Gå til innhold

Vi "stygge" damer blir valgt bort

Fremhevede innlegg

Gjest Godjente
Skrevet

Om jeg hadde funnet meg ei tjukk dame, så hadde jeg tatt henne med å trent. Hadde vert artig og det.

Hvorfor bli sammen med noen du ikke tenner på og må trene opp?

Jeg synes "stygg" er en ufin karakteristikk å bruke om andre mennesker og legger aldri ordet i min munn, men det skal sies at det finnes ganske mange mindre attraktive kvinner som lett kunne blitt attraktive om de ville. Det er sjeldent jeg ser en kvinne som i det minste ikke kunne sett gjennomsnittlig ut om hun ville.

Noen få kvinner er velsignet med gode gener, men jeg anslår at de fleste attraktive kvinner ikke er et uhell, men faktisk tar vare på seg selv og gjør bevisste valg med tanke på trening, kosthold, kroppsholdning, klesstil, sminke, hudpleie, hårklipp og så videre.

Så, om du som kvinne ikke skulle føle deg attraktiv, vit at det er ganske mye du kan gjøre for å bli attraktiv om det er noe som skulle interessere deg.

Og jada. Dette gjelder selvsagt menn også.

:)

Helt enig :)

Og hvorfor det? Jeg får meg et ligg, de får seg et ligg?

Vinn vinn for begge parter.

Bare du som er sur.

Anonymous poster hash: 613ff...59a

Jeg har ikke ord.. temaet er jo om å få seg kjæreste og ikke bare et ligg-!

Tøm og røm eller kun seksuell oppmerksomhet er neppe det TS tenker på med denne tråden. At du føler deg som en slags barmhjertig samaritaner som nedverdiger deg til å ha sex med "stygge" damer, sier i grunnen mer om deg enn om dem.

Nettopp!

Videoannonse
Annonse
Gjest Stinky
Skrevet

Min erfaring er at menn heller vil ha en overvektig førskolelærer enn meg som løper maraton og har mastergrad. Jeg kjenner ikke en eneste singel førskolelærer. Tror menn vil ha noen som dyrker fredagstacoen heller enn en god samtalepartner. Utseende og personlighet er etter min erfaring uviktig så lenge mannen får inntrykk av at kvinnen er omsorgsfull.

Anonymous poster hash: 84883...96d

Da er du kanskje ikke så godt kjærestemateriale som du selv tror da, til tross for maratonløp og mastergrad. Endre innstillingen din til andre mennesker du, så kanskje det er håp.

• Liker 5
Gjest oleoh
Skrevet (endret)

Hvorfor bli sammen med noen du ikke tenner på og må trene opp?

Helt enig :)

Jeg har ikke ord.. temaet er jo om å få seg kjæreste og ikke bare et ligg-!

Nettopp!

Det er ikke umulig å bli glad i tjukke damer ...? Eller tenne på dem? Nytt for meg. Endret av oleoh
Gjest Godjente
Skrevet

Det er ikke umulig å bli glad i tjukke damer ...? Eller tenne på dem? Nytt for meg.

Hvorfor skal han trene henne da, når han i utgangspunktet tenner på henne og elsker henne som hun er-------------------?

Hva om hun allerede trener og er i god form? Høres ut som han mener at om hun er tykk, så er hun i dårlig form og må trenes. Eller at han egentlig ikke tenner på overvektige damer og må trene henne om han skal være videre sammen med henne. Mulig jeg har misforstått..

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skal han trene henne da, når han i utgangspunktet tenner på henne og elsker henne som hun er-------------------?

Hva om hun allerede trener og er i god form? Høres ut som han mener at om hun er tykk, så er hun i dårlig form og må trenes. Eller at han egentlig ikke tenner på overvektige damer og må trene henne om han skal være videre sammen med henne. Mulig jeg har misforstått..

Så hvis du treffer et menneske som du synes er verdens nydeligste men du tenner ikke på personen fordi personen er tykk, skal du da drite i hele personen kontra å bare få personen til å bli mer fysisk aktiv??

AnonymBruker
Skrevet

Så hvis du treffer et menneske som du synes er verdens nydeligste men du tenner ikke på personen fordi personen er tykk, skal du da drite i hele personen kontra å bare få personen til å bli mer fysisk aktiv??

Da blir man venner, ikke kjærester.

Anonymous poster hash: feddb...4fd

• Liker 5
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg har hatt samme situasjon med min nåværende kjæreste, jeg likte personligheten hans og vi passet bra sammen, men jeg var ikke overbevist fordi det plaget meg at han var overvektig, både pga det estetiske og helsen. Siden dette var det eneste som plaget meg sa jeg det til ham. Han var enig, la om kostholdet og begynte å trene. Nå har han tatt av mange kilo, føler seg bedre enn på lenge og er glad jeg ga ham et spark bak. Vi har et kjempebra forhold nå. Alternativet hadde vært å avslutte med ham. Skjønner ikke hva som skulle være galt i dette?
Gjest oleoh
Skrevet

Det går ann å tenne på noen middels, og å tenne skikkelig på noen og. Så er det jo sunt og positivt på alle måter :)

Gjest Godjente
Skrevet

Da er vi bare verdens beste venner :) Jeg blir ikke sammen med noen jeg ikke tenner fysisk på :)

Da blir man venner, ikke kjærester.

Anonymous poster hash: feddb...4fd

Jepp :)

Det går ann å tenne på noen middels, og å tenne skikkelig på noen og. Så er det jo sunt og positivt på alle måter :)

Ja, du ha rett, men jeg liker ikke tanken på at noen bare tenner delvis på meg . Vil de skal ha full tenning med en gang. Skjønner tankegangen deres, men jeg ville ikke selv blitt sammen med en jeg ikke tente mye på :)

• Liker 3
Skrevet

Det er en amerikansk dating side hvor kun pene medlemmer kan bli med. Jeg anser meg selv om pen nok, men det var såvidt at jeg ble godkjent der inne. Jeg er nok styggere enn jeg selv tror, men heller det kanskje, enn at jeg tror jeg er like stygg som jeg er :P

Selvtillit ftw!!

Glemte poenget mitt, hehe. Hvis du lurer på om du er stygg eller pen så kan du jo legge ut noen bilder på denne siden og se om folk stemmer deg inn eller ut!

Hvilken datingside er dette?

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken datingside er dette?

Tror den heter Beautiful People eller noe slikt. Bare tull syns nå jeg da.

Anonymous poster hash: 21b03...1a3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg har fått oppmerksomhet fra mennesker i alle aldersgrupper i hele mitt liv og jeg blir ofte sjekket opp. Men jeg får ikke til å se hva det er som er attraktivt. Noen ting kan jeg skjønne, men sett bort i fra de tingene vet jeg ikke. Flere som har det sånn?

Anonymous poster hash: 5af0f...d69
AnonymBruker
Skrevet

Da er du kanskje ikke så godt kjærestemateriale som du selv tror da, til tross for maratonløp og mastergrad. Endre innstillingen din til andre mennesker du, så kanskje det er håp.

Det kan faktisk ligge noe i dette. På papiret høres hun ut som en vinner, men i virkeligheten er det mange av disse som ikke har sosial intelligens. Vet om en jente som har en kjempe fin kropp, veldig god humor, pent smil, kler seg godt. Mentaliteten hennes er kjempe sterk, vil nå jeg si. Men personligheten er fullstendig splittet fra nå av: Hun er dømmende (har møtt FÅ mennesker som er så dømmende, i en alder av 25 kan hun peke ut noen og fnise av dem?). Hun er kjempe prippen og kontrollfreak: alt må vaskes sånn og slik også videre. Jeg har ingenting i mot at ting er i system, men har sett med egne øyne at det går an å ta helt av! Hun er frekk, og dette tenkte jeg først at hun gjerne skulle få lov til.. gjorde ikke meg noe så lenge hun var balansert. Men det var flaut å ta henne med på sosiale ting..Hun er en som sier at hun er en ti`er, og den og den er god nok og den og den er ikke god nok osv.

Hun er godt utdannet, løper maraton og tenker konstant på kosthold og trening.

Anonymous poster hash: 5af0f...d69

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stod ikke først i kø når skjønnheten ble delt ut, men mann har jeg :). Jeg får draget på en spesiell type menn og det er de jeg sikter inn (eller gjorde for mange år siden), menn som er intelligente.

Jeg er rimelig oppegående og vil ha oppegående menn.

De menn jeg har fått, har alltid vært mer populære og med et bedre utseende enn meg. Dette blir en sjelden gang kommentert. Men det er meg som ikke blir kvitt dem når forholdet ikke har livets rett, umulige å bli kvitt. Jeg er veldig omsorgsfull og lojal og det vil de ha mer av!

Menn som ligner på damer (backham f,eks), er jeg ikke interessert i og de er ikke interessert i meg heller :laugh: .

Anonymous poster hash: a5d0d...8cc
  • Liker 1
Skrevet

Ryddet for personangrep, bilde som bryter med opphavsretten, samt svar til dette.

irrlys, mod.

Skrevet

Vel. Siden det er noe over 10 % kvinner som aldri fikk barn, mot 24 % av menn, dette var tall fra 2010 på personer født i 1965, så ser det litt svartere ut for menn enn for kvinner.

Generelt sett.

Det er litt feil å si at menn bare går etter utseende. Menn ser etter friske kvinner, god helse, og bruker utseende som ett av cluene. Dette er analogt med kvinners søken etter menn med sterk personlighet: de bruker oppførsel og kroppsspråk som clue. Dette er forenklet, men det duger.

Godt nytt for menn, for man kan alltids polere oppførselen sin, lære seg noe nytt og bli tryggere på seg sjøl med å mestre flere ting.

Det er litt vanskeligere å gjøre noe med utseende.

Før plastiske kirurger blir nedringt, så kan jeg fortelle det, som mine kompiser også har kommet fra til:

Det er ingen som vil ha furteguri.

De aller aller fleste har mye å hente på å gjøre det beste ut av det de har. (Også vi menn må groome oss)

Ei i utgangspunktet mindre pen som har vilje nok til å fiffe seg, stiller bedre enn ei penere som gir blaffen.

Så det er mye å hente. Så mye jåleri er ikke nødvendig, men det hjelper å vise at man vil ta vare på seg sjøl.

Skrevet

Vel. Siden det er noe over 10 % kvinner som aldri fikk barn, mot 24 % av menn, dette var tall fra 2010 på personer født i 1965, så ser det litt svartere ut for menn enn for kvinner.

Generelt sett.

Det er litt feil å si at menn bare går etter utseende. Menn ser etter friske kvinner, god helse, og bruker utseende som ett av cluene. Dette er analogt med kvinners søken etter menn med sterk personlighet: de bruker oppførsel og kroppsspråk som clue. Dette er forenklet, men det duger.

Godt nytt for menn, for man kan alltids polere oppførselen sin, lære seg noe nytt og bli tryggere på seg sjøl med å mestre flere ting.

Det er litt vanskeligere å gjøre noe med utseende.

Før plastiske kirurger blir nedringt, så kan jeg fortelle det, som mine kompiser også har kommet fra til:

Det er ingen som vil ha furteguri.

De aller aller fleste har mye å hente på å gjøre det beste ut av det de har. (Også vi menn må groome oss)

Ei i utgangspunktet mindre pen som har vilje nok til å fiffe seg, stiller bedre enn ei penere som gir blaffen.

Så det er mye å hente. Så mye jåleri er ikke nødvendig, men det hjelper å vise at man vil ta vare på seg sjøl.

Da er menn dårlige til å se tegn med tanke på hvor mange mødre som er psykisk ustabile som fins der ute

• Liker 1
Gjest Kritt
Skrevet

Min erfaring er at mindre pene jenter gjerne får seg kjæreste tidligere enn de peneste, som gjerne er mer kresne og avvisende.

De aller fleste av oss har vel sider vi er mindre fornøyd med, men heldigvis er vi mer enn bare utseende, og det skjønner gutter og menn det er verd å samle på. Jeg er i hvertfall glad for at min kjære ikke har valgt meg først og fremst og alene på grunn av utseendet. Om utseendet er det viktigste ved valg av kjæreste tror jeg man fort kommer opp i situasjoner der man savner andre sider enn en pen fasade hos partner.

Samme gjelder selvfølgelig når det gjelder menn, men her var det jenter/kvinner det var spørsmål om.

AnonymBruker
Skrevet

Da er menn dårlige til å se tegn med tanke på hvor mange mødre som er psykisk ustabile som fins der ute

Mulig det, men de blir i det minste mødre uavhengig av om man liker det eller ikke.

Anonymous poster hash: 504f2...b72

Skrevet (endret)

Mulig det, men de blir i det minste mødre uavhengig av om man liker det eller ikke.

Anonymous poster hash: 504f2...b72

De burde ikke blitt det da. Barnevernet hsr nok å gjøre.

Dessuten tror jeg ikke på at dere ikke vil ha en furteguri. Er flust av furtegurier i forhold som bare kjefter og smeller påmsnnen. Og han følger etter som en tøffel

Endret av Maleficenta
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...