaserer jeg også om å gjøre på dama mi. Hvordan ta det opp med henne? Hvilke leketøy bruker dere?Anonymous poster hash: a2fbc...0e3
Cowboy Lotte Skrevet 15. juli 2015 #78 Skrevet 15. juli 2015 Gir ikke de med små en sjanse en gang. Med en gang jeg får vite de er små, så er det null interesse fra min side. Ville nok kommet med en unnskyldning at dette ble kleint og at jeg ser han mer som en venn...
bobler Skrevet 15. juli 2015 #79 Skrevet 15. juli 2015 (endret) blod, skjegg, å binde noen fast. ganske basic. Endret 15. juli 2015 av bobler
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #80 Skrevet 15. juli 2015 Det høres deilig ut. Dette fantaserer jeg også om å gjøre på dama mi. Hvordan ta det opp med henne? Hvilke leketøy bruker dere?Anonymous poster hash: a2fbc...0e3 Jeg tenker at hvis dere begge to er i stemning og du sier at det hadde tent deg veldig å gjøre det med henne så burde det være mulig å få til noe jeg hadde iallefall vært med på alt han ville hvis han sa det på den måten. Også er det sikkert lurt å ikke dra frem den skumleste kjempedildoen med en gang la henne være med å velge. Det kan faktisk være litt turnon å shoppe leketøy på nettet sammen Vi har et lite arsenal av diverse leketøy, store, små, kuler, vibratorer osv., så hvis han vil slå seg løs så ligger forholdene til rette for en helaften for å si det sånn. Jeg nyter det helt vanvittig og med de blowjobene jeg gir ham i gjengjeld så tror jeg ikke han har det så verst han heller Anonymous poster hash: 2b975...6da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå