Favole Skrevet 9. august 2015 Forfatter #601 Del Skrevet 9. august 2015 Dagbok ja, eh. Helga oppsummeres enkelt; jobb og dårlig form. Og supersjarmerende unge Jeg har hatt arbeidshelg, med sprengskift i tillegg, så tiden med J har vært knapp. Som straff skulle han ha meg opp i halv fem tiden i morges, som belønning fikk jeg tidenes glis og kos når jeg kom hjem i ettermiddag Han og pappaen har kosa seg veldig, det er så godt å se at mannen tar mye mer ansvar og koser seg den tiden de er sammen. Formen min har vært ganske laber. I dag har jeg vært så vanvittig kvalm, men ikke kastet opp. Svimmel og uvel. Skulle sjekke blodtrykk og slikt mens jeg var på jobb, men glemte det. Jaja, skal til legen på onsdag, får håpe det går over til den tid. 7+1 nå, deilig at det går fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 9. august 2015 #602 Del Skrevet 9. august 2015 Usj for dårlig form! Håper det gir seg kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 9. august 2015 Forfatter #603 Del Skrevet 9. august 2015 Alt går over! Sikkert bare sliten og litt gravidhormoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 9. august 2015 #604 Del Skrevet 9. august 2015 Gud bedre, det høres ut som et tøft løp! Håper det kommer seg framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. august 2015 #605 Del Skrevet 9. august 2015 Aww, han er nå skjønn, da Godt å høre at mannen stiller opp mer! Det er kanskje enklere for ham nå også, nå som han er litt større? Håper formen blir bedre etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 9. august 2015 Forfatter #606 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Takk dere Tror det er litt lettere nå som han er større, kan gjøre mer selv, går osv. Og mannen har vel fått en ting eller to på plass i toppen, i forhold til prioriteringer og slikt. Det hjelper Endret 9. august 2015 av Favole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. august 2015 #607 Del Skrevet 9. august 2015 Så bra! Alt ordner seg til slutt, om man vil og jobber for det (For jeg er evig optimist, og med hu'e under arma og arma i bind... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 10. august 2015 Forfatter #608 Del Skrevet 10. august 2015 Det meste lar seg heldigvis ordne Her-re-gud at det går an.. Leverte J i bhg rundt åtte, spiste frokost når jeg kom hjem og skulle bare sjekke insta osv på tlf før jeg tok fatt på klesvask og alt som hadde samlet seg gjennom helga. Jeg våknet kl 12.30 og skjønte ikke en dritt jeg hadde til og med forflytta meg til den andre sofaen, mannen hadde stått opp og dratt ut uten at jeg hadde registrert noe som helst Jaja, sånn kan det gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 10. august 2015 #609 Del Skrevet 10. august 2015 Du trengte det vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 10. august 2015 Forfatter #610 Del Skrevet 10. august 2015 Tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. august 2015 Forfatter #611 Del Skrevet 11. august 2015 Hvorfor sove når man kan leke borte-bø? Hvorfor sove når man mener dagen starter kl 05? Hvorfor gjøre mora si rape hakke gal, når vi faktisk kunne vært langt mer glade og fornøyde av noe så enkelt som søøøøøvn. Vi kan jo alle bare være våkne døgnet rundt, så blir kanskje ungen fornøyd. Lille mr har ikke tid til å sove er i ferd med å skvise ut det bittelille som er igjen av tålmodighet her. Jeg elsker hva hormoner gjør med psyken min /end bitching. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 11. august 2015 #612 Del Skrevet 11. august 2015 Hormonmonster her også kan fyre meg opp på ingenting Hørt noe mer ang UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 11. august 2015 #613 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg føler SÅ med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. august 2015 Forfatter #614 Del Skrevet 11. august 2015 Klarer å la være å si eller gjøre noe, innvendig koker det godt innimellom, men han merker nok at jeg er utålmodig likevel. Æsj ass.. Jeg forstår ikke hva det er som kødder med søvnen nå, det er vel bare sånn. Ikke hørt noe som helst Må ringe noen igjen ganske snart for å sjekke, igjen. Og mase litt, igjen. Litt irriterende at ingen i byen her driver privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 11. august 2015 #615 Del Skrevet 11. august 2015 Han merker ikke at det er noe i gjære, da? Unger er smarte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. august 2015 Forfatter #616 Del Skrevet 11. august 2015 Det er jo mulig. Hvis dette er hans protest mot at mor er gravid foreslår jeg at han finner en annen måte å protestere på. Uansett hva det er går det jo over, det er vel bare om å gjøre å bite tenna sammen og vente. Han kan ikke noe for det, og jeg burde vite bedre. Bah.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. august 2015 Forfatter #617 Del Skrevet 12. august 2015 Hello kvalme & oppkast Klarte nesten en halv kveldsvakt før jeg måtte gi meg. Prøvde kvalmestillende, men det funka dårlig :/ dette trenger ikke gjenta seg med det første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 12. august 2015 #618 Del Skrevet 12. august 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. august 2015 #619 Del Skrevet 12. august 2015 Det er hardt å være gravid og ha en liten tass i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 12. august 2015 #620 Del Skrevet 12. august 2015 Føler sååå med deg. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå