Leopanter Skrevet 26. mai 2015 #241 Del Skrevet 26. mai 2015 Farkeeen, har ikke tegna inn klessjakt i hustegningene! Og badet og klesrommet er ikke plassert ovenfor vaskerommet heller. Det var jo skikkelig urutt, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 26. mai 2015 Forfatter #242 Del Skrevet 26. mai 2015 Det må du jo få endret på asap Leopanter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 26. mai 2015 #243 Del Skrevet 26. mai 2015 Nei, Leopanter må ha hushjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 26. mai 2015 #244 Del Skrevet 26. mai 2015 Leopanter skulle gjerne hatt hushjelp! Du kan få jobben om du vil, Blondie? Dårlig betalt, selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 26. mai 2015 #245 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Her prøver jeg å på en og en måte. Og alt jeg får er forslag. Endret 26. mai 2015 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 26. mai 2015 Forfatter #246 Del Skrevet 26. mai 2015 Min hushjelp kan få betaling i hybelkaniner. Fifæn så blakk det går an å bli. Kan ikke huske sist regningsbunken var så hinsides svær. Tror jeg må se en episode av Luksusfellen for å komme meg ovenpå igjen Og hadde det ikke vært for god forsikring og jævla grei forhandler hadde vi i tillegg hatt ei regning på 82 000 (!!) for ny girkasse. Er jeg glad vi betaler litt ekstra for å ha motor&drivverkforsikring? Er jeg glad forhandleren dekker egenandelen som er på 50%? Så inn i helvete. Bil er dyrt, tror jeg går over til sykkel heretter. Og søvn er visst et ukjent fenomen. Gleder meg til å stå opp om fem timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 27. mai 2015 #247 Del Skrevet 27. mai 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. mai 2015 #248 Del Skrevet 27. mai 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. mai 2015 #249 Del Skrevet 27. mai 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. mai 2015 Forfatter #250 Del Skrevet 27. mai 2015 Det føles litt mer greit å stå opp etter bare få timer med søvn når ungen kommer med tidenes kos når jeg går inn for å hente ham Gullunge! Ble skikkelig sinna når jeg dro fra barnehagen da Det tar på med flere langhelger og ekstra fridager, men det går jo fort over når jeg går ut derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 27. mai 2015 #251 Del Skrevet 27. mai 2015 Ja, de kommer fort ut av rytmen hvis det blir for mye fri og feriedager. T var sjuk en uke rett før påske - da han kom tilbake da måtte han nesten tilvennes på nytt. Kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. mai 2015 Forfatter #252 Del Skrevet 27. mai 2015 Det er veldig kjipt! Så er spent på hvordan det blir etter sommerferien Nå er vi kommet dit at ytterdøra vår må være låst til enhver tid. Hører bare "hadet!!" fra gangen og joda, der prøvde en liten fyr å komme seg ut døra. Han nådde jo ikke opp dit forrige uke! Forsøkte som en helt å ta på seg en av mine sko for å holde seg tørr på beina når han skulle ut i regnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 27. mai 2015 #253 Del Skrevet 27. mai 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. mai 2015 Forfatter #254 Del Skrevet 27. mai 2015 Heldigvis blir han ikke sur av å ikke komme seg noe sted. Å ta av og på sko en milliard ganger er fantastisk underholdning. "Oi, oi, oi" når foten flytter seg fremover og skoen står igjen. "hhhhhhhhnnnnnnnng" når foten settes på plass nedi skoen igjen. Strekker seg mot dørhåndtaket med ei hånd og vinker med den andre. "Hhhhhhhhhnnnnnnnnng" gjentas selvfølgelig når han forsøker å åpne døra. Gliser og roper "hadet!", vi ønsker ham god tur og han ler. Brukbart og rimelig søtt tidsfordriv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 29. mai 2015 #255 Del Skrevet 29. mai 2015 Herregud så søt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 29. mai 2015 #256 Del Skrevet 29. mai 2015 Skjønningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 29. mai 2015 Forfatter #257 Del Skrevet 29. mai 2015 Han kan være rimelig skjønn Heeeelg! Ikke at det er rare forskjellen mellom helg og hverdag lengre da men. Tanken er jo fin i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 29. mai 2015 #258 Del Skrevet 29. mai 2015 Unger er så nusselige! (Før likte jeg ikke unger. Kan ha noe med at de ungene jeg hadde eneste referanse til var mine egne småsøsken ) God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 29. mai 2015 Forfatter #259 Del Skrevet 29. mai 2015 (endret) Unger er bare herlige (stort sett ) God helg! :D Endret 29. mai 2015 av Favole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 29. mai 2015 #260 Del Skrevet 29. mai 2015 Småsøsken er ikke egentlig unger, de er forkledde djevler God helg! Du, forresten. Stonz, godt kjøp? Bør man gå for nytt eller brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå