Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?

Snurten1

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Piiiip

Tusen takk for du la ut denne bloggen. Du har gitt livet mitt en mening. :fnise:

Oiii hu der jobba i nærbutikken......ikke verdens mest smilende menneske akkurat.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

Nettenestea synes jeg..

Vet mange omtaler henne som jordnær, og en snill jente, det siste kan forsåvidt være sant, men..

Jeg har vært innom bloggen i det siste, og jeg har ikke sett på maken..

Greit at man skal få bruke pengene sine på hva man vil, det er jeg vel egentlig i bunn og grunn enig i, men jeg har aldri sett noen bruke så mye penger på ALT rundt seg, det er som om hun kjøper alt hun ser, og lever i en slags vise- frem / instagram boble.. Det er jo ALDRI noe annet som hender enn kjøp,kjøp,kjøp..

Og jeg er ikke engasjert i overforbruk engang, men jeg blir helt matt, så går ikke inn der mer for å si det sånn..

Men på en delt førsteplass synes jeg carolinebergeriksen ( for å være kjøpt og betalt, nesten ingenting igjen av den bloggen), mammatilmichelle ( for å være den mest falske og oppmerksomshetssyke), og krisssy ( for å være et forferdelig dårlig forbilde og på grensen tll narsissistisk)..synes komikerfrue også ( prøver for hard å være kul, hun er en voksne kvinne, hallo..)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Cowboylotte.blogspot.no

For en negativ og nedlatende person...

:sjokkert:  Er hun seriøs? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Grunnen til at jeg mistenker en godt voksen dame, er fordi denne bloggen har blitt diskutert i en fb-gruppe jeg er medlem i og der er det kun godt voksne damer. Dette er bare rykter, men ingen røk uten ild, som det heter.

Carina Maria: Hun er utdannet psykolog? DA vet jeg hvem det er. Hun har en blogg til og virker utrolig sinna hele tiden. Jeg tror ikke jeg hadde gått til henne, selv om jeg hadde hatt enorme og uoverskuelige psykiske problem.

Den dama er PSYKOLOG? Hun skulle ha fått fyken for lengst, hun skal ikke engang "lette på sløret" i innlegg. Taushetsplikt er taushetsplikt, det er hellig og er til for å beskytte menneskene som går til henne og tror de er trygge nok til å åpne seg opp om problemene sine. Selv om hun anonymiserer pasienten(e), så er det ikke greit. Hun skulle ha blitt meldt inn til helsetilsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne plagiat-dama fortjener også en plass her:

http://www.mammadamen.com/2015/07/kjaere-udugelige-mamma-jeg-sa-deg/

Originalen:

http://www.askyourdadblog.com/2015/07/dear-crappy-parent.html?m=1

Liker spesielt hvordan mammadamen takker og bukker for hvor bra skrevet teksten hennes er (i kommentarfeltet). Alle som har forsøkt å få henne til å kreditere forfatteren av originalteksten blir selvfølgelig sensurert.

Edit: La inn feil link.

Endret av marita8
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cowboylotte.blogspot.no

For en negativ og nedlatende person...

Tror ganske så sikkert at hun tøyser...

Nå skal jeg ikke spekulere, men jeg synes at denne bloggen minner litt om denne http://slarveposten.blogg.no/ 

Endret av Honey Dew
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden eksisterer ikke

Jeg kommer inn når jeg skriver adressen i adressefeltet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lalalala59

Jeg synes alle de der bloggerne er sta og påståelig, jeg har noen av dem på bloglovin (pga jeg ikke vil øke leserantallet deres) og får med meg ett og annet innlegget og skjønner ikke hvorfor de ut av trofaste leserne ikke har skiftet beitemarker.

Bloglovin' gir også klikk og penger i kassen til bloggerne hvis du går inn på innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloglovin' gir også klikk og penger i kassen til bloggerne hvis du går inn på innleggene.

Nja, det gjør jeg uansett bare nu og da siden jeg glemmer den der der tjenesten.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Reza08

Gidder ikke lese så mye av det disse bloggerne kommer med. Vet at mesteparten av det bare er tøv og usunne idealer. Men har tatt en liten titt en sjelden gang, på et lite utvalg blogger. De jeg synes kan være litt irriterende er:

Caroline Berg Eriksen

Kristine Ullebø

Linni Meister

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av innleggene som ble publisert i denne tråden etter 26. 7 kl. 14:23 er blitt flyttet over til en ny tråd som heter "Mammadamen". Er det noe spørsmål ang. dette, ta kontakt med meg på PM eller Ris/Ros.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun foreslått et parti for de feite :skratte: Herregud for ei dame :P

Det er hvertfall god underholdning. Jeg ler mens jeg ryster sjokkert på hodet både over CL og JC sine blogger  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...