Gå til innhold

Har du en fetisj?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dama mi har fetish for teddybjørner

Anonymous poster hash: a2fbc...0e3

de er veldig gode å humpe på.

Anonymous poster hash: e6424...359

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at hvis dere begge to er i stemning og du sier at det hadde tent deg veldig å gjøre det med henne så burde det være mulig å få til noe ;) jeg hadde iallefall vært med på alt han ville hvis han sa det på den måten.

Også er det sikkert lurt å ikke dra frem den skumleste kjempedildoen med en gang ;) la henne være med å velge. Det kan faktisk være litt turnon å shoppe leketøy på nettet sammen :)

Vi har et lite arsenal av diverse leketøy, store, små, kuler, vibratorer osv., så hvis han vil slå seg løs så ligger forholdene til rette for en helaften for å si det sånn. Jeg nyter det helt vanvittig og med de blowjobene jeg gir ham i gjengjeld så tror jeg ikke han har det så verst han heller ;)

Anonymous poster hash: 2b975...6da

Ja høres deilig ut å leke med sexleketøy og bare se henne nyte, mens jeg styrer alt som skal skje, hehe. Er vel ikke så lurt å dra frem King Kong første gangen nei.:P Kan spørre hva hun liker hehe.:)

AnonymBruker
Skrevet

de er veldig gode å humpe på.

Anonymous poster hash: e6424...359

Hehe ja poor little teddy bear😁

Gjest Fl0werp0wer
Skrevet

spanking, dirty talk, lett kvelning.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det kan være utrolig sexy når kvinner har hår under armene.

Anonymous poster hash: d1e44...2b9
AnonymBruker
Skrevet

Feedism.

Anonymous poster hash: 4773a...b51
AnonymBruker
Skrevet

medical fetish dvs rectal exam, måle temp rektalt, klyster og rektoskopi.

Anonymous poster hash: c6fd9...026
Gjest Walden
Skrevet

Jeg tenner på menn i dress, syntes det er spesielt digg når de går i dress anl. jobben og har en høy stilling, vet ikke hvorfor, men tror jeg tenner på makten de har, og at de kan dominere over meg

Detter er det omvendte av en fetisj. Dette må være det biologisk mest normale som finnes.

• Liker 1
Gjest Walden
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis det at den er stor som gjør den digg. Jeg liker underarmer. Det er noe med formen, størrelsen, tryggheten. Den er så mye større enn min, litt hårete, blodårer. Veldig mandig rett og slett. En muskuløs triceps på kvinne og mann er så og si lik, det er ikke underarmer.

Underarmen ser jo smått pikkete ut med masse blodårer. Sikkert derfor. 

Gjest Walden
Skrevet

Vet ikke om man kan kalle det en fetish, men tenner på å bli tatt med makt. Ser for meg at jeg og en mann ser på tv eller spiser middag da han plutselig kaster seg over meg og har sex med meg. Liker tanken på at han skal få sex så ofte han vil uten mitt samtykke. Vil være en tøs som han kan gjøre hva han vil med. 

Anonymous poster hash: 09d9c...7da

Dette kalles helt normalt tenningsmønster. 99% av kvinner drømmer om det, Naturlig seleksjon har foretrukket et slikt mønster

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette kalles helt normalt tenningsmønster. 99% av kvinner drømmer om det, Naturlig seleksjon har foretrukket et slikt mønster

Hva mener du med naturlig seleksjon har foretrukket et slikt mønster?:)

Skrevet

Rumper. Elsker å kysse og ta på rumpa til typen, blir overraskende kåt av det. Ikke noe rimming, bare på skinkene.
Og så håper jeg på en liksom-voldtekt snart. Tror jeg har fått han med på det neste gang vi møtes, bareback heftig anal.

AnonymBruker
Skrevet

Og så håper jeg på en liksom-voldtekt snart. Tror jeg har fått han med på det neste gang vi møtes, bareback heftig anal.

Marry me :smilyblomst:

Anonymous poster hash: 0b31f...f58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en fetisj for å onanere for fremmede damer, gjerne utendørs.

Men dessverre det ikke akkurat lett å finne damer som vil se på slikt og blotting er ulovlig :/

Anonymous poster hash: 0b31f...f58
Gjest Walden
Skrevet

Hva mener du med naturlig seleksjon har foretrukket et slikt mønster? :)

Kvinner som har funnet seg dominante sterke menn har gitt sine barn høyere sjans for overlevelse, derfor foretrekker evolusjonen det - og derfor blir det flere slike kvinner. 

• Liker 1
Gjest Godjente
Skrevet

Hender på menn og sæd. Liker både å smake det og se det på pupper, rumpa og overalt egentlig. Men det er vel ikke en fetisj da :P Men er veeldig glad i sæd da

Gjest Servicetekniker
Skrevet (endret)

Elsker og "bruke" en dame som orgasme tøs. Gi henne en hel haug av orgasmer :)

Er en Dom da innen Bdsm. Holdt på i over 10 år med slik lek.

Endret av Servicetekniker
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på skjegg! Ikke sånn "julenisse-langt", men 3-dagers skjegg og et pent, stelt helskjegg :daane:

😂

Anonymous poster hash: 61794...90f

AnonymBruker
Skrevet

Å ha en fetish er vel å tenne på et objekt, ikke en kroppsdel eller varianter av sex?

Anonymous poster hash: f0b1b...525
AnonymBruker
Skrevet

Fetisj handler ikke bare om objekter nei. Hva som helst kan vel være en fetisj så lenge den har en seksuell betydning for personen det gjelder.

Underarmer og hender på menn. Ikke på hvem som helst da,men jeg kan bli fascinert av hender og underarmer generelt.

Bondage.

Strømper og lakk.

Langt hår på menn.

Anonymous poster hash: dd8f3...168

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...