Gå til innhold

Vi "stygge" damer blir valgt bort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tema i tråden var at "stygge" (jeg oppfattet som lite attraktive) damer blir valgt bort.

Jeg framkastet noen forslag på at det er håp.

At psyko- dama blir i forhold og at furteguri presterer det samme, er kanskje et tagn på at vi menn ikke alltid velger fra øverste hylle vi heller.

Jeg må jo faktisk si jeg har spekulert over både menn og kvinners "valg" av ledsager, ja. Noen "fortjener" hverandre og man synes det er rart de ikke myrder hverandre til hverdags, andre ser man blir undretrykt saftig, og man kan lure på hvordan de holder ut.

Men mitt poeng er jo at en mann heller velger en drottkjerring så lenge hun er pen. Mens den mindre pene med fantastisk personlighet blir valgt bort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men mitt poeng er jo at en mann heller velger en drottkjerring så lenge hun er pen. Mens den mindre pene med fantastisk personlighet blir valgt bort.

Kan hende de mindre pene jentene ikke har så fantastisk personlighet som du tror.

Endret av Summers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende de mindre pene jentene ikke har så fantastisk personlighet som du tror.

Man merker da om en person er jævlig eller ikke når man blir kjent med de? Og man kan heller ikke vite hvaslags personlighwt hun har bare ved å se på henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mitt poeng er jo at en mann heller velger en drottkjerring så lenge hun er pen. Mens den mindre pene med fantastisk personlighet blir valgt bort.

enig med summers her, ei pen jenter betyr ikke at hun er drittkjerring, og ei mindre pen jenter betyr ikke at hun har fantastisk personlighet. jeg vet om mange pene jenter med flotte personligheter og mindre pene jenter som har dårlig personligheter. Det er ganske individuelt! Er så lei at noen mennesker tenker automatisk slik :-/

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man merker da om en person er jævlig eller ikke når man blir kjent med de? Og man kan heller ikke vite hvaslags personlighwt hun har bare ved å se på henne..

Mange menn som vil ha både pose og sekk:-/ De prøver seg på den pene jenta først så klart, og håper at hun har bra personlighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med summers her, ei pen jenter betyr ikke at hun er drittkjerring, og ei mindre pen jenter betyr ikke at hun har fantastisk personlighet. jeg vet om mange pene jenter med flotte personligheter og mindre pene jenter som har dårlig personligheter. Det er ganske individuelt! Er så lei at noen mennesker tenker automatisk slik :-/

Eehh hø? Det var vitterlig ikke det jeg sa. Det jeg mente var at dersim de kan velge mellom en pen dame eller en stygg så vil han velge den pene uansett om hun er en ok person eller ikke. Framfor ei som kanskje ikke er så pen selv om hun kanskje er kjempehyggelig. Forstår ikke hvordan du får det til å høres ut som at jeg mener at alle stygge er snille og alle pene er slemme. Tror du må lese innlegget mitt på nytt. Og takk for fornærmelsen forresten. Antyder du at jeg er stygg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eehh hø? Det var vitterlig ikke det jeg sa. Det jeg mente var at dersim de kan velge mellom en pen dame eller en stygg så vil han velge den pene uansett om hun er en ok person eller ikke. Framfor ei som kanskje ikke er så pen selv om hun kanskje er kjempehyggelig. Forstår ikke hvordan du får det til å høres ut som at jeg mener at alle stygge er snille og alle pene er slemme. Tror du må lese innlegget mitt på nytt. Og takk for fornærmelsen forresten. Antyder du at jeg er stygg?

Nå skal man jo være tiltrukket også da, uten at det betyr at man må ha en supermodell. "Mindre" pen er jo et ganske fluffy begrep. Om man ikke er tiltrukket i det hele tatt så hjelper det ikke om hun har en super personlighet, samtidig så dater man ikke noen som er superpen med ræva personlighet.

Anonymous poster hash: 504f2...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man merker da om en person er jævlig eller ikke når man blir kjent med de? Og man kan heller ikke vite hvaslags personlighwt hun har bare ved å se på henne..

Sier ikke at de er jævlige, men de kan f.eks være kjedelige, være slitsomme, osv. Da hjelper det jo ikke om de er verdens hyggeligste jenter.

Nei, man ser ikke personligheten ved å se på henne, men hvor mange jenter er det som aldri får sjans til å bli kjent med noen pga utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de velger den pene jenta uansett. når fornærmet jeg deg?

Hele innlegget ditt får det til å framstå som at jeg disser pene mennesker.

Ja og der bekrefter du jo poenget mitt. En mann ville heller valgt en hurpe så lenge hun var pen over en hyggelig jente som ikke var fullt så pen. Derfor blir mindre pene jenter uansett personlighet valgt bort alltid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stinky

Hele innlegget ditt får det til å framstå som at jeg disser pene mennesker.

Ja og der bekrefter du jo poenget mitt. En mann ville heller valgt en hurpe så lenge hun var pen over en hyggelig jente som ikke var fullt så pen. Derfor blir mindre pene jenter uansett personlighet valgt bort alltid.

Ser daglig stygge jenter som er sammen med attraktive menn jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele innlegget ditt får det til å framstå som at jeg disser pene mennesker.

Ja og der bekrefter du jo poenget mitt. En mann ville heller valgt en hurpe så lenge hun var pen over en hyggelig jente som ikke var fullt så pen. Derfor blir mindre pene jenter uansett personlighet valgt bort alltid.

Ja, men mannfolka vet ikke om hun pene jenta er ei hurpe før de snakker med henne, det fins mindre pene som også er hurper. det er individuelt som jeg sier !!! Det jeg har sagt hele tiden. Endret av Charlene87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen min er sammen med en grå mus. Skjønner virkelig ikke hva han ser i henne. Og nei jeg går ikke rundt og gråter over han, syns bare det er merkelig! Han kunne funnet noen bedre lissom.. Så han har tydeligvis ikke gått etter utseendet da.

Mens jeg går singel konstant, kommer til å dø og bli spist opp av schæfere. Og ingen merker at jeg er død før det har gått sånn 10 år og det begynner å stinke. Fordi alle menn hater meg er jeg dømt til et liv i ensomhet. Føler meg litt som Edvard Saksehånd. Jeg lever litt som han. Det er vondt men har ikke noe valg.



Anonymous poster hash: 21b03...1a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Om jeg hadde funnet meg ei tjukk dame, så hadde jeg tatt henne med å trent. Hadde vert artig og det.

Da har man kanskje fordommer.

- Mange tjukke personer trener regelmessig. De er som alle andre mennesker.

- Ikke alle tjukke personer ønsker hjelp, eller muligens å gjøre noe med vekten sin.

- Mange lager sunn mat også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Det er gått helt av skaftet her inne.... andre steder også.... folk er så fordømt fiksert på utseende og kropp, og ikke det som virkelig teller.

Hvor har dere fått det fra at utseende spiller noe særlig stor rolle?

De som tiltrekkes av utseende finner tilsvarende personer. De som setter pris på andre verdier finner mennesker som ser et helt menneske.

Og til dere som påstår at menn velger en pen dame som ikke er noe særlig koselig, framfor en mindre pen dame med en hyggelig væremåte er bare bull. For seriøse forhold velger man den personen man kommer best overens med.

En "modellkropp" er like kjedelig å våkne opp ved siden av som en "vanlig" kropp etter 10 år. En fin og sprudlende personlighet derimot blir man aldri lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er poenget med innlegget ditt? Å prøve å få de "stygge" kvinnene til å føle seg enda verre? Samt føle deg selv enda bedre? Jeg har aldri skjønt hvorfor noen mennesker som er heldige og kan få det de peker på, har et behov for å fremheve dette og prøve å få de mindre heldige til å føle seg verre. Da kan de jo egentlig ikke ha det så godt med seg selv til tross for "godene" sine.

Anonymous poster hash: 261db...51b

Nei, poenget er å komme med fakta, noe enkelte her har vansker for å ta innover seg.

lol :fnise: mest tåpelige jeg har hørt ... Har selv aldri hatt problem med å få kjæreste men trenger ikke komme inn her å skrive hvor jævla vakker jeg er og at alle som han en "mindre vakker" kone/kjæreste drømmer og fantaserer om meg- for det tror jeg ikke de gjør.

Anonymous poster hash: 5577d...1a8

Jeg er jo vakker og jeg kan velge menn, skal jeg lyve?

:fnise: ok, flott for deg. Hvorfor er du da fortsatt singel? ("Kan enda velge da jeg er over snittet pen i forhold til alderen min")

Jeg velger det selv, menn vil ha noe seriøst med meg. Men liker å være fri av og til så jeg kan flørte litt uten at jeg føler jeg gjør noe galt. Jeg kan gå inn i et forhold imorgen om så hva pga utseendet mitt. får meg alltid kjæreste når jeg vil

Anonymous poster hash: 567e3...ab6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er lett for damer å få seg kjæreste. Problemet er at dem sikter for høyt og forventer kun en 8-10/10 kar. Hadde dem "siktet" litt lavere hadde dem lett fått noe.



Anonymous poster hash: bd19f...1b7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett for damer å få seg kjæreste. Problemet er at dem sikter for høyt og forventer kun en 8-10/10 kar. Hadde dem "siktet" litt lavere hadde dem lett fått noe.

Anonymous poster hash: bd19f...1b7

Det er bare tøys. Jeg ble avvist i sommer av en jeg likte, han var en overvektig nerd med dårlig klesstil men jeg likte han skikkelig godt. Men jeg var tydeligvis ikke bra nok for han. Og ellers finnes det ikke en eneste mann som hadde pissa på meg om jeg stod i full brann. Vurderer å kjøpe meg en minigris for å slippe å være så ensom :(

Anonymous poster hash: 21b03...1a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke like artig for henne som hadde opplevd å være et oppussingsprosjekt?

Anonymous poster hash: b6303...a48

Slik klesstilen er for 80% av mennene? :P

Gjør det noe å være et "oppussningsobjekt" da? Man får jo trent, og blir en bedre og mer sunnere person. Jeg klager jo ikke på om jenta tar med meg med på shopping liksom og gjør meg mer moteriktig for en dag eller tre. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

For noe vrøvl. Når jeg er på fest og ute etter ei røy, går jeg KONSEKVENT etter de mindre pene.

Disse er så myye lettere å få med seg hjem. Slipper det der "hard-to-get" tullet fra "de pene"

Anbefales!!

Anonymous poster hash: 613ff...59a

Samme her, selv om jeg er en av de stygge... så går jeg også får de mindre pene. For de er lettere å få i sengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...