Blod Skrevet 20. mars 2015 #41 Skrevet 20. mars 2015 Dere synes sikkert jeg er sær på en ekkel måte. Men jeg blir sykt tent av blod! Sår og blåmerker kan også være skikkelig fint, men ingenting er mer turn on enn blod 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #42 Skrevet 20. mars 2015 Dere synes sikkert jeg er sær på en ekkel måte. Men jeg blir sykt tent av blod! Sår og blåmerker kan også være skikkelig fint, men ingenting er mer turn on enn blod Ingen fordommer mot det, men synes min lille tubesokk/ knestrømpefetish blir uskyldig da Anonymous poster hash: f0b1b...525
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #43 Skrevet 20. mars 2015 Damer med sædceller på seg...helst i ansiktet!Anonymous poster hash: 9162e...192
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #44 Skrevet 20. mars 2015 Damer med sædceller på seg...helst i ansiktet!Anonymous poster hash: 9162e...192 Sæd skulle det stå!Anonymous poster hash: 9162e...192
99699 Skrevet 20. mars 2015 #45 Skrevet 20. mars 2015 Av alle ting er brystmelk en greie for meg. Kvinner som pumper puppene sine for melk eller som ammer, da går det i stå for meg...
coozii Skrevet 21. mars 2015 #46 Skrevet 21. mars 2015 Jeg tenner på menn i dress, syntes det er spesielt digg når de går i dress anl. jobben og har en høy stilling, vet ikke hvorfor, men tror jeg tenner på makten de har, og at de kan dominere over meg 1
Andreas_B Skrevet 21. mars 2015 #47 Skrevet 21. mars 2015 Lukten av svette. på folk jeg synes er attraktiv fra før av altså.
Gjest tsejG Skrevet 21. mars 2015 #48 Skrevet 21. mars 2015 Joda, det skal alltids innrømmes at ekte fully fashion eller rht nylonstrømper holdt oppe av en retro 6-stroppers hofteholder får meg til å kjenne at jeg er hankjønn. Og et trenet øye aner lett om en forbipasserende kvinne i skjørt bærer dette eller bare en vanlig kjedelig strømpebukse under. Små rynker ved anklene, bak knærne, lett bølgende nyanser i nylonstoffet når kvinnen setter seg/reiser seg er tydelige tegn på at det finnes ekte nylon oppetter beina. Meget vakkert, sensuelt og veldig tennende... 2
Stocking lover Skrevet 21. mars 2015 #49 Skrevet 21. mars 2015 Bondage, spanking. Tenner på å gå i strømper (rart?). Tenner på smerte. Eeeelsker menn med skjegg;) Ikke rart men veldig hyggelig at du tenner på å gå i strømper. Dette synes jo vi gutter er skikkelig flott!
KatyP Skrevet 21. mars 2015 #50 Skrevet 21. mars 2015 Ikke rart men veldig hyggelig at du tenner på å gå i strømper. Dette synes jo vi gutter er skikkelig flott! 👍
Cowboy Lotte Skrevet 22. mars 2015 #51 Skrevet 22. mars 2015 Tenner på helt enorme store, tykke kukker! 1
Lyen Skrevet 14. mai 2015 #52 Skrevet 14. mai 2015 Har nok noen fetisjer ja. Den merkeligste er nok det å tenne på kvinneblader. Jeg liker synet av dem, særlig når de har en veldig feminin forside, jeg liker følelsen av å holde dem, gjerne når det er litt vekt, jeg elsker det glansete papiret og lukten. Har jeg tilgang og mulighet så har jeg "sex" med bladet. Da stryker jeg over det, kysser det bretter det rundt nedentil og til slutt spruter jeg på det. Etterpå blir det litt lek med sølet. Jeg vil alltid snike øynene mot blader så jeg kan få et blikk. En kvinne som sitter og leser er veldig flott. Bladhyllene elsker jeg. Tidligere kjøpte jeg jevnlig, men etter at jeg fikk kjæreste og barn så ble det slutt på det. Hun vet ikke noe om min fetisj - og selv om den er uskyldig så er det fortsatt utrolig flaut. Nå blir det bare sniking på hennes blader - men hun kjøper dessverre ikke nok
Skinnbuksen Skrevet 22. mai 2015 #54 Skrevet 22. mai 2015 Jeg tænder på kvinder i skinn kler . Skinnjeans og jakke. Går også selv i skinn. Wetlook (bade med klerne på) er også dejligt Og endeligt nylon regntøj - også bade med det...
male_maid Skrevet 28. mai 2015 #55 Skrevet 28. mai 2015 Sexy klær i lakk på kvinner og på meg selv, høye heler, sexy undertøy, strømper, lange hansker.
Gjest Servicetekniker Skrevet 14. juli 2015 #56 Skrevet 14. juli 2015 Damer som har melk og/eller ammer
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #57 Skrevet 14. juli 2015 Damer som har melk og/eller ammer Aune Sand, er det deg? Anonymous poster hash: 1586a...739 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #58 Skrevet 14. juli 2015 Sterke, store mannehender, og armer. Hvor blodårene er synlige, og musklene markerte. Oh heaven! Anonymous poster hash: 3ef15...ed8 Skjønner ikke hva det er med damer og underarmer?😁 Det er jo en av de minste musklene i kroppen. Og det er genetisk om man har tykke håndledd eller synlige blodårer. Se heller på triceps, den er mye større muskel enn biceps.Anonymous poster hash: a2fbc...0e3
helt_vanlig_mann Skrevet 14. juli 2015 #59 Skrevet 14. juli 2015 Tja... forsåvidt mye som tenner meg men... faktisk så tror jeg at pupper er det som på en måte tenner meg mest, det er kanskje ingen "godkjent" fetisje. Men jeg elsket altså pupp, store, små, faste, slappe og i alle farger, jeg har pr.dags dato ikke sett en pupp som jeg ikke ville ha kost med.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #60 Skrevet 14. juli 2015 Jeg tenner på at dama putter ting som ikke er sexleketøy opp i musa, eller at jeg gjør det på henne. Å bruke håndtaket på en hårbørste som en dildo for eksempel. Men det aller beste er grønnsaker. Gulrøtter og bananer er bra. Det hadde vært ekstra digg om hun spiste de etterpå, men hun er fornuftig og vil ha kondom på, så akkurat den moroa blir det ikke noe av. Anonymous poster hash: 6bbd5...21f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå