Gå til innhold

Vi "stygge" damer blir valgt bort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er lett for damer å få seg kjæreste. Problemet er at dem sikter for høyt og forventer kun en 8-10/10 kar. Hadde dem "siktet" litt lavere hadde dem lett fått noe.

Anonymous poster hash: bd19f...1b7

Nei, for de mennene skal jo ha 8-10 jenter, så da hjelper det jo ikke om disse kvinnne hadde siktet lavere.

Det er bare tøys. Jeg ble avvist i sommer av en jeg likte, han var en overvektig nerd med dårlig klesstil men jeg likte han skikkelig godt. Men jeg var tydeligvis ikke bra nok for han.

Anonymous poster hash: 21b03...1a3

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

enig med summers her, ei pen jenter betyr ikke at hun er drittkjerring, og ei mindre pen jenter betyr ikke at hun har fantastisk personlighet. jeg vet om mange pene jenter med flotte personligheter og mindre pene jenter som har dårlig personligheter. Det er ganske individuelt! Er så lei at noen mennesker tenker automatisk slik :-/

Vel, men nu er det ingen som har sagt at pene jenter automatisk har dårlig personlighet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men mannfolka vet ikke om hun pene jenta er ei hurpe før de snakker med henne, det fins mindre pene som også er hurper. det er individuelt som jeg sier !!! Det jeg har sagt hele tiden.

Jo men så blir han kjent. Finner ut hun er ei hurpe. Vil ha henne likevel.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men så blir han kjent. Finner ut hun er ei hurpe. Vil ha henne likevel.

Det er ofte sant, men det er oftere sant at man mye godt får det bedre foruten de mannfolkene som er troende til det der. Seriøst, hvem vil være ilag med en vattpikk?

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at menn heller vil ha en overvektig førskolelærer enn meg som løper maraton og har mastergrad. Jeg kjenner ikke en eneste singel førskolelærer. Tror menn vil ha noen som dyrker fredagstacoen heller enn en god samtalepartner. Utseende og personlighet er etter min erfaring uviktig så lenge mannen får inntrykk av at kvinnen er omsorgsfull.

Anonymous poster hash: 84883...96d

Nå er det jo ikke sånn at man trenger å være kunnskapsløs for å jobbe som førskolelærer da... Hvilket yrke man har, har ikke alltid så mye med hva som sitter mellom øra å gjøre, men for meg virker det som at veldig mange damer mener det har det.

Om jeg hadde like følelser for to damer, og hu ene var verdens vakreste, snilleste dame, men ikke ville bli med meg på joggetur, og ikke hadde så mye å komme med, når jeg ville snakke om universets mysterier, hadde jeg heller valgt hu andre som hadde et helt ubemerkelig utseende, men som likte å trene sammen meg, og kunne nok til at hu svarte på ting jeg lurte på.

Jeg veit ikke hvordan situasjonen din er, men ofte er det sånn at de som "aldri får oppmerksomhet" fra det motsatte kjønn, egentlig får like mye som alle andre normale mennesker, men at oppmerksomheten kommer fra folk de selv ikke har interesse av... Om det er sånn, er det mulig man skal vurdere å file litt på krava sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

La oss nå se nærmere på disse to populære ordene: valgt bort.

Den evige forbannelse på den som er født med et pent utseende, hvor en flott personlighet kan hun umulig ha, for denne blir valgt bort. Usynlige plager kan hun heller umulig ha: disse også blir: valgt bort. Et godt hjerte, empati, mye kunnskap og humor, velg også alt dette bort. Sykdom i familie, sorg: velg bort.

Det vakre utseende har mest sannsynlig gitt henne en rekke fordeler. La oss se kun det vi ønsker å se. La vår misunnelse gjøre oss blind.

Personer med overvekt, de som er mindre pene blir automatisk tatt for å være full av sympati, forståelse og hjertesorg. Fordi vi føler synd på dem. Ut fra utseende vi automatisk og selektivt går ut fra at det er kun de som har opplevd smerte, og som videre har et innhold.

Vi er sannelig noen overfladiske vesener.

Edit:skrivefeil

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut

Det er lett for damer å få seg kjæreste. Problemet er at dem sikter for høyt og forventer kun en 8-10/10 kar. Hadde dem "siktet" litt lavere hadde dem lett fått noe.

Gjør vi? :blink: Jeg trodde man valgte den personen man passet best sammen med jeg. :3

Uavhengig av den idiotiske "skalaen". <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man ser ikke personligheten ved å se på henne, men hvor mange jenter er det som aldri får sjans til å bli kjent med noen pga utseende?

Utelukkende pga utseende, mener du? Sånn ca like mange som det finnes gutter i samme situasjon.

Anonymous poster hash: 53d5f...a2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde like følelser for to damer, og hu ene var verdens vakreste, snilleste dame, men ikke ville bli med meg på joggetur, og ikke hadde så mye å komme med, når jeg ville snakke om universets mysterier, hadde jeg heller valgt hu andre som hadde et helt ubemerkelig utseende, men som likte å trene sammen meg, og kunne nok til at hu svarte på ting jeg lurte på.

Men så handler ikke denne tråden om de med "ubemerkelig utseende" da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at mange kvinner "blir valgt bort" av menn de gjerne vil være med. Og menn som de ikke kan vise frem til verden forblir uinteressante og uaktuelle.

Mye prinsessementalitet i verdens beste land. Høyt priviligerte kvinnfolk i andre områder i livet forventer også kun det beste når det kommer til valg av menn. Problemet er at det ikke er nok menn å velge imellom, og de blir utkonkurrert av bedre kvinner.

Til dere såkalt stygge damer; prøv heller å still dere spørsmålet hva dere har å tilby og hvordan du kan gjøre en manns liv noe bedre. Hva gjør deg spesiell for at han skal velge deg? Er du ikke velsignet med et godt utseende, så må du kompensere.

Etter å ha snakket med mange såkalt stygge damer, så har jeg kommet med konklusjonen om at det ikke er utseendet det er noe galt med, men personligheten og væremåten. De er som oftest negative, har få interesser, er lite aktive og gjør generelt lite for å forbedre sitt liv. Ingen attraktiv mann vil ha noe med slike damer å gjøre. Det er lettere å skylde på middels til dårlig utseende, enn å akseptere at man er kjedelig og en middelmådig person.



Anonymous poster hash: 4c56e...417
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du bare stygg går det greit, ikke om du er stygg og feit, eller bare feit. Feite damer er turn-off.

Anonymous poster hash: 766c1...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så handler ikke denne tråden om de med "ubemerkelig utseende" da.

Du er både observant og flink. Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men nu er det ingen som har sagt at pene jenter automatisk har dårlig personlighet heller.

Synes ofte pene jenter har bedre personlighet for å være helt ærlig. De er som oftest mer selvsikre og oppfører seg mer attraktivt. Det at man er snill og grei betyr ikke automatisk at man har en attraktiv personlighet, det handler mye om å klare å skape en connection.

Anonymous poster hash: 12aa5...6d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, for de mennene skal jo ha 8-10 jenter, så da hjelper det jo ikke om disse kvinnne hadde siktet lavere.

Nettopp.

Nei. At hun er slank (er slank selv) og lavere enn meg er mitt eneste krav..Så jeg trenger ikke øverste hylle.

Anonymous poster hash: bd19f...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stinky

Nei, poenget er å komme med fakta, noe enkelte her har vansker for å ta innover seg.

Jeg er jo vakker og jeg kan velge menn, skal jeg lyve?

Jeg velger det selv, menn vil ha noe seriøst med meg. Men liker å være fri av og til så jeg kan flørte litt uten at jeg føler jeg gjør noe galt. Jeg kan gå inn i et forhold imorgen om så hva pga utseendet mitt. får meg alltid kjæreste når jeg vil

Anonymous poster hash: 567e3...ab6

Er du stolt over å kunne gå inn i et forhold pga utseendet ditt?

Var det meg så hadde jeg ønsket å bli valgt pga personlighet og verdier, men ok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Jeg er ganske stygg og har ikke hatt problemer med å inngå forhold (vel, nå er jeg gift og har ikke planer om flere forhold forhåpentligvis). Heller ikke er jeg spesielt smart eller interessant. Pussig. Eller kanskje jeg bare har vært heldig.



Anonymous poster hash: 3bd3f...2f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, poenget er å komme med fakta, noe enkelte her har vansker for å ta innover seg.

Jeg er jo vakker og jeg kan velge menn, skal jeg lyve?

Jeg velger det selv, menn vil ha noe seriøst med meg. Men liker å være fri av og til så jeg kan flørte litt uten at jeg føler jeg gjør noe galt. Jeg kan gå inn i et forhold imorgen om så hva pga utseendet mitt. får meg alltid kjæreste når jeg vil

Anonymous poster hash: 567e3...ab6

Men du kan ikke stave. :-)

Anonymous poster hash: 3bd3f...2f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får inntrykk av at de stygge ofte bruker utseende som unnskyldning for at de egentlig har en dårlig personlighet de i utgangspunktet bør jobbe med å forbedre.



Anonymous poster hash: b13ba...a81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men så blir han kjent. Finner ut hun er ei hurpe. Vil ha henne likevel.

Jeg tror ingen mann ville valgt ei hurpe om hun er pen eller ikke. Da må det være ekstremt overfladiske drittgutter med ikkeno IQ, og et forhold kun basert på utseende ville ikke vart mer enn 3 måneder mer eller mindre.

Endret av Charlene87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ofte pene jenter har bedre personlighet for å være helt ærlig. De er som oftest mer selvsikre og oppfører seg mer attraktivt. Det at man er snill og grei betyr ikke automatisk at man har en attraktiv personlighet, det handler mye om å klare å skape en connection.

Anonymous poster hash: 12aa5...6d2

Hvordan er det man gjør når man "oppfører seg attraktivt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...